ssst, niet te hard, anders veranderen de mods het terugquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef WupWup het volgende:
Kudo's voor de titelMijn baby heeft het slapen op schoot her-uitgevonden! Derde keer al sinds gistermiddag.
wat heerlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef WupWup het volgende:
Mijn baby heeft het slapen op schoot her-uitgevonden! Derde keer al sinds gistermiddag.
Tegen Rotavirus (Rotateq is de siroop). Moet hij 2 of 3 keer krijgen (het hangt af van het merk van medicijn en ik weet dus niet of de Rotateq de versie van 2 of 3 keer isquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:31 schreef freecell het volgende:
[..]
ssst, niet te hard, anders veranderen de mods het terug
Dat groeit lekker Leonieke!
Wat voor siroop? Dat ken ik niet van hier?
nee, dat is inderdaad niet leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:56 schreef leonieke het volgende:
En stiekem zou ik het eigenlijk fijn vinden als Thomas soms eens ergens anders dan op de schoot zou willen slapen overdag. Als ik alleen thuis ben, zit ik dus bijna constant gevangen in de zetel met Thomas op mijn schoot.
Ja, dan lijkt het me ook heerlijk, hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:58 schreef lily het volgende:
[..]
nee, dat is inderdaad niet leuk![]()
Leah slaapt nog zelden op mijn schoot vandaar mijn "heerlijk" naar wupwup
nee, dat schiet niet zo op dan..quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:07 schreef leonieke het volgende:
Ja, dan lijkt het me ook heerlijk, hoorEn begrijp me niet verkeerd, het is ook zalig als hij op mij slaapt, maar soms zo onpraktisch dat ik niets gedaan krijg in huis
![]()
Kun je 'm dan niet wegleggen als hij eenmaal slaapt? Daan valt ook wel eens in slaap bij het omhoog houden na de voeding maar dan leg ik 'm gewoon weg en slaapt hij verder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:17 schreef leonieke het volgende:
Een draagdoek heb ik niet. We hebben enkel een buikdrager (Elite Cruiser), maar zo graag lijkt hij daar niet in te zitten. Alleen voor een korte tijd. Hij zal het hoe dan ook moeten afleren want eens ik ga werken, zal hij een aantal namiddagen bij mijn schoonmoeder blijven (op de dagen dat mijn man ook moet werken). En ik denk ook niet dat de onthaalmoeder hem in een draagdoek zal ronddragen![]()
Soms laat ik hem eens wenen als hij alleen ligt, maar ik krijg het niet over mijn hart om hem te laten wenen tot hij in slaap valt.
Euh, van 11.30-15.00 niet zo veelquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:24 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt eigenlijk overdag helemaal niet zo veel meer.
Alleen eventjes na de eerste fles 's ochtends weer rond 10 uur.
Daarna van 11:30 tot 15:00 uur boven in bed op zn kamer. Daarna eigenlijk wel wakker tot 19:00 uur met af en toe een hazenslaapje, in de box/op schoot/wipstoel of op de bank.
zie, dat is het probleem hé. Ik vind het zo fijn dat hij hier beneden ligtquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:29 schreef happyme28 het volgende:
Daan slaapt afwisselend in de box of in de wieg. Ligt er eigenlijk maar aan. Hij is redelijk makkelijk. We zijn nu aan het wennen in zijn eigen ledikant overdag, maar eigenlijk vinden we het nog veel te fijn in de wieg bij ons op de kamer.
Ymme, hoe lang zit er tussen voedingen dan als hij al 3,5 uur slaap achter elkaar op de dag?
Daan slaapt meestal zo'n 1,5 tot 2 uur voor zijn voeding (dus eten, spelen, slapen, eten waarbij eten en spelen allebei ongeveer een uur tot anderhalf uur is).
Maar Daan slaapt ook regelmatig bij ons beneden hoor (zoals nu bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
zie, dat is het probleem hé. Ik vind het zo fijn dat hij hier beneden ligt![]()
Ongeveer 3,5 uur. Soms iets meer, soms iets minder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:29 schreef happyme28 het volgende:
Daan slaapt afwisselend in de box of in de wieg. Ligt er eigenlijk maar aan. Hij is redelijk makkelijk. We zijn nu aan het wennen in zijn eigen ledikant overdag, maar eigenlijk vinden we het nog veel te fijn in de wieg bij ons op de kamer.
Ymme, hoe lang zit er tussen voedingen dan als hij al 3,5 uur slaap achter elkaar op de dag?
Daan slaapt meestal zo'n 1,5 tot 2 uur voor zijn voeding (dus eten, spelen, slapen, eten waarbij eten en spelen allebei ongeveer een uur tot anderhalf uur is).
Dat heb ik dus geprobeerd, maar dat bleef een drama met de reflux, vandaar uiteindelijk over gestapt naar FV. De borstvoeding bleef dus dun en mengde in Daan's buik kennelijk niet met de jpbm dus kwam gewoon omhoog.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:03 schreef Incantrix het volgende:
En we hebben net jbpm gekocht en nu lees ik op de verpakking dat je het ook aan kunt maken met wat water en dan een paar hapjes voor en een paar hapjes na de borst kunt geven. Het is dus ook prima mogelijk met bvHad ik dat maar eerder geweten/bedacht, dan had ik wel meer haast gemaakt met het aanschaffen van dat spul. Stef spuugt al weet ik het hoe lang als een gek alles onder
Ben benieuwd of het helpt vanaf de komende voeding gaan we het proberen!
Owquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus geprobeerd, maar dat bleef een drama met de reflux, vandaar uiteindelijk over gestapt naar FV. De borstvoeding bleef dus en mengde in Daan's buik kennelijk niet met de jpbm dus kwam gewoon omhoog.
Daarnaast werd het behangplaksel wat ik er dus echt niet inkreeg met lepel of fles. Later nog aangelengd met bv afgekolfd en jpbm maar ook dat mocht niet baten..
Grin.. Nouja, ik vind je stoer hoor, ik heb het na 1x opgegevenquote:
Ja, nu met FV aangedikt met Jpbm heeft hij veel minder last (en nu icm de Zantac en Motilium eigenlijk helemaal geen last meerquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OwNouja, we gaan het maar even proberen, als het niet werkt kunnen we nog even met papjes aan de slag, dat was in elk geval het advies van de (inval)HA. Als dat ook niet werkt zien we wel.. Maar bij jullie gaat het dus beter sinds jullie over zijn gestapt op fv? En is zo veel overgeven per defenitie reflux? (Voel me een beetje dozig nu, maar ik weet het gewoon echt niet
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
kletsen isquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Grin.. Nouja, ik vind je stoer hoor, ik heb het na 1x opgegeven
Oh, echt, dat kletsende kereltje..![]()
Buhbuhbuh! Muhbuhbuhmmmmmbrrrr! Hebwebebuh!
Vandaag, even afwachten of hij het morgen nog kan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:51 schreef Groofsken het volgende:
Oh Freecell, die van jou kan het wel echt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag ook nietsquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:02 schreef happyme28 het volgende:
Ymme, ik snap je vraag niet zo. Mart slaapt bijna 20 uur per dag als ik het zo lees. Lijkt me wel genoeg.... Hij is alleen wakker tussen 15-19 en even na de ochtend voeding.
vraag het in het draagdoektopicquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:11 schreef Marlinde het volgende:
Hoelang 'mag' (doen jullie) je een baby per dag in een draagdoek bij je hebben om haar rustig te houden zodat ze ook genoeg aan haar slaapjes komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |