Free, ik heb een hele tijd met mn hand op Lottes gezicht geslapen. Mn vingers op dr wang en mn duim op het onderste gedeelte van de speen. Ging als een treinquote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:36 schreef freecell het volgende:
Nou, 2 uur later wakker dan gisteren, vandaag was het 3:00.....
Dan issie gewon elke 10 minuten/kwartier wakker, zijn speen kwijt en is het mompelen en mopperen. Als ik dan niet de speen er in doe en/of hem een tijdje over zijn wang aai is het brúllen.
Honger is het niet, dat had hij net om 6:15, dan doet een speen niet zo veelen dan had hij nog niet eens hele erge honger....
Maar het is nogal slopend. Afgelopen 4 nachten variërend tussen de anderhalf en 4 uur geslapen
Iemand tips? Want ik ben nu een emotionele feeks met wallen
Was maar een 'idee'. Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:49 schreef freecell het volgende:
we hebben een knuffel je speen, helpt niet. Zonder speen hebben we geprobeerd, géén succes.
En op de eigen kamerhij wordt niet wakker van ons, maar van zichzelf en ik kan hem nu met 1 hand in de cosleeper troosten... Wat helpt eigen kamer dan behalve er tig keer uit moeten?
wat fijn dat ze zo snel opknapt! ga snel je jurk passen! kssstquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Marlinde het volgende:
Freecell: Wat rot dat je zo slecht slaapt. Bij ons slaapt Tessa lekker bij ons op de kamer en het gaat juist heel goed. Normaal gaat ze na de fles van 19:00 naar bed, om 00:00 maak ik haar wakker, schone luier, flesje in bedje en dan slaapt ze tot 7:00
Met Tessa gaat t weer een stuk beterZe is gisteren wel pas om 22:00 naar bed gegaan, want ik wilde haar lekker bij me houden na al het gerommel van de dokter bij haar. Ze werd pa om 8:45 wakker
De antibiotica zal nu dus al zn werk doen
Ga Tessa weer vermaken, want typen met 1 hand is niet te doen
Ohja, net is mn jurk voor onze bruiloft binnen gekomen!![]()
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Ivan sliep al op zijn eigen kamer (waar hij inderdaad beter sliep dan bij ons op de kamer) toen hij een periode vroeg in de nacht (rond een uur 1/half 2) wakker werd en daarna half uur begon te huilen omdat hij zijn speen kwijt was. Het werd steeds erger en na een tijdje was ik gesloopt en behoorlijk wanhopig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:36 schreef freecell het volgende:
Maar het is nogal slopend. Afgelopen 4 nachten variërend tussen de anderhalf en 4 uur geslapen
Iemand tips? Want ik ben nu een emotionele feeks met wallen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Groofsken het volgende:
En hij mist mijn borst. En hoe zeer ik ook achter mijn beslissing sta, ik vind het toch moeilijk als hij happend zoekt en steeds in mijn trui bijt.
Ik leg nog steeds een dubbelgebouwen hydrofiel op het kussen .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:40 schreef harley het volgende:
Gisteren overigens nog maar eens 2 waskussenhoezen bijgekocht want hij had de andere drie in een halve dag viesNu hebben we er dus 5.
Ivan heeft dat nog nooit gehad.quote:Is het trouwens normaal dat ze nogal vervellen tussen het zakje en de benen ? wordt al ingesmeerd met sudocreme maar volgens mij is het daar nu al 2 keer verveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |