Niet eerder dan in de halve finale zul je bedoelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:36 schreef Friesz het volgende:
Dat kan helemaal niet, niet eerder dan in de finale. En dat poulesysteem kan toch ook niet kloppen, dat elke onlinetegenstander die je daar treft tegen exact dezelfde tegenstanders speelt als jijzelf en ook nog eens tegelijk klaar is met de poule?
Is dat ook niet de bedoeling. Je klimt omhoog. In het begin kan je de wedstrijden makkelijk winnen, maar in de finale heeft het andere land het zelfde of een hoger niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?
Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
Met 5 in een pool?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef yomamalazy het volgende:
lol ik ben door de kwalificaties heen gegaan op pro met liechtenstein (lfv),
zit nu in een pool met brazilië, jamaica, zuid - afrika , en frankrijk.
Met Honduras speelde ik op semi-proquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Friesz het volgende:
Welk niveau met de mindere landen spelen jullie?
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef ShevaJB het volgende:
Kansen die ik in Fifa 10 100% zou benutten gaan nu altijd naast of over. Of beideBegint een beetje frustrerend te worden.
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?
Maar het is nu wel veel beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.
Vazen team?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef Snuf. het volgende:
Klopt het btw dat de andere wedstrijden in de poule worden gespeeld door andere mensen en niet door een simulatie?
Ik speel btw altijd op legendarischben wel wereldkampioen geworden met Nigeria op dat niveau, wat een vazen team is dat zeg!
Ziet er breekbaar uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vazen team?![]()
Achterhoede:
[ afbeelding ]
Middenveld:
[ afbeelding ]
Aanval:
[ afbeelding ]
Leuk vazen team inderdaad alleen wat weinig kleur.
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:50 schreef Jmsls het volgende:
Kan je eigenlijk nog spelers selecteren in een elftal die niet bij de reserves en niet bij de wissels zitten?
WK Kwalificatiequote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijer![]()
Wat helemaal slecht is is dat je in het begin van het spel ook nog kan spelen met sukkels als Timmer. De Cler, Vennegoor en Krompkamp . Bij ea hadden ze best kunnen weten dat deze spelers nooit het WK gingen halen.
En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?quote:
Ik moet inderdaad zeggen dat ik er van baal dat ik geen seedorf en ruud kan oproepen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?
2 keer ofzo en toen weer afgevallen ? geen idee maar dan nog is het onzin.
Bij de laatste EK WK speciaal die ik speelde EK 2000 had je nog een stuk of wat 40 extra spelers per land die je er na eigen keus bij kon selecteren. Hadden ze dat maar weer gedaan.
Het ziet er allemaal erg mooi uit, en het is heel erg leuk om te spelen. 199 landen, officiele tenues enzo. Allemaal erg sfeervolquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef FP128 het volgende:
Misschien dat sommigen mij van goed advies kunnen bedienen maar ik
twijfel heel erg of ik de moeite zal nemen om dit spel voor de PS3 te kopen.
De reden is veelal omdat PES series mij ook de mogelijkheid bieden met
actuele WK teams een WK na te bootsen.(beetje editten en klaar)
Dus los van de misschien iets mooiere graphics en de slimme marketing
truuks,wat is nou de meerwaarde van dit spel wat andere spellen met een
beetje aanpassing al hebben?
Gaat nog gebeuren denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef Visionair333 het volgende:
Mijn vriend heeft dat spel gekocht en PS 3, ziet er zeer mooi uit!
Hij weet niet hoe hij het spel kan updaten met de selecties of kan dat niet?
Linkertrigger en dan op A. of kruisje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:32 schreef mediaconsument het volgende:
Even een vraag over dit spel op de xbox360. Hoe kan ik tijdens een vrije trap de bal eerst laten raken door een medespeler? Zoals in dit filmpje van dt-pisang -> http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983
Eerst druk ik op de linkertrigger, maar als ik dan trap of paas gaat hij altijd direct. In dit topic zag ik dan ook een filmpje van iemand die hem zo nam om op die manier de muur te verslaan en snoeihard in te schieten.
Dat heb ik geprobeerd en het wil nog niet helemaal lukken zoals het hoort volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Linkertrigger en dan op A. of kruisje.
Haha, ja dat heb ik ook. Wel leuk dat je bij Kwalificatie elke dag nieuwe spelmomenten kan downloaden van het huidige WK. Toch wel realistisch allemaal, nu ook met de goede selecties. Maar het 'echte' WK wil ik er niet voor missen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Apekoek het volgende:
Door het echte WK speel ik dit spel echt een stuk minder
Was een aantal dagen ziek dus had ruimte tussen de wedstrijden door om paar potjes te spelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Apekoek het volgende:
Door het echte WK speel ik dit spel echt een stuk minder
Dat kan natuurlijk niet...dat haalt de hele essentie van het spel weg..ik kan ook met Amerikaans Samoa winnen als ik ze allemaal zo goed als Messi heb gemaaktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:44 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Hey Jongens, ik heb dit spel voor de ps3, nou heb ik een vraag, hoe in godsnaam kan ik een team wijzigen (dus de skills van een speler, schieten, koppen enz)
Want: Ik wil met een slechter land kunnen winnen, maar wil wel wat aan de skills wijzigen.
In world cup 2006 kon dat welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet...dat haalt de hele essentie van het spel weg..ik kan ook met Amerikaans Samoa winnen als ik ze allemaal zo goed als Messi heb gemaakt
Waarom kocht ik 10 jaar geleden een Nokia 3310 voor 300 euro. Nu kun je die dingen gratis afhalen op Marktplaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
Waarom hebben jullie deze game gekocht je kan toch veel beter een paar maanden wachten tot de game 30 euro kost? En dit is echt een vraag ik ben benieuwd wat er echt zoveel beter is dan in FIFA 10.
Je moet hem of nu halen of nooit lijikt me...Over een paar maanden een spel over het wk gaan spelen is ook niet meer leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
Waarom hebben jullie deze game gekocht je kan toch veel beter een paar maanden wachten tot de game 30 euro kost? En dit is echt een vraag ik ben benieuwd wat er echt zoveel beter is dan in FIFA 10.
Dat dacht ik ook maar ik haalde 2 jaar geleden pas met kerst Euro 2008 en ik had er toch veel lol in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet hem of nu halen of nooit lijikt me...Over een paar maanden een spel over het wk gaan spelen is ook niet meer leuk.
Maar tegen die tijd is FIFA 11 al uit en dan zal 99% voor die game kiezen lijkt me. Bij de meeste games snap ik goed dat je even wacht voor de prijs, maar bij deze niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik haalde 2 jaar geleden pas met kerst Euro 2008 en ik had er toch veel lol in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |