quote:
Pak je emmert en schepje en ga met Mr.l een zandkasteeltje bouwenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Ml-etje het volgende:
Middag JJH
Zit te wachten tot de vloer droog is dan ga ik de hoge drukspuit es gebruiken om de rommel de achtertuin in te blazen. Het is hier net de Sahara![]()
Maar het is wel super geworden
Is de reinigert alweer vertrokken? Heb je hem wel een kopje koffie gegeven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Ml-etje het volgende:
Middag JJH
Zit te wachten tot de vloer droog is dan ga ik de hoge drukspuit es gebruiken om de rommel de achtertuin in te blazen. Het is hier net de Sahara![]()
Maar het is wel super geworden
Mr L zit heel veilig op zijn werkquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pak je emmert en schepje en ga met Mr.l een zandkasteeltje bouwen
Slim van umquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr L zit heel veilig op zijn werkik ga een bezem pakken het ergste wegvegen en dan hup de reiniger aan.
En de vloer is droog dus ik ben
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is de reinigert alweer vertrokken? Heb je hem wel een kopje koffie gegeven?
In de bouw hebben ze geen vrijquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
Ik ga even boodschapjes doen. Mijn koelkast én voorraadkast zijn ernstig leeg.
Hier ook iddquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]hier waren heel veel winkels maar tot 13.00 open...
Same here.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
quote:
Ja, ze is echt zo lief... gaat ook achter me langs op de leuning van de bank lopen, en dan stiekem een kopje aan mn hoofd geven en dan snel op de koelkast springen alsof zij het niet wasquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Misschien moet je deze post ook even plaatsen in MissBliss d'r topicquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Draak!Secret love.
![]()
Hier is het elke dag wel raak. Dan zit Satsu Yoko achterna en die dame kan ontzettend grommen en schelden. Als je niet beter weet dan denk je dat de vlokken haar en bloed in het rond vliegen. Maar er wordt geen nagel uitgeslagen en als Satsu uitgeraasd is dan zijn ze weer vriendjes.
Hier was alles dicht, heb oma dus maar gebeld om een broodquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck... er zal toch nog wel wat open zijn?
*holt naar supermarkt*
hier is de ah open tot 21.00 zie ik net, zal dus wel loslopenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck... er zal toch nog wel wat open zijn?
*holt naar supermarkt*
Gebak! Ik heb nog een tompouce in de koelkast staan!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had eiks vanochtend nog ff gebak oid willen halen, maar ivm tijdsgebrek () is dat helaas niet gelukt.
Nou ja, een chocoladebiscuitje is ook lekker
Geen buurvrouw waar je ze van kan lenen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik aan pannekoeken![]()
Maar ik heb geen eieren meer
Oh, vast wel....en anders pa en ma wel, maar ik heb der geen kracht voor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen buurvrouw waar je ze van kan lenen?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in deze snoepjes:
[ afbeelding ]
Ja, das een stuk dichter bij natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, vast wel....en anders pa en ma wel, maar ik heb der geen kracht voor.
Ik eet wel bij Gb
Is goed hoor, ik maak er toch altijd te veelquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet wel bij Gb
Wel gezelliger, in ieder gevalquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das een stuk dichter bij natuurlijk
Oeh, ik weet niet of jij gezelliger bent dan de ouders van Ingetjequote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet wel bij Gb
Das de favo uitspraak van de man naar wie de kat van je verloofde genoemd is toch?quote:
Uhuh. Die naam is nog steeds een pijnpuntje, hoe lief de poezel ook is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das de favo uitspraak van de man naar wie de kat van je verloofde genoemd is toch?
Ja, ze is wel ontzettend liefquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Die naam is nog steeds een pijnpuntje, hoe lief de poezel ook is.
Go Ml-etje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff halverwegega de kärchert de achterkant laten doen
Gelukkig waren we goed voorbereid.quote:
Oeh, mazzel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Zo, één supermarkt in het durp was al helemaal dicht nog voor drieën, de ander was nog nét open tot half vierDus ik heb boodschapjes voor vanavond
Nou, dat wel idd...quote:
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en omaquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik weet niet of jij gezelliger bent dan de ouders van Ingetje
Wat eten we?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Zo, één supermarkt in het durp was al helemaal dicht nog voor drieën, de ander was nog nét open tot half vierDus ik heb boodschapjes voor vanavond
Dan zijn ze vanaaf vast niet meer gezellig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en oma
Hee!quote:
Ik heb er iig geen last vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zijn ze vanaaf vast niet meer gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |