quote:
DENK EEN DECENTE KLEDIJ!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zit alleen binnen met de lamp aan
gevelreinigen is scary
Op hoeveel procent zit je al?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen! Ik ben langzaam aan het wakker worden.
Ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen! Ik ben langzaam aan het wakker worden.
Uiteraard!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh Tombo.![]()
Heb je al teruggelezen wie ook komt meeten?![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DENK EEN DECENTE KLEDIJ!![]()
*is behulpzaam*
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DENK EEN DECENTE KLEDIJ!![]()
*is behulpzaam*
Trainingsbroek met shirtjequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Em El, heb je je nette kleertjes aan?
Gezellie have fun!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uiteraard!!!!
Ik ga even shoppen met mn moeder, tot later!![]()
Dan heb je nog effe te gaan.quote:
ShirtJE?quote:
Veel plezier Tombo!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uiteraard!!!!
Ik ga even shoppen met mn moeder, tot later!![]()
Wow, dat zand ga je dus nog weken later terug vinden in huis.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
M&L's home deel VIII;Buitenboel&bijkeuken zijn aan de beurt!
Shirtje jaheb geen haringen nodig
bedankt voor de bemoedigende woordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wow, dat zand ga je dus nog weken later terug vinden in huis.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:12 schreef Ole het volgende:
Brrrrr... ik droomde dat ik met een (verre voorronde) van het NSF meedeed.
En toen kende ik mijn tekst niet, was mijn stem kwijt, had geen kleding![]()
Rare droom, maar ws omdat ik Radio NL per ongeluk had aanstaan of zo
Zegt dat iets over de man die aan de gevel werkt?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt dat iets over de man die aan de gevel werkt?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een bakkie koffie nodig heb om op de 80% te komen.
Ja zeg dat wel, och het is een vreemde snuiter maar hij werkt wel door.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe ja dat viel me als eerste op, hij kan zo gaan duiken
Wij herdenken gewoon wat langerquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Bijna een uur stil hier, zijn jullie ziek ofzo
Het is lente.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet dat beest ook es borstelen ofzo. Het is echt niet grappig hoeveel haar ze verliest nu het wat warmer word. Ik had zaterdagmiddag mn hele huis grondig gestofzuigd en 's avonds vlogen de plukken haar al weer rond
Nee, die is al een paar keer mee geweest toen we daar aan het klussen waren en ze loopt dan echt gruwelijk in de weg. Laat staan met verhuizen als we heel de tijd heen en weer lopen met dozen en spullen, dan loopt ze voor je voetenquote:
Dan is het inderdaad slimmer haar thuis te laten. Voor oude besjes werkt dat net als bij kinderen: lopen alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die is al een paar keer mee geweest toen we daar aan het klussen waren en ze loopt dan echt gruwelijk in de weg. Laat staan met verhuizen als we heel de tijd heen en weer lopen met dozen en spullen, dan loopt ze voor je voeten![]()
![]()
Daarbij staat de deur daar heel de tijd open en dus loop ik er de hele tijd op te letten of ze wel in de buurt blijft in plaats van de straat op loopt. Dat werkt niet goedDus dan maar een paar uurtjes thuis, is ook prima voor dat oude besje.
Nou, gister evenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
B&H en Tombolalala
Waar hoorde ik Tombo, zijn Draakje en Nelis ook al van de knokkenstein vandaag?
Die Draak!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, gister even
Draakje is namelijk echt een draak af en toe, als ze dan geen zin heeft in Nelis blaast ze heel hard naar hem. En meestal gaat hij dan wel uit de weg, maar nu dus niet, en toen werd het even meppen heen en weer
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb gisteren wel Draakjes buik mogen kroelen!(bij nelis kun je ongeveer alles kroelen, das echt een aandachtshoer, maar Draak is echt een beetje verlegen/bang) Ik was wel een beetje bang dat ze op een gegeven moment mn hand zou grijpen, maar dat is niet gebeurd
En vanmorgen kwam ze heel blij aangerend toen ik uit mn slaapkamer kwam, gaf een snel kopje tegen mn been en rende weer snel weg (zo van; ik vind je lief maar dat mag niemand weten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |