Davinia:
Fysio krijgt ze sowieso ivm haar prematuriteit. (Is dat een woord eigenlijk?

) Vanuit het ziekenhuis krijgt ze gecombineerde controles van de neonatoloog/kinderarts/fysiotherapeut/revalidatie arts.
't gaat pas echt spelen tegen de tijd dat ze gaat staan etc. dus dat duurt nog wel even!
Voor zover ze nu kunnen zien moet ze er gewoon mee kunnen leren kruipen, staan en lopen maar heeft ze wel aangepast schoeisel nodig als ze echt gaat lopen.
Tot die tijd kan ik me gewoon uitleven met normale sokken, slofjes en schoentjes, als moest ik er wel rekening mee houden dat ze die nog sneller uitschopt dan andere baby'tjes.
Even voor de zekerheid: Die drie weken is geen hard gegeven he! Het kan iets eerder worden maar ook iets later.
Ze moet eerst nog van de neusbril af en dus helemaal zelf ademen en vervolgens nog haar flesjes leren drinken.
Vooral dat laatste kan wel even duren.
Maar toch, het vooruitzicht is wel heul fijn!
Marlinde, das helemaal geen ego-post!
Hoe naar misschien ook, het is wel fijn om te weten wat je mini-mop mankeert. PM xxxKarinxxx ook even; haar kleine vriendje Lars heeft ook het Kiss-syndroom.
Hij is ook allergisch voor een aantal dingen als ik het goed onthouden heb.
Zijn jullie zelf ook allergisch voor bepaalde dingen?
Kun je sowieso niet nu al overstappen op hypo-allergene voeding of mag je dat niet zelf beslissen/kun je dat niet gewoon bij de supermarkt kopen?