abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81245769
thnx daar kan ik wat mee.
Ik moest wat dus had zo'n plastic tandenstokertje met van die kleine weerhaakjes, die helemaal weggebogen en daar een heel klein plukje wat van een echte wattenstaafje omheem gewikkeld goed platgedraaid en dat werkt best goed maar dit zal beter werken (zat zelf al een aan DSLR camera reinigingstofzuigertje te denken haha)
pi_81245917
Je hebt ook van Otrivin zo'n systeem dat je eerst wat zoutoplossing erin druppelt of spuit en dan zelf kan wegzuigen... gebruiken wij hier en werkt ook als een tierelier (hoewel ze het niet altijd even fijn vind en dan is het nogal gewurm met zo'n kleintje in je armen in de houtgreep).

Nadeel is wel dat ie best duur is en in eerste instatie krijg je maar 2 tuutjes voor erop en moetje die daarna los bijkopen (4 euro voor 8 stuks)
  maandag 10 mei 2010 @ 11:41:20 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81246307
Je hebt trouwens, maar dat raad ik je ook af, speciale baby wattenstaafjes. Die zijn wat dikker. Maar daar zou ook niet snel mee in de neus van mijn kind gaan porren. Een verkeerde draaibeweginng van het ghoofd en die staaf zit in zn hersenpan.
pi_81246619
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:41 schreef amaranta het volgende:
Je hebt trouwens, maar dat raad ik je ook af, speciale baby wattenstaafjes. Die zijn wat dikker. Maar daar zou ook niet snel mee in de neus van mijn kind gaan porren. Een verkeerde draaibeweginng van het ghoofd en die staaf zit in zn hersenpan.
neh, die dingen zijn zo dik dat je er geen hersenpan mee inkomt Geen neus ook trouwens
Geen idee waarvoor ze dan wel bedoeld zijn trouwens?

Hier ligt Florian te pitten in de bijkeuken in de wandelwagen Lekker naast de draaiende wasmachine
(hij had het steeds wat klammig warm en daar is het lekker fris, dichtbij mij, dus ik kan hem goed horen en ver genoeg af om geen last van Leander te hebben. Goed plekje dus )
  maandag 10 mei 2010 @ 11:55:49 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81246912
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef freecell het volgende:

[..]

neh, die dingen zijn zo dik dat je er geen hersenpan mee inkomt Geen neus ook trouwens
Geen idee waarvoor ze dan wel bedoeld zijn trouwens?

Hier ligt Florian te pitten in de bijkeuken in de wandelwagen Lekker naast de draaiende wasmachine
(hij had het steeds wat klammig warm en daar is het lekker fris, dichtbij mij, dus ik kan hem goed horen en ver genoeg af om geen last van Leander te hebben. Goed plekje dus )
Voor het oor toch?
pi_81247127
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef Lijnloos het volgende:
Je hebt ook van Otrivin zo'n systeem dat je eerst wat zoutoplossing erin druppelt of spuit en dan zelf kan wegzuigen... gebruiken wij hier en werkt ook als een tierelier (hoewel ze het niet altijd even fijn vind en dan is het nogal gewurm met zo'n kleintje in je armen in de houtgreep).

[ afbeelding ]
Nadeel is wel dat ie best duur is en in eerste instatie krijg je maar 2 tuutjes voor erop en moetje die daarna los bijkopen (4 euro voor 8 stuks)
Ik kookte die platsic tuutjes gewoon uit. En die sponsjes maakte ik schoon met een beetje afwasmiddel.
pi_81247463
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:01 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik kookte die platsic tuutjes gewoon uit. En die sponsjes maakte ik schoon met een beetje afwasmiddel.
Hmm, onthouden! Da's wel een goeie truuk..

Free, Lekker dat ie daar zijn rust kan pakken dan... hihi
  maandag 10 mei 2010 @ 12:18:17 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81247742
Leonieke, ik lees het nu pas van je oma, gecondoleerd.
pi_81248116
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Voor het oor toch?
mja, maar die zijn bij mijn babies nooit vies... En zijn ze daar niet te dik voor
En wattenstaafjes zijn niet goed om oren schoon te maken, zelfs bij volwassenen niet
  maandag 10 mei 2010 @ 12:33:07 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81248249
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef freecell het volgende:

[..]

mja, maar die zijn bij mijn babies nooit vies... En zijn ze daar niet te dik voor
En wattenstaafjes zijn niet goed om oren schoon te maken, zelfs bij volwassenen niet
Die van Fabian wel. In zn oorschelp zit super veel oorsmeer altijd.
Ik zal er wel eens een foto van maken.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:44:17 #186
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81248604
amaranta, fijn dat je geen hernia hebt! maar wel eng datdie andere ziekte erfelijk is... wanneer krijg je uitsluitsel?

free, fijn dat florian slaapt! beetje bijzondere plek, maar als het werkt, werkt het, nietwaar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81248710
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die van Fabian wel. In zn oorschelp zit super veel oorsmeer altijd.
Ik zal er wel eens een foto van maken.
Bij Minke ook hoor... maar daar probeer ik zoveel mogelijk met mijn vinger een beetje weg te vegen... waar ik niet bij kan laat ik zitten, komt vanzelf wel naar buiten. Die wattenstaafjes vind ik ook echt niet werken daarvoor (1 keer geprobeerd, geen succes).

Amaranta, fijn dat je nu meer duidelijkheid heb over waar je pijn vandaan komt. Wel naar dat je nu met die erfelijkheid zit, hopelijk dat Fabi en Eva er niet of nauwlijks last van krijgen.
pi_81248933
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
amaranta, fijn dat je geen hernia hebt! maar wel eng datdie andere ziekte erfelijk is... wanneer krijg je uitsluitsel?

free, fijn dat florian slaapt! beetje bijzondere plek, maar als het werkt, werkt het, nietwaar?
mweh, was een half uurtje. Hangt nu na enorme brulsessie te pitten in de doek
  maandag 10 mei 2010 @ 13:27:47 #189
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81250317
thx amaranta

Hier ook wel eens vuile oortjes bij Thomas, maar P. reinigt dat altijd. Ik heb zelf een beetje een obsessie wat betreft oren uitkuisen (helemaal niet gezond, I know) dat P. schrik heeft dat ik ook te veel met Thomas' oren zou bezig zijn
pi_81250757
Rienk heeft gelukkig geen last van extreem vieze oren, wel heeft ie eigenlijk altijd een kluit in zn neus en dan ook zover dat ik er niet bij kan. Hij ademt dus altijd wat pieperiger en ik heb wel aan zo'n pompje gedacht, maar helpt die ook bij harde kluitjes?

Leo, gecondoleerd nog, nooit leuk als er iemand overlijdt

Hier alles goed. Zaterdag moederdag bij mij ouders gehad en gister bij die van J. Rienk vind het allemaal wel best. Maar als de mensen actief om zn aandacht gaan vragen (door idioot koetsiekoetsiekoetsie en stomme geluiden te maken) wordt hij sneller overprikkeld En dan ook niet stoppen met achterlijk doen
Hij ligt nu lekker te slapen en aan het einde van de middag boodschappen doen met ons drieen. (J. werkt thuis, want die moet zo naar de dokter, hij heeft weer een dikke zwelling bij zn knie )
Morgenavond een verjaardag en komende zondag vieren we de mijne, ik ben maandag jarig.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 10 mei 2010 @ 14:06:31 #191
62233 Jelief
ikke lief!
pi_81251688
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:15 schreef harley het volgende:

En een doosje zeebanket en een bon om eens te gaan shoppen voor een Marlies Dekkers setje zodra de BV gestopt is. Tis toch een MILF nu hé
Marlies heeft ook heul mooie borstvoedingsbh's. Dus helemaalniet nodig omte wachten tot de bv klaar is (dat kan wel langer duren dan je in eerste instantie denkt)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_81252965
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef Jelief het volgende:

[..]

Marlies heeft ook heul mooie borstvoedingsbh's. Dus helemaalniet nodig omte wachten tot de bv klaar is (dat kan wel langer duren dan je in eerste instantie denkt)
Dat wou ik ook posten Alleen de Starlet is al helemaal uitverkocht (in mijn maat dan). Daar ben ik naar op zoek geweest rond m'n verjaardag.

Free wat naar zeg dat huilen. Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik kan met je omschrijving ook het één en ander voorstellen. Als ik het me goed herinner, had hij ook zo'n last van zijn darmpjes, toch? Hebben jullie al eens gedacht aan een (koemelk)allergie?
pi_81252991
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef Jelief het volgende:

[..]

we vinden de voedingsbeha's niet zo spannend. Daarnaast wil ze voordat ze werkt toch over zijn en dan mooi eens gaan shoppen. Duurt ff maar dan heeft ze ook iets om naar uit te kijken toch ?
pi_81253010
Heb hier ook zo'n neuspompje. Hannah vindt het echt verschrikkelijk als ik aan haar neus zit. Als haar neus echt dichtzit dan gebruik ik baby-otrivin, dat werkt heel goed. Kan ze tenminste weer fatsoenlijk drinken. Ik leg haar ook wel eens op haar buik op een spuugdoekje. Als ze zich boosmaakt gaat ze woest met haar neus in het doekje liggen snuiven en daar komen dan ook lekker alle klodders uit

Heb net de fotoshoot gedaan die ik voor moederdag cadeau heb gehad Jammer dat Hannah een beetje humeurig werd halverwege. Ik moet wel zeggen dat je met zoiets toch beter kan wachten tot je kind een beetje rechtop kan zitten en wat meer reageert op je stem enzo. Nu keek ze vaak de verkeerde kant op of kregen we haar niet aan het lachen. Ik denk dat er wel een paar mooie shots tussen zitten. Morgen kan ik ze gaan bekijken.
pi_81253523
Wolf heeft net met smaak nog aardig wat hapjes sperzieboontjes gegeten en trok er niet eens vieze gezichten bij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 10 mei 2010 @ 18:50:16 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81262862
hoihoi lieve mensen

net weer terug vanm onze vakantie...wij zijn ook weer terug in NL. En ik ben helemaal kapot!!! haha moe maar voldaan. Dus ook niet bijgelezen, ik val dr zo maar even middenin als jullie dat goed vinden??
heeft iemand nog heeeeel belangrijke hightlights? hebben we veel gemist???

We hebben een heerlijke vakantie gehad, een week in Duitsland aan de Eiffel. (nabij Trierr en Koblenz). Het ging echt supergoed. We zijn geweest samen met mijn zus en zwager (en 3 kids) en mijn ouders. Druk dus, maar ook enorm gezellig. Evie was ook eigenlijk vrij snel gewend aan de drukte en heeft heerlijk meegedaan, door het gelawaai, maakt Evie nu nog veeeeeel meer geluidjes als voorheen, ze schaterlacht en maakt hele leuke gilletjes... zo schattig! En Evie is ook alweer ruim 5 maanden! ongelofelijk
We hebben heerlijk voor de 1e keer met Evie gezwommen, en ze vond het heerlijk, direct 3 keer geweest en we hebben een klein waterratje hoor zo leuk en gezellig!
en ons meisje lacht zoooo veel

Ik ben officieel enorm verliefd op mijn mooie lieve kleine lachebekkie...
als ik tegen dr praat krijg ik direct een glimlach van oor tot oor, met opgetrokken neusje en spleetoogjes...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:35:22 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81267922
Shandaly, wat een moeilijke tijd! Verdriet en geluk zo dicht bij elkaar...

simmu met goed nieuws en keshet met supernieuws

Arme Tessa, hopelijk gaat het snel beter met je

freecell, ik heb geen tips voor je. Harry heeft op zich ook wel zuigbehoefte maar niet zo groot. Alleen in het begin liet ik hem inslapen met pink, maar daar ben ik snel mee gestopt. Ik stop hem 's nachts heel stevig in met zijn armpjes onder de dekens en dan slaapt hij (behalve tijdens onze vakantie want toen kon ik hem niet stevig instoppen ). Maar slaapgebrek is niet fijn

stef lekker gegeten?

moederdag, praat me d'r niet van!
Mijn man heeft niks gedaan ondanks diverse hints. Zelfs geen fijne moederdagwens.
Het enige wat hij 's morgens zei (toen híj had uitgeslapen) was: ik voel me niet zolekker

freecell, dát vind ik ook echt huilen hoor! Wat sneu! En alleen speen en draagdoek helpt?
Goh ik zou willen dat ik iets voor je kon betekenen...

amaranta, wat een naar nieuws! En nu? Hoe verder?

Vlindur, hoe is het eigenlijk nog afgelopen met je moeder? (helemaal vergeten te informeren )

oortjes en neusjes maak ik gewoon schoon met de punt van een hydrofiel luier

Leonie

BJ, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad! Wel jammer dat het weer niet zo meezat hè?
Wij zijn een dagje in Koblenz geweest, maar wij zaten in de buurt van Daun.

En wie wil mijn o zo gezellige kind (tijdelijk) hebben?
Zodra hij wakker is, is het huilen als hij niet aan een borst hangt.
Is het een sprongetje, een regeldag of omdat ik vandaag voor het eerst voor ongesteld ben geworden ? sucht
Harry is vandaag 12 weken oud
  maandag 10 mei 2010 @ 20:47:42 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81268476
sprongetje:

Sprongetje rond 12 weken
Rond 12 (soms 11-13) weken krijgt je baby zijn derde groeispurt. Meestal voelt hij zo’n sprongetje al een paar weken op voorhand aankomen en wordt hij hangerig. Nieuw is dat hij nu voor het eerst vloeiende overgangen bv. van de ene naar de andere houding of van de ene naar de andere toon kan zien, horen, ruiken, proeven en voelen. En hij ontdekt dat hij ze ook zelf kan maken.

Symptomen
* Je baby huilt vaak meer en langer.
* Slaapt en eet slechter.
* Zuigt vaker op zijn duim.
* Wil vaker bezig gehouden worden.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:52:38 #199
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81268759
BJ welkom terug en wat fijn dat de vakantie zo goed is meegevallen Het lijkt me toch heel spannend, zo de eerste vakantie met een baby.

Asyniur: waarschijnlijk is het een regeldag. Ik lees toch vaak dat baby's rond 3 maanden ook een regeldag kunnen hebben. Maar hopelijk is de dag vlug voorbij (althans, dat gevoel heb ik toch als Thomas zo'n dag heeft). En ongesteld geworden? Geef jij niet meer fulltime bv?

Freecell dat noem ik inderdaad ook huilen hoor Bij Thomas is het altijd zo als we hem alleen leggen overdag. Ik weet echt niet hoe we dit moeten aanpakken. Binnen 3 weken ga ik terug werken en wat zal er dan gebeuren? Mijn man zal hem wel vaak bij hem pakken, maar mijn schoonmoeder heeft daar echt de tijd niet voor. En ik heb echt al geprobeerd om hem te laten wenen, maar hoe lang moet je zoiets volhouden? Hij weent zo hard dat hij zich bijna verslikt in zijn eigen speeksel en hij ligt daar dan uit alle macht te stampen met zijn voetjes. En hij houdt gewoon nooit op Zelfs niet als we hem niet oppakken maar bij hem staan in zijn park of naast hem zitten in de zetel.

En wat moederdag betreft? Mijn ventje is daar nogal duidelijk in dat ik niet zijn moeder ben, dus ik wist wel dat ik niets ging krijgen (al moet ik eerlijk bekennen dat ik het wel wat jammer vond ). Maar mijn gedachten stonden ook helemaal niet naar moederdag. We halen het binnenkort wel in, misschien met vaderdag
pi_81275051
Ook tijdens volledige borstvoeding kun je ongesteld worden Leonieke. Ik ben het alweer een keer of 4 geweest inmiddels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')