wapper, bla, joe, bla, hoequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeej DML, gezellig dat je er bent![]()
BlaaBlaa Joehoe Wapper
Wapper Blabloe Joehoe Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
wapper, bla, joe, bla, hoe![]()
En jij?
Ik snapte jouw opmerking over "mijn meneer wil dat niet" al niet...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik schijnbaar ook niet. Ik las nine and 1/2 months![]()
Das weer een andere film![]()
![]()
Ik wel, blijkbaar is er tussen Ing en mij toch ook een kloof en ben ik de brug overgestoken naar jou.quote:
Dat snap ik, want geloof me 9 and 1/2 weeks wil ie heus wel hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snapte jouw opmerking over "mijn meneer wil dat niet" al niet...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! CAT!!!!! KOM TERUG!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel, blijkbaar is er tussen Ing en mij toch ook een kloof en ben ik de brug overgestoken naar jou.
Zit een jaartje of 6 tussen ons toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel, blijkbaar is er tussen Ing en mij toch ook een kloof en ben ik de brug overgestoken naar jou.
Wie zijn wij om ze niet een handje te helpen? Sekseh scene, voor die tijd helemaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik hem wel iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat snap ik, want geloof me 9 and 1/2 weeks wil ie heus wel hoor![]()
Ik moet naar bed geloof ik als ik het verschil tussen weeks en months al niet meer zie![]()
Maar goed met months is mijn opmerking wel weer te begrijpen toch?
She's mine now!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! CAT!!!!! KOM TERUG!
Zoiets denk ik, maar normaal wisten we van elkaar wel wat we bedoelden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit een jaartje of 6 tussen ons toch?
Gooi een reddingslijn! 90210 of zo! Snel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! CAT!!!!! KOM TERUG!
Ho!quote:
Ik zal de laptop met dit filmpje aan laten staan en de bak met aardbeien er naast. Zou de meneer de hint begrijpen als hij thuis komt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie zijn wij om ze niet een handje te helpen? Sekseh scene, voor die tijd helemaal.
Zou je daar blij van worden als je al diep in slaap bent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal de laptop met dit filmpje aan laten staan en de bak met aardbeien er naast. Zou de meneer de hint begrijpen als hij thuis komt?
Wrom?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Zo te bedde, wil iemand me er morgen aan helpen herinneren dat ik mij netjes kleed voor ik het huis door struin?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal de laptop met dit filmpje aan laten staan en de bak met aardbeien er naast. Zou de meneer de hint begrijpen als hij thuis komt?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
90210, melrose place, fresh prince
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dirk is een paniekzaaiert...waar was jij vanavond rond 20 uur?
Why?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Zo te bedde, wil iemand me er morgen aan helpen herinneren dat ik mij netjes kleed voor ik het huis door struin?
De tuinman?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Surequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je daar blij van worden als je al diep in slaap bent?
*kruipt heel voorzichtig terug over het lijntje*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
90210, melrose place, fresh prince
Glazenwasser! Dan help ik je wel herinneren dat je koffie moet zetten.quote:
* alles toegooit wat voorhanden is *quote:
Ik weet nooit wanneer die hier komt; ik heb een contract voor een aantal keren per jaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glazenwasser! Dan help ik je wel herinneren dat je koffie moet zetten.
quote:
Ik zal mijn badjas meenemen, volgende week.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en dan nu die bavaria-reclame met Mickey Rourke op tv...
Toch iets minder sekseh nu
En je chiwallie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal mijn badjas meenemen, volgende week.
quote:
Pech, lijntje is kort genoeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kruipt heel voorzichtig terug over het lijntje*
Heuj, verstoor jij even lekker mijn sekseh beeld hierohquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en dan nu die bavaria-reclame met Mickey Rourke op tv...
Toch iets minder sekseh nu
quote:
Zolang jouw meneer er nog niet zo uitziet als de huidige Mickey kan het geen kwaad met die aardbeien toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heuj, verstoor jij even lekker mijn sekseh beeld hieroh
Nee zo lang is zijn haar nog net neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang jouw meneer er nog niet zo uitziet als de huidige Mickey kan het geen kwaad met die aardbeien toch?
quote:
quote:
Tuinman begint volgende week maandag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |