Alles ziet er ook wat gelikter uit, graphics zijn beter. En het is ook fijn dat je gelijk de bal kan sturen als je hem met de borst opvangt bijvoorbeeld. En niet te vergeten: het nieuwe strafschoppen systeem. Vind ik allemaal erg fijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja nog best veel verbeteringen ook vind ik.
-Er wordt minder snel afgefloten als je de bal af wil pakken.
-Lijkt toch weer iets realistischer dan fifa 10
-De gras mat ziet er beter uit![]()
-Het oogt wat stroever dan fifa 10, maar als je weer terug naar fifa 10 gaat, ga je snel terug naar Fifa WC
Het zijn niet super grote verbeteringen, maar het spel wordt er wel leuker op.
Maar toch wacht ik op Fifa 11, ik speel dit spel wel gewoon bij vrienden
Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef honda1990 het volgende:
Is het zo dat je met een slecht team moet beginnen? Of kan je direct Italië of Nederland pakken als je wil?
ok leukquote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.
Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe zit dat nu met de verlenging? Als ik exhibition kies, en ik speel na 90 minuten gelijk, dan is het afgelopen en kan ik volgens mij geen verlenging of golden goal kiezen. Iemand een idee?
http://portforward.com/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef honda1990 het volgende:
Ik krijg de melding deze spelsessie is niet langer beschikbaar. Heb gelezen dat het met poorten openen te maken heeft. Echter welke poorten moet ik openen?
Inderdaad, echter kon ik niets anders dan vriendschappelijk of kwalificatie kiezen waardoor je geen verlenging of penalties kunt hebben. Daarom dacht ik maar eens de world cup te winnen, en tadaa, hij doet het.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelen
Juist andersom, te veel moeite in de groepsronde, daarna fluitend de overwinning gepaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?
Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
Ja, idd. In de poule alles winnen en veel scoren, andere fases soms ruim winnen of nipt, en de finale is dan elke keer weer lastig, zelfs een 2-0 voorsprong was niet aan mij besteedquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Jmsls het volgende:
Ja het moet gewoon zo zijn dat die finale moeilijker is, ik won alles 3-0 tot de finale
Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef DT-PiSanG het volgende:
Gisteren voor het eerst online gespeeld.
Om maar meteen gek te doen, begon ik meteen aan de eindronde met.... de Salomoneilanden! (½ ster)
De eerste wedstrijd mocht ik aantreden tegen Argentinië. Ik dacht dat wordt lastig maar de tegenstander zat er ff niet lekker in en de wedstrijd eindigde met 5-0!
Tweede tegenstander was Ivoorkust. Ook hier kwam ik snel op een 1-0 voorsprong, maar in de blessuretijd werd de eindstand bepaald op 1-2.
Derde en laatste groepswedstrijd was tegen Nigeria (onvoorstelbaar, die 3 ploegen in 1 poule). Binnen de minuut maakte een verdediger een actie die ik 'm niet wilde laten doen met als gevolg een benutte penalty. Nog voor rust stond het weer 2-1. Kort na rust werd het 2-2 en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 en dus door naar de volgende ronde!
Wat een spanning, wat een sensatie!
[ afbeelding ]
Denk dat het een combi van beiden was. Wedstrijd erna ging ik aanvallender spelen, maar toen werd ik er ook keihard uitgeknikkerd. Daarna nog eens geprobeerd met Montenegro, ook niet verder dan kwartfinales helaas (1-0 winst op Spanje, daarna in blessuretijd verloren van Engeland).quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:44 schreef Friesz het volgende:
Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landen) om daarna in de knockout hele goeden te treffen die je soms amper bij kunt houden
Niet eerder dan in de halve finale zul je bedoelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:36 schreef Friesz het volgende:
Dat kan helemaal niet, niet eerder dan in de finale. En dat poulesysteem kan toch ook niet kloppen, dat elke onlinetegenstander die je daar treft tegen exact dezelfde tegenstanders speelt als jijzelf en ook nog eens tegelijk klaar is met de poule?
Is dat ook niet de bedoeling. Je klimt omhoog. In het begin kan je de wedstrijden makkelijk winnen, maar in de finale heeft het andere land het zelfde of een hoger niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?
Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
Met 5 in een pool?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef yomamalazy het volgende:
lol ik ben door de kwalificaties heen gegaan op pro met liechtenstein (lfv),
zit nu in een pool met brazilië, jamaica, zuid - afrika , en frankrijk.
Met Honduras speelde ik op semi-proquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Friesz het volgende:
Welk niveau met de mindere landen spelen jullie?
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef ShevaJB het volgende:
Kansen die ik in Fifa 10 100% zou benutten gaan nu altijd naast of over. Of beideBegint een beetje frustrerend te worden.
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?
Maar het is nu wel veel beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.
Vazen team?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef Snuf. het volgende:
Klopt het btw dat de andere wedstrijden in de poule worden gespeeld door andere mensen en niet door een simulatie?
Ik speel btw altijd op legendarischben wel wereldkampioen geworden met Nigeria op dat niveau, wat een vazen team is dat zeg!
Ziet er breekbaar uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vazen team?![]()
Achterhoede:
[ afbeelding ]
Middenveld:
[ afbeelding ]
Aanval:
[ afbeelding ]
Leuk vazen team inderdaad alleen wat weinig kleur.
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:50 schreef Jmsls het volgende:
Kan je eigenlijk nog spelers selecteren in een elftal die niet bij de reserves en niet bij de wissels zitten?
WK Kwalificatiequote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijer![]()
Wat helemaal slecht is is dat je in het begin van het spel ook nog kan spelen met sukkels als Timmer. De Cler, Vennegoor en Krompkamp . Bij ea hadden ze best kunnen weten dat deze spelers nooit het WK gingen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |