Helmondquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maduuuuh?
Mijn stad:
- We lopen zogenaamd altijd in trainingspakken.
- Zijn een van de onveiligste steden van Brabant.
- Steuntrekkers.
- Afvoerputje van Nederland.
Ja, mijn stad staat niet zo goed bekend.
Heldenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef solaire het volgende:
[..]
was dat Helden Panningen Horst of Venray?
Apeldoorn , that isquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
aapjes, en tuin wat last heeft van schimmels en herdenkingsdag die pas sinds 29 april vorig jaar bestaat
Is hier de scene met Bassie en Adriaan opgenomen waar ze de verdwenen kroon overhandigen aan de Baron, vlugge japie en B2?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:30 schreef Pingwingei het volgende:
Olst staat bekend om.....
ohja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De IJssellinie
Een hele leuke stad, kortom. Jammer dat het zo'n eind weg ligt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Gro251 het volgende:
Arjan Robben (is uit Bedum..maja wel een Groninger)
Hooghoudt
Olle Grieze
Geen sluitingstijden (tijdens stappen)
Bommend Berend
Hanze Stad
Studenten
Oude Universiteit
Gasuni gebouw
Noorder Plantsoen
Peerd van ome Loeks
Beste Binnenstad
Fietsen
FC focking Groningen.
3 gezusters (kak tent maar wel mooi)
Eurosonic
Noorderslag
Kraantje Papi
Groninger museum
Dialect
Groningen CS
Stadsschouwburg
Euroborg
Martiniplaza
Gasterra Flames
Grizzlies
Niemyer Fabriek
Suiker Unie
UMCG
EN NOG VEEL MEER ...dit kwam even in me op
Jouw stad staat bekend om Paulquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een hele leuke stad, kortom. Jammer dat het zo'n eind weg ligt.
Nee! niet jammer..tenminste niet van dat buitenlandse tuig bij ons , hier kan je nog vrij rondlopen.. en weinig kakkers uit het midden van het land met hun zachte RRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een hele leuke stad, kortom. Jammer dat het zo'n eind weg ligt.
Ik wíst dat er nog iets ergers was dan het detentiecentrum! Maar niet precies wát!quote:
je kent je eigen stad dus niet....ooit eens door Oosterpark gelopen? Meer Antillianen op een hoop, heb ik nog nergens gezienquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:25 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Nee! niet jammer..tenminste niet van dat buitenlandse tuig bij ons ,
Nou, op de Grote Markt wil er wel eens zo'n r van een Vindicatter afkomen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:25 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Nee! niet jammer..tenminste niet van dat buitenlandse tuig bij ons , hier kan je nog vrij rondlopen.. en weinig kakkers uit het midden van het land met hun zachte RRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr
De "r" uit dit liedje:quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef joers1 het volgende:
[..]
je kent je eigen stad dus niet....ooit eens door Oosterpark gelopen? Meer Antillianen op een hoop, heb ik nog nergens gezien
En kakkers met een zachte R?? wat the hell is een zachte R?Je bedoelt vast de harde g en een rollende r;) Maar ook die zijn er in Grunn genoeg...van die brallerige studenten
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, op de Grote Markt wil er wel eens zo'n r van een Vindicatter afkomen.
You're welcomequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik wíst dat er nog iets ergers was dan het detentiecentrum! Maar niet precies wát!
Dank je voor het opfrissen van mijn geheugen.
Maar of ik er héél blij mee moet zijn.quote:
Dit is een poging mij dood maken met een blije mus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik goed ben in jou blij maken met dode mussen
Vergeet de Geuzenpening niet die ze ieder jaar uitreiken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef little-miss-sunshine het volgende:
* Haring![]()
* geweldadige dood van Daniel van Cotthem.. (RIP)
* Nieuwjaarsexplosie 2007 -2008
* Ijzerkoekjes![]()
juist ja, Vlaardingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er vond een van de eerste slagen tussen Utrecht en Holland plaats. (1278)
In 1650 liet de toenmalige burgemeester van Amsterdam een buitenverblijf bouwen langs de hoofdweg tussen Soest en Baarn, de Hofstede aen Zoestdijck, het huidige Paleis Soestdijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk het vliegveld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof dorp! Ik blijf!
Tevens woonplaats/ laatste rustplaats van iedereen die de echte Gooische Matrasch heeft ontvlucht en van onze David de Kabouter inspirator Rien Poortvliet!Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Musselkanaal
2 bejaarden hebben de dood gevonden,
plantage opgerold
Aan de Zuiderkanaalweg in het Groningse Musselkanaal zijn dinsdagavond de lichamen van twee onbekende personen aangetroffen![]()
Gezellig plaatsje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:15 schreef mcf het volgende:
Musselkanaal
2 bejaarden hebben de dood gevonden,
plantage opgerold
Aan de Zuiderkanaalweg in het Groningse Musselkanaal zijn dinsdagavond de lichamen van twee onbekende personen aangetroffen
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hulst waar de winkels op zondag open zijn en het in de weekenden stikt van de belgen en van reynaert de vos
en van nederlands mooiste kerk en het feit dat het een vesting stad is om zijn ouwe fort is het ook bekend ook om de wallen.![]()
![]()
Semi-filantroop met haatneigingen![]()
Lampen, boeren, stratumseind, zwemmen, PSV, Theo Maassen, Arnol Cox.
In een grote stad is het ook wat makkelijker
disclaimer![]()
vanavond in Stormqueens stad, naar Guido Weijers
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.![]()
en Eelco van Hoecke natuurlijk, wat een koning is datquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef noobdeswoop het volgende:
Hulst waar de winkels op zondag open zijn en het in de weekenden stikt van de belgen en van reynaert de vos
en van nederlands mooiste kerk en het feit dat het een vesting stad is om zijn ouwe fort is het ook bekend ook om de wallen.![]()
![]()
![]()
![]()
De negende cirkel ben je vergetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Gro251 het volgende:
Arjan Robben (is uit Bedum..maja wel een Groninger)
Hooghoudt
Olle Grieze
Geen sluitingstijden (tijdens stappen)
Bommend Berend
Hanze Stad
Studenten
Oude Universiteit
Gasuni gebouw
Noorder Plantsoen
Peerd van ome Loeks
Beste Binnenstad
Fietsen
FC focking Groningen.
3 gezusters (kak tent maar wel mooi)
Eurosonic
Noorderslag
Kraantje Papi
Groninger museum
Dialect
Groningen CS
Stadsschouwburg
Euroborg
Martiniplaza
Gasterra Flames
Grizzlies
Niemyer Fabriek
Suiker Unie
UMCG
EN NOG VEEL MEER ...dit kwam even in me op
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Overberg? Renswoude? Ederveen? De Klomp? Achterberg? Rhenen? Ede?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:07 schreef truedestiny het volgende:
mensen die naakt op het spoor worden gelegd? weten jullie het al?
Ik geef het op.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En aanstaande zaterdag een leuke ontploffing.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Lampen, boeren, stratumseind, zwemmen, PSV, Theo Maassen, Arnol Cox.
In een grote stad is het ook wat makkelijkerHaha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Meest gemiddelde stad van Nederland volgens EenVandaag, grootste zendmast van Europa (ook al staat ie net buiten de grens).![]()
Oh, gelukkig ben ik zaterdag de stad uitquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En aanstaande zaterdag een leuke ontploffing.
disclaimer![]()
agja je zit in de buurtquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Overberg? Renswoude? Ederveen? De Klomp? Achterberg? Rhenen? Ede?
Ik geef het op.
![]()
![]()
grolsch
FC twente
Universiteit Twente
textiel
vuurwerk.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
TT
Superbikes
Bartje
Luiste ambtenaren
Duurste politiebureau
VerkeersparkIk probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...![]()
Deze moet er nog ergens tussen: w.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik zie hem niet![]()
maar goed geen gebackfire
Waar staat jouw woonplaats bekend om?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik zie hem niet![]()
maar goed geen gebackfireNiet terugplaatsen @admin![]()
Robert Long heeft hier gewoond
Wuf van Ginkel woont hier
verder geen idee
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,![]()
De markten, vnl. de veemarkt. De laatste mag ivm. de volksgezondheid tegenwoordig niet meer in de open lucht, en niet in het centrum gehouden worden, en wordt zodoende tegenwoordig op een industrieterrein gehouden...
Purmerend wordt niet voor niets de marktstad genoemd....![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door 8108139dpths op 06-05-2010 19:18:17 ]![]()
maar een woonplaats is toch niet bezittelijk ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waar staat jouw woonplaats bekend om?![]()
slecht geworden in de spelling van Nederlands
-![]()
Geboren:
Arthur Geesing (1968), acteur
Han Jordaan (1918-1945 te Mauthausen), verzetsstrijder, agent in het Englandspiel
Angelien Eijsink (1960), politicus (PvdA-Tweede Kamerlid)
Niki Leferink (1976), voetballer (FC Emmen)
Barry Paf (1979), radio-dj
Bram Tankink (1978), wielrenner
Ard Weeink (19?), toetsenist, trompettist en zanger (Teach-In)
Woonachtig:
Thomas Berge (1990), zanger (artiestennaam van Chiel Ottink)
Han ten Broeke (1969), politicus (VVD-Tweede Kamerlid)
Bart van Winsen (1943), leraar, bestuurder en politicus (o.a. oud-Tweede Kamerlid en oud-wethouder van Haaksbergen voor het CDA)
Alfons Ariëns (1860-1928), priester en grondlegger van coöperatie De Eendracht en van de katholieke arbeidersbeweging
Negen maanden na de stroomstoring van 25 november 2005 in Haaksbergen werd in de media melding gemaakt van een babyboom;
Op 25 januari 2007 had Haaksbergen de primeur van de eerste Nederlandse marathonschaatswedstrijd van dat jaar op natuurijs. Op 19 december 2007 werd er eveneens de eerste marathonschaatswedstrijd van het winterseizoen 2007-2008 gehouden en op 28 december 2008 kon in Haaksbergen wederom voor het eerst op natuurijs worden geschaatst. Op vrijdag 18 december 2009 werd voor de vierde maal op rij de eerste marathonwedstrijd op natuurijs van het winterseizoen 2008-2009 in Haaksbergen gereden.
Dat dus.Feel the fuzz!![]()
Geef de Nederlandse spelling maar weer de schuldquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maar een woonplaats is toch niet bezittelijk ?![]()
slecht geworden in de spelling van Nederlands
Niet terugplaatsen @admin![]()
Dat ook nog dus; de kermis.quote:Purmerend noemt zich met recht al jarenlang Marktstad, maar was in 2003 ook vernoemd tot Kermisstad van Nederland.![]()
![]()
nee hoor ik zeg dat ik slecht ben geworden in de spelling van nederlands.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Geef de Nederlandse spelling maar weer de schuld
-![]()
Oepsquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee hoor ik zeg dat ik slecht ben geworden in de spelling van nederlands.
Niet terugplaatsen @admin![]()
Yaaaaay Assen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
TT
Superbikes
Bartje
Luiste ambtenaren
Duurste politiebureau
Verkeerspark![]()
Mede Drentenaar
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.![]()
wij staan bekend om de rellen tijdens oud en nieuw (veen, het kruispunt) het is meestal wel op het nieuws rond oud en nieuwIk heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig![]()
eieren en gereformeerdenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:01 schreef PiraatPiet het volgende:
Kippen...Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Er bestaat zelf een Helmondtopicquote:, met meer dan vijf delen dus zo gek is dat niet
Neil LOVES Carrots!![]()
Yes.quote:
Ik heb vandaag gevraagd waar mijn nieuwe woonplaats bekend om staat. Potgrond en De Sjonnies.![]()
- Douwe Egberts/koffie
- Ballonfeesten
- Jelle ten Rouwelaar (lul)
- Charles Groenhuijsen (schijnt ook niet lief te zijn)
- 2cv (wel lief)Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Heldenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef solaire het volgende:
[..]
was dat Helden Panningen Horst of Venray?
![]()
![]()
Tegenwoordig staat Heerenveen ook bekend om de straat genaamd 'Fok'.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En een van de grootste snackbars van Nederland, met een drive-inquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Platina het volgende:
- Moskeebrand
- Spanningen tussen marrokanen en lonsdalejeugd
- Valkuilen met pinnen erin.
![]()
![]()
Huidige woonplaats: kastelen en frauderende burgemeesters.
Geboorteplaats: aardbeien en brandwondencentrum.![]()
Toon Hermans
FortunaSeal my heart and brake my pride
I've nowhere to stand and now nowhere to hide
Align my heart, my body, my mind
To face what I've done and do my time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |