Maar of ik er héél blij mee moet zijn.quote:
Dit is een poging mij dood maken met een blije mus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik goed ben in jou blij maken met dode mussen
Vergeet de Geuzenpening niet die ze ieder jaar uitreiken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef little-miss-sunshine het volgende:
* Haring![]()
* geweldadige dood van Daniel van Cotthem.. (RIP)
* Nieuwjaarsexplosie 2007 -2008
* Ijzerkoekjes![]()
juist ja, Vlaardingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er vond een van de eerste slagen tussen Utrecht en Holland plaats. (1278)
In 1650 liet de toenmalige burgemeester van Amsterdam een buitenverblijf bouwen langs de hoofdweg tussen Soest en Baarn, de Hofstede aen Zoestdijck, het huidige Paleis Soestdijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk het vliegveld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof dorp! Ik blijf!
Tevens woonplaats/ laatste rustplaats van iedereen die de echte Gooische Matrasch heeft ontvlucht en van onze David de Kabouter inspirator Rien Poortvliet!Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Musselkanaal
2 bejaarden hebben de dood gevonden,
plantage opgerold
Aan de Zuiderkanaalweg in het Groningse Musselkanaal zijn dinsdagavond de lichamen van twee onbekende personen aangetroffen![]()
Gezellig plaatsje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:15 schreef mcf het volgende:
Musselkanaal
2 bejaarden hebben de dood gevonden,
plantage opgerold
Aan de Zuiderkanaalweg in het Groningse Musselkanaal zijn dinsdagavond de lichamen van twee onbekende personen aangetroffen
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hulst waar de winkels op zondag open zijn en het in de weekenden stikt van de belgen en van reynaert de vos
en van nederlands mooiste kerk en het feit dat het een vesting stad is om zijn ouwe fort is het ook bekend ook om de wallen.![]()
![]()
Semi-filantroop met haatneigingen![]()
Lampen, boeren, stratumseind, zwemmen, PSV, Theo Maassen, Arnol Cox.
In een grote stad is het ook wat makkelijker
disclaimer![]()
vanavond in Stormqueens stad, naar Guido Weijers
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.![]()
en Eelco van Hoecke natuurlijk, wat een koning is datquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef noobdeswoop het volgende:
Hulst waar de winkels op zondag open zijn en het in de weekenden stikt van de belgen en van reynaert de vos
en van nederlands mooiste kerk en het feit dat het een vesting stad is om zijn ouwe fort is het ook bekend ook om de wallen.![]()
![]()
![]()
![]()
De negende cirkel ben je vergetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Gro251 het volgende:
Arjan Robben (is uit Bedum..maja wel een Groninger)
Hooghoudt
Olle Grieze
Geen sluitingstijden (tijdens stappen)
Bommend Berend
Hanze Stad
Studenten
Oude Universiteit
Gasuni gebouw
Noorder Plantsoen
Peerd van ome Loeks
Beste Binnenstad
Fietsen
FC focking Groningen.
3 gezusters (kak tent maar wel mooi)
Eurosonic
Noorderslag
Kraantje Papi
Groninger museum
Dialect
Groningen CS
Stadsschouwburg
Euroborg
Martiniplaza
Gasterra Flames
Grizzlies
Niemyer Fabriek
Suiker Unie
UMCG
EN NOG VEEL MEER ...dit kwam even in me op
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Overberg? Renswoude? Ederveen? De Klomp? Achterberg? Rhenen? Ede?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:07 schreef truedestiny het volgende:
mensen die naakt op het spoor worden gelegd? weten jullie het al?
Ik geef het op.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En aanstaande zaterdag een leuke ontploffing.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Lampen, boeren, stratumseind, zwemmen, PSV, Theo Maassen, Arnol Cox.
In een grote stad is het ook wat makkelijkerHaha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Meest gemiddelde stad van Nederland volgens EenVandaag, grootste zendmast van Europa (ook al staat ie net buiten de grens).![]()
Oh, gelukkig ben ik zaterdag de stad uitquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En aanstaande zaterdag een leuke ontploffing.
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |