quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze blijft niet slapen, da's écht niet leuk op je trouwdag he, voor haar wederhelft!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Weet je wie mij net belde om bij te kletsen en om te zeggen dat ze ook graag even komt kijken op onze ESF meet?
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elieieieieieiesje!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tombo en ik hadden op onze tour al stiekum gehoord dat haar weekend met de beeb niet doorging.![]()
Leukleukleukleuk!Komt ze zaterdagaaf? En blijft ze slapen? Dat lijkt me dolle pret.
Jij mag de koelkast, de wasmachine en het fornuis de trap op sjouwen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen, morgen vroeg op ivm helpen verhuizen.
Trust!
Trusten!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Trust!
Geen idee, maar ik probeer je de overeenkomsten tussen jou en haar te laten zien.quote:
*proest*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zelfs ik ken ElisaB, althans virtueel en nobody fucks with ElisaB kan ik je melden.
Zij is bijna net zo leuk als ik zelf, nou dan weet je het wel.
Trust Greys!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Trust!
Ik ken 'r wel van naam! En ze is hier ook wel eens langsgeweest (in onze SC), maar verder heb ik er nooit zo mee te maken gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zelfs ik ken ElisaB, althans virtueel en nobody fucks with ElisaB kan ik je melden.
Zij is bijna net zo leuk als ik zelf, nou dan weet je het wel.
fixedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik probeer je de overeenkomsten tussen jou en haar te laten zien.
En Elies is leuk. En gaaf. En lief. En een beetje gek.![]()
Dát had ik niet moeten posten!.quote:[..]
*proest*
En n u heb ik een plakkerig toetsenbord, gij grapjas.
quote:
Trust Erik. Nachtzoentje op je voorhoofd.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Weet je wie mij net belde om bij te kletsen en om te zeggen dat ze ook graag even komt kijken op onze ESF meet?
Nou?
Nou?
Nou?
EliesjeBee!
quote:
Mogguh Tombo.quote:
En wie zegt dat dromen geen vertaling zijn van het echte leven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef Ole het volgende:
En dat terwijl ik mijn fantastische zangkwaliteiten beperk tot mijn eigen badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |