Stroomuitval hier is ook een redelijk bekend probleem,quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Stroomuitval
En het eerste natuurijs wat geschikt is om op te schaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont ook in Zaltbommel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Stroomuitval hier is ook een redelijk bekend probleem,
echter ben ik al blij dat we uberhaupt internet hebben,en niet meer met paard en wagen naar de put hoeven voor water.
DOOD KUT GAT!!! AAAH!!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts begint:
Om de heuvels/bergen.
Kim Sassabone (vengaboys) geboren hieren vincent van gogh woonachtig 1853-1890.
Wees trots op je woonplaats
Verwar je hem niet met iemand anders? Dit klopt namelijk van geen kant.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
en vincent van gogh woonachtig 1853-1890.
Je had dit alles kunnen samenvatten met 'Geert Wilders'quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:14 schreef fratsman het volgende:
Vastelaovend
VVV
Zomerparkfeesten
(in 2012) de Floriade
Duitsers
Coffeeshops
Bende van Venlo
Eddy Zoey komt uit Wierden en Henk-Jan Smits woonde alleen maar als kind eventjes in almelo dus die telt sowieso niet mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:27 schreef larzzzman het volgende:
ilse de lange
die dude van idols (jurylid geloof ik)
herman finkers
eddy zoe
Nee, ondanks wat de politiek en de publieke omroep jullie wil laten geloven, leeft die hele Geert Wilders helemaal niet zo hier in Venlo. Hij is hier geboren, maar daar houdt alle binding met zijn geboorteplaats op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 04:15 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Je had dit alles kunnen samenvatten met 'Geert Wilders'
"Geert Wilders heeft een kleine piemel" zag ik laatst nog op die brug naast 't spoor staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, ondanks wat de politiek en de publieke omroep jullie wil laten geloven, leeft die hele Geert Wilders helemaal niet zo hier in Venlo. Hij is hier geboren, maar daar houdt alle binding met zijn geboorteplaats op.
Stond daar ook een bron bij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
"Geert Wilders heeft een kleine piemel" zag ik laatst nog op die brug naast 't spoor staan
Tom Egbers?quote:Op donderdag 6 mei 2010 04:06 schreef Arkaneor het volgende:
die gast van Studio Sport met blond haar wiens naam ik even kwijt ben,
Toon Hermansquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:29 schreef zimmerzimmer het volgende:
Om Toon Hermans, en het mislukte voetbalstadion
Haha inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
"Geert Wilders heeft een kleine piemel" zag ik laatst nog op die brug naast 't spoor staan
Zaltbommel?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:47 schreef steefstijf het volgende:
- Fiep Westendorp
- Gebroeders Philips
- Maarten van Rossum
- Bekende brug
- File top 10 (vroegah)
was dat Helden Panningen Horst of Venray?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Platina het volgende:
- Moskeebrand
- Spanningen tussen marrokanen en lonsdalejeugd
- Valkuilen met pinnen erin.
Heerlen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Platina het volgende:
- Moskeebrand
- Spanningen tussen marrokanen en lonsdalejeugd
- Valkuilen met pinnen erin.
Maduuuuh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:34 schreef stef040 het volgende:
[..]
Mierlo?![]()
Het dorp waar ik woon was een jaar geleden het onveiligste dorp van Nederland(volgens mij)
Ernest Faber
Pieter van den Hoogenband (ereburger)![]()
Helden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef solaire het volgende:
[..]
was dat Helden Panningen Horst of Venray?
Helmondquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maduuuuh?
Mijn stad:
- We lopen zogenaamd altijd in trainingspakken.
- Zijn een van de onveiligste steden van Brabant.
- Steuntrekkers.
- Afvoerputje van Nederland.
Ja, mijn stad staat niet zo goed bekend.
Fryslan ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Twizu het volgende:
- Rietveld
- Grafheuvels uit 1350 v. Chr.
- Hoogste punt van Brabant.
Jij denkt goed!quote:
je hebt hier maar één pauperstraat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:11 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
rijke gedeelte of paupergedeelte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |