Gaan we eerst bij jou pannekoekies eten en daarna gaan we bij Greys de kast leegvretenquote:
De Super de Boer is dus echt heel vroeg dicht gegaan. Heb niet gekeken op het bord hoe laat dan, maar denk 13.00 uur al ofzo. Het is dit jaar natuurlijk wel de 'eens in de vijf jaar' 5 mei he, dan zijn winkels wel echt vaker dicht. Het hele dorp was dicht ook verder, qua winkels, zag ik.quote:
Entrecote met gebakken aardappeltjes en stoofpeertjesquote:
Been there done thatquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en oma
Dan ga je naar de Chinees ipv naar de snackbar, of andersomquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had maandag beter boodschappen moeten doen; ik heb alleen nog bloemkool en doppies/wortels of macaroni![]()
En we hebben de afgelopen 2 weken al zovaak afgehaald, dat ik me bijna schaam als ik weer binnenstap daar
Ik heb alles al gehad hier int durpquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Chinees ipv naar de snackbar, of andersom
een bezorger misschien?quote:
Sowieso klinkt dit wel heel fout... Even quoten dusquote:
Als ik de pietserijaaa bel hier dan weten ze het bezorgadres alquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik wil eiks wel ff lekker uit eten ofzo, maar meneer I. heeft het bere-druk met z'n mediacenter, dus daar hoef ik weinig van te verwachten vrees ik
Das overal, dat is gelinkt aan je nummer, hebben ze een programma voorquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik de pietserijaaa bel hier dan weten ze het bezorgadres al
Whehehe, hier echt niet heurquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das overal, dat is gelinkt aan je nummer, hebben ze een programma voor
"ik weet niet wat ik moet eten?quote:
En terecht, laat die man met rust. Belangrijkere zaken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik wil eiks wel ff lekker uit eten ofzo, maar meneer I. heeft het bere-druk met z'n mediacenter, dus daar hoef ik weinig van te verwachten vrees ik
Je snapt um niet....vraag Greys maar, die snapt um vast welquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"ik weet niet wat ik moet eten?"
Komt me wel bekend voor...
Ga jij es heel gauw de Zuiderzee leegdrinken ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En terecht, laat die man met rust. Belangrijkere zaken.
ow...quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je snapt um niet....vraag Greys maar, die snapt um vast wel
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij es heel gauw de Zuiderzee leegdrinken ofzo
Nee, echt niet! Ik haal ook wel es op als bezorgen te lang duurt, dus ik weet wel hoe het daar gaatquote:
Kan niet, ben bezig met de Gulf van Mechikóquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij es heel gauw de Zuiderzee leegdrinken ofzo
Schijnt laxerend te werken, dus neem de Norit maar meequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan niet, ben bezig met de Gulf van Mechikó
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |