Helmondquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maduuuuh?
Mijn stad:
- We lopen zogenaamd altijd in trainingspakken.
- Zijn een van de onveiligste steden van Brabant.
- Steuntrekkers.
- Afvoerputje van Nederland.
Ja, mijn stad staat niet zo goed bekend.
Heldenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef solaire het volgende:
[..]
was dat Helden Panningen Horst of Venray?
Apeldoorn , that isquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
aapjes, en tuin wat last heeft van schimmels en herdenkingsdag die pas sinds 29 april vorig jaar bestaat
Is hier de scene met Bassie en Adriaan opgenomen waar ze de verdwenen kroon overhandigen aan de Baron, vlugge japie en B2?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:30 schreef Pingwingei het volgende:
Olst staat bekend om.....
ohja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De IJssellinie
Een hele leuke stad, kortom. Jammer dat het zo'n eind weg ligt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Gro251 het volgende:
Arjan Robben (is uit Bedum..maja wel een Groninger)
Hooghoudt
Olle Grieze
Geen sluitingstijden (tijdens stappen)
Bommend Berend
Hanze Stad
Studenten
Oude Universiteit
Gasuni gebouw
Noorder Plantsoen
Peerd van ome Loeks
Beste Binnenstad
Fietsen
FC focking Groningen.
3 gezusters (kak tent maar wel mooi)
Eurosonic
Noorderslag
Kraantje Papi
Groninger museum
Dialect
Groningen CS
Stadsschouwburg
Euroborg
Martiniplaza
Gasterra Flames
Grizzlies
Niemyer Fabriek
Suiker Unie
UMCG
EN NOG VEEL MEER ...dit kwam even in me op
Jouw stad staat bekend om Paulquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een hele leuke stad, kortom. Jammer dat het zo'n eind weg ligt.
Nee! niet jammer..tenminste niet van dat buitenlandse tuig bij ons , hier kan je nog vrij rondlopen.. en weinig kakkers uit het midden van het land met hun zachte RRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een hele leuke stad, kortom. Jammer dat het zo'n eind weg ligt.
Ik wíst dat er nog iets ergers was dan het detentiecentrum! Maar niet precies wát!quote:
je kent je eigen stad dus niet....ooit eens door Oosterpark gelopen? Meer Antillianen op een hoop, heb ik nog nergens gezienquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:25 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Nee! niet jammer..tenminste niet van dat buitenlandse tuig bij ons ,
Nou, op de Grote Markt wil er wel eens zo'n r van een Vindicatter afkomen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:25 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Nee! niet jammer..tenminste niet van dat buitenlandse tuig bij ons , hier kan je nog vrij rondlopen.. en weinig kakkers uit het midden van het land met hun zachte RRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr
De "r" uit dit liedje:quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef joers1 het volgende:
[..]
je kent je eigen stad dus niet....ooit eens door Oosterpark gelopen? Meer Antillianen op een hoop, heb ik nog nergens gezien
En kakkers met een zachte R?? wat the hell is een zachte R?Je bedoelt vast de harde g en een rollende r;) Maar ook die zijn er in Grunn genoeg...van die brallerige studenten
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, op de Grote Markt wil er wel eens zo'n r van een Vindicatter afkomen.
You're welcomequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik wíst dat er nog iets ergers was dan het detentiecentrum! Maar niet precies wát!
Dank je voor het opfrissen van mijn geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |