abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 06:37:36 #101
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81857682
Ik heb hem gister gekocht en ook gelijk kampioen geworden met Nederland. Finale 3-0 achter maar gewonnen met 7-3 van Ivoorkust
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_81871807
Als je hier een enquete invult dan kan je fifa 11 winnen.

http://www.thesistools.com/web/?id=135582
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:03:02 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81882152
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

WK Kwalificatie (duh)
En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?
2 keer ofzo en toen weer afgevallen ? geen idee maar dan nog is het onzin.
Bij de laatste EK WK speciaal die ik speelde EK 2000 had je nog een stuk of wat 40 extra spelers per land die je er na eigen keus bij kon selecteren. Hadden ze dat maar weer gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:35:20 #104
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81883675
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En hoevaak zijn De cler en Kromkamp daar voor opgeroepen dan ?
2 keer ofzo en toen weer afgevallen ? geen idee maar dan nog is het onzin.
Bij de laatste EK WK speciaal die ik speelde EK 2000 had je nog een stuk of wat 40 extra spelers per land die je er na eigen keus bij kon selecteren. Hadden ze dat maar weer gedaan.
Ik moet inderdaad zeggen dat ik er van baal dat ik geen seedorf en ruud kan oproepen.
pi_81927203
Misschien dat sommigen mij van goed advies kunnen bedienen maar ik
twijfel heel erg of ik de moeite zal nemen om dit spel voor de PS3 te kopen.

De reden is veelal omdat PES series mij ook de mogelijkheid bieden met
actuele WK teams een WK na te bootsen.(beetje editten en klaar)

Dus los van de misschien iets mooiere graphics en de slimme marketing
truuks,wat is nou de meerwaarde van dit spel wat andere spellen met een
beetje aanpassing al hebben?
75 topics = FIN
pi_81940283
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef FP128 het volgende:
Misschien dat sommigen mij van goed advies kunnen bedienen maar ik
twijfel heel erg of ik de moeite zal nemen om dit spel voor de PS3 te kopen.

De reden is veelal omdat PES series mij ook de mogelijkheid bieden met
actuele WK teams een WK na te bootsen.(beetje editten en klaar)

Dus los van de misschien iets mooiere graphics en de slimme marketing
truuks,wat is nou de meerwaarde van dit spel wat andere spellen met een
beetje aanpassing al hebben?
Het ziet er allemaal erg mooi uit, en het is heel erg leuk om te spelen. 199 landen, officiele tenues enzo. Allemaal erg sfeervol
pi_81942404
Heb het spel gespeeld bij de overbuurjongen. Vind het maar een slappe game..... Weinig diepgang en als je eenmaal een keertje WK bent geworden heb je het ook wel weer gezien. Ze hadden iets moeten doen met interviews/pers, fans en dingen eromheen.
pi_81950205
Ik speel eigenlijk alles op World Class. Op een lager niveau is verliezen een zeldzaamheid.

Gisteren na een mooie beweging een vrije trap gekregen, afleggen, raak.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20387530

10 minuten later de volgende wedstrijd, vanaf de middenlijn..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20388342

En vandaag weer een vrije trap, nu van grotere afstand, afleggen, en weer raak..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983

Ik ben nu vooral bezig met de scenario's. Die zijn echt erg pittig! Beleef er wel meer lol aan, alleen de Virtuele Prof. modus is frustrerend. Je medespelers doen dan nauwelijks moeite, geven veel slechte passes en reageren vaak onlogisch. Zodra bij de scenario's er de lol vanaf is zal het WK wel gaan beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2010 23:26:46 ]
  donderdag 27 mei 2010 @ 06:20:11 #109
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81955378
Je moet het voor jezelf uitmaken, Fifa WC is niet zo anders dan Fifa10. Natuurlijk wel wat betere graphics, speelt wat lekkerder maar je hebt wel de keuze uit minder teams en opties. Alleen ik begon die keeper zo frustrerend te vinden bij Fifa 10 dat ik toch maar deze erbij kocht. Triest eigenlijk dat je een nieuw spel moet kopen voor iets wat ook wel in een update is te verhelpen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_81989922
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe upload ik de video's naar EA? Een account is aangemaakt op ea.com.. maar de rest? Kan er niets over vinden.. Help me out =]
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:06:01 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81999853
Weetje wat echt random is en altijd in jou nadeel als je geen top team hebt ?
Die best players of the tournament beoordeling aan het einde van elk WK.
Ik speelde met Zuid Afrika en mijn spits parker werd topscorer met 5 doelpunten.
Terwijl de tweede op de lijst een verdediger met 3 doelpunten was. Staat ie niet eens bij de beste aanvallers . Vervolgens ging mijn huisgenoot eens kijken bij zijn game. Hadden al zijn spelers gemiddeld een 7 en die van andere landen allemaal maximaal een 6 stond geen 1 van zijn spelers bij de best off.
Terwijl Drogba bij hem 13! doelpunten had gescoord .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_82000264
Inderdaad. Ik speelde met Nigeria, maar niemand in het WK elftal, terwijl ik wel won. Martins was topscoorder, maar geen mensen in het elftal. Echt lame.
pi_82009006
En wat was dan de gemiddelde wedstrijdbeoordeling bij jullie? Toen ik het toernooi wist te winnen met Zuid-Afrika, de Salomonseilanden en Brazilië stonden er toch altijd minstens 2 spelers hierin genoemd. Bij Brazilië zelfs 6.
pi_82071750
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_82075593
Ik mag ook niet het WK winnen he. Na de zoveelste keer de poule gemakkelijk te hebben overleefd strandde ik nu in de kwartfinale tegen Argentinië. Stond 4-2 achter na 89 minuten, maar kwam nog tot 4-4. Maar toen ging het in de verleninging mis doordat het spel vast liep. En beiden wilden we niet resetten , heb een kwartier gewacht, toen had ik geen geduld meer en heb ik de PS maar opnieuw opgestart, en ja hoor een reglementaire 3-0 nederlaag
pi_82082052
Ook gekocht.

Mede dankzij een nieuwe collega die ook helemaal FIFA10 gek is. Die vroeg of ik deze game al had en zei dat ik de game MOEST halen.
Zodoende, en niet teleurgesteld.
pi_82085557
Mijn vriend heeft dat spel gekocht en PS 3, ziet er zeer mooi uit!
Hij weet niet hoe hij het spel kan updaten met de selecties of kan dat niet?
pi_82091639
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef Visionair333 het volgende:
Mijn vriend heeft dat spel gekocht en PS 3, ziet er zeer mooi uit!
Hij weet niet hoe hij het spel kan updaten met de selecties of kan dat niet?
Gaat nog gebeuren denk ik.
  zondag 30 mei 2010 @ 10:41:13 #119
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_82092168
GVD, Spanje is online echt onverslaanbaar
I want to bla bla bla
pi_82100954
In de finale en van Persie is geblesseerd.
pi_82100998
Ik snap geen fuck van die nieuwe penalties
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82103321
IK BEN WERELDKAMPIOEN GEWORDEN MET NEDERLAND OMGG.
pi_82108666
Hoe gaat het met dat online 1 tegen 1 wedstrijden? Heb in divisie 10 momenteel alles nog gewonnen en sta in één of andere bekerfinale. Iemand een idee hoe dat allemaal zijn gang gaat? Meende iets van 10 wedstrijden spelen en dan tenminste 16 punten halen om door te mogen naar een andere divisie. Maar hoe zit dat met die bekerrondes?
pi_82170673
net de online world cup gewonnen met Engeland... in de finale met 5-0 gewonnen /brag
pi_82175280
Even een vraag over dit spel op de xbox360. Hoe kan ik tijdens een vrije trap de bal eerst laten raken door een medespeler? Zoals in dit filmpje van dt-pisang -> http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983

Eerst druk ik op de linkertrigger, maar als ik dan trap of paas gaat hij altijd direct. In dit topic zag ik dan ook een filmpje van iemand die hem zo nam om op die manier de muur te verslaan en snoeihard in te schieten.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')