We hebben weer rollers!

Ik vind dat toch zó geweldig he, dat die kinders dat dan allemaal op een bepaald punt bedenken en gaan doen enzo.. Als ik naar de iets oudere kindjes van mijn vriendinnen kijk zie ik ook precies wat Stef over een paar weken weer allemaal voor nieuws heeft
nouja, behalve rollen dan, dat vertikt hij nog steeds.. Héél soms doet hij dat ineens, en dan doen wij
Shandalay (hoop dat ik je nick goed schrijf), wat een enorme storm aan emoties moet er door jullie heengegaan zijn en wat een storm aan emoties zal er nog altijd in jullie binnenste woelen.. Welkom hier, hopelijk ervaar jij de steun en de gezelligheid ook zoals ik in elk geval, het is fijn hier

Harley, haha, ik schrok héél even.. Gelukkig niet écht kwijt

Marlinde, jemig, KISS dus.. Wel fijn om te weten wat er is, maar evengoed wel even slikken zeg..

Sterkte ermee, hoop dat er nu goed behandeld kan worden en dat het snel beter gaat!
Keshet, woeiii, dat gaat hard! Ik hoop het echt hoor, 3 weken, dat zou wel enorm gaaf zijn zeg! Oh, wat is jullie kleine popje toch een geweldig meiske

Ennuhm, goedemorgen ook trouwens

Fijne moederdag allemaal!

Hiero gaat het allemaal wel goed hoor, we genieten enorm van ons vrolijke lieffie

Hij is gisteren voor het eerst met de trein geweest met papa naar opa en oma en dat ging hardstikke goed, hij heeft vriendjes gemaakt en een coupé met mensen blij gemaakt door naar iedereen te lachen en te kletsen (op één jonge gast na die naast lief zat, Stef zat op schoot en probeerde telkens het papier dat die jongen aan het lezen was te pakken

). Vanavond gaan we waarschijnlijk voor het eerst wat te eten geven, hij is nu 5,5 maand en heeft enorm veel interesse voor eten gekregen de afgelopen dagen. Kijken, meesmekken en naar ons eten reiken en dan boos worden als hij het niet te pakken krijgt vind ik wel een mooi teken dat het tijd wordt

voor allen!