verloofd, getrouwd, ouders...quote:
Greysie!quote:
morgen even halen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greysie!Ik heb wodka met blood orange van de Lidl. Goed te drinken.
En een kind wat al op eigen pootjes kan staan. We slaan gewoon de luiers en het grootste deel van de peperdure schooltijd over. Kan hij opscheppen over zijn jonge hippe moeder.quote:
Lijkt me logischer dat JJH en ik dan een kindje hebben!quote:
Doen! Is lekkah.quote:
Ik heb vanmiddag aardbeien en slagroom gekochtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Las alleen het laatste dus dacht Jummy jummy!
En is de meneer ook thuis vanavondquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag aardbeien en slagroom gekocht
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Naamtopic!
En wel gek dat JJH en Cat samen een kindje hebben (mij), want:
[..]
Lijkt me logischer dat JJH en ik dan een kindje hebben!
De aardbeien nu alvast opeten en de slagroom bewaren tot ie thuis isquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag aardbeien en slagroom gekocht
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Naamtopic!
En wel gek dat JJH en Cat samen een kindje hebben (mij), want:
[..]
Lijkt me logischer dat JJH en ik dan een kindje hebben!
Sjeezzzzz Dirkh???quote:
Nevah! Als ik Erik kan ontgayen, dan wees er maar van overtuigd dat ik JJH in houd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, hij probeerde het zelf, maar had nog een laatste zetje nodig.quote:
Heuj, mijn naam is Tombolafan hoorquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nevah! Als ik Erik kan ontgayen, dan wees er maar van overtuigd dat ik JJH in houd.Zo fout dat ik hem even quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat het kan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hij probeerde het zelf, maar had nog een laatste zetje nodig.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nevah! Als ik Erik kan ontgayen, dan wees er maar van overtuigd dat ik JJH in houd.* popcorn pakt *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie gaan weer lekker. Ik kan het niet eens meer volgen
Erik: out.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat Cat en JJH en ik wel tot een overeenkomst kunnen komen tussen ons drieën die voor iedereen leuk is.quote:
Maar Erik, die out is, zegt dat JJH nu misschien nog wel in is, maar out wil, maar nog een zetje nodig heeft. Dus out Erik JJH... enne...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erik: out.
JJH: in.
Meer hoef je niet te weten.
Gewoon af en toe blaaablaaaa joehoe wapperquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooi, dat scheelt weer luchtbedden slepen de 15equote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat Cat en JJH en ik wel tot een overeenkomst kunnen komen tussen ons drieën die voor iedereen leuk is.
quote:
Dan heb je ijsblokjes nodig Dirk. Logisch dat Ml-etje het niet snapt.quote:
blaaablaaabla JOEHOE wapper wapperquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon af en toe blaaablaaaa joehoe wapperroepen.
Snappem echt nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Maak daar maar two and 1/2 years van. Mijn meneer wil dat voorlopig echt niet![]()
En Ml-etje, wil je die cupcakes dan nog wel eten?
Ik snap um nietquote:
Jij zou willen dat je zo'n.. rolschaatsen hoofdtooi sixpack uhm... handschoenen! had!quote:
Jij snapt hem!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
blaaablaaabla JOEHOE wapper wapper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En slagroom en aarbeien. Maar zag net dat de film uit 86 was, ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je ijsblokjes nodig Dirk. Logisch dat Ml-etje het niet snapt.
Duidelijkheid.
Aan. Out.
Eeeeeeeeh, Cat?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zou willen dat je zo'n.. rolschaatsen hoofdtooi sixpack uhm... handschoenen! had!
Heeej DML, gezellig dat je er bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
blaaablaaabla JOEHOE wapper wapper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die polsen zal ie wel hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Die jongen is bijna helemaal naakt, maar dan wel polsbeschermers
.
wapper, bla, joe, bla, hoequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeej DML, gezellig dat je er bent![]()
BlaaBlaa Joehoe Wapper
Wapper Blabloe Joehoe Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
wapper, bla, joe, bla, hoe![]()
En jij?
Ik snapte jouw opmerking over "mijn meneer wil dat niet" al niet...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik schijnbaar ook niet. Ik las nine and 1/2 months![]()
Das weer een andere film![]()
![]()
Ik wel, blijkbaar is er tussen Ing en mij toch ook een kloof en ben ik de brug overgestoken naar jou.quote:
Dat snap ik, want geloof me 9 and 1/2 weeks wil ie heus wel hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snapte jouw opmerking over "mijn meneer wil dat niet" al niet...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! CAT!!!!! KOM TERUG!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel, blijkbaar is er tussen Ing en mij toch ook een kloof en ben ik de brug overgestoken naar jou.
Zit een jaartje of 6 tussen ons toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel, blijkbaar is er tussen Ing en mij toch ook een kloof en ben ik de brug overgestoken naar jou.
Wie zijn wij om ze niet een handje te helpen? Sekseh scene, voor die tijd helemaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik hem wel iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat snap ik, want geloof me 9 and 1/2 weeks wil ie heus wel hoor![]()
Ik moet naar bed geloof ik als ik het verschil tussen weeks en months al niet meer zie![]()
Maar goed met months is mijn opmerking wel weer te begrijpen toch?
She's mine now!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! CAT!!!!! KOM TERUG!
Zoiets denk ik, maar normaal wisten we van elkaar wel wat we bedoelden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit een jaartje of 6 tussen ons toch?
Gooi een reddingslijn! 90210 of zo! Snel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! CAT!!!!! KOM TERUG!
Ho!quote:
Ik zal de laptop met dit filmpje aan laten staan en de bak met aardbeien er naast. Zou de meneer de hint begrijpen als hij thuis komt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie zijn wij om ze niet een handje te helpen? Sekseh scene, voor die tijd helemaal.
Zou je daar blij van worden als je al diep in slaap bent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal de laptop met dit filmpje aan laten staan en de bak met aardbeien er naast. Zou de meneer de hint begrijpen als hij thuis komt?
Wrom?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Zo te bedde, wil iemand me er morgen aan helpen herinneren dat ik mij netjes kleed voor ik het huis door struin?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal de laptop met dit filmpje aan laten staan en de bak met aardbeien er naast. Zou de meneer de hint begrijpen als hij thuis komt?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
90210, melrose place, fresh prince
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dirk is een paniekzaaiert...waar was jij vanavond rond 20 uur?
Why?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Zo te bedde, wil iemand me er morgen aan helpen herinneren dat ik mij netjes kleed voor ik het huis door struin?
De tuinman?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Surequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je daar blij van worden als je al diep in slaap bent?
*kruipt heel voorzichtig terug over het lijntje*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
90210, melrose place, fresh prince
Glazenwasser! Dan help ik je wel herinneren dat je koffie moet zetten.quote:
* alles toegooit wat voorhanden is *quote:
Ik weet nooit wanneer die hier komt; ik heb een contract voor een aantal keren per jaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glazenwasser! Dan help ik je wel herinneren dat je koffie moet zetten.
quote:
Ik zal mijn badjas meenemen, volgende week.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en dan nu die bavaria-reclame met Mickey Rourke op tv...
Toch iets minder sekseh nu
En je chiwallie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal mijn badjas meenemen, volgende week.
quote:
Pech, lijntje is kort genoeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kruipt heel voorzichtig terug over het lijntje*
Heuj, verstoor jij even lekker mijn sekseh beeld hierohquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en dan nu die bavaria-reclame met Mickey Rourke op tv...
Toch iets minder sekseh nu
quote:
Zolang jouw meneer er nog niet zo uitziet als de huidige Mickey kan het geen kwaad met die aardbeien toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heuj, verstoor jij even lekker mijn sekseh beeld hieroh
Nee zo lang is zijn haar nog net neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang jouw meneer er nog niet zo uitziet als de huidige Mickey kan het geen kwaad met die aardbeien toch?
quote:
quote:
Tuinman begint volgende week maandag.quote:
trustenquote:
Ja zeg. Nou, kusjeknuffelkroel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:29 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn internet slaapt al geloof ik..dus denk dat ik ook maar ga
Voor of achter?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tuinman begint volgende week maandag.
Morgen gevelreiniger
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor of achter?Want da's wel belangrijk voor je kledingkeuze.
Truste slaperts!
Greys, ga eens snel van die account van Dirk af!quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cat![]()
Ik ga ook wachten in bed op de meneer
Trusten allemaal![]()
Ik ben er ook nog. Dus ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er nu nog wel dames hier? Muv mij en Greys-die-op-Dirks-account post?
Greys en ik zijn niet on-speaking terms als in elkaars account speaking terms.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er nu nog wel dames hier? Muv mij en Greys-die-op-Dirks-account post?
Mijn jongen.quote:
Dan moet je minderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Greys en ik zijn niet on-speaking terms als in elkaars account speaking terms.
Eliesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Weet je wie mij net belde om bij te kletsen en om te zeggen dat ze ook graag even komt kijken op onze ESF meet?
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
Elieieieieieiesje!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Weet je wie mij net belde om bij te kletsen en om te zeggen dat ze ook graag even komt kijken op onze ESF meet?
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
Zomg! Nog meer mensen die ik niet ken! En weer een vrouw! Wat heb ik daar aan!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
Maar wel iemand van jouw cluppie!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zomg! Nog meer mensen die ik niet ken! En weer een vrouw! Wat heb ik daar aan!
Echt Greys, je moet daarmee ophouden hoor.quote:
Nee ze blijft niet slapen, da's écht niet leuk op je trouwdag he, voor haar wederhelft!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elieieieieieiesje!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tombo en ik hadden op onze tour al stiekum gehoord dat haar weekend met de beeb niet doorging.![]()
Leukleukleukleuk!Komt ze zaterdagaaf? En blijft ze slapen? Dat lijkt me dolle pret.
Omdat ie zo lekker contrasteert met je persoonlijkheid?quote:
Ohquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij had ze de beeb wel mee mogen nemen. Alleen weet ik niet of de muren van het huisje dat hadden gehouden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze blijft niet slapen, da's écht niet leuk op je trouwdag he, voor haar wederhelft!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze blijft niet slapen, da's écht niet leuk op je trouwdag he, voor haar wederhelft!
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elieieieieieiesje!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tombo en ik hadden op onze tour al stiekum gehoord dat haar weekend met de beeb niet doorging.![]()
Leukleukleukleuk!Komt ze zaterdagaaf? En blijft ze slapen? Dat lijkt me dolle pret.
Jij mag de koelkast, de wasmachine en het fornuis de trap op sjouwen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen, morgen vroeg op ivm helpen verhuizen.
Trust!
Trusten!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Trust!
Geen idee, maar ik probeer je de overeenkomsten tussen jou en haar te laten zien.quote:
*proest*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zelfs ik ken ElisaB, althans virtueel en nobody fucks with ElisaB kan ik je melden.
Zij is bijna net zo leuk als ik zelf, nou dan weet je het wel.
Trust Greys!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Trust!
Ik ken 'r wel van naam! En ze is hier ook wel eens langsgeweest (in onze SC), maar verder heb ik er nooit zo mee te maken gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zelfs ik ken ElisaB, althans virtueel en nobody fucks with ElisaB kan ik je melden.
Zij is bijna net zo leuk als ik zelf, nou dan weet je het wel.
fixedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik probeer je de overeenkomsten tussen jou en haar te laten zien.
En Elies is leuk. En gaaf. En lief. En een beetje gek.![]()
Dát had ik niet moeten posten!.quote:[..]
*proest*
En n u heb ik een plakkerig toetsenbord, gij grapjas.
quote:
Trust Erik. Nachtzoentje op je voorhoofd.quote:
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
quote:
Mogguh Tombo.quote:
En wie zegt dat dromen geen vertaling zijn van het echte leven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef Ole het volgende:
En dat terwijl ik mijn fantastische zangkwaliteiten beperk tot mijn eigen badkamer
quote:
DENK EEN DECENTE KLEDIJ!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zit alleen binnen met de lamp aan
gevelreinigen is scary
Op hoeveel procent zit je al?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen! Ik ben langzaam aan het wakker worden.
Ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen! Ik ben langzaam aan het wakker worden.
Uiteraard!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh Tombo.![]()
Heb je al teruggelezen wie ook komt meeten?![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DENK EEN DECENTE KLEDIJ!![]()
*is behulpzaam*
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DENK EEN DECENTE KLEDIJ!![]()
*is behulpzaam*
Trainingsbroek met shirtjequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Em El, heb je je nette kleertjes aan?
Gezellie have fun!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uiteraard!!!!
Ik ga even shoppen met mn moeder, tot later!![]()
Dan heb je nog effe te gaan.quote:
ShirtJE?quote:
Veel plezier Tombo!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uiteraard!!!!
Ik ga even shoppen met mn moeder, tot later!![]()
Wow, dat zand ga je dus nog weken later terug vinden in huis.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
M&L's home deel VIII;Buitenboel&bijkeuken zijn aan de beurt!
Shirtje jaheb geen haringen nodig
bedankt voor de bemoedigende woordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wow, dat zand ga je dus nog weken later terug vinden in huis.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:12 schreef Ole het volgende:
Brrrrr... ik droomde dat ik met een (verre voorronde) van het NSF meedeed.
En toen kende ik mijn tekst niet, was mijn stem kwijt, had geen kleding![]()
Rare droom, maar ws omdat ik Radio NL per ongeluk had aanstaan of zo
Zegt dat iets over de man die aan de gevel werkt?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt dat iets over de man die aan de gevel werkt?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een bakkie koffie nodig heb om op de 80% te komen.
Ja zeg dat wel, och het is een vreemde snuiter maar hij werkt wel door.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe ja dat viel me als eerste op, hij kan zo gaan duiken
Wij herdenken gewoon wat langerquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Bijna een uur stil hier, zijn jullie ziek ofzo
Het is lente.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet dat beest ook es borstelen ofzo. Het is echt niet grappig hoeveel haar ze verliest nu het wat warmer word. Ik had zaterdagmiddag mn hele huis grondig gestofzuigd en 's avonds vlogen de plukken haar al weer rond
Nee, die is al een paar keer mee geweest toen we daar aan het klussen waren en ze loopt dan echt gruwelijk in de weg. Laat staan met verhuizen als we heel de tijd heen en weer lopen met dozen en spullen, dan loopt ze voor je voetenquote:
Dan is het inderdaad slimmer haar thuis te laten. Voor oude besjes werkt dat net als bij kinderen: lopen alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die is al een paar keer mee geweest toen we daar aan het klussen waren en ze loopt dan echt gruwelijk in de weg. Laat staan met verhuizen als we heel de tijd heen en weer lopen met dozen en spullen, dan loopt ze voor je voeten![]()
![]()
Daarbij staat de deur daar heel de tijd open en dus loop ik er de hele tijd op te letten of ze wel in de buurt blijft in plaats van de straat op loopt. Dat werkt niet goedDus dan maar een paar uurtjes thuis, is ook prima voor dat oude besje.
Nou, gister evenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
B&H en Tombolalala
Waar hoorde ik Tombo, zijn Draakje en Nelis ook al van de knokkenstein vandaag?
Die Draak!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, gister even
Draakje is namelijk echt een draak af en toe, als ze dan geen zin heeft in Nelis blaast ze heel hard naar hem. En meestal gaat hij dan wel uit de weg, maar nu dus niet, en toen werd het even meppen heen en weer
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb gisteren wel Draakjes buik mogen kroelen!(bij nelis kun je ongeveer alles kroelen, das echt een aandachtshoer, maar Draak is echt een beetje verlegen/bang) Ik was wel een beetje bang dat ze op een gegeven moment mn hand zou grijpen, maar dat is niet gebeurd
En vanmorgen kwam ze heel blij aangerend toen ik uit mn slaapkamer kwam, gaf een snel kopje tegen mn been en rende weer snel weg (zo van; ik vind je lief maar dat mag niemand weten)
quote:
Pak je emmert en schepje en ga met Mr.l een zandkasteeltje bouwenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Ml-etje het volgende:
Middag JJH
Zit te wachten tot de vloer droog is dan ga ik de hoge drukspuit es gebruiken om de rommel de achtertuin in te blazen. Het is hier net de Sahara![]()
Maar het is wel super geworden
Is de reinigert alweer vertrokken? Heb je hem wel een kopje koffie gegeven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Ml-etje het volgende:
Middag JJH
Zit te wachten tot de vloer droog is dan ga ik de hoge drukspuit es gebruiken om de rommel de achtertuin in te blazen. Het is hier net de Sahara![]()
Maar het is wel super geworden
Mr L zit heel veilig op zijn werkquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pak je emmert en schepje en ga met Mr.l een zandkasteeltje bouwen
Slim van umquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr L zit heel veilig op zijn werkik ga een bezem pakken het ergste wegvegen en dan hup de reiniger aan.
En de vloer is droog dus ik ben
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is de reinigert alweer vertrokken? Heb je hem wel een kopje koffie gegeven?
In de bouw hebben ze geen vrijquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
Ik ga even boodschapjes doen. Mijn koelkast én voorraadkast zijn ernstig leeg.
Hier ook iddquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]hier waren heel veel winkels maar tot 13.00 open...
Same here.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
quote:
Ja, ze is echt zo lief... gaat ook achter me langs op de leuning van de bank lopen, en dan stiekem een kopje aan mn hoofd geven en dan snel op de koelkast springen alsof zij het niet wasquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Misschien moet je deze post ook even plaatsen in MissBliss d'r topicquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Draak!Secret love.
![]()
Hier is het elke dag wel raak. Dan zit Satsu Yoko achterna en die dame kan ontzettend grommen en schelden. Als je niet beter weet dan denk je dat de vlokken haar en bloed in het rond vliegen. Maar er wordt geen nagel uitgeslagen en als Satsu uitgeraasd is dan zijn ze weer vriendjes.
Hier was alles dicht, heb oma dus maar gebeld om een broodquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck... er zal toch nog wel wat open zijn?
*holt naar supermarkt*
hier is de ah open tot 21.00 zie ik net, zal dus wel loslopenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck... er zal toch nog wel wat open zijn?
*holt naar supermarkt*
Gebak! Ik heb nog een tompouce in de koelkast staan!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had eiks vanochtend nog ff gebak oid willen halen, maar ivm tijdsgebrek () is dat helaas niet gelukt.
Nou ja, een chocoladebiscuitje is ook lekker
Geen buurvrouw waar je ze van kan lenen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik aan pannekoeken![]()
Maar ik heb geen eieren meer
Oh, vast wel....en anders pa en ma wel, maar ik heb der geen kracht voor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen buurvrouw waar je ze van kan lenen?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in deze snoepjes:
[ afbeelding ]
Ja, das een stuk dichter bij natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, vast wel....en anders pa en ma wel, maar ik heb der geen kracht voor.
Ik eet wel bij Gb
Is goed hoor, ik maak er toch altijd te veelquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet wel bij Gb
Wel gezelliger, in ieder gevalquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das een stuk dichter bij natuurlijk
Oeh, ik weet niet of jij gezelliger bent dan de ouders van Ingetjequote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet wel bij Gb
Das de favo uitspraak van de man naar wie de kat van je verloofde genoemd is toch?quote:
Uhuh. Die naam is nog steeds een pijnpuntje, hoe lief de poezel ook is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das de favo uitspraak van de man naar wie de kat van je verloofde genoemd is toch?
Ja, ze is wel ontzettend liefquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Die naam is nog steeds een pijnpuntje, hoe lief de poezel ook is.
Go Ml-etje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff halverwegega de kärchert de achterkant laten doen
Gelukkig waren we goed voorbereid.quote:
Oeh, mazzel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Zo, één supermarkt in het durp was al helemaal dicht nog voor drieën, de ander was nog nét open tot half vierDus ik heb boodschapjes voor vanavond
Nou, dat wel idd...quote:
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en omaquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik weet niet of jij gezelliger bent dan de ouders van Ingetje
Wat eten we?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Zo, één supermarkt in het durp was al helemaal dicht nog voor drieën, de ander was nog nét open tot half vierDus ik heb boodschapjes voor vanavond
Dan zijn ze vanaaf vast niet meer gezellig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en oma
Hee!quote:
Ik heb er iig geen last vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zijn ze vanaaf vast niet meer gezellig.
Gaan we eerst bij jou pannekoekies eten en daarna gaan we bij Greys de kast leegvretenquote:
De Super de Boer is dus echt heel vroeg dicht gegaan. Heb niet gekeken op het bord hoe laat dan, maar denk 13.00 uur al ofzo. Het is dit jaar natuurlijk wel de 'eens in de vijf jaar' 5 mei he, dan zijn winkels wel echt vaker dicht. Het hele dorp was dicht ook verder, qua winkels, zag ik.quote:
Entrecote met gebakken aardappeltjes en stoofpeertjesquote:
Been there done thatquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en oma
Dan ga je naar de Chinees ipv naar de snackbar, of andersomquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had maandag beter boodschappen moeten doen; ik heb alleen nog bloemkool en doppies/wortels of macaroni![]()
En we hebben de afgelopen 2 weken al zovaak afgehaald, dat ik me bijna schaam als ik weer binnenstap daar
Ik heb alles al gehad hier int durpquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Chinees ipv naar de snackbar, of andersom
een bezorger misschien?quote:
Sowieso klinkt dit wel heel fout... Even quoten dusquote:
Als ik de pietserijaaa bel hier dan weten ze het bezorgadres alquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik wil eiks wel ff lekker uit eten ofzo, maar meneer I. heeft het bere-druk met z'n mediacenter, dus daar hoef ik weinig van te verwachten vrees ik
Das overal, dat is gelinkt aan je nummer, hebben ze een programma voorquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik de pietserijaaa bel hier dan weten ze het bezorgadres al
Whehehe, hier echt niet heurquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das overal, dat is gelinkt aan je nummer, hebben ze een programma voor
"ik weet niet wat ik moet eten?quote:
En terecht, laat die man met rust. Belangrijkere zaken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik wil eiks wel ff lekker uit eten ofzo, maar meneer I. heeft het bere-druk met z'n mediacenter, dus daar hoef ik weinig van te verwachten vrees ik
Je snapt um niet....vraag Greys maar, die snapt um vast welquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"ik weet niet wat ik moet eten?"
Komt me wel bekend voor...
Ga jij es heel gauw de Zuiderzee leegdrinken ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En terecht, laat die man met rust. Belangrijkere zaken.
ow...quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je snapt um niet....vraag Greys maar, die snapt um vast wel
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij es heel gauw de Zuiderzee leegdrinken ofzo
Nee, echt niet! Ik haal ook wel es op als bezorgen te lang duurt, dus ik weet wel hoe het daar gaatquote:
Kan niet, ben bezig met de Gulf van Mechikóquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij es heel gauw de Zuiderzee leegdrinken ofzo
Schijnt laxerend te werken, dus neem de Norit maar meequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan niet, ben bezig met de Gulf van Mechikó
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schijnt laxerend te werken, dus neem de Norit maar mee
Ik eet bij Gbquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]image!
Oh, ik eet spaghetti carbonara... jij? Wit brood met suiker?
Eens ging de zeeeeee hier tekeeeer, maar die tijd komt niet weeeeeer.quote:
Is het alweer zover daar?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft mazzel dat ie niet weer naar Schotland is gegaan deze weekWeer alle vliegvelden voor onbepaalde tijd dicht daar. Weer die aswolk. Hij zou deze week eigenlijk wel gaan, maar omdat we moesten verhuizen is ie maar niet gegaan. Volgende week wel ma-woe, maar ben benieuwd of dat dan weer doorgaat
*gaat bij Erik eten*quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Asperges met ei (en nog wat vlees en aardappels), en na rhubarbcrumble.
Race your for it.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had eiks vanochtend nog ff gebak oid willen halen, maar ivm tijdsgebrek () is dat helaas niet gelukt.
Nou ja, een chocoladebiscuitje is ook lekker
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
Oh fuck, paddo is nieuwe meubels aan het uitzoeken en stuurt dat dan (slimmerd) per mail maar me toe.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een mazzel Greys, goede keuze om niet te gaan.
Mijn zwager zit wel vast op een booreiland daaroh
Oh (quote:
Ja Dirk!?quote:Ga je niet eens mee met Paddo?
Nee dat niet. Mail bevalt prima.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Msn'en jullie ook naast elkaar op de bank?
Ze gaan altijd met helicopters ja maar die mogen ook nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat klote zeg. Doen ze daar niets met helicopters dan ofzo? Of zijn het daarvoor teveel mensen? Of mogen die ook niet vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |