Als we echt mensen gaan opnoemen dan zijn er hier ook een paar duidelijk opvallende typesquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:48 schreef Apebeer het volgende:
Renswoude:
Potloodventer in clownspak
Meer kan ik niet bedenken, woon er nog niet zo lang
Nee in Heiloo staat de St Willibrordusstichting en die wappies daar springen nogal snel voor de trein.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:47 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de richting van Hoorn veel erger toch?
Ja maar ik weet niks andersquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Als we echt mensen gaan opnoemen dan zijn er hier ook een paar duidelijk opvallende types
Voor of na dat de wereld "vergaat"quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Om mij natuurlijk duh. En vanaf 2012 om het grootste overdekte pretpark van Europa.
Waarschijnlijk begint de ondergang in het pretpark in mijn woonplaats. Kortsluiting ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Voor of na dat de wereld "vergaat"
En jij blijft daar dan wonenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begint door de ondergang in het pretpark in mijn woonplaats. Kortsluiting ofzo.
PATRICK POTHUIZENquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:08 schreef blckbb het volgende:
Sigaren
Spoorbrug die als een van de weinige bleef staan bij WOII
Nooit opgeloste dubbele roofmoord-dinges
Rellen
-Culemborg-
In Elsloo ligt zoeen Albert Heijn. Toen ik nog in de AH in Heerlen werkte moest ik een keer in Elsloo helpen met schappen vullen voor de openingquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Voor zover bekend is Elsloo het oudste boerendorp van het huidige Nederland. Rond 5000 v.Chr. woonden hier de Bandkeramiekers, van wie sinds vijftig jaar al honderd boerderijen en een begraafplaats zijn blootgelegd.
Is het ook, heb er een hele tijd gewoondquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In Elsloo ligt zoeen Albert Heijn. Toen ik nog in de AH in Heerlen werkte moest ik een keer in Elsloo helpen met schappen vullen voor de opening
Saai gehucht lijkt me dat
kwiwi in Limburgquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ook, heb er een hele tijd gewoond
jupquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei in dit topic, van gogh heeft overal gewoond.
Maar van gogh village, nuenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |