Oh, vast wel....en anders pa en ma wel, maar ik heb der geen kracht voor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen buurvrouw waar je ze van kan lenen?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in deze snoepjes:
[ afbeelding ]
Ja, das een stuk dichter bij natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, vast wel....en anders pa en ma wel, maar ik heb der geen kracht voor.
Ik eet wel bij Gb
Is goed hoor, ik maak er toch altijd te veelquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet wel bij Gb
Wel gezelliger, in ieder gevalquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das een stuk dichter bij natuurlijk
Oeh, ik weet niet of jij gezelliger bent dan de ouders van Ingetjequote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet wel bij Gb
Das de favo uitspraak van de man naar wie de kat van je verloofde genoemd is toch?quote:
Uhuh. Die naam is nog steeds een pijnpuntje, hoe lief de poezel ook is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das de favo uitspraak van de man naar wie de kat van je verloofde genoemd is toch?
Ja, ze is wel ontzettend liefquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Die naam is nog steeds een pijnpuntje, hoe lief de poezel ook is.
Go Ml-etje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff halverwegega de kärchert de achterkant laten doen
Gelukkig waren we goed voorbereid.quote:
Oeh, mazzel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Zo, één supermarkt in het durp was al helemaal dicht nog voor drieën, de ander was nog nét open tot half vierDus ik heb boodschapjes voor vanavond
Nou, dat wel idd...quote:
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en omaquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik weet niet of jij gezelliger bent dan de ouders van Ingetje
Wat eten we?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Zo, één supermarkt in het durp was al helemaal dicht nog voor drieën, de ander was nog nét open tot half vierDus ik heb boodschapjes voor vanavond
Dan zijn ze vanaaf vast niet meer gezellig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn best gezellig, maar die maken as we speak de Ikea onveilig....met m'n opa en oma
Hee!quote:
Ik heb er iig geen last vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zijn ze vanaaf vast niet meer gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |