Hoop mensen denken daar anders over.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Feyenoord
feit dat het de mooiste stad van NL is
Voor zover bekend is Elsloo het oudste boerendorp van het huidige Nederland. Rond 5000 v.Chr. woonden hier de Bandkeramiekers, van wie sinds vijftig jaar al honderd boerderijen en een begraafplaats zijn blootgelegd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Iedere woonplaats wel, kijk anders eens op wikipedia
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:18 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
hou je muil eens, ik heb het topic natuurlijk niet gelezen.
Wat zei je dan?
Moet je maar eens naar Engeland of Duitsland gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:21 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ik las het net. maar Rotterdam staat heul niet bekend om die degradatieklanten11!1
Zoals ik al eerder zei in dit topic, van gogh heeft overal gewoond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Megaman het volgende:
Van gogh heeft er gewoond (en daarom is het "the van gogh village") daarmee houd het ook vrij snel op.
Nieuw Amsterdam?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Megaman het volgende:
Van gogh heeft er gewoond (en daarom is het "the van gogh village") daarmee houd het ook vrij snel op.
Dat is dan toch nog ietsquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Voor zover bekend is Elsloo het oudste boerendorp van het huidige Nederland. Rond 5000 v.Chr. woonden hier de Bandkeramiekers, van wie sinds vijftig jaar al honderd boerderijen en een begraafplaats zijn blootgelegd.
neequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je maar eens naar Engeland of Duitsland gaan.
Die eer gaat naar Heiloo, dus er blijft niks over voor Castricumquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
Castricum
Het beruchte doden treinspoor.
Volgens mij was dat in de richting van Hoorn veel erger toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:42 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Die eer gaat naar Heiloo, dus er blijft niks over voor Castricum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |