Net voor het eerst hier de WK gespeeld.
Eerste potje tegen de Denen met 3-1 gewonnen, daarna tegen japan met 2-1 verloren (geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg

) en daarna met 4-1 van Kameroen gewonnen. 2de ronde kwam Slowakije op mijn pad en die heb ik dan ook met 6-1 de grond in geboord

Daarna kwam een hele mooie wedstrijd tegen Braziliïe die ik maar net wist te winnen met 1-0 (close call in de 85ste minuut)
In de halve finale kwam ik Nigeria tegen (die met puur geluk zo ver kwamen als je het mij vraagt) Die ook gewonnen met 3-1.
En toen kwam de finale. Nederland - Duitsland. Had me geen betere finale kunnen wensen

1-0 van robben in de 26ste minuut. Daarna een goal van Ballack in de 41ste minuut, de stand was weer gelijk. 2de helft; 46ste minuut ballack nog een keer. De rest van de wedstrijd was gigantisch spannend. Kansen voor Nederland (6 of 7 keer op de paal en de lat) maar niks raak, Precies hetzelfde aan de Duitse zijde. Toen kwamen de laatste aantal minuten aardig snel op de proppen en begon ik een beetje een slecht gevoel te krijgen dat ik dit wel eens kon gaan verliezen. De 90 minuten waren om...3 minuten extra. En toen gebeurde het, Van Persie kreeg een kans, vol op de lat. De bal stuiterde terug tot buiten het 16 meter gebied, daar kon Sneijder hem oppakken, één keer uitwijken en een schot op het doel lossen, binnenkant paal 2-2. Ik zat zo'n beetje te juichen op mijn stoel

Verlenging:
Podolski uit een vrije trap in de 103de minuut....3-2...kutzooi. Kon ik weer van vooraf aan beginnen met gelijk komen

De rest van de 2de helft van de verlenging kreeg ik ook nu weer gigantisch veel kansen maar weer geen bal die er in ging. Tot ik op de laatste minuut een vrije trap kreeg die er een beetje lucky in ging (bal ging richting doel maar veranderde van richting) 3-3 Daarna met penalty's de Duitsers verslagen met 5-4.
Ik wou dat alle wedstrijden zo leuk waren