abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81020336
quote:
(Wikipedia) 2010 FIFA World Cup is een nieuwe game die wordt ontwikkelt door EA Canada en uitgegeven door EA Sports. De game staat in het teken van het aankomend Wereldkampioenschap voetbal 2010.
Release staat gepland voor 27 april in Amerika en 30 april voor Europa. Vanwege Koninginnedag in Nederland al te koop op 29 april.

Nu lijkt het erop dat er toch een aantal mooi verbeteringen in vergelijking met FIFA 10 inzitten. Je kan het hele WK zowel online, tegen anderen, als offline spelen. 199 teams met licentie.

Nou, ik weet nog niet of de game het waard is om te kopen als je al FIFA 10 hebt maar tot nu toe ziet het er goed uit en ik ga 'm denk ik wel kopen. Is ook een keer weer eens wat anders. Ziet er tot nu toe best wel gaaf uit.

Game komt uit op Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii en PSP. Geen PC versie!

http://fifa-world-cup.easports.com/home.action
http://nl.wikipedia.org/wiki/2010_FIFA_World_Cup_(video_game)

EDIT:
Ze hadden op de 28e al een producer blog geplaatst. Even wat dingen uit de blog op een rij (in het Engels):

- A gorgeous new pitch - our pitch simply wasn’t good enough, so we’ve made it look superb.
- Lighting of the players and environment - clever changes to the lighting makes everything look more realistic.
- Camera flashes - you’ll see all the fans in the crowd using their cameras.
- Seat cards - fans hold up cards to form national flags and emblems in a show of patriotism.
- Fans - close-up shots of supporters cheering on their team or despairing in anguish.
- Confetti - rains down from the sky in the team colours and stays on the pitch all game.
- Streamers - create a carnival atmosphere as they glide to the ground.
- Populated benches - characters sat on the benches rather than being empty.
- Broadcast graphics - the same captions you’ve seen in FIFA tournament broadcasts.
- Close-up celebration camera - to really feel the goal-scoring moment the camera zooms in close to the player as he responds to your celebration commands.
- New players and managers - more content for star heads and many of the team managers. Capello looks brilliant and Peter Crouch no longer looks like a naughty elf.

En nog wat verbeteringen ten opzichte van FIFA 10 (in de volgende producer blog zullen ze er nog meer geven).
quote:
Responsiveness
- New chest traps that allow you to chest the ball in the direction you want to go rather than having to take mid air touches after a chest to change direction.
- The ability to let a ball drop over your shoulder and move off in the direction of ball travel. Great for preserving momentum with lofted through balls.
- Improved the problem of trapping the ball too far and being ’stunned’, then taking too long to go and dribble the ball.
- Defensively, players will now clear an aerial ball rather than do a chest trap first when you are asking for a clearance.
- …and many more

Goalkeeper
- Improved the ‘narrowing down the angle’ logic so the keeper doesn’t come out so soon and so far, making him vulnerable to the chip shot.
- Ability to change his save direction if there is a deflection.
- Added variety to punching which results in punches sometimes not clearing the ball out of danger.
- …and many more

CPU Teams
- Added more skill moves for the CPU to use depending on a player’s flair attribute or trait.
- Better understanding of game context and situation, resulting in more intelligent changes of tactics/mentality.
- Manager now looks at who he has as subs and will attempt to give star players on the bench some playing time (i.e. Fabregas for Spain; Pato for Brazil). Previously he would rely solely on match rating and fatigue, leading to unrealistic substitutions or the same one over and over again.
- …and many more

Positioning
- Teammates will now take more factors into account when looking into space inside the box when they are making a run for a cross to be delivered. I can verify how exciting this is having seen the way that Emile Heskey bulldozed his way onto the end of a cross in Andorra the other day.
- Improved marking for when the CB pushes up to the ball possessor when he shouldn’t, leaving the team vulnerable to an easy through ball and 1-1 with the GK.
- …and many more

Shooting
- Improved the realism of where players strike the ball to give more off centre strikes leading to more swerve and variety in ball trajectory.
- Changed the chip shot to make it more challenging and also to improve the feel of it - more backspin, better trajectory.
- …and many more

Passing
- Added personality to crosses to allow better players to put in more driven crosses into the box.
- Added chest and shoulder passes.
- Lowered the amount of power you can get on backwards crosses and backwards lofted through balls, forcing you to have to roughly face the way you want to pass for these types of kicks to succeed.
- …and many more

Set Pieces
- Ability to trigger a teammate run on a quick free kick.
- Lowered the likelihood of the CPU scoring from FKs, they were too good.
- …and many more
Hele producer blog (Engels)

Topics:
2010 FIFA World Cup

[ Bericht 17% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-05-2010 10:34:46 ]
pi_81021500
woehoe wereld kampioen met Australia.

Aus-Ita 2-0.

[ Bericht 24% gewijzigd door badboynova op 04-05-2010 20:20:42 ]
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_81022424
Tvp omdat ik gefaald heb met nederland in de finale
pi_81023330
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef larry91 het volgende:
Tvp omdat ik gefaald heb met nederland in de finale
Vertel vertel.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_81026526
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef badboynova het volgende:

[..]

Vertel vertel.
Stond 1-0 voor, in de 90e minuut maken die fransen gelijk. In de 92e minuut maken ze de winnende
pi_81028095
Het valt me wel op dat Spanje en Brazilië veruit de sterkste teams in het spel zijn.

Tevens heb ik ontdekt dat je niet met het nationale elftal van Laos kan spelen
pi_81028097
Ik werd tweede in groep met NL moet nu tegen Italië...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:49:45 #8
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81028303
Nogmaals ik mis de voorrondes, wel alle landen er in, maar niet alle kwalificatie ronden. Hoe moeilijk kan het zijn EA? Voor de rest een vermakelijk spel!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:52:07 #9
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_81028438
Ik mis goeie a.i. verdediging, al 2 jaartjes melden ze op het ea forum dat ze er iets gaan doen maar ja, wat koop je daar mee
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_81028869
Geinige game, Nederland nu al 2x op semi-pro wereldkampioen gemaakt. Eerste keer met de echte pouleindeling waarbij ik Italie op "traditionele" wijze versloeg met 3-0 en de tweede keer met een random indeling waarbij Spanje met lege handen naar huis werd gestuurd 0-0 (3-1 na penalties).
Nu ga ik proberen de cup te scoren met een Afrikaans land (Nigeria denk ik) en dan de difficulty maar eens opschroeven.

Heeft iemand trouwens tips hoe ik de vrije trappen een beetje goed op doel krijg? Ik heb wat gezocht op google maar de ballen vliegen of hard over, of via de grond in de muur of lafjes in de handen van de keeper.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:05:40 #11
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81029156
Wie speelt er eigenlijk 360 en wilt wel een keer een potje spelen?
I want to bla bla bla
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:49:29 #12
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_81031378
Tvp maar weer
Anonieme tievesclown
  Redactie Games dinsdag 4 mei 2010 @ 22:58:33 #13
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81031883
Jezus, beginnen met deze game op World Class, meteen heeft Denemarken dat mij afgestraft met 5-0
.....Kennedy
pi_81032568
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Jezus, beginnen met deze game op World Class, meteen heeft Denemarken dat mij afgestraft met 5-0
Oei Flinke deuk in je ego dus?
pi_81033647
Zijn stiftjes nog steeds zo simpel?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:33:11 #16
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_81033863
Waar kan ik de volledige besturing vinden voor de 360? In het boekje en de tutorials staan alleen de basics
Anonieme tievesclown
pi_81038358
Leuk dat je geen lobjes meer kunt doen (althans niet zo easy).
Ben begonnen op Prof. aangezien een niveau hoger een pak slaag in de demo opleverde.
Toernooi met Zuid-Afrika gespeeld op dat niveau:
Mexico: 3-1
Uruguay: 4-0
Frankrijk: 2-2
1/8 finale Z-Korea: 8-0
1/4 finale Engeland: 7-1
1/2 finale Nederland: 3-2
finale Argentinië 3-0

Morgen eens met m'n virtuele pro proberen, merkte al dat dit een stuk minder makkelijk ging.
De gewone wedstrijd dan toch maar op wereldklasse spelen, want als verliezen op Prof. met Z-Afrika niet lukt dan gaat dat met de andere ploegen ook niet gebeuren
pi_81040596
Die scenario's in "kwalificatiestrijd" houden we me tot nu toe goed bezig. Ben één keer online geweest maar toen kreeg ik weer de melding dat "deze spelsessie niet langer beschikbaar is", dus ik moet maar eens wat poorten gaan openzetten zodat ik ook fatsoenlijk online kan.
pi_81052690
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Gelukkig kan je nog wel van japan winnen 2-1.
pi_81056538
Vandaag voor het eerst online world cup gedaan, ben begonnen met Malta en haal ik zowaar ook nog de knock out fase door in de poule te winnen van Roemenië en Ivoorkust en een verlies tegen Spanje. Al ben aan de knock out verder nog niet aan toegekomen maar ik verwacht er snel uit te zijn.
pi_81057786
Vandaag aangeschaft dus TVP
pi_81060119
Heeft er iemand een goede tutorial over hoe je poorten in je speedtouch router open kunt zetten?
  Redactie Games woensdag 5 mei 2010 @ 21:11:52 #23
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81062374
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:23 schreef badboynova het volgende:

[..]

Gelukkig kan je nog wel van japan winnen 2-1.
Whehe.
.....Kennedy
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:33:04 #24
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81066336
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft er iemand een goede tutorial over hoe je poorten in je speedtouch router open kunt zetten?
Ik heb precies t zelfde

Je moet port 88 en 3074 open zetten maar de mijne gaat 2 dagen open en dan weer uit
I want to bla bla bla
pi_81068622
Ik heb tot nu toe vaker op de paal en lat geschoten dan gescoord.
pi_81070857
tvp
pi_81078881
Dat online deugt dat wel wat? Hoe kun je een poulefase uitspelen terwijl je niet eens weet of je met dezelfde mensen te maken blijft hebben in die poule? Als ik geen zin meer heb stop ik er even mee en ga ik even later verder. Terwijl iemand anders wel gelijk door gaat naar de volgende wedstrijd. Niet echt synchroon dus.

Viel mij op dat ik echt tegen kneuzen moest ballen in de poule. Maar niet kon winnen Twee keer gelijk, liep voor geen meter. En dan in de knockout weer tegen iemand die wel weer heel goed is en 4-0 verloren

Hoe zijn jullie ervaringen met online World Cup?
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:27:56 #28
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81079815
Ik vind online echt stinken in fwc, als ik online wil doe ik wel fifa10.
I want to bla bla bla
pi_81107445
tvp
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:30:27 #30
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81108946
Dik spel, nu bezig met Canada te kwalificeren. Gezien hun team, toch best raar dat ze pas 1 maal met world cup hebben meegedaan. Met Nederlandse Antillen heb ik me niet kunnen kwalificeren, half of 1 ster teams zijn wat mij betreft te moeilijk om mee te spelen. En ik ga niet het niveau daarom omlaag schroeven..
pi_81109049
Met Mongolië nipt gestrand
pi_81117634
Hoe het precies werkt met online worldcup weet ik ook niet maar ik vind het tot nu toe best leuk werken. Het geeft toch wat extra's aan de wedstrijden die je speelt en een overwinning in met name de knockout geeft toch dat extra beetje voldoening.
pi_81118485
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:27 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind online echt stinken in fwc, als ik online wil doe ik wel fifa10.
Fwc online > Fifa10 online

Tevens tvp.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef badboynova het volgende:
Yes ook debiele doelpunten zijn me gegunt

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19630296

Hij mag blij zijn dat Sadam er niet meer is .
En lol.
pi_81118545
Wie wil er een keer tegen mij spelen!?
PM voor gamertag!
pi_81125569
AVJL (CYC) is te easy op semi-pro. Op prof. een leuke uitdaging.

Nu aan het trophy hunten met Frankrijk op niveau Wereldklasse. Krijg soms een doelpuntje tegen, maar is over het algemeen misschien zelfs makkelijker dan Fifa10. Hierna eens met een minder team proberen en anders het niveau naar Legendarisch opschroeven. Zodra die trophies binnen zijn ga ik maar eens online
pi_81154178
Als ik deze game speel op mijn PS3 doet mijn internet op mijn laptop het niet meer, heel vaag. Heb het nooit bij games. Meer mensen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_81154343
Al sinds februari ofzo aan het wachten voor dit spel, en ik heb het nog niet gespeeld. Pff. Komt vast omdat ik nu al sinds begin vorige week met iets anders leuks bezig ben :p

Morgen toch maar eens beginnen met het spel. Waarschijnlijk wel pas 's middags (ja, ik slaap graag uit ) en dan doorspelen tot in de late uurtjes. Ik zal niet opgeven voordat ik die beker in me handen heb
pi_81185617
Zo, eindelijk begonnen met het spel.

Het eerste potje begon niet echt lekker. Ik kreeg verschillende rode kaarten, en in de 69e minuut - toen ik 3-0 voor stond op een landje waarvan ik de naam ben vergeten, het was nog kwalificatie ronde)) kreeg ik m'n vijfde rode kaart. Je raadt het al: ik moest opgeven door een gebrek aan spelers, waardoor ik met 0-3 verloor.

Omdat ik nu al zeker wist dat ik 5 topspelers ging missen in de daarop volgende wedstrijd besloot ik maar op nieuw te beginnen (want het was toch de eerste wedstrijd). Ik begon bij de groeprondes. Dus eerst tegen Denemarken. Ik stond 2-0 voor maar in de laatste 5 minuten lette ik even niet goed op en ze scoorde twee keer kort achter elkaar. De andere 3 wedstrijden waren 0-0, 1-1 en nog een gelijkspel. Ik lag eruit.

Ik begon vanzelfsprekend opnieuw want ik moest en zou die wereldbeker winnen. De kwalificatieronde's gingen me het slechtst af. Twee keer een gelijkspel, maar ik won de rest. De daaropvolgende wedstrijden won ik gemakkelijk. Ik hield de 0, of ik kreeg hooguit 1 tegendoelpunt (terwijl ik er dan 2 of meer had). Spanje, Italie en nog meer van dat soort landen schakelde ik uit. Alleen Frankrijk (halve fiinale) was sluw. Ik stond vanaf het begin van de wedstrijd 1-0 voor, en in letterlijk de blessuretijd van de tweede helft scoorde ze! Het werd dus een verlenging. In de eerste helft van de verlenging kregen ze 3 kansen. Ik kreeg er maar 1. We scoorden beide niet. In de tweede helft van de verlenging kregen ze nog zeker 5 kansen. Ze hadden toen bijna 1 keer gescoord, ik had geluk omdat ik toevallig met een mannetje voor het doel was gaan staan want de keeper had hem niet. In de allerlaatste minuut scoorde ik (dat was m'n tweede kans). Ik ging dus door naar de finale. And guess who showed up? Brazilië! Ik won ruim, al was het af en toe nog wel even spannend. Echt geweldig die finale.

En wow, wat een geweldige sfeer! Ik begin dadelijk met die Coca Cola situatie's. Kwalificatienogwattus. Ik probeerde na de finale ook al een scenario maar toen lukte het me niet Dadelijk nog een kans.

Nogmaals: geweldige game!
pi_81194935
Net voor het eerst hier de WK gespeeld.

Eerste potje tegen de Denen met 3-1 gewonnen, daarna tegen japan met 2-1 verloren (geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg ) en daarna met 4-1 van Kameroen gewonnen. 2de ronde kwam Slowakije op mijn pad en die heb ik dan ook met 6-1 de grond in geboord Daarna kwam een hele mooie wedstrijd tegen Braziliïe die ik maar net wist te winnen met 1-0 (close call in de 85ste minuut)
In de halve finale kwam ik Nigeria tegen (die met puur geluk zo ver kwamen als je het mij vraagt) Die ook gewonnen met 3-1.

En toen kwam de finale. Nederland - Duitsland. Had me geen betere finale kunnen wensen 1-0 van robben in de 26ste minuut. Daarna een goal van Ballack in de 41ste minuut, de stand was weer gelijk. 2de helft; 46ste minuut ballack nog een keer. De rest van de wedstrijd was gigantisch spannend. Kansen voor Nederland (6 of 7 keer op de paal en de lat) maar niks raak, Precies hetzelfde aan de Duitse zijde. Toen kwamen de laatste aantal minuten aardig snel op de proppen en begon ik een beetje een slecht gevoel te krijgen dat ik dit wel eens kon gaan verliezen. De 90 minuten waren om...3 minuten extra. En toen gebeurde het, Van Persie kreeg een kans, vol op de lat. De bal stuiterde terug tot buiten het 16 meter gebied, daar kon Sneijder hem oppakken, één keer uitwijken en een schot op het doel lossen, binnenkant paal 2-2. Ik zat zo'n beetje te juichen op mijn stoel

Verlenging:

Podolski uit een vrije trap in de 103de minuut....3-2...kutzooi. Kon ik weer van vooraf aan beginnen met gelijk komen De rest van de 2de helft van de verlenging kreeg ik ook nu weer gigantisch veel kansen maar weer geen bal die er in ging. Tot ik op de laatste minuut een vrije trap kreeg die er een beetje lucky in ging (bal ging richting doel maar veranderde van richting) 3-3 Daarna met penalty's de Duitsers verslagen met 5-4.

Ik wou dat alle wedstrijden zo leuk waren
Peace through power!!
pi_81219377
Mij lijkt het een erg goed spel
Ik ga hem binnenkort kopen
Ik heb er de centjes nog niet voor
Hey ik ben een steen
  zondag 9 mei 2010 @ 20:16:23 #41
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_81224676
Heb Fifa 10 niet, de demo van fifa 10 vind ik beter dan fifa world cup, maar die van world cup is veel recenter, goedkoper. Nadeel is dat er geen bekenden zijn die het ook online spelen. Nog even twijfelen dus of ik het spel koop.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_81230441
Tof spel hoor, net een weekje thuis. Zuig nog zwaar winnen tegen spanje met 5-0 en vervolgens verliezen tegen Ijsland met 3-1
Zo niet.. dan toch!
pi_81237694
Spelen jullie veel online of vooral het WK tegen de computer. EN dan welk niveau?
pi_81240086
Spel loopt voor mij helaas regelmatig vast (1 op 10 wedstrijden). Dit is zeer vervelend want meestal sta ik voor en ben ik genoodzaakt mijn xbox uit te zetten en telt het als een loss!
pi_81240095
geen originele gok ik?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_81240459
Gewoon alles origineel.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:34:05 #47
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81244194
OP gefixed.

Ben van plan deze game aan te schaffen. Zit er echt goede gameplay verbeteringen in t.o.v. FIFA 10?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 10 mei 2010 @ 10:44:03 #48
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_81244469
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
OP gefixed.

Ben van plan deze game aan te schaffen. Zit er echt goede gameplay verbeteringen in t.o.v. FIFA 10?
Ja nog best veel verbeteringen ook vind ik.

-Er wordt minder snel afgefloten als je de bal af wil pakken.
-Lijkt toch weer iets realistischer dan fifa 10
-De gras mat ziet er beter uit
-Het oogt wat stroever dan fifa 10, maar als je weer terug naar fifa 10 gaat, ga je snel terug naar Fifa WC

Het zijn niet super grote verbeteringen, maar het spel wordt er wel leuker op.

Maar toch wacht ik op Fifa 11, ik speel dit spel wel gewoon bij vrienden
  maandag 10 mei 2010 @ 10:46:30 #49
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81244540
Mooi! Komen de keepers nog steeds zo achterlijk snel uit?

Wil deze eigenlijk alleen kopen als ie ¤ 20,- kost. FIFA 11 komt alweer zo snel...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 10 mei 2010 @ 10:55:31 #50
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_81244797
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi! Komen de keepers nog steeds zo achterlijk snel uit?

Wil deze eigenlijk alleen kopen als ie ¤ 20,- kost. FIFA 11 komt alweer zo snel...
Nee de keepers komen minder snel uit, ook al kan je nog gewoon met LB, Y er over heen lobben.
En Semi-pro lijkt nu meer op professional.

Ik zat het zelfde te denken, maar als hij 20¤ is dan is waarschijnlijk Fifa 11 al uit
pi_81256499
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Ja nog best veel verbeteringen ook vind ik.

-Er wordt minder snel afgefloten als je de bal af wil pakken.
-Lijkt toch weer iets realistischer dan fifa 10
-De gras mat ziet er beter uit
-Het oogt wat stroever dan fifa 10, maar als je weer terug naar fifa 10 gaat, ga je snel terug naar Fifa WC

Het zijn niet super grote verbeteringen, maar het spel wordt er wel leuker op.

Maar toch wacht ik op Fifa 11, ik speel dit spel wel gewoon bij vrienden
Alles ziet er ook wat gelikter uit, graphics zijn beter. En het is ook fijn dat je gelijk de bal kan sturen als je hem met de borst opvangt bijvoorbeeld. En niet te vergeten: het nieuwe strafschoppen systeem. Vind ik allemaal erg fijn.

Ook de 45 scenario's (in kwalificatiestrijd) zijn erg leuk. En als je daarmee genoeg punten hebt verdient, kan je ook nog eens alle scenario's uit 't WK van 2006 spelen. En komende zomer nog gratis DLC.
pi_81264084
Ik ben nu al 3x een kwalificatie met Sierra Leone, Marokko en Algerije begonnen. Maar evenzovaak gaat het bij mij om onbegrijpelijke redenen mis met het opslaan. Althans, dat denk ik.
Want ik speel een paar wedstrijden, save mijn game, ga een paar uur later verder gamen en plotseling ziet mijn squad er heel erg vreemd uit, met allemaal nep-spelers en missen er ook heel veel spelers. Zodra ik denk, boeiend, gewoon spelen, loopt het spel vast...
En ik begrijp gewoon écht niet waar het aan ligt

Zo gaat de lol er wel snel af bij mij. Want ik zit mijn stinkende best te doen om er iets van te maken met Sierra Leone, wat gewoon een hele uitdaging is. En dan blijkt dat je alles voor niets doet, omdat de boel vastloopt...

Herkent iemand dit probleem? En zo ja, wat is de oplossing?

En ja, ik heb uiteraard mijn Xbox360 game origineel gekocht.
  maandag 10 mei 2010 @ 19:27:23 #53
182728 honda1990
pi_81264606
Is het zo dat je met een slecht team moet beginnen? Of kan je direct Italië of Nederland pakken als je wil?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_81264746
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef honda1990 het volgende:
Is het zo dat je met een slecht team moet beginnen? Of kan je direct Italië of Nederland pakken als je wil?
Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:52:01 #55
182728 honda1990
pi_81284638
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.
ok leuk vanmiddag even halen denk ik.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:32:20 #56
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81286758
Met een iets minder team beginnen is natuurlijk wel een uitdaging, met grote landen spelen is de lol er voor mij al snel af, want dan heb je al gauw het spel "uitgespeeld". Zo begon ik met Nederlandse Antillen, helaas kwam ik niet door de laatste kwalificatie ronde, daarna met Canada gestrand in de kwart finale van de World Cup. En nu speel ik met Peru, lekker aanvalstrio rest van het team zwakker, dus wel een leuke uitdaging. Ik speel op Prof maar merk dat ik dat wel eens een keertje mag gaan opschroeven.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:38:09 #57
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81309847
Ben met Noord-Ierland gekwalificeerd
I want to bla bla bla
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:10:02 #58
182728 honda1990
pi_81311047
Ik krijg de melding deze spelsessie is niet langer beschikbaar. Heb gelezen dat het met poorten openen te maken heeft. Echter welke poorten moet ik openen?
pi_81311385
Hoe zit dat nu met de verlenging? Als ik exhibition kies, en ik speel na 90 minuten gelijk, dan is het afgelopen en kan ik volgens mij geen verlenging of golden goal kiezen. Iemand een idee?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:33:51 #60
182728 honda1990
pi_81312177
Sorry was deze keer een gevalletje RTFM
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:21:20 #61
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81314483
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe zit dat nu met de verlenging? Als ik exhibition kies, en ik speel na 90 minuten gelijk, dan is het afgelopen en kan ik volgens mij geen verlenging of golden goal kiezen. Iemand een idee?
Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelen
I want to bla bla bla
pi_81314797
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef honda1990 het volgende:
Ik krijg de melding deze spelsessie is niet langer beschikbaar. Heb gelezen dat het met poorten openen te maken heeft. Echter welke poorten moet ik openen?
http://portforward.com/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_81320839
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Jmsls het volgende:

[..]

Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelen
Inderdaad, echter kon ik niets anders dan vriendschappelijk of kwalificatie kiezen waardoor je geen verlenging of penalties kunt hebben. Daarom dacht ik maar eens de world cup te winnen, en tadaa, hij doet het.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:08:58 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81345330
Ik vraag me af he in de ps3 versie kan je codes invoeren van Coca-Cola die zorgen voor meer manier om te juichen na een doelpunt. Maar heeft iemand enig idee hoe je die te pakken kan krijgen ? op de coca cola flessen staat niets.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_81353454
Fifa voor op de Wii is best geinig
Ook kun je als je een doelpunt gescoord hebt, gaan: dansen, klassiek, opscheppen,ect
En Online zijn ze allemaal donders slecht
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:30:49 #66
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81356157
De dansjes in deze game als je scoort zijn briljant
I want to bla bla bla
pi_81361227
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?

Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
  Redactie Games woensdag 12 mei 2010 @ 22:15:04 #68
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81361341
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?

Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
Juist andersom, te veel moeite in de groepsronde, daarna fluitend de overwinning gepakt
.....Kennedy
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:17:02 #69
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81361433
Ja het moet gewoon zo zijn dat die finale moeilijker is, ik won alles 3-0 tot de finale
I want to bla bla bla
pi_81362362
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Jmsls het volgende:
Ja het moet gewoon zo zijn dat die finale moeilijker is, ik won alles 3-0 tot de finale
Ja, idd. In de poule alles winnen en veel scoren, andere fases soms ruim winnen of nipt, en de finale is dan elke keer weer lastig, zelfs een 2-0 voorsprong was niet aan mij besteed
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:52:57 #71
268260 Dr.Mikey
pi_81363475
ik heb juist dat ik in de groeps ronde makkelijk win bij de eerste kwart finales het juist moeilijk heb en de finale altijd vrij gemakkelijk win.
R.I.P DTS.
pi_81365616
Net geprobeerd om met Zimbabwe(1.5 ster) het WK te bereiken, maar ik heb op doelsaldo verloren van Ivoorkust
De eerste ronde kwam ik redelijk simpel door, mede door mijn held voorin: Benjani. In de laatste kwalificatie poule was ik ingedeeld bij Ivoorkust, Tunesië en Niger. Onmogelijke opgave, dacht ik. Maar ik won 4 wedstrijden, speelde één gelijk en verloor er ook één. Resultaat: Ivoorkust én Zimbabwe allebei 13 punten, maar Ivoorkust had 2 doelpunten meer gescoord

Morgen maar weer eens met een klein landje proberen het WK te bereiken.
pi_81394336
Gisteren voor het eerst online gespeeld.
Om maar meteen gek te doen, begon ik meteen aan de eindronde met.... de Salomoneilanden! (½ ster)
De eerste wedstrijd mocht ik aantreden tegen Argentinië. Ik dacht dat wordt lastig maar de tegenstander zat er ff niet lekker in en de wedstrijd eindigde met 5-0!
Tweede tegenstander was Ivoorkust. Ook hier kwam ik snel op een 1-0 voorsprong, maar in de blessuretijd werd de eindstand bepaald op 1-2.
Derde en laatste groepswedstrijd was tegen Nigeria (onvoorstelbaar, die 3 ploegen in 1 poule). Binnen de minuut maakte een verdediger een actie die ik 'm niet wilde laten doen met als gevolg een benutte penalty. Nog voor rust stond het weer 2-1. Kort na rust werd het 2-2 en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 en dus door naar de volgende ronde!

Wat een spanning, wat een sensatie!
pi_81396174
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef DT-PiSanG het volgende:
Gisteren voor het eerst online gespeeld.
Om maar meteen gek te doen, begon ik meteen aan de eindronde met.... de Salomoneilanden! (½ ster)
De eerste wedstrijd mocht ik aantreden tegen Argentinië. Ik dacht dat wordt lastig maar de tegenstander zat er ff niet lekker in en de wedstrijd eindigde met 5-0!
Tweede tegenstander was Ivoorkust. Ook hier kwam ik snel op een 1-0 voorsprong, maar in de blessuretijd werd de eindstand bepaald op 1-2.
Derde en laatste groepswedstrijd was tegen Nigeria (onvoorstelbaar, die 3 ploegen in 1 poule). Binnen de minuut maakte een verdediger een actie die ik 'm niet wilde laten doen met als gevolg een benutte penalty. Nog voor rust stond het weer 2-1. Kort na rust werd het 2-2 en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 en dus door naar de volgende ronde!

Wat een spanning, wat een sensatie!
[ afbeelding ]
Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landen ) om daarna in de knockout hele goeden te treffen die je soms amper bij kunt houden
pi_81403808
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:44 schreef Friesz het volgende:

Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landen ) om daarna in de knockout hele goeden te treffen die je soms amper bij kunt houden
Denk dat het een combi van beiden was. Wedstrijd erna ging ik aanvallender spelen, maar toen werd ik er ook keihard uitgeknikkerd. Daarna nog eens geprobeerd met Montenegro, ook niet verder dan kwartfinales helaas (1-0 winst op Spanje, daarna in blessuretijd verloren van Engeland).

Overigens erg jammer om te zien dat je telkens weer Spanje, Italië of Engeland tegenkomt. Kunnen mensen geen andere teams uitzoeken?
pi_81413371
Snap er zelf ook niks meer van. Soms een poule met (ben zelf dan bijv Brazilië), argentinië, duisland, frankrijk, om dan in de kwartfinale al weer een tegenstander uit de poule te treffen. Dat kan helemaal niet, niet eerder dan in de finale. En dat poulesysteem kan toch ook niet kloppen, dat elke onlinetegenstander die je daar treft tegen exact dezelfde tegenstanders speelt als jijzelf en ook nog eens tegelijk klaar is met de poule?
pi_81416537
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:36 schreef Friesz het volgende:
Dat kan helemaal niet, niet eerder dan in de finale. En dat poulesysteem kan toch ook niet kloppen, dat elke onlinetegenstander die je daar treft tegen exact dezelfde tegenstanders speelt als jijzelf en ook nog eens tegelijk klaar is met de poule?
Niet eerder dan in de halve finale zul je bedoelen De finale bestaat uit de beste van Poule A t/m D en de beste van Poule E t/m H.
Poulesysteem klopt niet helemaal, maar anders zou het te lang duren voordat iedereen tegelijkertijd klaar is met de poule waardoor je zelf niet verder kunt (omdat de andere nog een wedstrijd moeten spelen). Als ik me niet vergis wordt de wedstrijd tussen de 2 andere gesimuleerd.

Overigens speel ik niet meer online met het Nederlands Elftal. Verdedigers zijn dan veel te sloom, de spits loopt zelden goed en krijgt nauwelijks een bal, en Robben wordt met gemak bijgehouden door de tegenstander. 3 Wedstrijden gespeeld, 3 verloren. Daarna met Italië dezelfde tegenstanders gehad en 3 gewonnen.

Denk dat ik na het weekend maar eens wat trophies ga winnen
  maandag 17 mei 2010 @ 19:02:49 #78
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81546257
Mijn eerste wedstrijd, meteen gewonnen van de Duitsers, met 2-1, de laatste goal gescoord in de 90ste minuut, ironisch De manier waarop lijkt erg op die goal tegen Italië!

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20134479
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_81550267
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:

Is dat ook niet de bedoeling. Je klimt omhoog. In het begin kan je de wedstrijden makkelijk winnen, maar in de finale heeft het andere land het zelfde of een hoger niveau.
pi_81555814
lol ik ben door de kwalificaties heen gegaan op pro met liechtenstein (lfv) ,
zit nu in een pool met brazilië, jamaica, zuid - afrika , en frankrijk.
Slash #1
pi_81555937
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef yomamalazy het volgende:
lol ik ben door de kwalificaties heen gegaan op pro met liechtenstein (lfv) ,
zit nu in een pool met brazilië, jamaica, zuid - afrika , en frankrijk.
Met 5 in een pool?
pi_81559866
sorry frankrijk hoort er niet bij, net gelijk gespeeld tegen jamaica... word lastig tegen brazilië denk
Slash #1
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:13:49 #83
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81569340
Godver @@!(*^$###% fuck! Net weer online verloren, ik kom simpel weg de pool niet door! Vannacht met 1 - 4 verloren van Kuweit (met Nederland, eerder kwam ik nooit de pool door met Peru & Uruguay).

Wat zijn jullie tips voor mij? Hoe speel je super snel over en hoe vind je super snel ruimtes? Op een 1 of andere manier vind mijn tegenstander altijd ruimtes tussen mijn spelers. Tips? (voordat ik spel van het balkon af frisbee)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:05:20 #84
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81575728
Kansen die ik in Fifa 10 100% zou benutten gaan nu altijd naast of over. Of beide Begint een beetje frustrerend te worden.

[ Bericht 83% gewijzigd door ShevaJB op 18-05-2010 18:27:17 ]
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_81617608
Beste tactiek is naar mijn idee 4-3-3. Goed de vleugels gebruiken en snel passen door het centrum en doorjagen op de verdedigers van de tegenpartij. Kom je 1-0 voor dan moet tegenstander komen en laat automatisch ruimte achterin vallen. Met snelle spitsen kun je dan zo uitlopen naar 3, 4-0. En dan discconect de tegenstander wel weer

Heb net een bizarre online poulefase gehad. Eerst met Portugal 3-0 reglementair winnen van Duitsland (bij de 1-0 na 10 minuten disconnecte de tegenstander al, vandaar Toen speelde ik tegen Brazilië. Eerst 1-0 achter, dan 1-1, weer achter 1-2, toen kwam ik op 2-2, 2-3, 3-3, 3-4, 4-4, 4-5 tot aan 5-5. Daarna moest ik gelijkspelen tegen Frankrijk, maar stond tot aan de blessuretijd onverdiend 1-0 achter (met een mannetje meer) en toen maakte ik uit de allerlaatste kans de 1-1. Dan voel je zo'n bevrijding als je op zo'n manier door gaat

[ Bericht 46% gewijzigd door Friesz op 19-05-2010 11:58:23 ]
pi_81628207
Vandaag Honduras wereldkampioen gekregen De kwalificatie liep aardig goed, hoewel ik de eerste 2 wedstrijden maar 1 punt wist te pakken.
In de poulefase had ik erg veel geluk door Egypte, Belgie en Zuid-Afrika te loten, afgezien van de 2-2 tegen Egypte heb ik Belgie en Zuid-Afrika beiden achter me gelaten met 2-0.

Hierna Stond Kameroen me te wachten waar ik toch erg veel problemen mee had, na 120 minuten voetbal stond het nog steeds 0-0. Na penalties wist ik gelukkig de overwinnen eruit te slepen (4-3)

Kwartfinale tegen Italie. Afgezien van het feit dat de Italianen veel sneller waren scoorde ik wonderbaarlijk genoeg 100% van mijn kansen, 3-0.

Halve finale tegen Portugal leek een stuk makkelijker te gaan afgezien van het feit dat ik de ballen er maar niet in kreeg. Gelukkig scoorde ik in de 81e minuut de treffer die mij een ticket naar de finale bezorgde.

Finale tegen Spanje. Wat een wedstrijd... na 8 minuten voor staan, na 80 minuten de gelijkmaker tegen krijgen en op z'n Duits in de 90e minuut (mede dankzij een keepersfout) de winnende goal binnenkoppen
pi_81628960
Welk niveau met de mindere landen spelen jullie?
pi_81629196
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Friesz het volgende:
Welk niveau met de mindere landen spelen jullie?
Met Honduras speelde ik op semi-pro Met Nederland e.d momenteel pro.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:49:11 #89
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81632155
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef ShevaJB het volgende:
Kansen die ik in Fifa 10 100% zou benutten gaan nu altijd naast of over. Of beide Begint een beetje frustrerend te worden.
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:21:50 #90
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81683983
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_81692417
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.
Maar het is nu wel veel beter
pi_81823101
Klopt het btw dat de andere wedstrijden in de poule worden gespeeld door andere mensen en niet door een simulatie?

Ik speel btw altijd op legendarisch ben wel wereldkampioen geworden met Nigeria op dat niveau, wat een vazen team is dat zeg!
  maandag 24 mei 2010 @ 12:31:42 #93
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81825952
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef Snuf. het volgende:
Klopt het btw dat de andere wedstrijden in de poule worden gespeeld door andere mensen en niet door een simulatie?

Ik speel btw altijd op legendarisch ben wel wereldkampioen geworden met Nigeria op dat niveau, wat een vazen team is dat zeg!
Vazen team?
Achterhoede:

Middenveld:

Aanval:

Leuk vazen team inderdaad alleen wat weinig kleur.
pi_81828815
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Vazen team?
Achterhoede:
[ afbeelding ]
Middenveld:
[ afbeelding ]
Aanval:
[ afbeelding ]

Leuk vazen team inderdaad alleen wat weinig kleur.
Ziet er breekbaar uit.
pi_81835053
Bazenteam natuurlijk :p Sorry, maar ik ben niet zo'n talent in typen op de iPhone.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:57:44 #96
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81835117
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ziet er breekbaar uit.
Jep een fragile 4-4-2 formatie.
pi_81835178
Allemaal Arjen Robbens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 24 mei 2010 @ 21:50:21 #98
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81848139
Kan je eigenlijk nog spelers selecteren in een elftal die niet bij de reserves en niet bij de wissels zitten?
I want to bla bla bla
  maandag 24 mei 2010 @ 22:37:49 #99
268260 Dr.Mikey
pi_81851158
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:50 schreef Jmsls het volgende:
Kan je eigenlijk nog spelers selecteren in een elftal die niet bij de reserves en niet bij de wissels zitten?
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijer
Wat helemaal slecht is is dat je in het begin van het spel ook nog kan spelen met sukkels als Timmer. De Cler, Vennegoor en Krompkamp . Bij ea hadden ze best kunnen weten dat deze spelers nooit het WK gingen halen.
R.I.P DTS.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:27:56 #100
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81853611
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijer
Wat helemaal slecht is is dat je in het begin van het spel ook nog kan spelen met sukkels als Timmer. De Cler, Vennegoor en Krompkamp . Bij ea hadden ze best kunnen weten dat deze spelers nooit het WK gingen halen.
WK Kwalificatie (duh)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 06:37:36 #101
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81857682
Ik heb hem gister gekocht en ook gelijk kampioen geworden met Nederland. Finale 3-0 achter maar gewonnen met 7-3 van Ivoorkust
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_81871807
Als je hier een enquete invult dan kan je fifa 11 winnen.

http://www.thesistools.com/web/?id=135582
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:03:02 #103
268260 Dr.Mikey
pi_81882152
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

WK Kwalificatie (duh)
En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?
2 keer ofzo en toen weer afgevallen ? geen idee maar dan nog is het onzin.
Bij de laatste EK WK speciaal die ik speelde EK 2000 had je nog een stuk of wat 40 extra spelers per land die je er na eigen keus bij kon selecteren. Hadden ze dat maar weer gedaan.
R.I.P DTS.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:35:20 #104
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81883675
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?
2 keer ofzo en toen weer afgevallen ? geen idee maar dan nog is het onzin.
Bij de laatste EK WK speciaal die ik speelde EK 2000 had je nog een stuk of wat 40 extra spelers per land die je er na eigen keus bij kon selecteren. Hadden ze dat maar weer gedaan.
Ik moet inderdaad zeggen dat ik er van baal dat ik geen seedorf en ruud kan oproepen.
pi_81927203
Misschien dat sommigen mij van goed advies kunnen bedienen maar ik
twijfel heel erg of ik de moeite zal nemen om dit spel voor de PS3 te kopen.

De reden is veelal omdat PES series mij ook de mogelijkheid bieden met
actuele WK teams een WK na te bootsen.(beetje editten en klaar)

Dus los van de misschien iets mooiere graphics en de slimme marketing
truuks,wat is nou de meerwaarde van dit spel wat andere spellen met een
beetje aanpassing al hebben?
75 topics = FIN
pi_81940283
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef FP128 het volgende:
Misschien dat sommigen mij van goed advies kunnen bedienen maar ik
twijfel heel erg of ik de moeite zal nemen om dit spel voor de PS3 te kopen.

De reden is veelal omdat PES series mij ook de mogelijkheid bieden met
actuele WK teams een WK na te bootsen.(beetje editten en klaar)

Dus los van de misschien iets mooiere graphics en de slimme marketing
truuks,wat is nou de meerwaarde van dit spel wat andere spellen met een
beetje aanpassing al hebben?
Het ziet er allemaal erg mooi uit, en het is heel erg leuk om te spelen. 199 landen, officiele tenues enzo. Allemaal erg sfeervol
pi_81942404
Heb het spel gespeeld bij de overbuurjongen. Vind het maar een slappe game..... Weinig diepgang en als je eenmaal een keertje WK bent geworden heb je het ook wel weer gezien. Ze hadden iets moeten doen met interviews/pers, fans en dingen eromheen.
pi_81950205
Ik speel eigenlijk alles op World Class. Op een lager niveau is verliezen een zeldzaamheid.

Gisteren na een mooie beweging een vrije trap gekregen, afleggen, raak.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20387530

10 minuten later de volgende wedstrijd, vanaf de middenlijn..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20388342

En vandaag weer een vrije trap, nu van grotere afstand, afleggen, en weer raak..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983

Ik ben nu vooral bezig met de scenario's. Die zijn echt erg pittig! Beleef er wel meer lol aan, alleen de Virtuele Prof. modus is frustrerend. Je medespelers doen dan nauwelijks moeite, geven veel slechte passes en reageren vaak onlogisch. Zodra bij de scenario's er de lol vanaf is zal het WK wel gaan beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2010 23:26:46 ]
  donderdag 27 mei 2010 @ 06:20:11 #109
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81955378
Je moet het voor jezelf uitmaken, Fifa WC is niet zo anders dan Fifa10. Natuurlijk wel wat betere graphics, speelt wat lekkerder maar je hebt wel de keuze uit minder teams en opties. Alleen ik begon die keeper zo frustrerend te vinden bij Fifa 10 dat ik toch maar deze erbij kocht. Triest eigenlijk dat je een nieuw spel moet kopen voor iets wat ook wel in een update is te verhelpen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81989922
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe upload ik de video's naar EA? Een account is aangemaakt op ea.com.. maar de rest? Kan er niets over vinden.. Help me out =]
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:06:01 #111
268260 Dr.Mikey
pi_81999853
Weetje wat echt random is en altijd in jou nadeel als je geen top team hebt ?
Die best players of the tournament beoordeling aan het einde van elk WK.
Ik speelde met Zuid Afrika en mijn spits parker werd topscorer met 5 doelpunten.
Terwijl de tweede op de lijst een verdediger met 3 doelpunten was. Staat ie niet eens bij de beste aanvallers . Vervolgens ging mijn huisgenoot eens kijken bij zijn game. Hadden al zijn spelers gemiddeld een 7 en die van andere landen allemaal maximaal een 6 stond geen 1 van zijn spelers bij de best off.
Terwijl Drogba bij hem 13! doelpunten had gescoord .
R.I.P DTS.
pi_82000264
Inderdaad. Ik speelde met Nigeria, maar niemand in het WK elftal, terwijl ik wel won. Martins was topscoorder, maar geen mensen in het elftal. Echt lame.
pi_82009006
En wat was dan de gemiddelde wedstrijdbeoordeling bij jullie? Toen ik het toernooi wist te winnen met Zuid-Afrika, de Salomonseilanden en Brazilië stonden er toch altijd minstens 2 spelers hierin genoemd. Bij Brazilië zelfs 6.
pi_82071750
pi_82075593
Ik mag ook niet het WK winnen he. Na de zoveelste keer de poule gemakkelijk te hebben overleefd strandde ik nu in de kwartfinale tegen Argentinië. Stond 4-2 achter na 89 minuten, maar kwam nog tot 4-4. Maar toen ging het in de verleninging mis doordat het spel vast liep. En beiden wilden we niet resetten , heb een kwartier gewacht, toen had ik geen geduld meer en heb ik de PS maar opnieuw opgestart, en ja hoor een reglementaire 3-0 nederlaag
pi_82082052
Ook gekocht.

Mede dankzij een nieuwe collega die ook helemaal FIFA10 gek is. Die vroeg of ik deze game al had en zei dat ik de game MOEST halen.
Zodoende, en niet teleurgesteld.
pi_82085557
Mijn vriend heeft dat spel gekocht en PS 3, ziet er zeer mooi uit!
Hij weet niet hoe hij het spel kan updaten met de selecties of kan dat niet?
pi_82091639
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef Visionair333 het volgende:
Mijn vriend heeft dat spel gekocht en PS 3, ziet er zeer mooi uit!
Hij weet niet hoe hij het spel kan updaten met de selecties of kan dat niet?
Gaat nog gebeuren denk ik.
  zondag 30 mei 2010 @ 10:41:13 #119
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_82092168
GVD, Spanje is online echt onverslaanbaar
I want to bla bla bla
pi_82100954
In de finale en van Persie is geblesseerd.
pi_82100998
Ik snap geen fuck van die nieuwe penalties
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_82103321
IK BEN WERELDKAMPIOEN GEWORDEN MET NEDERLAND OMGG.
pi_82108666
Hoe gaat het met dat online 1 tegen 1 wedstrijden? Heb in divisie 10 momenteel alles nog gewonnen en sta in één of andere bekerfinale. Iemand een idee hoe dat allemaal zijn gang gaat? Meende iets van 10 wedstrijden spelen en dan tenminste 16 punten halen om door te mogen naar een andere divisie. Maar hoe zit dat met die bekerrondes?
pi_82170673
net de online world cup gewonnen met Engeland... in de finale met 5-0 gewonnen /brag
pi_82175280
Even een vraag over dit spel op de xbox360. Hoe kan ik tijdens een vrije trap de bal eerst laten raken door een medespeler? Zoals in dit filmpje van dt-pisang -> http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983

Eerst druk ik op de linkertrigger, maar als ik dan trap of paas gaat hij altijd direct. In dit topic zag ik dan ook een filmpje van iemand die hem zo nam om op die manier de muur te verslaan en snoeihard in te schieten.
pi_82176761
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 01:32 schreef mediaconsument het volgende:
Even een vraag over dit spel op de xbox360. Hoe kan ik tijdens een vrije trap de bal eerst laten raken door een medespeler? Zoals in dit filmpje van dt-pisang -> http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983

Eerst druk ik op de linkertrigger, maar als ik dan trap of paas gaat hij altijd direct. In dit topic zag ik dan ook een filmpje van iemand die hem zo nam om op die manier de muur te verslaan en snoeihard in te schieten.
Linkertrigger en dan op A. of kruisje.
pi_82204907
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 07:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Linkertrigger en dan op A. of kruisje.
Dat heb ik geprobeerd en het wil nog niet helemaal lukken zoals het hoort volgens mij.

Het is nu dat de andere speler schiet of voor zichzelf passt, en dat de cursor dan niet naar de speler die moet schieten gaat. Levert rare situaties op.

Hij zou toch automatisch een andere speler moeten selecteren na de pass?
pi_82351689
Hey heb ff een klein vraagje: Als je met twee spelers in 1 team speelt, kun je mijns inziens zo moeilijk zien wie wie is aangezien de een wordt aangeduid met een rood icoontje en de ander met blauw. Kun je dat niet veranderen in bijv 1 en 2 ofzo?? En ja ik speel op hdtv, maar vind het zo vrij moeilijk te zien.

bvd

[ Bericht 0% gewijzigd door child_of_the_matrix op 04-06-2010 23:47:39 ]
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:51:12 #129
268260 Dr.Mikey
pi_82352501
R.I.P DTS.
pi_82766340
Zijn er meer mensen die de nieuwe senario's niet kunnen spelen, want bij mij loopt de xbox helemaal vast (bij andere ook die ik heb gesproken).
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:13:34 #131
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_82936735
Gaat wel lekker online, divisie 1 vind ik qua niveau nog wel meevallen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:42:37 #132
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_82938435
Door het echte WK speel ik dit spel echt een stuk minder
pi_82940261
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Apekoek het volgende:
Haha, ja dat heb ik ook. Wel leuk dat je bij Kwalificatie elke dag nieuwe spelmomenten kan downloaden van het huidige WK. Toch wel realistisch allemaal, nu ook met de goede selecties. Maar het 'echte' WK wil ik er niet voor missen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:47:38 #134
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_82946442
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Apekoek het volgende:
Was een aantal dagen ziek dus had ruimte tussen de wedstrijden door om paar potjes te spelen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:44:32 #135
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_83034088
Hey Jongens, ik heb dit spel voor de ps3, nou heb ik een vraag, hoe in godsnaam kan ik een team wijzigen (dus de skills van een speler, schieten, koppen enz)

Want: Ik wil met een slechter land kunnen winnen, maar wil wel wat aan de skills wijzigen.
~~~~ PLAYSTATION 2 GAMES SELLER ~~~~
pi_83034168
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:44 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Hey Jongens, ik heb dit spel voor de ps3, nou heb ik een vraag, hoe in godsnaam kan ik een team wijzigen (dus de skills van een speler, schieten, koppen enz)

Want: Ik wil met een slechter land kunnen winnen, maar wil wel wat aan de skills wijzigen.
Dat kan natuurlijk niet...dat haalt de hele essentie van het spel weg..ik kan ook met Amerikaans Samoa winnen als ik ze allemaal zo goed als Messi heb gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:48:29 #137
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_83034280
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk niet...dat haalt de hele essentie van het spel weg..ik kan ook met Amerikaans Samoa winnen als ik ze allemaal zo goed als Messi heb gemaakt
In world cup 2006 kon dat wel
pi_83035870
  zondag 20 juni 2010 @ 14:06:17 #139
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_83053410
jongens hoe neem je goed een penalty op de ps3.

Het is me tot op heden niet gelukt, meestal schiet ik ze gewoon recht in het midden, want bij het zachste tikje naar links of rechts gaat de bal al ver naast het doel
pi_83053910
Ik snap er ook nog steeds niks van (360)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_83054685
Doe eens die oefenstrafschop mode. Dan krijg je het van zelf door want je hebt daar in het begin ook een richtvakje.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:07:49 #142
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_83071169
Ik vind het vrij makkelijk, op gevoel krijg ik hem altijd wel waar ik m wil.
I want to bla bla bla
  zondag 20 juni 2010 @ 22:38:04 #143
268260 Dr.Mikey
pi_83077557
Voor als iemand nog online wil op de ps3 dr.maikel even toevoegen.
Vandaag voor het eerst maar eens echt gedaan met deze fifa.
Ik moet zeggen de wedstrijden zijn vaak minder eenzijdig online dan bij fifa 10
R.I.P DTS.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:35:18 #144
268260 Dr.Mikey
pi_83115771
dr-maikel moet dat zijn.
R.I.P DTS.
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:50:21 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_83243614
Waarom hebben jullie deze game gekocht je kan toch veel beter een paar maanden wachten tot de game 30 euro kost? En dit is echt een vraag ik ben benieuwd wat er echt zoveel beter is dan in FIFA 10.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_83243673
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
Waarom hebben jullie deze game gekocht je kan toch veel beter een paar maanden wachten tot de game 30 euro kost? En dit is echt een vraag ik ben benieuwd wat er echt zoveel beter is dan in FIFA 10.
Waarom kocht ik 10 jaar geleden een Nokia 3310 voor 300 euro. Nu kun je die dingen gratis afhalen op Marktplaats.

pi_83243789
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
Je moet hem of nu halen of nooit lijikt me...Over een paar maanden een spel over het wk gaan spelen is ook niet meer leuk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:56:21 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_83243845
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je moet hem of nu halen of nooit lijikt me...Over een paar maanden een spel over het wk gaan spelen is ook niet meer leuk.
Dat dacht ik ook maar ik haalde 2 jaar geleden pas met kerst Euro 2008 en ik had er toch veel lol in.
C'est la vie
pi_83243903
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook maar ik haalde 2 jaar geleden pas met kerst Euro 2008 en ik had er toch veel lol in.
Maar tegen die tijd is FIFA 11 al uit en dan zal 99% voor die game kiezen lijkt me. Bij de meeste games snap ik goed dat je even wacht voor de prijs, maar bij deze niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 27 juni 2010 @ 14:15:46 #150
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_83357000
Mijn Chili Online Avontuur

Chili - Brazilië 3-0 (ik stond 3-0 voor en toen disconnecte hij, had veel meer kunnen worden :l)
Spanje - Chilli 12-7
Chili - Frankrijk 1-0

Door naar de knock out rondes

achtste finale tegen Honduras, 4-0 gewonnen
Kwartfinale tegen Egypte, 4-3 gewonnen
Halve finale tegen Italië, 5-0 verloren, lol
  maandag 28 juni 2010 @ 12:31:30 #151
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_83395080
Zo, eindelijk heb ik hem zelf
Wat een vette aanbieding was dat zeg van Media Markt, afgelopen zaterdag

Binnenkort even Live halen weer, want me vrienden bakken er niks van
  maandag 28 juni 2010 @ 13:28:07 #152
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_83397409
Afgelopen zaterdag ook bij MM gekocht voor 19E!

kwalificatie heb ik ( semi-pro ) makkelijk gewonnen met het NL-Elftal ( 6-0 Denerken, 3-0 Japan en 5-0 Kameroen ).

Moet nu tegen italie, dus ben ik benieuwd....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 28 juni 2010 @ 15:33:29 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_83402930
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:28 schreef jpg97 het volgende:
Afgelopen zaterdag ook bij MM gekocht voor 19E!

kwalificatie heb ik ( semi-pro ) makkelijk gewonnen met het NL-Elftal ( 6-0 Denerken, 3-0 Japan en 5-0 Kameroen ).

Moet nu tegen italie, dus ben ik benieuwd....
WTF ik was zaterdag bij de Media Markt focking dom dat ik het niet gezien heb
C'est la vie
pi_83980760
Hey boys, ik heb een vraagje bij manager mode.. Als je je opstelling ziet heb je die punten achter de spelers staan( ALG/VRM) Wat houd dat VRM in? want de meeste tijd is het bij spelers rood, en ziet er niet echt positief uit.
Collectible solid silver personalised..
  maandag 12 juli 2010 @ 23:22:36 #155
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_83980949
Volgens mij is dat hoe fit ze zijn dus hoe snel ze kunnen lopen enzo, dat word rood als je ongeveer de hele wedstrijd rent met al je spelers.
I want to bla bla bla
pi_83981213
ah okee, thanks
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:15:27 #157
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83984997
Online own ik iedereen met A.ROBBEN

Iemand stuurde me zelfs na de wedstrijd een bericht met: FUCK YOU NOOB and ROBBEN
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:40:26 #158
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_83985493
Koningen spel.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:21:49 #159
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_83988092
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef dogtagz het volgende:
Hey boys, ik heb een vraagje bij manager mode.. Als je je opstelling ziet heb je die punten achter de spelers staan( ALG/VRM) Wat houd dat VRM in? want de meeste tijd is het bij spelers rood, en ziet er niet echt positief uit.
Dat is de vorm van je spelers, als ze hebben gespeeld, bijv: goede passes geleverd, schoten op doel, scoren ook natuurlijk, goede tackles (geen slidings). Als je dat doet met de spelers dan gaat de vorm ook omhoog. Tegen doelpunten werken ook niet echt mee voor de vorm.
quote:
Volgens mij is dat hoe fit ze zijn dus hoe snel ze kunnen lopen enzo, dat word rood als je ongeveer de hele wedstrijd rent met al je spelers.
Nee. Ik loop mijn team altijd helemaal leeg, en hebben altijd een goede vorm.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:36:49 #160
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_84007983
Zeer leuk spel, jammer dat het wk nu voorbij is, daardoor heb je toch iets minder zin om het te gaan spelen.

Meestal ik online speel, kom ik tot de kwartfinale.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:04:36 #161
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_84011369
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:21 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Dat is de vorm van je spelers, als ze hebben gespeeld, bijv: goede passes geleverd, schoten op doel, scoren ook natuurlijk, goede tackles (geen slidings). Als je dat doet met de spelers dan gaat de vorm ook omhoog. Tegen doelpunten werken ook niet echt mee voor de vorm.
[..]

Nee. Ik loop mijn team altijd helemaal leeg, en hebben altijd een goede vorm.
Oh ik dacht dat hij dat balkje bedoelde ipv die pijltjes
I want to bla bla bla
pi_84066693
@SoldMayor. Speel je dan met Robben op links of vanaf rechts?
pi_84085024
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Jmsls het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat hij dat balkje bedoelde ipv die pijltjes
ben er nu zeker van dat t gewoon de score is van de laatste wedstrijd. Als verdedigers elke keer de bal afpakken zonder overtredingen te maken en gewoon passes geven die goed aankomen krijgen ze een goede score(gaat vrm omhoog).

edit: wat stom, die post boven me staat eigenlijk precies hetzelfde
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:43:53 #165
268260 Dr.Mikey
pi_84085911
klopt de centrale verdediger heeft ook bijna standaard een 9 en wordt bijna altijd man of the match.
R.I.P DTS.
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:44:59 #166
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84085955
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef Erik1991 het volgende:
@SoldMayor. Speel je dan met Robben op links of vanaf rechts?
Vanaf rechts..
Heb ook gemerkt dat. V.Persie het goed doet op links en dan huntelaar in het midden.
pi_84089373
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Vanaf rechts..
Heb ook gemerkt dat. V.Persie het goed doet op links en dan huntelaar in het midden.
Ja klopt inderdaad. Huntelaar is ook een dodelijke killer voor het doel. Elia gebruik ik vaak als invaller, Afellay vanaf de zijkant is ook niet slecht.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:29:25 #168
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84090733
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Erik1991 het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad. Huntelaar is ook een dodelijke killer voor het doel. Elia gebruik ik vaak als invaller, Afellay vanaf de zijkant is ook niet slecht.
Je merkt het verschil toch amper in fifa toilet, pas in 2011 doen ze echt duidelijk spelerindividualiteit erin
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:45:00 #169
268260 Dr.Mikey
pi_84091399
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Vanaf rechts..
Heb ook gemerkt dat. V.Persie het goed doet op links en dan huntelaar Kuyt in het midden.
R.I.P DTS.
pi_84091681
Kut. Ik stond met Denemarken in de finale van het WK (Legendarisch) tegen servie, maar na penalties verloren. Jezus wat is het moeilijk om penals te knallen in de finale zeg! Dat balke ging zo snel. Ik nam 8 penaltys en ik scoorde er 3 Normaal knal ik ze allemaal binnen. Servie schoot er 4 binnen
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:03:55 #171
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_84092187
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Kut. Ik stond met Denemarken in de finale van het WK (Legendarisch) tegen servie, maar na penalties verloren. Jezus wat is het moeilijk om penals te knallen in de finale zeg! Dat balke ging zo snel. Ik nam 8 penaltys en ik scoorde er 3 Normaal knal ik ze allemaal binnen. Servie schoot er 4 binnen
Sowieso legendarisch, daar moet je echt elke dag voor gamen wil je dat aankunnen.
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:16:31 #172
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_84092744
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Dat vind ik ook leuk dat ze dat erin hebben gezet, dat er druk is bij de penalties nemen tijdens de wk wedstrijden, terwijl ze op de training allemaal vlekkeloos erin gaan
pi_84092863
Valt wel mee hoor? Maar goed, ik heb wel heel veel ervaring met Fifa, dat helpt mee. Ik speelde wel Nederland van de mat met

Denemarken - Nederland 2-0
Denemarken - Kameroen 3-2
Denemarken - Japan 3-0
Denemarken - Slowakije 4-1
Denemarken - Chili 3 -1
Denemarken - Duitsland 2-1 (na verlenging)
Denemarken - Servie (wns) 3-3

De finale was wel episch. Het stond 2-2 en na 88 minuten schoten zij de 3-2 binnen, maar na 93 minuten kreeg ik een penalty. Die ging er wel in, maar daarna
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef PS2BuyCenter het volgende:

[..]

Dat vind ik ook leuk dat ze dat erin hebben gezet, dat er druk is bij de penalties nemen tijdens de wk wedstrijden, terwijl ze op de training allemaal vlekkeloos erin gaan
Het is leuk, maar onwijs lastig!
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:25:53 #174
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84100362
Ik ben trouwens bezig met een compilatie met de beste online doelpunten van mezelf, als hij klaar is post ik hem wel
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_84289029
Hehe deze jongen heeft weer gezondigt. Na jaren exclusief pes spelen, heb ik laatst uit frustratie over de stroeve bediening FIfa world cup maar es aansgeschaft. En dat beviel goed!

Nu begon dat spelen met landen toch wat te vervelen aangezien ik ook gewoon met Ajax de wereld over wil nemen en heb ik vandaag zelfs Fifa 10 aangeschaft

Damn jongens en meisjes...... ik ben overgelopen naar het Fifa kamp!
pi_84289239
ik heb hem op de psp echt een topper!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:54:14 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_84292709
Als een beginnend iemand ook zin heeft om eens een leuk potje online te spelen, invite me maar: ThaD16 op de Xbox.

Ik word er doodziek van om alleen maar potjes te spelen die ik met 6-0 verlies ofzo. Lachen man
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_84294905
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Als een beginnend iemand ook zin heeft om eens een leuk potje online te spelen, invite me maar: ThaD16 op de Xbox.

Ik word er doodziek van om alleen maar potjes te spelen die ik met 6-0 verlies ofzo. Lachen man
Dnova79
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:53:38 #179
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84295776

Mijn filmpje met Kazachstan
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_84309284
Ik blijf me nog wel even vermaken met deze game. Vind het vooral leuk om met de iets mindere landen online world cup te doen. Met Ierland, Oekraine en Uruguay heb ik al eens de finale gehaald, maar allen verloren.

Ik heb ook jarenlang PES gespeeld. Nu een aantal maanden PS3 in bezit en zowel Fifa 10 als World Cup bevallen op PS3 beter dan PES. Ga komend seizoen ook gewoon Fifa 11 aanschaffen.
pi_84309362
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:53 schreef Sinnie het volgende:

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:24:34 #182
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_84310001
Nederland met kwalificatie begonnen op wereldklasse.
Opstelling: (eigenlijk 5-0-5 )

------------De Steek----------------
vd Wiel--Heitinga-Matth.-------Gio
-------------V Bommel-----------------

Robben----Sneijder--------Elia/Afellay
--------V persie------Kuyt------------

Heerlijk dat Persie/Robben/Kuyt gewoon naar binnen kunnen draaien en schieten ook veel snelheid op de flanken. En met V. Bommel voor de verdediging goede stofzuiger.

Heb nu alle groepswedstrijden in kwalificatie gespeeld, 2x gelijk de rest gewonnen. Moet alleen al wel veel moeilijke vriendschappelijke duels, moet nu voor de 2e x tegen Duitsland en heb Italie/portugal/spanje al gehad..
'Don't hate the player, hate the Game'
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:19:11 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_84325102
Wacht nog steeds tot de prijs van de game keldert zodat ik met Suriname wereldkampioen kan worden.
C'est la vie
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:00:26 #184
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_84326630
Ik speel met Mexico online, heerlijk team

[ Bericht 9% gewijzigd door PS2BuyCenter op 21-07-2010 20:06:13 ]
pi_84326865
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik speel met Mexico online, heerlijk team
Chile en Uruguay FTW
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:34:46 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_84328120
Oh ik zie net dat ie nu 30 euro kost voor de PS3 zal hem binnenkort wel in huis halen.
C'est la vie
pi_84328802
Ik heb het spel zelf niet omdat ik ervan uitga dat de release van de nieuwe FIFA
en PES 2011 niet lang op zich zal laten wachten.Klopt dit? (oktober o.i.d hoorde ik)
75 topics = FIN
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:52:27 #188
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_84328921
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef FP128 het volgende:
Ik heb het spel zelf niet omdat ik ervan uitga dat de release van de nieuwe FIFA
en PES 2011 niet lang op zich zal laten wachten.Klopt dit? (oktober o.i.d hoorde ik)
Ja oktober heb ik ook gehoord, maar dan nog vond ik het wel me 20 euro waard om dit spel te kopen
pi_84331668
quote:

Die op 4min22 is echt een helden goal
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:22:58 #190
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_84333350
Heeft er iemand een online controls overzicht. Word er helemaal gek van dat ik de hele tijd de bal kwijt ben en hem zelf niet fatsoenlijk kan terugpakken.
Anonieme tievesclown
pi_84333888
Ik vind dit zo'n fijne FIFA, maar ik heb 'm echt niet meer aangeraakt sinds 'het verlies'. Vanavond maar weer eens doen dan.
  donderdag 22 juli 2010 @ 00:38:00 #192
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84339585
Ben nu wel overigens aan de slag met een echte montage, dus met online goals. Ben al bijna klaar
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_84348577
Weet iemand hoe ik mijn commentators weer op Engels zet. Ze staan nu op Nederlands en ik krijg ze met geen mogelijkheid terug.

Help?!
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:24:32 #194
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84348835
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef WSquater het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn commentators weer op Engels zet. Ze staan nu op Nederlands en ik krijg ze met geen mogelijkheid terug.

Help?!
Moet je naar 'my fifa' gaan en dan staat het daar ergens tussen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_84364065
net WC weer eens gewonnen met Kroatie nadat ik gister 2x een finale had verloren (respectievelijk brazil en argentinie). was ook een keer tot de halve finale gekomen met San Marino, misschien moet ik maar nog een keer met een 0.5-1 ster country een poging wagen.
Alhoewel ik verslaafd ben aan de goede landen vanwege de trucjes ;D (Brazil<3)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:45:42 #196
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_84401319
quote:

Lol, ik kan me herinneren dat ik tegen Kazachstan moest spelen, en dat ik onderuit ging, miss speelde ik tegen jou ! kan alleen niet herinneren of ik nou frankrijk, brazilie enz was.

Maar wel leuk filmpje
  maandag 26 juli 2010 @ 21:32:02 #197
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84522326
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef PS2BuyCenter het volgende:

[..]

Lol, ik kan me herinneren dat ik tegen Kazachstan moest spelen, en dat ik onderuit ging, miss speelde ik tegen jou :O! kan alleen niet herinneren of ik nou frankrijk, brazilie enz was.

Maar wel leuk filmpje ;)
Als het op de Xbox was zou het kunnen :P

Dit is trouwens nu mijn echte filmpje met online doelpunten :)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_84528245
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Respect man _O_
You can call me Commander.
pi_84528940
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Mooie goals _O_
Maar waarom zovaak die fake-Rabona?
pi_84529011
Wel mooi dat je met een land als Kazachstan hebt gewonnen, maar ik werd bij het zien van dat filmpje wel onpasselijk van al die keren dat je ging afronden door een tikkie breed :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:19:38 #201
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84530096
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mooie goals _O_
Maar waarom zovaak die fake-Rabona?
Omdat die zo effectief is

En Tim86, dat heeft er mee te maken dat de spitsen van Kazahstan vaker naast het doel schieten dan erin. Zelfs tikkie breed waren geen doel garanties, heb zelfs 2-3 keer voor open doel gemist ^O^
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_84530240
Ghehe oke, dat is dan ook wel begrijpelijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:24:51 #203
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84530331
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe oke, dat is dan ook wel begrijpelijk..
Ik had eerst die video met de kansen erin die ik had gemist maar dan kwam het filmpje op 10 minuten, en dat was dus iets te lang dus had ik dat er allemaal uit gehaald. Maar echt, ik schoot constant tegen de keeper op of naast het doel. En als je dan achterstaat tegen Brazillie dan komen vanzelf die tikkies breed natuurlijk
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:16:32 #204
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_84548792
Zometeen weer ff een online world cup doen.
pi_84586744
Ea maar gebeld vandaag, want kan nog steeds de senario's van het wk niet spelen (alles loopt vast bij het laad scherm). Bij ea was er nog niks bekends van dit probleem, maar het gekke is dat mijn buurman (ps3) hetzelfde probleem heeft.
Ea zal mij vandaag nog een mail sturen als ze meer weten.

p.s 1

Ik heb mail terug gehad, maar ik heb het nog niet geprobeerd als het werkt.
Als oplossing raden ze dit aan om te doen.

quote:
Bij de optie "Edit Teams" kunt u de meest recente squad files downloaden. De reden voor het crashen is het missen van sommige spelers in bepaalde teams.
p.s 2

Vandaag 3 leuke potjes tegen Solmayor gespeeld, wel alle drie nipt verloren.

[ Bericht 45% gewijzigd door badboynova op 28-07-2010 17:34:40 ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:41:51 #206
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84815156
Ik speel altijd met nigeria, ik heb ze ongeveer zon 200.000 punten voor ze gewonnen en nu staan ze in de top 10 van land tegen land.

Een onverslaanbare team met Nigeria is dit:

Martins(Sterspeler & 79)----Yakubu(77)-----Obasi(77)
-----------------------------------Uche(73)-------------------
------Obi Mikel(Sterspeler & 81)-----------Kuhuta(72)---
Odiah(71)-----Yobo(Sterspeler & 77)--Apam(74)----Taiwo(78)
------------------------------Enyeama(75)----------------------------

Onverslaanbaar dit elftal, zo goed gewoon.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:43:12 #207
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84815204
Extra tip: Breng odemwinigie in ong. de 75e minuut in voor Uche of Yakubu.
Extra tip 2: Zorg dat de verdeling zo is 2-7-7-7 als je je team moet kiezen in het begin.

GL.
pi_84826793
even een n00b vraag:

waarom kan ik de bal niet van grotere afstand, zeg maar twee a drie meter buiten het strafschop gebied, loeihard erin knallen?

Een effect naar rechts of links of geplaatst schot heeft geen zin en als ik de button om te schieten iets langer inhoudt dan normaal gaat de bal altijd over...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:47:25 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_84830089
Ik ben vandaag keihard genaaid ik speelde met Kroatië in de 1/8 finale tegen Italie. Stond na 30 minuten met 1-0 voor verbreekt die gozer de verbinding en krijgt hij een 3-0 overwinning toegewezen :(
C'est la vie
pi_84836399
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Monco10 het volgende:
even een n00b vraag:

waarom kan ik de bal niet van grotere afstand, zeg maar twee a drie meter buiten het strafschop gebied, loeihard erin knallen?

Een effect naar rechts of links of geplaatst schot heeft geen zin en als ik de button om te schieten iets langer inhoudt dan normaal gaat de bal altijd over...
Serieus? Mij lukt dat soms wel gewoon hoor.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:07:24 #211
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84875735
Nieuw filmpje, een ander 1 ster team waar ik de online worldcup win alleen dit keer betere doelpunten en meer gameplay zeg maar

Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:34:49 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_84876855
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:07 schreef Sinnie het volgende:
Nieuw filmpje, een ander 1 ster team waar ik de online worldcup win alleen dit keer betere doelpunten en meer gameplay zeg maar

Als ik dat zie doet het me denken aan hoe slecht ik ben aangezien ik niet kan winnen met Nederland,Bosnie, Kraoatie, Ghana.Zuid-Afrika en Ivoorkust. -O-
C'est la vie
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:48:19 #213
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84914964
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:07 schreef Sinnie het volgende:

Nice filmpje!

Hoe doe je 3:33 op de ps3?

[ Bericht 1% gewijzigd door Nectar op 05-08-2010 23:05:59 ]
  Redactie Games vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:26:28 #214
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_84923665
Vandaag begonnen met Nigeria, meteen online in de finale gekomen, ging een stuk moeilijker met Nederland. Helaas verloren, zure zaak.
.....Kennedy
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:13:58 #215
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84942211
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:26 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag begonnen met Nigeria, meteen online in de finale gekomen, ging een stuk moeilijker met Nederland. Helaas verloren, zure zaak.
Vandaag ik begon met servie fucking goed:

Servie - Duitsland 7 - 0
Nederland - Servie 1-5
Servie - Azerbeidzjaan 2-1

Daarna in de 8ste finale keihard onderuit gegaan tegen Spanje (was ook te verwachten, pauper team :r , met torres die natuurlijk bij elke schot een goal heeft :') ) 4-0 verloren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nectar op 06-08-2010 16:19:05 ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:18:28 #216
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_84942387
Ik vind Spanje met Engeland de irritantste teams om tegen te spelen. Eigenlijk Engeland nog het meest met Walcott/Defoe/Lennon/Wright-Philips/Agbonlahor/Bent. Niet normaal hoeveel snelheid dat team heeft en met Gerrard/Lampard op het middenveld hebben ze ook nog eens een defensieve blok waar je 'u' tegen zegt (met defensief bedoel ik dus dat het sterke spelers zijn en niet zozeer verdedigend)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:00:28 #217
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84944592
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind Spanje met Engeland de irritantste teams om tegen te spelen. Eigenlijk Engeland nog het meest met Walcott/Defoe/Lennon/Wright-Philips/Agbonlahor/Bent. Niet normaal hoeveel snelheid dat team heeft en met Gerrard/Lampard op het middenveld hebben ze ook nog eens een defensieve blok waar je 'u' tegen zegt (met defensief bedoel ik dus dat het sterke spelers zijn en niet zozeer verdedigend)
Rooney is ook vergelijkbaar met torres, gewoon elk schot dat ze schieten gaat erin, maakt niet uit of er 3 verdedigers voor staan. :')

Ik vind trouwens spanje echt een klote team, ik word BIJNA altijd door hun uitgeschakeld
pi_84956143
Ik heb gister en vandaag een paar potjes tegen de buurman gespeeld, bijna alle potjes overtuigend gewonnen (op 1 gelijk spel na).
Maar zal je zien ga ik straks online, dan word ik alle hoeken van het veld geschopt :')
pi_85003193
Gister online wk gedaan voor het eerst, wat is dat een leuke modus (ondanks ik niet door de groep fase kwam)
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:17:08 #220
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85011313
Iemand met Palestina Kampioen worden? en filmen? ben je echt pro vind ik :) een land die het moeilijk heeft een WC laten winnen :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:28:22 #221
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_85011781
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:17 schreef Nectar het volgende:
Iemand met Palestina Kampioen worden? en filmen? ben je echt pro vind ik :) een land die het moeilijk heeft een WC laten winnen :P
wat is daar zo moeilijk aan dan ? spelers verschillen enkel kwa topsnelheid en kracht.

Iedereen kan wereldpasses geven, de bal perfect klaarleggen en heel de wedstrijd lang sprinten
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:29:43 #222
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85011827
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef gniffie het volgende:

[..]

wat is daar zo moeilijk aan dan ? spelers verschillen enkel kwa topsnelheid en kracht.

Iedereen kan wereldpasses geven, de bal perfect klaarleggen en heel de wedstrijd lang sprinten
Ja mij lukt het niet.
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:43:19 #223
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85012224
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef gniffie het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg, zeker nog nooit met een 1-sterren team gespeeld? Wat dacht je van spel inzicht (spelers passen de bal naar de verkeerde spelers) of de afrondingen (een gemiddelde topspits heeft 60 in afronding) en fysiek en qua snelheid maak je niks klaar.

Daarbij is het raar als een 1-sterren team het nog wel voor elkaar krijgt om een beetje over te spelen? Of moet elke bal verkeerd aankomen omdat het een 1-sterren team is :lol:
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:45:50 #224
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_85012303
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg, zeker nog nooit met een 1-sterren team gespeeld?
waarom denk je dan dat ze nu uitpakken met personality + :')

Maakt niet uit welk team je pakt, als je maar dezelfde teamtactics als spanje of engeland pakt (hoge pressie).
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:47:20 #225
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85012361
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

waarom denk je dan dat ze nu uitpakken met personality + :')

Maakt niet uit welk team je pakt, als je maar dezelfde teamtactics als spanje of engeland pakt (hoge pressie).
Speel je op de Xbox?

Ik heb filmpjes gemaakt waar ik de OWC heb gewonnen met Kazachstan en Niger (dus online tegen anderen), als jij nu eens tegen mij een pot doet waarmee ik met Engeland speel en jij een 1-sterren team. Als je wint dan heb je gelijk ^O^
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85044064
Welke game is beter: FIFA 10 of FIFA World Cup 2010 en wat zijn de belangrijke verschillen in gameplay? :)
  Redactie Games maandag 9 augustus 2010 @ 12:50:39 #227
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_85044346
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef JaxterNL het volgende:
Welke game is beter: FIFA 10 of FIFA World Cup 2010 en wat zijn de belangrijke verschillen in gameplay? :)
WC2010, snellere gameplay, beter aan te nemen enz. Speelt een stuk lekkerder.
.....Kennedy
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:08:38 #228
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_85185535
Wie wil potje doen online ;)?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:08:16 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_85195764
Ik wordt helemaal gestoord van al de sukkeltjes die met Spanje spelen. Ik wil gvd ook een keer een kans hebben om te winnen. :(
C'est la vie
pi_85198073
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
Ik wordt helemaal gestoord van al de sukkeltjes die met Spanje spelen. Ik wil gvd ook een keer een kans hebben om te winnen. :(
ps3 of xbox

Ik speel zelf op de xbox.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:09:35 #231
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85198366
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef MYV het volgende:
Wie wil potje doen online ;)?
Ik.

PS3/Xbox 360?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:13:22 #232
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85198495
Als iemand tegen mij wilt spelen (Xbox) dan kan dat ook wel :)

i 7 i Ronaldo
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85198682
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:13 schreef Sinnie het volgende:
Als iemand tegen mij wilt spelen (Xbox) dan kan dat ook wel :)

i 7 i Ronaldo
Heb je nu alweer een andere gametag?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:18:17 #234
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85198707
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef badboynova het volgende:

[..]

Heb je nu alweer een andere gametag?
Wat bedoel je nou weer met alweer? Speel al een jaar onder Zaadloos, daarbij is het dezelfde account.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85199528
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou weer met alweer? Speel al een jaar onder Zaadloos, daarbij is het dezelfde account.
Je had toch eerst een andere die de laatste ban ronde niet had overleeft, en daarna had je isinii en nu deze (ik niet meer snap 8)7 )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:52:29 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_85200211
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef badboynova het volgende:

[..]

ps3 of xbox

Ik speel zelf op de xbox.
PS3
C'est la vie
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:13:51 #237
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85201153
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:37 schreef badboynova het volgende:

[..]

Je had toch eerst een andere die de laatste ban ronde niet had overleeft, en daarna had je isinii en nu deze (ik niet meer snap 8)7 )
Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enige
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85203185
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enige
Ok, dan snap ik het.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:37:52 #239
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85205148
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:

[..]

:? Hoe kan je dan nog een account maken als de console waarmee je speelt verbannen is?
En waarom was die verbannen?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:38:46 #240
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85205184
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Nectar het volgende:

[..]

:? Hoe kan je dan nog een account maken als de console waarmee je speelt verbannen is?
En waarom was die verbannen?
Dat is al lang geleden, heb allang weer een nieuwe Xbox gekocht en toen gewoon username recovery gedaan. Hij was verbannen omdat ik hem had omgebouwd, nu koop ik dus alles lekker orgineel :)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:39:54 #241
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85205243
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat is al lang geleden, heb allang weer een nieuwe Xbox gekocht en toen gewoon username recovery gedaan. Hij was verbannen omdat ik hem had omgebouwd, nu koop ik dus alles lekker orgineel :)
Ooh, Oké.
pi_85433500
Sjongejonge, laatste weer helemaal gespeeld - incl. kwalificatierondes (random) - en in de finale, ja hoor, Spanje. En twee minuten voor eindtijd in de tweede helft van de verlenging scoren ze. :(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:46:58 #243
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_85434036
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef WSquater het volgende:
Sjongejonge, laatste weer helemaal gespeeld - incl. kwalificatierondes (random) - en in de finale, ja hoor, Spanje. En twee minuten voor eindtijd in de tweede helft van de verlenging scoren ze. :(
Had ik dus laatst ook.. sta ik ook nog 2-0 voor, vervolgens scoort ie in vanaf de 77ste minuut 2x en verlies ik met die kut penalties :r :r :r
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_85437710
ik laatst ook in de finale met zweden tegen brazilie afgeslacht met 7-0.. afgang ;D
pi_85437875
Gister avond een wereld doelpunten gemaakt tegen Duitsland (ik speelde met wales), wil ik de goal uploaden waren de servers offline voor onderhoud :(

Maar heb met mijn foon gelukkig alles kunnen filmen, nu nog enkel op youtube zetten.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:20:54 #246
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_85715548
Ik word altijd in de pan gehakt online, ik ben aardig goed en kan het ook redelijk maar heb van de 40 keer spelen misschien 1/2 keer gewonnen, ik speel naturlich met Nederland en moet tegen al die eikels van Brazilie/Spanje/Portugal/Duitsland/Engeland/Frankrijk kortom alle goede landen. Doen ze niet amateurs tegen amateurs? want ik speel volgens mij echt tegen pro's.
pi_85716132
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik word altijd in de pan gehakt online, ik ben aardig goed en kan het ook redelijk maar heb van de 40 keer spelen misschien 1/2 keer gewonnen, ik speel naturlich met Nederland en moet tegen al die eikels van Brazilie/Spanje/Portugal/Duitsland/Engeland/Frankrijk kortom alle goede landen. Doen ze niet amateurs tegen amateurs? want ik speel volgens mij echt tegen pro's.
Nederland hoort ook bij dat rijtje :P Dus als je er over nadenkt is het dan gewoon Pro vs Pro.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 04:08:28 #248
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_85717025
Maar ik koos Uruguay en moest tegen Brazillie (7-1) :'(
Toen koos ik Zuid Afrika en werd afgeslacht door Togo :')
Ik ben helemaal niet slecht zelfs maar ik snap het echt niet hoor.
Morgen maar even een 1 ster land kiezen dan :') Niet dat ik dan online een kans maak maar oke. Ze doen ook geweldige trucjes en combo's die niet te doen vallen bijna man.
Wat 'n bazen, die Spanjaarden ook @ FIFA, tic tac tic tac alles komt aan _O_ Kom ik met mn pass, steekpass, tackle, geel, pass, tegengoal pass tegengoal, rood etc etc :r Mn speelstijl is niet eens mooi.
Kan wel van ver treffers maken :)
Oh voor mensen die willen gamen, mn username is Rivenriff2 @ PSN :) Stuur ff PM ofzo.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:36:47 #249
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_87429734
Is het normaal dat IJsland zich niet kan kwalificeren? Stond 2e onder Nederland met 6 gewonnen en 2 verloren en krijg ik de popup ''IJsland is uitgeschakeld voor de FIFA WorldCup''

Wtf..
pi_87430407
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef MYV het volgende:
Is het normaal dat IJsland zich niet kan kwalificeren? Stond 2e onder Nederland met 6 gewonnen en 2 verloren en krijg ik de popup ''IJsland is uitgeschakeld voor de FIFA WorldCup''

Wtf..
Misschien ben je de slechtste nummer 2? Bij de kwalificatie kwalificeren de negen groepswinnaars zich en spelen de acht beste nummers 2 play-offs. De negende nummer 2 (dus de slechtste) is dan al uitgeschakeld.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:18:05 #251
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_87431678
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Erik1991 het volgende:

[..]

Misschien ben je de slechtste nummer 2? Bij de kwalificatie kwalificeren de negen groepswinnaars zich en spelen de acht beste nummers 2 play-offs. De negende nummer 2 (dus de slechtste) is dan al uitgeschakeld.
Update: Stond met 15 punten bovenaan (Nederland 13) en was ook uitgeschakeld..?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:02:26 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87433752
Met Online World Cup uitgeschakeld in de kwartfinale op strafschoppen tegen Spanje :( en mijn tegenstander kwam pas een minuut voor tijd op 2-2 :(
C'est la vie
pi_87452103
Super game , heb er vele uren op zitten en speel nu vooral veel met maten. Vind het alleen jammer dat er geen hensballen voorkomen en de nederlandse stemmen zijn zwaar irritant.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:08:50 #254
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_87478518
IJsland in de kwartfinale, slopende ''laatste 16'' tegen Finland met 2-0 achterstand en toen 1tje erin geschoten en in 90+2 nog 2-2 gemaakt, toen 2-4 gemaakt _O_
Nu tegen Australie in de kwartfinale _O_
pi_87478556
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:01 schreef devil17 het volgende:
Super game , heb er vele uren op zitten en speel nu vooral veel met maten. Vind het alleen jammer dat er geen hensballen voorkomen en de nederlandse stemmen zijn zwaar irritant.
_O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:34:41 #256
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87479683
haha ik moest lachen
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')