abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 11:01:47 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81205569
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:45 schreef freecell het volgende:
FLorian heeft een nieuw trucje
En dan echt 5x achter elkaar

lollig kind
Dat deed zijn tweelingbroertje (Harry dus ) laatst dus ook zomaar 4x achter elkaar!
alleen niet meer toen mijn man de filmcamera ging halen natuurlijk
Hij heeft het overigens niet meer gedaan...

Marlinde, als Harry echt moe is en niet wil slapen in bed of elders dan knoop ik hem in de draagdoek. Dan slaapt hij altijd wel. Sommige dagen loop ik op de voedingen en verschoningen na de hele dag met hem in een draagdoek.

De rest lees ik later bij als ik Harry weer stil heb...
  zondag 9 mei 2010 @ 11:53:57 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81206772
We hebben weer rollers! Ik vind dat toch zó geweldig he, dat die kinders dat dan allemaal op een bepaald punt bedenken en gaan doen enzo.. Als ik naar de iets oudere kindjes van mijn vriendinnen kijk zie ik ook precies wat Stef over een paar weken weer allemaal voor nieuws heeft nouja, behalve rollen dan, dat vertikt hij nog steeds.. Héél soms doet hij dat ineens, en dan doen wij

Shandalay (hoop dat ik je nick goed schrijf), wat een enorme storm aan emoties moet er door jullie heengegaan zijn en wat een storm aan emoties zal er nog altijd in jullie binnenste woelen.. Welkom hier, hopelijk ervaar jij de steun en de gezelligheid ook zoals ik in elk geval, het is fijn hier

Harley, haha, ik schrok héél even.. Gelukkig niet écht kwijt

Marlinde, jemig, KISS dus.. Wel fijn om te weten wat er is, maar evengoed wel even slikken zeg.. Sterkte ermee, hoop dat er nu goed behandeld kan worden en dat het snel beter gaat!

Keshet, woeiii, dat gaat hard! Ik hoop het echt hoor, 3 weken, dat zou wel enorm gaaf zijn zeg! Oh, wat is jullie kleine popje toch een geweldig meiske

Ennuhm, goedemorgen ook trouwens Fijne moederdag allemaal! Hiero gaat het allemaal wel goed hoor, we genieten enorm van ons vrolijke lieffie Hij is gisteren voor het eerst met de trein geweest met papa naar opa en oma en dat ging hardstikke goed, hij heeft vriendjes gemaakt en een coupé met mensen blij gemaakt door naar iedereen te lachen en te kletsen (op één jonge gast na die naast lief zat, Stef zat op schoot en probeerde telkens het papier dat die jongen aan het lezen was te pakken ). Vanavond gaan we waarschijnlijk voor het eerst wat te eten geven, hij is nu 5,5 maand en heeft enorm veel interesse voor eten gekregen de afgelopen dagen. Kijken, meesmekken en naar ons eten reiken en dan boos worden als hij het niet te pakken krijgt vind ik wel een mooi teken dat het tijd wordt

voor allen!
3!
  zondag 9 mei 2010 @ 12:14:23 #153
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81207346
Geen tijd om te reageren, maar wil alle moeders een fijne moederdag wensen !
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 9 mei 2010 @ 12:15:55 #154
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81207392
en, hoe voelt dat nou? de eerste moedertjesdag als moeder?

aviva heeft me tgv haar eerste moedertjesdag al 3 poepbroeken gegeven lief, he?

oh, en shandaly, alsnog welkom hier, en gecondoleerd! heel dubbel allemaal, zeker ook voor je man/vriend. vader zijn zonder vader... naja, iig een dikke
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81207856
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:15 schreef DaviniaHR het volgende:
en, hoe voelt dat nou? de eerste moedertjesdag als moeder?

aviva heeft me tgv haar eerste moedertjesdag al 3 poepbroeken gegeven lief, he?

Best een beetje speciaal vandaag
en hier 1 zo'n ''heerlijk'' kado vanmorgen

Gaaf Incantrix, ben benieuwd of hij het eten wat vindt!
en ik heb dat ook, dat ik het zo wonderlijk vind dat ze ineens, soms vanuit het niets, allemaal nieuwe dingen kunnen! (al hoop ik dat Wolf gauw die draai helemaal kan maken van rug naar buik, want dat zijliggend gillen en spartelen van frustratie is soms niet echt gezellig meer )
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81220405
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik leg nog steeds een dubbelgebouwen hydrofiel op het kussen .
Ook die lekken door, meneer presteert het telkens om tijdens de luierwissel zelf alles onder te plassen. Achjah met 5 komen we wel 1 dag door op dit moment
quote:
[..]

Ivan heeft dat nog nooit gehad.
Begin nu ook te twijfelen of het niet de sudocreme is die een laagje vormt.

Verderheeft mams hier vandaag ook ontbijt op bed gehad (verse croissants met aardbeien)
En een doosje zeebanket en een bon om eens te gaan shoppen voor een Marlies Dekkers setje zodra de BV gestopt is. Tis toch een MILF nu hé
  zondag 9 mei 2010 @ 19:51:58 #157
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81223521
Moederdag is hier eigenlijk helemaal aan mij voorbij gegaan. Een smsje gekregen van mijn mama om me een gelukkige moederdag te wensen En langsgegaan bij de schoonmoeder en daar gegeten en dan voornamelijk in de zetel gelegen met Thomas dicht bij mij. Wat is het heerlijk om hem dicht bij mij te hebben, maar het gevoel is vandaag ook wat dubbel want eigenlijk zou ik het liefst gewoon in mijn pyjama in de zetel liggen, met een deken op mij en vooral met niemand behalve Thomas en P. moeten rekening houden.
pi_81230289
freecell, die methode die claudia_x beschrijft hebben we met selene gedaan (al wist ik toen niet dat het een naam heeft) en werkt(e) bij selene heel goed. ik pas het nog toe bij haar alhoewel het zelden nodig is.

de wedstrijd "wie ligt er het eerst in een echt groot bed is hier gewonnen door kiro als hij niet bij ons kan liggen, dan gaan wij wel bij hem liggen morgen maakt sangdrax een foto!

ik heb voor moederdag van elk kindje iets gekregen van selene een middagje "lazy sunday" in de sauna. van ravi speciale sauna douchegel en bodybutter van thermen en van kiro een kaart met een voetafdrukje die stond vanochtend klaar op zijn bed, dus ik gelijk hopeloos in tranen. zo lief!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 9 mei 2010 @ 22:58:22 #159
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81233177
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Best een beetje speciaal vandaag
en hier 1 zo'n ''heerlijk'' kado vanmorgen

Gaaf Incantrix, ben benieuwd of hij het eten wat vindt!
en ik heb dat ook, dat ik het zo wonderlijk vind dat ze ineens, soms vanuit het niets, allemaal nieuwe dingen kunnen! (al hoop ik dat Wolf gauw die draai helemaal kan maken van rug naar buik, want dat zijliggend gillen en spartelen van frustratie is soms niet echt gezellig meer )
Nou, hij trok me toch een bekken! Als hij niet zo enthousiast was blijven doorhappen zou ik gedacht hebben dat hij het niks vond, maar het ging eigenlijk gewoon heel erg goed! Was verbaasd over wat hij opkon, dus dat is wel mooi

En ja, dát is en blijft me toch wonderlijk.. En die dingetjes waar ze dan wat slomer in zijn, nouja, soit. Stef rolt dus nog steeds niet echt, maar ik ben niet bang dat hij op zijn 20e nog op zijn kont door het huis schuift, dus het zal wel

Simmu Kan me je tranen levendig voorstellen, wat een mooie cadeau's!
3!
  maandag 10 mei 2010 @ 08:04:08 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81241299
* mental image van stef die met een biertje in zn hand door zn studentenhuis rondschuift

goedemorgen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81241313
Simmu, wat lief van je kindjes... zo wordt moederdag nog specialer!
Trix, grappig die foto's ook van Stef in het fototopic... het eten smaakte hem wel zo te zien!
Wij hebben dit weekend liga geprobeerd (zo'n 4-6 maanden liga ding)... nou die ging er prima in hoor! (tot 2 keer toe wel even een iets te groot stuk uit haar mondje moeten vissen, kleine schrokop!) en zeker voor herhaling vatbaar geloof ik.

Die huilen/slapen-methode doen/deden wij ook onder de noemer 20-minutenregel... maar dan 20 minuten laten gaan, dan 10 minuten troosten zonder uit bed te halen het liefst, dan weer opnieuw de klok 20 minuten... en zo herhalen... maar na een keer troosten was het bij ons altijd al prima... (scheelt ook want ik kan echt die 2e keer niet laten huilen).

Marlinde, fijn dat jullie nu in elk geval antibiotica hebben voor de ontsteking, hopelijk knapt Tessa snel op. En dan ook Kiss... bah zeg. Goed dat je bij de fysio wel bijval kreeg...

En verder gewoon een voor iedereen... 't is tenslotte moederdag geweest
pi_81241925
Hij is nog zo klein om te laten huilen
Hij huilt, want hij wil iets/heeft iets nodig en ik wil hem niet de boodschap geven dat mama niet komt als je haar nodig hebt...

Margoed, momenteel is hij elke dag 10 minuten heel vrolijk en de rest van de tijd is het mopperen, krijsen, keihard krijsen of soms slapen....

en zonder speen? Ik krijg hem zelfs in de draagdoek niet stil zonder speen
pi_81241959
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
Hij is nog zo klein om te laten huilen
Hij huilt, want hij wil iets/heeft iets nodig en ik wil hem niet de boodschap geven dat mama niet komt als je haar nodig hebt...

Margoed, momenteel is hij elke dag 10 minuten heel vrolijk en de rest van de tijd is het mopperen, krijsen, keihard krijsen of soms slapen....
Snaop ik wel hoor... dat was ook het deel waar ik heeeeel veel moeite mee had, maar achteraf blij dat ik het even heb volgehouden, want sindsdien gaat ze gewoon lekker slapen als we haar in bed leggen. Maar goed, dat werkt denk ik ook niet aangezien het bij Florian de hele tijd is en niet alleen bij naar ebd gaan natuurlijk. Ik vind het wel heel sneu voor jou/jullie/hem...
pi_81241990
Goede morgen.

Had gisteren iedereen nog een fijne moederdag willen wensen, maar het is er niet meer van gekomen.
Ik heb van Mart een hele mooie vaas met bloemen gekregen. Zo lief....

Verder nog niet bijgelezen.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:20:45 #165
300054 Marlinde
pi_81242454
Hebben jullie een fijne moederdag gehad ?

Die troostmethode doen wij hier ook

Tessa is weer ons oude lieve, gezellige, vrolijke moppie! Antibiotica doet dus goed zijn werk. Nu moeten we vanmiddag naar het CB voor prikjes, moet eerst maar vragen of ze wel prikjes mag icm antibiotica...
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81242575
maar...
wat vinden jullie dan huilen?
Wat ik vind dit huilen... en dan ga ik hem écht niet laten huilen...

Nouja, niet alleen laten huilen, hij brult nu in mn oor, niet stil te krijgen
  maandag 10 mei 2010 @ 09:35:44 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81242810
Volgens mij hebben wij onbewust ook de methode van claudia toegepast. Ons ventje huilt zelden nog, behlave dan als hij niet binnen 10 seconde een tepel in zn borst heeft.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:37:09 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81242835
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef freecell het volgende:
maar...
wat vinden jullie dan huilen?
Wat ik vind dit huilen... en dan ga ik hem écht niet laten huilen...

Nouja, niet alleen laten huilen, hij brult nu in mn oor, niet stil te krijgen
Dat is wel een beetje huilen ja. Vooral als het daarna doorzet in gekrijs.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:40:39 #169
300054 Marlinde
pi_81242913
Freecell: Tessa huilt ook zo wel eens en dan laat ik haar ook echt niet liggen hoor, als ze een beetje huilt pas ik wel die methode toe, maar als het zo hard is pak ik haar uit bedje en troost ik haar
Hoop iig dat je eruit komt
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 10 mei 2010 @ 09:54:34 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81243221
Geen bijzondere moederdag. Uiteindelijk heeft man mij en Fabian (Eva was bij opa&oma) mee uit eten genomen.
Maar geen cadaeaus + ontbijt op bed oid.
En de cadeaus die Eva weken geleden had gemaakt op psz en kdv heb ik zelf uit de kast mogen pakken enzo':')
Wel een hele mooie wasknijper en een windmobielding.

Hoe was het gisteren gegaan Free? Leuk? Bij ons was het zaterdag gezellig! Hij had niet gehuild en het doopwater was speciaal verwarmd.

Nog even iets anders. Over de uitslag van de MRI. Toch in dit toic aangezien het vrijwel het enige topic is waarin ik post.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 10-05-2010 09:59:44 ]
pi_81243425
oi Amaranta... Dat zijn ook wel een boel café-au-laits trouwens! (Wel mooi stiekem ) ben je ook heel blond of rood?

Maar wat balen zeg... Een erfelijke aandoening met kinderen is heel vervelend... Heeft het verder nog gevolgen?
(behalve buiten proportioneel grote hoofden )

En dat van moederdag herken ik Hier helemaal NIKS! Zelfs geen tekening. En ik had er nog wel om gezeurd afgelopen week.

Gisteren was heel tof Veel mensen in ons huis en erg gezellig!

En over huilen: dit is de 'gewoon huilen' huil. Krijsen en schreeuwen is nog een tandje hoger...
  maandag 10 mei 2010 @ 10:09:34 #172
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81243543
Ik ben een brunette Ik vind het ook wel bijzonder, maar ik heb me als kind de ogen uit mn kop geschaamd voor die vlekken. Ik wou dat er een panty op de markt kwam die ik over mijn hele lichaam aan kon trekken.
En ik hoopte, dat als ik in de zon zou gaan, mijn huid dezelfde kleur als de vlekken zou krijgen en dat je er dan nisk van zag.
Ben eroverigens NOOIT mee gepest (oke ik lieg, wel een beetje met de vlekken in mijn gezicht/rondom mijn mond, iedereen zei dan dat ik chocomelk had gedronken en daarna mijn mond niet had afgeveegd) , maar ik heb echt moeten leren accepteren dat ik ze heb.

Ik ga er voorlopig even niks over googlen. Even door de neuroloog laten vaststellen dat het inderdaad om die ziekte gaat. En dan vraag ik wel wat en hoe met de kindjes.
Je kan er in ieder geval niet overheen groeien heb ik al gelezen.

Ik heb juist expres niet gezeurd om een moederdagcadeau, juist om te controleren hoe attent mijn man is. Niet dus. (Overigens had ik logees, dus ontbijt op bed had ik sowieso niet verwacht).
pi_81243845
Oh bah Amaranta, wat rot! ik hoop dat je kinderen het niet hebben.

en wat stom van jullie vergeetachtige mannen,Freecell en Amaranta! (ik heb bij die van mij wel hints gegeven dat hij het echt niet vergeten moest hoor )

en wat knap van Florian,woow! die is snel daarmee

Wolf is vandaag al 5 maanden cliche maar wat gaat het snel! Hij is echt dat kleine babytje niet meer wat op de arm wil liggen.Staan en zitten op je moeders schoot is favoriet,evenals ''vliegtuigje'' spelen.
vanmiddag eerste hapje op Universiteit!

ik zag in fototopic dat Stef al heerlijk heeft zitten smullen met een verbaasd koppie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81244265
ons manneke is/was een beetje verkouden al sinds eergisteren. Maar sinds gisterenmiddag steeds moeilijker ademen. Vannacht ook steeds moeilijker. Zelfs al geprobeerd wat van die taaie slijmsnot weg te halen met puntje van een stukje wc papier. Op een gegeven moment zelf een miniwattenstaafje gemaakt met een tandenstokertje en dan dacht ik heel wat weg gehaald te hebben (soms liet ie het toe andere keren alleen maar huilen).
Vannacht dus slecht geslapen want meneer sliep niet makkelijk (en wij maakten ons een beetje zorgen omdat het steeds moeizamer ging. Toen vannacht rond 6 uur ineens een grote nies (hij had er al genoeg gehad maar hielp niet heel veel) en weer huilen. Gaan we kijken zit er in het linkerneusgat 1 grote taaie slijmerige groene snotbel van wel 3 cm lang, rechts 1 van 2cm alleen mooi hard en bruin. En vrolijk dattie was nadat we die beide helemaal verwijderd hadden. Gegeten en weer vrolijk verder slapen. Gelukkig wij ook weer gerust.
en ik mis weer een post van mij volgens mij
  maandag 10 mei 2010 @ 11:04:27 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81245006
@harley]
de volgende keer zoiets gebruiken ipv een tandenstoker...

ik doe trouwens niks liever dan snot weghalen,enblij dat ze daarna zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')