Release staat gepland voor 27 april in Amerika en 30 april voor Europa. Vanwege Koninginnedag in Nederland al te koop op 29 april.quote:(Wikipedia) 2010 FIFA World Cup is een nieuwe game die wordt ontwikkelt door EA Canada en uitgegeven door EA Sports. De game staat in het teken van het aankomend Wereldkampioenschap voetbal 2010.
Hele producer blog (Engels)quote:Responsiveness
- New chest traps that allow you to chest the ball in the direction you want to go rather than having to take mid air touches after a chest to change direction.
- The ability to let a ball drop over your shoulder and move off in the direction of ball travel. Great for preserving momentum with lofted through balls.
- Improved the problem of trapping the ball too far and being ’stunned’, then taking too long to go and dribble the ball.
- Defensively, players will now clear an aerial ball rather than do a chest trap first when you are asking for a clearance.
- …and many more
Goalkeeper
- Improved the ‘narrowing down the angle’ logic so the keeper doesn’t come out so soon and so far, making him vulnerable to the chip shot.
- Ability to change his save direction if there is a deflection.
- Added variety to punching which results in punches sometimes not clearing the ball out of danger.
- …and many more
CPU Teams
- Added more skill moves for the CPU to use depending on a player’s flair attribute or trait.
- Better understanding of game context and situation, resulting in more intelligent changes of tactics/mentality.
- Manager now looks at who he has as subs and will attempt to give star players on the bench some playing time (i.e. Fabregas for Spain; Pato for Brazil). Previously he would rely solely on match rating and fatigue, leading to unrealistic substitutions or the same one over and over again.
- …and many more
Positioning
- Teammates will now take more factors into account when looking into space inside the box when they are making a run for a cross to be delivered. I can verify how exciting this is having seen the way that Emile Heskey bulldozed his way onto the end of a cross in Andorra the other day.
- Improved marking for when the CB pushes up to the ball possessor when he shouldn’t, leaving the team vulnerable to an easy through ball and 1-1 with the GK.
- …and many more
Shooting
- Improved the realism of where players strike the ball to give more off centre strikes leading to more swerve and variety in ball trajectory.
- Changed the chip shot to make it more challenging and also to improve the feel of it - more backspin, better trajectory.
- …and many more
Passing
- Added personality to crosses to allow better players to put in more driven crosses into the box.
- Added chest and shoulder passes.
- Lowered the amount of power you can get on backwards crosses and backwards lofted through balls, forcing you to have to roughly face the way you want to pass for these types of kicks to succeed.
- …and many more
Set Pieces
- Ability to trigger a teammate run on a quick free kick.
- Lowered the likelihood of the CPU scoring from FKs, they were too good.
- …and many more
Vertel vertel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef larry91 het volgende:
Tvp omdat ik gefaald heb met nederland in de finale
quote:
Oeiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Jezus, beginnen met deze game op World Class, meteen heeft Denemarken dat mij afgestraft met 5-0
Gelukkig kan je nog wel van japan winnenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Jezus, beginnen met deze game op World Class, meteen heeft Denemarken dat mij afgestraft met 5-0
Whehe.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog wel van japan winnen2-1.
Ik heb precies t zelfdequote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft er iemand een goede tutorial over hoe je poorten in je speedtouch router open kunt zetten?
Fwc online > Fifa10 onlinequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:27 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind online echt stinken in fwc, als ik online wil doe ik wel fifa10.
En lol.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef badboynova het volgende:
Yes ook debiele doelpunten zijn me gegunt![]()
![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19630296
Hij mag blij zijn dat Sadam er niet meer is.
Ja nog best veel verbeteringen ook vind ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
OP gefixed.
Ben van plan deze game aan te schaffen. Zit er echt goede gameplay verbeteringen in t.o.v. FIFA 10?
Nee de keepers komen minder snel uit, ook al kan je nog gewoon met LB, Y er over heen lobben.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi! Komen de keepers nog steeds zo achterlijk snel uit?
Wil deze eigenlijk alleen kopen als ie ¤ 20,- kost. FIFA 11 komt alweer zo snel...
Alles ziet er ook wat gelikter uit, graphics zijn beter. En het is ook fijn dat je gelijk de bal kan sturen als je hem met de borst opvangt bijvoorbeeld. En niet te vergeten: het nieuwe strafschoppen systeem. Vind ik allemaal erg fijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja nog best veel verbeteringen ook vind ik.
-Er wordt minder snel afgefloten als je de bal af wil pakken.
-Lijkt toch weer iets realistischer dan fifa 10
-De gras mat ziet er beter uit![]()
-Het oogt wat stroever dan fifa 10, maar als je weer terug naar fifa 10 gaat, ga je snel terug naar Fifa WC
Het zijn niet super grote verbeteringen, maar het spel wordt er wel leuker op.
Maar toch wacht ik op Fifa 11, ik speel dit spel wel gewoon bij vrienden
Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef honda1990 het volgende:
Is het zo dat je met een slecht team moet beginnen? Of kan je direct Italië of Nederland pakken als je wil?
ok leukquote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.
Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe zit dat nu met de verlenging? Als ik exhibition kies, en ik speel na 90 minuten gelijk, dan is het afgelopen en kan ik volgens mij geen verlenging of golden goal kiezen. Iemand een idee?
http://portforward.com/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef honda1990 het volgende:
Ik krijg de melding deze spelsessie is niet langer beschikbaar. Heb gelezen dat het met poorten openen te maken heeft. Echter welke poorten moet ik openen?
Inderdaad, echter kon ik niets anders dan vriendschappelijk of kwalificatie kiezen waardoor je geen verlenging of penalties kunt hebben. Daarom dacht ik maar eens de world cup te winnen, en tadaa, hij doet het.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelen
Juist andersom, te veel moeite in de groepsronde, daarna fluitend de overwinning gepaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?
Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
Ja, idd. In de poule alles winnen en veel scoren, andere fases soms ruim winnen of nipt, en de finale is dan elke keer weer lastig, zelfs een 2-0 voorsprong was niet aan mij besteedquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Jmsls het volgende:
Ja het moet gewoon zo zijn dat die finale moeilijker is, ik won alles 3-0 tot de finale
Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef DT-PiSanG het volgende:
Gisteren voor het eerst online gespeeld.
Om maar meteen gek te doen, begon ik meteen aan de eindronde met.... de Salomoneilanden! (½ ster)
De eerste wedstrijd mocht ik aantreden tegen Argentinië. Ik dacht dat wordt lastig maar de tegenstander zat er ff niet lekker in en de wedstrijd eindigde met 5-0!
Tweede tegenstander was Ivoorkust. Ook hier kwam ik snel op een 1-0 voorsprong, maar in de blessuretijd werd de eindstand bepaald op 1-2.
Derde en laatste groepswedstrijd was tegen Nigeria (onvoorstelbaar, die 3 ploegen in 1 poule). Binnen de minuut maakte een verdediger een actie die ik 'm niet wilde laten doen met als gevolg een benutte penalty. Nog voor rust stond het weer 2-1. Kort na rust werd het 2-2 en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 en dus door naar de volgende ronde!
Wat een spanning, wat een sensatie!
[ afbeelding ]
Denk dat het een combi van beiden was. Wedstrijd erna ging ik aanvallender spelen, maar toen werd ik er ook keihard uitgeknikkerd. Daarna nog eens geprobeerd met Montenegro, ook niet verder dan kwartfinales helaas (1-0 winst op Spanje, daarna in blessuretijd verloren van Engeland).quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:44 schreef Friesz het volgende:
Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landen) om daarna in de knockout hele goeden te treffen die je soms amper bij kunt houden
Niet eerder dan in de halve finale zul je bedoelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:36 schreef Friesz het volgende:
Dat kan helemaal niet, niet eerder dan in de finale. En dat poulesysteem kan toch ook niet kloppen, dat elke onlinetegenstander die je daar treft tegen exact dezelfde tegenstanders speelt als jijzelf en ook nog eens tegelijk klaar is met de poule?
Is dat ook niet de bedoeling. Je klimt omhoog. In het begin kan je de wedstrijden makkelijk winnen, maar in de finale heeft het andere land het zelfde of een hoger niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?
Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
Met 5 in een pool?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef yomamalazy het volgende:
lol ik ben door de kwalificaties heen gegaan op pro met liechtenstein (lfv),
zit nu in een pool met brazilië, jamaica, zuid - afrika , en frankrijk.
Met Honduras speelde ik op semi-proquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Friesz het volgende:
Welk niveau met de mindere landen spelen jullie?
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef ShevaJB het volgende:
Kansen die ik in Fifa 10 100% zou benutten gaan nu altijd naast of over. Of beideBegint een beetje frustrerend te worden.
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?
Maar het is nu wel veel beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.
Vazen team?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef Snuf. het volgende:
Klopt het btw dat de andere wedstrijden in de poule worden gespeeld door andere mensen en niet door een simulatie?
Ik speel btw altijd op legendarischben wel wereldkampioen geworden met Nigeria op dat niveau, wat een vazen team is dat zeg!
Ziet er breekbaar uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vazen team?![]()
Achterhoede:
[ afbeelding ]
Middenveld:
[ afbeelding ]
Aanval:
[ afbeelding ]
Leuk vazen team inderdaad alleen wat weinig kleur.
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:50 schreef Jmsls het volgende:
Kan je eigenlijk nog spelers selecteren in een elftal die niet bij de reserves en niet bij de wissels zitten?
WK Kwalificatiequote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijer![]()
Wat helemaal slecht is is dat je in het begin van het spel ook nog kan spelen met sukkels als Timmer. De Cler, Vennegoor en Krompkamp . Bij ea hadden ze best kunnen weten dat deze spelers nooit het WK gingen halen.
En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?quote:
Ik moet inderdaad zeggen dat ik er van baal dat ik geen seedorf en ruud kan oproepen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?
2 keer ofzo en toen weer afgevallen ? geen idee maar dan nog is het onzin.
Bij de laatste EK WK speciaal die ik speelde EK 2000 had je nog een stuk of wat 40 extra spelers per land die je er na eigen keus bij kon selecteren. Hadden ze dat maar weer gedaan.
Het ziet er allemaal erg mooi uit, en het is heel erg leuk om te spelen. 199 landen, officiele tenues enzo. Allemaal erg sfeervolquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef FP128 het volgende:
Misschien dat sommigen mij van goed advies kunnen bedienen maar ik
twijfel heel erg of ik de moeite zal nemen om dit spel voor de PS3 te kopen.
De reden is veelal omdat PES series mij ook de mogelijkheid bieden met
actuele WK teams een WK na te bootsen.(beetje editten en klaar)
Dus los van de misschien iets mooiere graphics en de slimme marketing
truuks,wat is nou de meerwaarde van dit spel wat andere spellen met een
beetje aanpassing al hebben?
Gaat nog gebeuren denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef Visionair333 het volgende:
Mijn vriend heeft dat spel gekocht en PS 3, ziet er zeer mooi uit!
Hij weet niet hoe hij het spel kan updaten met de selecties of kan dat niet?
Linkertrigger en dan op A. of kruisje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:32 schreef mediaconsument het volgende:
Even een vraag over dit spel op de xbox360. Hoe kan ik tijdens een vrije trap de bal eerst laten raken door een medespeler? Zoals in dit filmpje van dt-pisang -> http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983
Eerst druk ik op de linkertrigger, maar als ik dan trap of paas gaat hij altijd direct. In dit topic zag ik dan ook een filmpje van iemand die hem zo nam om op die manier de muur te verslaan en snoeihard in te schieten.
Dat heb ik geprobeerd en het wil nog niet helemaal lukken zoals het hoort volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Linkertrigger en dan op A. of kruisje.
Haha, ja dat heb ik ook. Wel leuk dat je bij Kwalificatie elke dag nieuwe spelmomenten kan downloaden van het huidige WK. Toch wel realistisch allemaal, nu ook met de goede selecties. Maar het 'echte' WK wil ik er niet voor missen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Apekoek het volgende:
Door het echte WK speel ik dit spel echt een stuk minder
Was een aantal dagen ziek dus had ruimte tussen de wedstrijden door om paar potjes te spelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Apekoek het volgende:
Door het echte WK speel ik dit spel echt een stuk minder
Dat kan natuurlijk niet...dat haalt de hele essentie van het spel weg..ik kan ook met Amerikaans Samoa winnen als ik ze allemaal zo goed als Messi heb gemaaktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:44 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Hey Jongens, ik heb dit spel voor de ps3, nou heb ik een vraag, hoe in godsnaam kan ik een team wijzigen (dus de skills van een speler, schieten, koppen enz)
Want: Ik wil met een slechter land kunnen winnen, maar wil wel wat aan de skills wijzigen.
In world cup 2006 kon dat welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet...dat haalt de hele essentie van het spel weg..ik kan ook met Amerikaans Samoa winnen als ik ze allemaal zo goed als Messi heb gemaakt
Waarom kocht ik 10 jaar geleden een Nokia 3310 voor 300 euro. Nu kun je die dingen gratis afhalen op Marktplaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
Waarom hebben jullie deze game gekocht je kan toch veel beter een paar maanden wachten tot de game 30 euro kost? En dit is echt een vraag ik ben benieuwd wat er echt zoveel beter is dan in FIFA 10.
Je moet hem of nu halen of nooit lijikt me...Over een paar maanden een spel over het wk gaan spelen is ook niet meer leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
Waarom hebben jullie deze game gekocht je kan toch veel beter een paar maanden wachten tot de game 30 euro kost? En dit is echt een vraag ik ben benieuwd wat er echt zoveel beter is dan in FIFA 10.
Dat dacht ik ook maar ik haalde 2 jaar geleden pas met kerst Euro 2008 en ik had er toch veel lol in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet hem of nu halen of nooit lijikt me...Over een paar maanden een spel over het wk gaan spelen is ook niet meer leuk.
Maar tegen die tijd is FIFA 11 al uit en dan zal 99% voor die game kiezen lijkt me. Bij de meeste games snap ik goed dat je even wacht voor de prijs, maar bij deze niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik haalde 2 jaar geleden pas met kerst Euro 2008 en ik had er toch veel lol in.
WTF ik was zaterdag bij de Media Markt focking dom dat ik het niet gezien hebquote:Op maandag 28 juni 2010 13:28 schreef jpg97 het volgende:
Afgelopen zaterdag ook bij MM gekocht voor 19E!
kwalificatie heb ik ( semi-pro ) makkelijk gewonnen met het NL-Elftal ( 6-0 Denerken, 3-0 Japan en 5-0 Kameroen ).
Moet nu tegen italie, dus ben ik benieuwd....
Dat is de vorm van je spelers, als ze hebben gespeeld, bijv: goede passes geleverd, schoten op doel, scoren ook natuurlijk, goede tackles (geen slidings). Als je dat doet met de spelers dan gaat de vorm ook omhoog. Tegen doelpunten werken ook niet echt mee voor de vorm.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef dogtagz het volgende:
Hey boys, ik heb een vraagje bij manager mode.. Als je je opstelling ziet heb je die punten achter de spelers staan( ALG/VRM) Wat houd dat VRM in? want de meeste tijd is het bij spelers rood, en ziet er niet echt positief uit.
Nee. Ik loop mijn team altijd helemaal leeg, en hebben altijd een goede vorm.quote:Volgens mij is dat hoe fit ze zijn dus hoe snel ze kunnen lopen enzo, dat word rood als je ongeveer de hele wedstrijd rent met al je spelers.
Oh ik dacht dat hij dat balkje bedoelde ipv die pijltjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:21 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dat is de vorm van je spelers, als ze hebben gespeeld, bijv: goede passes geleverd, schoten op doel, scoren ook natuurlijk, goede tackles (geen slidings). Als je dat doet met de spelers dan gaat de vorm ook omhoog. Tegen doelpunten werken ook niet echt mee voor de vorm.
[..]
Nee. Ik loop mijn team altijd helemaal leeg, en hebben altijd een goede vorm.
ben er nu zeker van dat t gewoon de score is van de laatste wedstrijd. Als verdedigers elke keer de bal afpakken zonder overtredingen te maken en gewoon passes geven die goed aankomen krijgen ze een goede score(gaat vrm omhoog).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij dat balkje bedoelde ipv die pijltjes
Vanaf rechts..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef Erik1991 het volgende:
@SoldMayor. Speel je dan met Robben op links of vanaf rechts?
Ja klopt inderdaad. Huntelaar is ook een dodelijke killer voor het doel. Elia gebruik ik vaak als invaller, Afellay vanaf de zijkant is ook niet slecht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanaf rechts..
Heb ook gemerkt dat. V.Persie het goed doet op links en dan huntelaar in het midden.
Je merkt het verschil toch amper in fifa toilet, pas in 2011 doen ze echt duidelijk spelerindividualiteit erinquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Huntelaar is ook een dodelijke killer voor het doel. Elia gebruik ik vaak als invaller, Afellay vanaf de zijkant is ook niet slecht.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanaf rechts..
Heb ook gemerkt dat. V.Persie het goed doet op links en dan huntelaar Kuyt in het midden.
Sowieso legendarisch, daar moet je echt elke dag voor gamen wil je dat aankunnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Kut. Ik stond met Denemarken in de finale van het WK (Legendarisch) tegen servie, maar na penalties verloren. Jezus wat is het moeilijk om penals te knallen in de finale zeg! Dat balke ging zo snel. Ik nam 8 penaltys en ik scoorde er 3Normaal knal ik ze allemaal binnen. Servie schoot er 4 binnen
Dat vind ik ook leuk dat ze dat erin hebben gezet, dat er druk is bij de penalties nemen tijdens de wk wedstrijden, terwijl ze op de training allemaal vlekkeloos erin gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Kut. Ik stond met Denemarken in de finale van het WK (Legendarisch) tegen servie, maar na penalties verloren. Jezus wat is het moeilijk om penals te knallen in de finale zeg! Dat balke ging zo snel. Ik nam 8 penaltys en ik scoorde er 3Normaal knal ik ze allemaal binnen. Servie schoot er 4 binnen
Het is leuk, maar onwijs lastig!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk dat ze dat erin hebben gezet, dat er druk is bij de penalties nemen tijdens de wk wedstrijden, terwijl ze op de training allemaal vlekkeloos erin gaan
Dnova79quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Als een beginnend iemand ook zin heeft om eens een leuk potje online te spelen, invite me maar: ThaD16 op de Xbox.
Ik word er doodziek van om alleen maar potjes te spelen die ik met 6-0 verlies ofzo. Lachen man
quote:
Chile en Uruguay FTWquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik speel met Mexico online, heerlijk team
Ja oktober heb ik ook gehoord, maar dan nog vond ik het wel me 20 euro waard om dit spel te kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef FP128 het volgende:
Ik heb het spel zelf niet omdat ik ervan uitga dat de release van de nieuwe FIFA
en PES 2011 niet lang op zich zal laten wachten.Klopt dit? (oktober o.i.d hoorde ik)
Die op 4min22 is echt een helden goalquote:
Moet je naar 'my fifa' gaan en dan staat het daar ergens tussenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef WSquater het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn commentators weer op Engels zet. Ze staan nu op Nederlands en ik krijg ze met geen mogelijkheid terug.
Help?!
Lol, ik kan me herinneren dat ik tegen Kazachstan moest spelen, en dat ik onderuit ging, miss speelde ik tegen jouquote:
Als het op de Xbox was zou het kunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Lol, ik kan me herinneren dat ik tegen Kazachstan moest spelen, en dat ik onderuit ging, miss speelde ik tegen jou! kan alleen niet herinneren of ik nou frankrijk, brazilie enz was.
Maar wel leuk filmpje
Respect manquote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als het op de Xbox was zou het kunnen
Dit is trouwens nu mijn echte filmpje met online doelpunten
Mooie goalsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als het op de Xbox was zou het kunnen
Dit is trouwens nu mijn echte filmpje met online doelpunten
Omdat die zo effectief isquote:Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooie goals![]()
Maar waarom zovaak die fake-Rabona?
Ik had eerst die video met de kansen erin die ik had gemist maar dan kwam het filmpje op 10 minuten, en dat was dus iets te lang dus had ik dat er allemaal uit gehaald. Maar echt, ik schoot constant tegen de keeper op of naast het doel. En als je dan achterstaat tegen Brazillie dan komen vanzelf die tikkies breed natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe oke, dat is dan ook wel begrijpelijk..
p.s 2quote:Bij de optie "Edit Teams" kunt u de meest recente squad files downloaden. De reden voor het crashen is het missen van sommige spelers in bepaalde teams.
Serieus? Mij lukt dat soms wel gewoon hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Monco10 het volgende:
even een n00b vraag:
waarom kan ik de bal niet van grotere afstand, zeg maar twee a drie meter buiten het strafschop gebied, loeihard erin knallen?
Een effect naar rechts of links of geplaatst schot heeft geen zin en als ik de button om te schieten iets langer inhoudt dan normaal gaat de bal altijd over...
Als ik dat zie doet het me denken aan hoe slecht ik ben aangezien ik niet kan winnen met Nederland,Bosnie, Kraoatie, Ghana.Zuid-Afrika en Ivoorkust.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:07 schreef Sinnie het volgende:
Nieuw filmpje, een ander 1 ster team waar ik de online worldcup win alleen dit keer betere doelpunten en meer gameplay zeg maar
Nice filmpje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:07 schreef Sinnie het volgende:
Nieuw filmpje, een ander 1 ster team waar ik de online worldcup win alleen dit keer betere doelpunten en meer gameplay zeg maar
Vandaag ik begon met servie fucking goed:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:26 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag begonnen met Nigeria, meteen online in de finale gekomen, ging een stuk moeilijker met Nederland. Helaas verloren, zure zaak.
Rooney is ook vergelijkbaar met torres, gewoon elk schot dat ze schieten gaat erin, maakt niet uit of er 3 verdedigers voor staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind Spanje met Engeland de irritantste teams om tegen te spelen. Eigenlijk Engeland nog het meest met Walcott/Defoe/Lennon/Wright-Philips/Agbonlahor/Bent. Niet normaal hoeveel snelheid dat team heeft en met Gerrard/Lampard op het middenveld hebben ze ook nog eens een defensieve blok waar je 'u' tegen zegt (met defensief bedoel ik dus dat het sterke spelers zijn en niet zozeer verdedigend)
wat is daar zo moeilijk aan dan ? spelers verschillen enkel kwa topsnelheid en kracht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:17 schreef Nectar het volgende:
Iemand met Palestina Kampioen worden? en filmen? ben je echt pro vind ikeen land die het moeilijk heeft een WC laten winnen
Ja mij lukt het niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat is daar zo moeilijk aan dan ? spelers verschillen enkel kwa topsnelheid en kracht.
Iedereen kan wereldpasses geven, de bal perfect klaarleggen en heel de wedstrijd lang sprinten
Wat een gelul zeg, zeker nog nooit met een 1-sterren team gespeeld? Wat dacht je van spel inzicht (spelers passen de bal naar de verkeerde spelers) of de afrondingen (een gemiddelde topspits heeft 60 in afronding) en fysiek en qua snelheid maak je niks klaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat is daar zo moeilijk aan dan ? spelers verschillen enkel kwa topsnelheid en kracht.
Iedereen kan wereldpasses geven, de bal perfect klaarleggen en heel de wedstrijd lang sprinten
waarom denk je dan dat ze nu uitpakken met personality +quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, zeker nog nooit met een 1-sterren team gespeeld?
Speel je op de Xbox?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat ze nu uitpakken met personality +![]()
Maakt niet uit welk team je pakt, als je maar dezelfde teamtactics als spanje of engeland pakt (hoge pressie).
WC2010, snellere gameplay, beter aan te nemen enz. Speelt een stuk lekkerder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef JaxterNL het volgende:
Welke game is beter: FIFA 10 of FIFA World Cup 2010 en wat zijn de belangrijke verschillen in gameplay?
ps3 of xboxquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
Ik wordt helemaal gestoord van al de sukkeltjes die met Spanje spelen. Ik wil gvd ook een keer een kans hebben om te winnen.![]()
Heb je nu alweer een andere gametag?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:13 schreef Sinnie het volgende:
Als iemand tegen mij wilt spelen (Xbox) dan kan dat ook wel![]()
i 7 i Ronaldo
Wat bedoel je nou weer met alweer? Speel al een jaar onder Zaadloos, daarbij is het dezelfde account.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een andere gametag?
Je had toch eerst een andere die de laatste ban ronde niet had overleeft, en daarna had je isinii en nu deze (ik niet meer snapquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met alweer? Speel al een jaar onder Zaadloos, daarbij is het dezelfde account.
PS3quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
ps3 of xbox
Ik speel zelf op de xbox.
Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enigequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had toch eerst een andere die de laatste ban ronde niet had overleeft, en daarna had je isinii en nu deze (ik niet meer snap)
Ok, dan snap ik het.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enige
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enige
Dat is al lang geleden, heb allang weer een nieuwe Xbox gekocht en toen gewoon username recovery gedaan. Hij was verbannen omdat ik hem had omgebouwd, nu koop ik dus alles lekker orgineelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Nectar het volgende:
[..]Hoe kan je dan nog een account maken als de console waarmee je speelt verbannen is?
En waarom was die verbannen?
Ooh, Oké.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden, heb allang weer een nieuwe Xbox gekocht en toen gewoon username recovery gedaan. Hij was verbannen omdat ik hem had omgebouwd, nu koop ik dus alles lekker orgineel
Had ik dus laatst ook.. sta ik ook nog 2-0 voor, vervolgens scoort ie in vanaf de 77ste minuut 2x en verlies ik met die kut penaltiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef WSquater het volgende:
Sjongejonge, laatste weer helemaal gespeeld - incl. kwalificatierondes (random) - en in de finale, ja hoor, Spanje. En twee minuten voor eindtijd in de tweede helft van de verlenging scoren ze.
Nederland hoort ook bij dat rijtjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik word altijd in de pan gehakt online, ik ben aardig goed en kan het ook redelijk maar heb van de 40 keer spelen misschien 1/2 keer gewonnen, ik speel naturlich met Nederland en moet tegen al die eikels van Brazilie/Spanje/Portugal/Duitsland/Engeland/Frankrijk kortom alle goede landen. Doen ze niet amateurs tegen amateurs? want ik speel volgens mij echt tegen pro's.
Misschien ben je de slechtste nummer 2? Bij de kwalificatie kwalificeren de negen groepswinnaars zich en spelen de acht beste nummers 2 play-offs. De negende nummer 2 (dus de slechtste) is dan al uitgeschakeld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef MYV het volgende:
Is het normaal dat IJsland zich niet kan kwalificeren? Stond 2e onder Nederland met 6 gewonnen en 2 verloren en krijg ik de popup ''IJsland is uitgeschakeld voor de FIFA WorldCup''
Wtf..
Update: Stond met 15 punten bovenaan (Nederland 13) en was ook uitgeschakeld..?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Misschien ben je de slechtste nummer 2? Bij de kwalificatie kwalificeren de negen groepswinnaars zich en spelen de acht beste nummers 2 play-offs. De negende nummer 2 (dus de slechtste) is dan al uitgeschakeld.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:01 schreef devil17 het volgende:
Super game , heb er vele uren op zitten en speel nu vooral veel met maten. Vind het alleen jammer dat er geen hensballen voorkomen en de nederlandse stemmen zijn zwaar irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |