Free, ik heb een hele tijd met mn hand op Lottes gezicht geslapen. Mn vingers op dr wang en mn duim op het onderste gedeelte van de speen. Ging als een treinquote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:36 schreef freecell het volgende:
Nou, 2 uur later wakker dan gisteren, vandaag was het 3:00.....
Dan issie gewon elke 10 minuten/kwartier wakker, zijn speen kwijt en is het mompelen en mopperen. Als ik dan niet de speen er in doe en/of hem een tijdje over zijn wang aai is het brúllen.
Honger is het niet, dat had hij net om 6:15, dan doet een speen niet zo veelen dan had hij nog niet eens hele erge honger....
Maar het is nogal slopend. Afgelopen 4 nachten variërend tussen de anderhalf en 4 uur geslapen
Iemand tips? Want ik ben nu een emotionele feeks met wallen
Was maar een 'idee'. Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:49 schreef freecell het volgende:
we hebben een knuffel je speen, helpt niet. Zonder speen hebben we geprobeerd, géén succes.
En op de eigen kamerhij wordt niet wakker van ons, maar van zichzelf en ik kan hem nu met 1 hand in de cosleeper troosten... Wat helpt eigen kamer dan behalve er tig keer uit moeten?
wat fijn dat ze zo snel opknapt! ga snel je jurk passen! kssstquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Marlinde het volgende:
Freecell: Wat rot dat je zo slecht slaapt. Bij ons slaapt Tessa lekker bij ons op de kamer en het gaat juist heel goed. Normaal gaat ze na de fles van 19:00 naar bed, om 00:00 maak ik haar wakker, schone luier, flesje in bedje en dan slaapt ze tot 7:00
Met Tessa gaat t weer een stuk beterZe is gisteren wel pas om 22:00 naar bed gegaan, want ik wilde haar lekker bij me houden na al het gerommel van de dokter bij haar. Ze werd pa om 8:45 wakker
De antibiotica zal nu dus al zn werk doen
Ga Tessa weer vermaken, want typen met 1 hand is niet te doen
Ohja, net is mn jurk voor onze bruiloft binnen gekomen!![]()
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Ivan sliep al op zijn eigen kamer (waar hij inderdaad beter sliep dan bij ons op de kamer) toen hij een periode vroeg in de nacht (rond een uur 1/half 2) wakker werd en daarna half uur begon te huilen omdat hij zijn speen kwijt was. Het werd steeds erger en na een tijdje was ik gesloopt en behoorlijk wanhopig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:36 schreef freecell het volgende:
Maar het is nogal slopend. Afgelopen 4 nachten variërend tussen de anderhalf en 4 uur geslapen
Iemand tips? Want ik ben nu een emotionele feeks met wallen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Groofsken het volgende:
En hij mist mijn borst. En hoe zeer ik ook achter mijn beslissing sta, ik vind het toch moeilijk als hij happend zoekt en steeds in mijn trui bijt.
Ik leg nog steeds een dubbelgebouwen hydrofiel op het kussen .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:40 schreef harley het volgende:
Gisteren overigens nog maar eens 2 waskussenhoezen bijgekocht want hij had de andere drie in een halve dag viesNu hebben we er dus 5.
Ivan heeft dat nog nooit gehad.quote:Is het trouwens normaal dat ze nogal vervellen tussen het zakje en de benen ? wordt al ingesmeerd met sudocreme maar volgens mij is het daar nu al 2 keer verveld
Dat deed zijn tweelingbroertje (Harry dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:45 schreef freecell het volgende:
FLorian heeft een nieuw trucje
En dan echt 5x achter elkaar
lollig kind
Best een beetje speciaal vandaagquote:Op zondag 9 mei 2010 12:15 schreef DaviniaHR het volgende:
en, hoe voelt dat nou? de eerste moedertjesdag als moeder?
aviva heeft me tgv haar eerste moedertjesdag al 3 poepbroeken gegevenlief, he?
Ook die lekken door, meneer presteert het telkens om tijdens de luierwissel zelf alles onder te plassen. Achjah met 5 komen we wel 1 dag door op dit momentquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik leg nog steeds een dubbelgebouwen hydrofiel op het kussen .
Begin nu ook te twijfelen of het niet de sudocreme is die een laagje vormt.quote:[..]
Ivan heeft dat nog nooit gehad.
Nou, hij trok me toch een bekken!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Best een beetje speciaal vandaag![]()
en hier 1 zo'n ''heerlijk'' kado vanmorgen![]()
Gaaf Incantrix, ben benieuwd of hij het eten wat vindt!
en ik heb dat ook, dat ik het zo wonderlijk vind dat ze ineens, soms vanuit het niets, allemaal nieuwe dingen kunnen! (al hoop ik dat Wolf gauw die draai helemaal kan maken van rug naar buik, want dat zijliggend gillen en spartelen van frustratie is soms niet echt gezellig meer)
Snaop ik wel hoor... dat was ook het deel waar ik heeeeel veel moeite mee had, maar achteraf blij dat ik het even heb volgehouden, want sindsdien gaat ze gewoon lekker slapen als we haar in bed leggen. Maar goed, dat werkt denk ik ook niet aangezien het bij Florian de hele tijd is en niet alleen bij naar ebd gaan natuurlijk. Ik vind het wel heel sneu voor jou/jullie/hem...quote:Op maandag 10 mei 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
Hij is nog zo klein om te laten huilen
Hij huilt, want hij wil iets/heeft iets nodig en ik wil hem niet de boodschap geven dat mama niet komt als je haar nodig hebt...
Margoed, momenteel is hij elke dag 10 minuten heel vrolijk en de rest van de tijd is het mopperen, krijsen, keihard krijsen of soms slapen....
Dat is wel een beetje huilen ja. Vooral als het daarna doorzet in gekrijs.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef freecell het volgende:
maar...
wat vinden jullie dan huilen?
Wat ik vind dit huilen... en dan ga ik hem écht niet laten huilen...
Nouja, niet alleen laten huilen, hij brult nu in mn oor, niet stil te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 10-05-2010 09:59:44 ]
neh, die dingen zijn zo dik dat je er geen hersenpan mee inkomtquote:Op maandag 10 mei 2010 11:41 schreef amaranta het volgende:
Je hebt trouwens, maar dat raad ik je ook af, speciale baby wattenstaafjes. Die zijn wat dikker. Maar daar zou ook niet snel mee in de neus van mijn kind gaan porren. Een verkeerde draaibeweginng van het ghoofd en die staaf zit in zn hersenpan.
Voor het oor toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef freecell het volgende:
[..]
neh, die dingen zijn zo dik dat je er geen hersenpan mee inkomtGeen neus ook trouwens
Geen idee waarvoor ze dan wel bedoeld zijn trouwens?![]()
Hier ligt Florian te pitten in de bijkeuken in de wandelwagenLekker naast de draaiende wasmachine
(hij had het steeds wat klammig warm en daar is het lekker fris, dichtbij mij, dus ik kan hem goed horen en ver genoeg af om geen last van Leander te hebben. Goed plekje dus)
Ik kookte die platsic tuutjes gewoon uit. En die sponsjes maakte ik schoon met een beetje afwasmiddel.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef Lijnloos het volgende:
Je hebt ook van Otrivin zo'n systeem dat je eerst wat zoutoplossing erin druppelt of spuit en dan zelf kan wegzuigen... gebruiken wij hier en werkt ook als een tierelier (hoewel ze het niet altijd even fijn vind en dan is het nogal gewurm met zo'n kleintje in je armen in de houtgreep).
[ afbeelding ]
Nadeel is wel dat ie best duur is en in eerste instatie krijg je maar 2 tuutjes voor erop en moetje die daarna los bijkopen (4 euro voor 8 stuks)
Hmm, onthouden! Da's wel een goeie truuk..quote:Op maandag 10 mei 2010 12:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik kookte die platsic tuutjes gewoon uit. En die sponsjes maakte ik schoon met een beetje afwasmiddel.
mja, maar die zijn bij mijn babies nooit vies... En zijn ze daar niet te dik voorquote:
Die van Fabian wel. In zn oorschelp zit super veel oorsmeer altijd.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
[..]
mja, maar die zijn bij mijn babies nooit vies... En zijn ze daar niet te dik voor
En wattenstaafjes zijn niet goed om oren schoon te maken, zelfs bij volwassenen niet
Bij Minke ook hoor... maar daar probeer ik zoveel mogelijk met mijn vinger een beetje weg te vegen... waar ik niet bij kan laat ik zitten, komt vanzelf wel naar buiten. Die wattenstaafjes vind ik ook echt niet werken daarvoor (1 keer geprobeerd, geen succes).quote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die van Fabian wel. In zn oorschelp zit super veel oorsmeer altijd.
Ik zal er wel eens een foto van maken.
mweh, was een half uurtje. Hangt nu na enorme brulsessie te pitten in de doekquote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
amaranta, fijn dat je geen hernia hebt! maar wel eng datdie andere ziekte erfelijk is... wanneer krijg je uitsluitsel?
free, fijn dat florian slaapt!beetje bijzondere plek, maar als het werkt, werkt het, nietwaar?
Marlies heeft ook heul mooie borstvoedingsbh's. Dus helemaalniet nodig omte wachten tot de bv klaar is (dat kan wel langer duren dan je in eerste instantie denkt)quote:Op zondag 9 mei 2010 18:15 schreef harley het volgende:
En een doosje zeebanket en een bon om eens te gaan shoppen voor een Marlies Dekkers setje zodra de BV gestopt is. Tis toch een MILF nu hé
Dat wou ik ook postenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef Jelief het volgende:
[..]
Marlies heeft ook heul mooie borstvoedingsbh's. Dus helemaalniet nodig omte wachten tot de bv klaar is (dat kan wel langer duren dan je in eerste instantie denkt)
we vinden de voedingsbeha's niet zo spannend. Daarnaast wil ze voordat ze werkt toch over zijn en dan mooi eens gaan shoppen. Duurt ff maar dan heeft ze ook iets om naar uit te kijken toch ?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef Jelief het volgende:
[..]
Marlies heeft ook heul mooie borstvoedingsbh's. Dus helemaalniet nodig omte wachten tot de bv klaar is (dat kan wel langer duren dan je in eerste instantie denkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |