abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81256499
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Ja nog best veel verbeteringen ook vind ik.

-Er wordt minder snel afgefloten als je de bal af wil pakken.
-Lijkt toch weer iets realistischer dan fifa 10
-De gras mat ziet er beter uit
-Het oogt wat stroever dan fifa 10, maar als je weer terug naar fifa 10 gaat, ga je snel terug naar Fifa WC

Het zijn niet super grote verbeteringen, maar het spel wordt er wel leuker op.

Maar toch wacht ik op Fifa 11, ik speel dit spel wel gewoon bij vrienden
Alles ziet er ook wat gelikter uit, graphics zijn beter. En het is ook fijn dat je gelijk de bal kan sturen als je hem met de borst opvangt bijvoorbeeld. En niet te vergeten: het nieuwe strafschoppen systeem. Vind ik allemaal erg fijn.

Ook de 45 scenario's (in kwalificatiestrijd) zijn erg leuk. En als je daarmee genoeg punten hebt verdient, kan je ook nog eens alle scenario's uit 't WK van 2006 spelen. En komende zomer nog gratis DLC.
pi_81264084
Ik ben nu al 3x een kwalificatie met Sierra Leone, Marokko en Algerije begonnen. Maar evenzovaak gaat het bij mij om onbegrijpelijke redenen mis met het opslaan. Althans, dat denk ik.
Want ik speel een paar wedstrijden, save mijn game, ga een paar uur later verder gamen en plotseling ziet mijn squad er heel erg vreemd uit, met allemaal nep-spelers en missen er ook heel veel spelers. Zodra ik denk, boeiend, gewoon spelen, loopt het spel vast...
En ik begrijp gewoon écht niet waar het aan ligt

Zo gaat de lol er wel snel af bij mij. Want ik zit mijn stinkende best te doen om er iets van te maken met Sierra Leone, wat gewoon een hele uitdaging is. En dan blijkt dat je alles voor niets doet, omdat de boel vastloopt...

Herkent iemand dit probleem? En zo ja, wat is de oplossing?

En ja, ik heb uiteraard mijn Xbox360 game origineel gekocht.
  maandag 10 mei 2010 @ 19:27:23 #53
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_81264606
Is het zo dat je met een slecht team moet beginnen? Of kan je direct Italië of Nederland pakken als je wil?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_81264746
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef honda1990 het volgende:
Is het zo dat je met een slecht team moet beginnen? Of kan je direct Italië of Nederland pakken als je wil?
Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:52:01 #55
182728 honda1990
pi_81284638
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Je kan bijna 200 teams kiezen ofzo, je kan dus gewoon met een topland beginnen als je wilt.
ok leuk vanmiddag even halen denk ik.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:32:20 #56
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81286758
Met een iets minder team beginnen is natuurlijk wel een uitdaging, met grote landen spelen is de lol er voor mij al snel af, want dan heb je al gauw het spel "uitgespeeld". Zo begon ik met Nederlandse Antillen, helaas kwam ik niet door de laatste kwalificatie ronde, daarna met Canada gestrand in de kwart finale van de World Cup. En nu speel ik met Peru, lekker aanvalstrio rest van het team zwakker, dus wel een leuke uitdaging. Ik speel op Prof maar merk dat ik dat wel eens een keertje mag gaan opschroeven.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:38:09 #57
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81309847
Ben met Noord-Ierland gekwalificeerd
I want to bla bla bla
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:10:02 #58
182728 honda1990
pi_81311047
Ik krijg de melding deze spelsessie is niet langer beschikbaar. Heb gelezen dat het met poorten openen te maken heeft. Echter welke poorten moet ik openen?
pi_81311385
Hoe zit dat nu met de verlenging? Als ik exhibition kies, en ik speel na 90 minuten gelijk, dan is het afgelopen en kan ik volgens mij geen verlenging of golden goal kiezen. Iemand een idee?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:33:51 #60
182728 honda1990
pi_81312177
Sorry was deze keer een gevalletje RTFM
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:21:20 #61
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81314483
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe zit dat nu met de verlenging? Als ik exhibition kies, en ik speel na 90 minuten gelijk, dan is het afgelopen en kan ik volgens mij geen verlenging of golden goal kiezen. Iemand een idee?
Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelen
I want to bla bla bla
pi_81314797
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef honda1990 het volgende:
Ik krijg de melding deze spelsessie is niet langer beschikbaar. Heb gelezen dat het met poorten openen te maken heeft. Echter welke poorten moet ik openen?
http://portforward.com/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_81320839
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Jmsls het volgende:

[..]

Als je de twee landen kiest krijg je een scherm met hoe lang je wilt spelen, etc. Daar beneden staat iets van soort wedstrijd: groepswedstrijd/kwalificatie wedstrijd. verander dat in vriendschappelijk/halve finale/finale wat je ook wilt en je kan met verlening en strafschoppen spelen
Inderdaad, echter kon ik niets anders dan vriendschappelijk of kwalificatie kiezen waardoor je geen verlenging of penalties kunt hebben. Daarom dacht ik maar eens de world cup te winnen, en tadaa, hij doet het.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:08:58 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81345330
Ik vraag me af he in de ps3 versie kan je codes invoeren van Coca-Cola die zorgen voor meer manier om te juichen na een doelpunt. Maar heeft iemand enig idee hoe je die te pakken kan krijgen ? op de coca cola flessen staat niets.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_81353454
Fifa voor op de Wii is best geinig
Ook kun je als je een doelpunt gescoord hebt, gaan: dansen, klassiek, opscheppen,ect
En Online zijn ze allemaal donders slecht
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:30:49 #66
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81356157
De dansjes in deze game als je scoort zijn briljant
I want to bla bla bla
pi_81361227
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?

Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
  Redactie Games woensdag 12 mei 2010 @ 22:15:04 #68
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81361341
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:
Valt het jullie ook op dat de computer sterker is in de finale in tegenstelling tot de andere rondes? Of ligt het aan mij?

Heb nu al drie keer de finale verloren op wereldklasse en iedere keer was de tegenstander (veel) beter. Terwijl ik in de andere rondes, ook tegen toplanden, veel beter ben en soms ook ruim win. Bijvoorbeeld
5-0 winnen van Spanje in halve finale en dan de finale verliezen van Brazilie met 3-0
Juist andersom, te veel moeite in de groepsronde, daarna fluitend de overwinning gepakt
.....Kennedy
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:17:02 #69
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81361433
Ja het moet gewoon zo zijn dat die finale moeilijker is, ik won alles 3-0 tot de finale
I want to bla bla bla
pi_81362362
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Jmsls het volgende:
Ja het moet gewoon zo zijn dat die finale moeilijker is, ik won alles 3-0 tot de finale
Ja, idd. In de poule alles winnen en veel scoren, andere fases soms ruim winnen of nipt, en de finale is dan elke keer weer lastig, zelfs een 2-0 voorsprong was niet aan mij besteed
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:52:57 #71
268260 Dr.Mikey
pi_81363475
ik heb juist dat ik in de groeps ronde makkelijk win bij de eerste kwart finales het juist moeilijk heb en de finale altijd vrij gemakkelijk win.
R.I.P DTS.
pi_81365616
Net geprobeerd om met Zimbabwe(1.5 ster) het WK te bereiken, maar ik heb op doelsaldo verloren van Ivoorkust
De eerste ronde kwam ik redelijk simpel door, mede door mijn held voorin: Benjani. In de laatste kwalificatie poule was ik ingedeeld bij Ivoorkust, Tunesië en Niger. Onmogelijke opgave, dacht ik. Maar ik won 4 wedstrijden, speelde één gelijk en verloor er ook één. Resultaat: Ivoorkust én Zimbabwe allebei 13 punten, maar Ivoorkust had 2 doelpunten meer gescoord

Morgen maar weer eens met een klein landje proberen het WK te bereiken.
pi_81394336
Gisteren voor het eerst online gespeeld.
Om maar meteen gek te doen, begon ik meteen aan de eindronde met.... de Salomoneilanden! (½ ster)
De eerste wedstrijd mocht ik aantreden tegen Argentinië. Ik dacht dat wordt lastig maar de tegenstander zat er ff niet lekker in en de wedstrijd eindigde met 5-0!
Tweede tegenstander was Ivoorkust. Ook hier kwam ik snel op een 1-0 voorsprong, maar in de blessuretijd werd de eindstand bepaald op 1-2.
Derde en laatste groepswedstrijd was tegen Nigeria (onvoorstelbaar, die 3 ploegen in 1 poule). Binnen de minuut maakte een verdediger een actie die ik 'm niet wilde laten doen met als gevolg een benutte penalty. Nog voor rust stond het weer 2-1. Kort na rust werd het 2-2 en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 en dus door naar de volgende ronde!

Wat een spanning, wat een sensatie!
pi_81396174
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef DT-PiSanG het volgende:
Gisteren voor het eerst online gespeeld.
Om maar meteen gek te doen, begon ik meteen aan de eindronde met.... de Salomoneilanden! (½ ster)
De eerste wedstrijd mocht ik aantreden tegen Argentinië. Ik dacht dat wordt lastig maar de tegenstander zat er ff niet lekker in en de wedstrijd eindigde met 5-0!
Tweede tegenstander was Ivoorkust. Ook hier kwam ik snel op een 1-0 voorsprong, maar in de blessuretijd werd de eindstand bepaald op 1-2.
Derde en laatste groepswedstrijd was tegen Nigeria (onvoorstelbaar, die 3 ploegen in 1 poule). Binnen de minuut maakte een verdediger een actie die ik 'm niet wilde laten doen met als gevolg een benutte penalty. Nog voor rust stond het weer 2-1. Kort na rust werd het 2-2 en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 en dus door naar de volgende ronde!

Wat een spanning, wat een sensatie!
[ afbeelding ]
Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landen ) om daarna in de knockout hele goeden te treffen die je soms amper bij kunt houden
pi_81403808
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:44 schreef Friesz het volgende:

Haha, dan speelde je wel heel goed of de tegenstanders waren allemaal kneuzen. Viel mij trws eerder ook al op. In de poule kreeg ik tot nog toe allemaal te maken met 'slechte' tegenstanders (bedoel niet niet de landen ) om daarna in de knockout hele goeden te treffen die je soms amper bij kunt houden
Denk dat het een combi van beiden was. Wedstrijd erna ging ik aanvallender spelen, maar toen werd ik er ook keihard uitgeknikkerd. Daarna nog eens geprobeerd met Montenegro, ook niet verder dan kwartfinales helaas (1-0 winst op Spanje, daarna in blessuretijd verloren van Engeland).

Overigens erg jammer om te zien dat je telkens weer Spanje, Italië of Engeland tegenkomt. Kunnen mensen geen andere teams uitzoeken?
pi_81413371
Snap er zelf ook niks meer van. Soms een poule met (ben zelf dan bijv Brazilië), argentinië, duisland, frankrijk, om dan in de kwartfinale al weer een tegenstander uit de poule te treffen. Dat kan helemaal niet, niet eerder dan in de finale. En dat poulesysteem kan toch ook niet kloppen, dat elke onlinetegenstander die je daar treft tegen exact dezelfde tegenstanders speelt als jijzelf en ook nog eens tegelijk klaar is met de poule?
pi_81416537
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:36 schreef Friesz het volgende:
Dat kan helemaal niet, niet eerder dan in de finale. En dat poulesysteem kan toch ook niet kloppen, dat elke onlinetegenstander die je daar treft tegen exact dezelfde tegenstanders speelt als jijzelf en ook nog eens tegelijk klaar is met de poule?
Niet eerder dan in de halve finale zul je bedoelen De finale bestaat uit de beste van Poule A t/m D en de beste van Poule E t/m H.
Poulesysteem klopt niet helemaal, maar anders zou het te lang duren voordat iedereen tegelijkertijd klaar is met de poule waardoor je zelf niet verder kunt (omdat de andere nog een wedstrijd moeten spelen). Als ik me niet vergis wordt de wedstrijd tussen de 2 andere gesimuleerd.

Overigens speel ik niet meer online met het Nederlands Elftal. Verdedigers zijn dan veel te sloom, de spits loopt zelden goed en krijgt nauwelijks een bal, en Robben wordt met gemak bijgehouden door de tegenstander. 3 Wedstrijden gespeeld, 3 verloren. Daarna met Italië dezelfde tegenstanders gehad en 3 gewonnen.

Denk dat ik na het weekend maar eens wat trophies ga winnen
  maandag 17 mei 2010 @ 19:02:49 #78
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81546257
Mijn eerste wedstrijd, meteen gewonnen van de Duitsers, met 2-1, de laatste goal gescoord in de 90ste minuut, ironisch De manier waarop lijkt erg op die goal tegen Italië!

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20134479
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_81550267
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Friesz het volgende:

Is dat ook niet de bedoeling. Je klimt omhoog. In het begin kan je de wedstrijden makkelijk winnen, maar in de finale heeft het andere land het zelfde of een hoger niveau.
pi_81555814
lol ik ben door de kwalificaties heen gegaan op pro met liechtenstein (lfv) ,
zit nu in een pool met brazilië, jamaica, zuid - afrika , en frankrijk.
Slash #1
pi_81555937
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef yomamalazy het volgende:
lol ik ben door de kwalificaties heen gegaan op pro met liechtenstein (lfv) ,
zit nu in een pool met brazilië, jamaica, zuid - afrika , en frankrijk.
Met 5 in een pool?
pi_81559866
sorry frankrijk hoort er niet bij, net gelijk gespeeld tegen jamaica... word lastig tegen brazilië denk
Slash #1
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:13:49 #83
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81569340
Godver @@!(*^$###% fuck! Net weer online verloren, ik kom simpel weg de pool niet door! Vannacht met 1 - 4 verloren van Kuweit (met Nederland, eerder kwam ik nooit de pool door met Peru & Uruguay).

Wat zijn jullie tips voor mij? Hoe speel je super snel over en hoe vind je super snel ruimtes? Op een 1 of andere manier vind mijn tegenstander altijd ruimtes tussen mijn spelers. Tips? (voordat ik spel van het balkon af frisbee)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:05:20 #84
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81575728
Kansen die ik in Fifa 10 100% zou benutten gaan nu altijd naast of over. Of beide Begint een beetje frustrerend te worden.

[ Bericht 83% gewijzigd door ShevaJB op 18-05-2010 18:27:17 ]
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_81617608
Beste tactiek is naar mijn idee 4-3-3. Goed de vleugels gebruiken en snel passen door het centrum en doorjagen op de verdedigers van de tegenpartij. Kom je 1-0 voor dan moet tegenstander komen en laat automatisch ruimte achterin vallen. Met snelle spitsen kun je dan zo uitlopen naar 3, 4-0. En dan discconect de tegenstander wel weer

Heb net een bizarre online poulefase gehad. Eerst met Portugal 3-0 reglementair winnen van Duitsland (bij de 1-0 na 10 minuten disconnecte de tegenstander al, vandaar Toen speelde ik tegen Brazilië. Eerst 1-0 achter, dan 1-1, weer achter 1-2, toen kwam ik op 2-2, 2-3, 3-3, 3-4, 4-4, 4-5 tot aan 5-5. Daarna moest ik gelijkspelen tegen Frankrijk, maar stond tot aan de blessuretijd onverdiend 1-0 achter (met een mannetje meer) en toen maakte ik uit de allerlaatste kans de 1-1. Dan voel je zo'n bevrijding als je op zo'n manier door gaat

[ Bericht 46% gewijzigd door Friesz op 19-05-2010 11:58:23 ]
pi_81628207
Vandaag Honduras wereldkampioen gekregen De kwalificatie liep aardig goed, hoewel ik de eerste 2 wedstrijden maar 1 punt wist te pakken.
In de poulefase had ik erg veel geluk door Egypte, Belgie en Zuid-Afrika te loten, afgezien van de 2-2 tegen Egypte heb ik Belgie en Zuid-Afrika beiden achter me gelaten met 2-0.

Hierna Stond Kameroen me te wachten waar ik toch erg veel problemen mee had, na 120 minuten voetbal stond het nog steeds 0-0. Na penalties wist ik gelukkig de overwinnen eruit te slepen (4-3)

Kwartfinale tegen Italie. Afgezien van het feit dat de Italianen veel sneller waren scoorde ik wonderbaarlijk genoeg 100% van mijn kansen, 3-0.

Halve finale tegen Portugal leek een stuk makkelijker te gaan afgezien van het feit dat ik de ballen er maar niet in kreeg. Gelukkig scoorde ik in de 81e minuut de treffer die mij een ticket naar de finale bezorgde.

Finale tegen Spanje. Wat een wedstrijd... na 8 minuten voor staan, na 80 minuten de gelijkmaker tegen krijgen en op z'n Duits in de 90e minuut (mede dankzij een keepersfout) de winnende goal binnenkoppen
pi_81628960
Welk niveau met de mindere landen spelen jullie?
pi_81629196
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Friesz het volgende:
Welk niveau met de mindere landen spelen jullie?
Met Honduras speelde ik op semi-pro Met Nederland e.d momenteel pro.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:49:11 #89
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81632155
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef ShevaJB het volgende:
Kansen die ik in Fifa 10 100% zou benutten gaan nu altijd naast of over. Of beide Begint een beetje frustrerend te worden.
Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:21:50 #90
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81683983
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ow je tegenstander gek spelen op het midden veld werkt nu opeens niet meer voor je?
Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_81692417
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dat wel! Het afmaken alleen niet, maar dat is inmiddels beter geworden.
Maar het is nu wel veel beter
pi_81823101
Klopt het btw dat de andere wedstrijden in de poule worden gespeeld door andere mensen en niet door een simulatie?

Ik speel btw altijd op legendarisch ben wel wereldkampioen geworden met Nigeria op dat niveau, wat een vazen team is dat zeg!
  maandag 24 mei 2010 @ 12:31:42 #93
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81825952
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef Snuf. het volgende:
Klopt het btw dat de andere wedstrijden in de poule worden gespeeld door andere mensen en niet door een simulatie?

Ik speel btw altijd op legendarisch ben wel wereldkampioen geworden met Nigeria op dat niveau, wat een vazen team is dat zeg!
Vazen team?
Achterhoede:

Middenveld:

Aanval:

Leuk vazen team inderdaad alleen wat weinig kleur.
pi_81828815
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Vazen team?
Achterhoede:
[ afbeelding ]
Middenveld:
[ afbeelding ]
Aanval:
[ afbeelding ]

Leuk vazen team inderdaad alleen wat weinig kleur.
Ziet er breekbaar uit.
pi_81835053
Bazenteam natuurlijk :p Sorry, maar ik ben niet zo'n talent in typen op de iPhone.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:57:44 #96
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81835117
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ziet er breekbaar uit.
Jep een fragile 4-4-2 formatie.
pi_81835178
Allemaal Arjen Robbens
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 24 mei 2010 @ 21:50:21 #98
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81848139
Kan je eigenlijk nog spelers selecteren in een elftal die niet bij de reserves en niet bij de wissels zitten?
I want to bla bla bla
  maandag 24 mei 2010 @ 22:37:49 #99
268260 Dr.Mikey
pi_81851158
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:50 schreef Jmsls het volgende:
Kan je eigenlijk nog spelers selecteren in een elftal die niet bij de reserves en niet bij de wissels zitten?
Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijer
Wat helemaal slecht is is dat je in het begin van het spel ook nog kan spelen met sukkels als Timmer. De Cler, Vennegoor en Krompkamp . Bij ea hadden ze best kunnen weten dat deze spelers nooit het WK gingen halen.
R.I.P DTS.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:27:56 #100
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81853611
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee sommige teams zijn al geupdate naar de wk selectie maar bij Nederland is het wachten tot Van Marwijk . Zou tijd worden heb ik eindelijk Vlaar als reserve verdediger in plaats van Ooijer
Wat helemaal slecht is is dat je in het begin van het spel ook nog kan spelen met sukkels als Timmer. De Cler, Vennegoor en Krompkamp . Bij ea hadden ze best kunnen weten dat deze spelers nooit het WK gingen halen.
WK Kwalificatie (duh)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')