Overberg? Renswoude? Ederveen? De Klomp? Achterberg? Rhenen? Ede?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:07 schreef truedestiny het volgende:
mensen die naakt op het spoor worden gelegd? weten jullie het al?
En aanstaande zaterdag een leuke ontploffing.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Lampen, boeren, stratumseind, zwemmen, PSV, Theo Maassen, Arnol Cox.
In een grote stad is het ook wat makkelijker
Oh, gelukkig ben ik zaterdag de stad uitquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En aanstaande zaterdag een leuke ontploffing.
agja je zit in de buurtquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Overberg? Renswoude? Ederveen? De Klomp? Achterberg? Rhenen? Ede?
Ik geef het op.
Deze moet er nog ergens tussen: w.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik zie hem niet![]()
maar goed geen gebackfire
Waar staat jouw woonplaats bekend om?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik zie hem niet![]()
maar goed geen gebackfire
maar een woonplaats is toch niet bezittelijk ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waar staat jouw woonplaats bekend om?
Geef de Nederlandse spelling maar weer de schuldquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maar een woonplaats is toch niet bezittelijk ?![]()
slecht geworden in de spelling van Nederlands
Dat ook nog dus; de kermis.quote:Purmerend noemt zich met recht al jarenlang Marktstad, maar was in 2003 ook vernoemd tot Kermisstad van Nederland.
nee hoor ik zeg dat ik slecht ben geworden in de spelling van nederlands.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Geef de Nederlandse spelling maar weer de schuld
Oepsquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee hoor ik zeg dat ik slecht ben geworden in de spelling van nederlands.
Yaaaaay Assen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
TT
Superbikes
Bartje
Luiste ambtenaren
Duurste politiebureau
Verkeerspark
eieren en gereformeerdenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:01 schreef PiraatPiet het volgende:
Kippen...
Er bestaat zelf een Helmondtopicquote:
Yes.quote:
Heldenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef solaire het volgende:
[..]
was dat Helden Panningen Horst of Venray?
En een van de grootste snackbars van Nederland, met een drive-inquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Platina het volgende:
- Moskeebrand
- Spanningen tussen marrokanen en lonsdalejeugd
- Valkuilen met pinnen erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |