abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78277230
quote:
(Wikipedia) 2010 FIFA World Cup is een nieuwe game die wordt ontwikkelt door EA Canada en uitgegeven door EA Sports. De game staat in het teken van het aankomend Wereldkampioenschap voetbal 2010.
Release staat gepland voor 27 april in Amerika en 30 april voor Europa. Vanwege Koninginnedag in Nederland al te koop op 29 april.

Nu lijkt het erop dat er toch een aantal mooi verbeteringen in vergelijking met FIFA 10 inzitten. Je kan het hele WK zowel online, tegen anderen, als offline spelen. 199 teams met licentie.

Nou, ik weet nog niet of de game het waard is om te kopen als je al FIFA 10 hebt maar tot nu toe ziet het er goed uit en ik ga 'm denk ik wel kopen. Is ook een keer weer eens wat anders. Ziet er tot nu toe best wel gaaf uit.

Game komt uit op Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii en PSP. Geen PC versie!

http://fifa-world-cup.easports.com/home.action
http://nl.wikipedia.org/wiki/2010_FIFA_World_Cup_(video_game)

EDIT:
Ze hadden op de 28e al een producer blog geplaatst. Even wat dingen uit de blog op een rij (in het Engels):

- A gorgeous new pitch - our pitch simply wasn’t good enough, so we’ve made it look superb.
- Lighting of the players and environment - clever changes to the lighting makes everything look more realistic.
- Camera flashes - you’ll see all the fans in the crowd using their cameras.
- Seat cards - fans hold up cards to form national flags and emblems in a show of patriotism.
- Fans - close-up shots of supporters cheering on their team or despairing in anguish.
- Confetti - rains down from the sky in the team colours and stays on the pitch all game.
- Streamers - create a carnival atmosphere as they glide to the ground.
- Populated benches - characters sat on the benches rather than being empty.
- Broadcast graphics - the same captions you’ve seen in FIFA tournament broadcasts.
- Close-up celebration camera - to really feel the goal-scoring moment the camera zooms in close to the player as he responds to your celebration commands.
- New players and managers - more content for star heads and many of the team managers. Capello looks brilliant and Peter Crouch no longer looks like a naughty elf.

En nog wat verbeteringen ten opzichte van FIFA 10 (in de volgende producer blog zullen ze er nog meer geven).
quote:
Responsiveness
- New chest traps that allow you to chest the ball in the direction you want to go rather than having to take mid air touches after a chest to change direction.
- The ability to let a ball drop over your shoulder and move off in the direction of ball travel. Great for preserving momentum with lofted through balls.
- Improved the problem of trapping the ball too far and being ’stunned’, then taking too long to go and dribble the ball.
- Defensively, players will now clear an aerial ball rather than do a chest trap first when you are asking for a clearance.
- …and many more

Goalkeeper
- Improved the ‘narrowing down the angle’ logic so the keeper doesn’t come out so soon and so far, making him vulnerable to the chip shot.
- Ability to change his save direction if there is a deflection.
- Added variety to punching which results in punches sometimes not clearing the ball out of danger.
- …and many more

CPU Teams
- Added more skill moves for the CPU to use depending on a player’s flair attribute or trait.
- Better understanding of game context and situation, resulting in more intelligent changes of tactics/mentality.
- Manager now looks at who he has as subs and will attempt to give star players on the bench some playing time (i.e. Fabregas for Spain; Pato for Brazil). Previously he would rely solely on match rating and fatigue, leading to unrealistic substitutions or the same one over and over again.
- …and many more

Positioning
- Teammates will now take more factors into account when looking into space inside the box when they are making a run for a cross to be delivered. I can verify how exciting this is having seen the way that Emile Heskey bulldozed his way onto the end of a cross in Andorra the other day.
- Improved marking for when the CB pushes up to the ball possessor when he shouldn’t, leaving the team vulnerable to an easy through ball and 1-1 with the GK.
- …and many more

Shooting
- Improved the realism of where players strike the ball to give more off centre strikes leading to more swerve and variety in ball trajectory.
- Changed the chip shot to make it more challenging and also to improve the feel of it - more backspin, better trajectory.
- …and many more

Passing
- Added personality to crosses to allow better players to put in more driven crosses into the box.
- Added chest and shoulder passes.
- Lowered the amount of power you can get on backwards crosses and backwards lofted through balls, forcing you to have to roughly face the way you want to pass for these types of kicks to succeed.
- …and many more

Set Pieces
- Ability to trigger a teammate run on a quick free kick.
- Lowered the likelihood of the CPU scoring from FKs, they were too good.
- …and many more
Hele producer blog (Engels)

[ Bericht 11% gewijzigd door WSquater op 21-02-2010 21:26:49 (extra plaatje) ]
pi_78277319
wheejooo echte namen
pi_78277444
Nice
pi_78277470
Als ie 30 euro is wil ik erover nadenken. Anders kun je net zo goed zo een toernooi maken in FIFA 10.
pi_78277515
fifa is voor noobs
pi_78277536
Als het alleen Fifa10 met andere teams is ga ik em dus niet kopen
pi_78277953
Shoombak, heb even de producer blog gelezen en er lijken nog aardig wat verbeteringen en nieuwe dingen te zijn. Heb extra info geplaatst. Meer info in die producer blog.
pi_78278308
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef WSquater het volgende:
Shoombak, heb even de producer blog gelezen en er lijken nog aardig wat verbeteringen en nieuwe dingen te zijn. Heb extra info geplaatst. Meer info in die producer blog.
Ah die update ziet er inderdaad niet verkeerd uit
pi_78282255
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:23 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ah die update ziet er inderdaad niet verkeerd uit
Dat dacht ik ook Ben benieuwd naar de volgende producer blog, wat er dan weer zal worden onthuld.
pi_78287600
Deze ga ik zeker halen.. Hetzelfde theatrale als in Madden, precies wat FIFA nodig had.

[ Bericht 29% gewijzigd door Marsenal op 22-02-2010 00:29:43 ]
-nee-
  maandag 22 februari 2010 @ 14:42:38 #11
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78304176
Als deze voor een schappelijk ( lees rond 29 euro ) is, dan overweeg ik hem wel, maar niet voor 60E
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2010 @ 17:58:45 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78311674
Hopelijk wel met kwalificatie. Met een klein eilandje kampioen worden is lollig .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78312779
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_78312897
Ziet er mooi uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78312972

Ik herken er geen één
pi_78316253
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:39 schreef verzer het volgende:
[ afbeelding ]

Ik herken er geen één
Ik wel, ligt vast aan mij :p
pi_78316872
Van Persie, die is niks veranderd sinds fifa 2009, wel iets te dik, en boulahrouz, helemaal links.. De rest? Geen idee.
-nee-
pi_78317328
Van Bommel, Mathijssen, Van Der Vaart, Van Persie, Ooijer dacht ik.
pi_78317490
Van de vaart lijkt te kloppen, maar dies toch niet zo klein?
-nee-
pi_78321320
Ach ja. Ik ga 'm toch wel kopen (mede omdat ik FIFA 10 had laten liggen - vraag me niet waarom ). En dit is nog niet het uiteindelijke product dus wie weet wat er nog veranderd.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:52:55 #21
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_78322077
Wacht wel op Fifa'11!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_78353306
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Marsenal het volgende:
Van de vaart lijkt te kloppen, maar dies toch niet zo klein?
Schijnbaar wel
pi_78448883
Van WIi versie zijn er nu aantal screenshots. Wii versie ziet er helaas wel erg cartoon-achtig uit
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:15:53 #24
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78470683
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:39 schreef verzer het volgende:
[ afbeelding ]

Ik herken er geen één
Geen idee (ik denk niet Boula) - Geen idee (deze is wel heul lelijk) - v.d.Vaart - v.Persie - Ooijer
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78568775
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:15 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Geen idee (ik denk niet Boula) - Geen idee (deze is wel heul lelijk) - v.d.Vaart - v.Persie - Ooijer
Zo slecht zijn ze toch niet?
pi_78780598
Nieuwe producer blog met o.a. 'Captain Your Country' en info over een nieuw penalty systeem.

http://www.easportsfootba(...)-cup-producer-blog-2
pi_79402988
bumpje
pi_79403348
tvp
pi_79428072
Ja komt er hier wel in! Fijn de duitsers kampioen maken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_79429886
Ik wil hem toch wel graag hebben
pi_79465505
Ik denk dat ik hem morgen maar bestel. Red Dead Redemption blijft nog een tijdje weg, en ik moet toch IETS hebben om in de vakantie te spelen.
pi_79623461
heb 'm besteld en tvp
pi_79709353
tvp
  maandag 29 maart 2010 @ 16:40:16 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_79711581
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef WSquater het volgende:
tvp
PieAir
pi_80078435
release date ?
pi_80078894
30 April dacht ik, kan ook 29 zijn. Toffe demo!
  donderdag 8 april 2010 @ 13:57:09 #38
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_80081923
De release is 29.04.2010. Heb hem zojuist gereserveerd!
Anonieme tievesclown
pi_80085940
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef Crimyclown het volgende:
De release is 29.04.2010. Heb hem zojuist gereserveerd!
Waar? en voor de volle mep?
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:54:18 #40
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_80086727
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Waar? en voor de volle mep?
Bol.com
Anonieme tievesclown
pi_80086851
65 euros gewoon weer
pi_80087886
¤47 bij Mediaoffer, met Addiscount zo'n ¤40. Gewoon op release binnen!
pi_80092576
Meh. Te duur. Jammer. Had gehoopt op iets van 3 tientjes.
-nee-
pi_80092640
30e past inderdaad beter bij deze uitbreiding.
pi_80093477
Hmm, net de demo gespeeld op de ps3... Niet echt heel boeiend en verbetering tov fifa 10... Ik laat em voor die 40 euro wel lekker leggen
O+ BlaBlub O+
pi_80093572
Net ook de demo gespeeld,

-ik heb het idee dat 360 graden bal controle is beter werkt als bij FIFA 10
-Graphics zijn iets verbeterd
-er zit wel veel sfeer in

Dat ene nummer wat je hoort in de menu's zit nu al in me kop
pi_80096047
*beseft dat ie slecht gekeken heeft in PStore en gaat downloaden*
-nee-
pi_80096597
Jammer dat dit spel wrs gewoon weer voor 50 euro in de winkel komt. Als budgetgame had ik hem miss nog wel aangeschaft maar nu blijf ik maar gewoon nog even Fifa 10 spelen.
pi_80097435
Ik ben hem nu aan het downloaden Maar ik koop 'm sowieso, ik had FIFA 10 alleen illegaal, en nadat ik geband was (november) heb ik m'n Xbox verkocht en een Elite er voor terug gekocht. En ik mis een footie.

Twijfel alleen of ik hem bij Bol haal, lekker chill, of bij Saturn gewoon 29 april.. En ik denk Xbox 360, maar PS3 kan ook nog..
pi_80115380
Demo is wel naar verwachting bij mij, wil em toch echt graag hebben straks.. Hij ziet er ook echt iets gelikter uit, ook best leuk.. En dat de bondscoaches erin zitten is helemaal vet.
-nee-
pi_80115834
Wat ik niet begrijp is dat ze hem in Amerika eerder releasen
Die hebben niks met voetbal, nja misschien het wk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_80239420
Heb de demo vandaag even gedownload voor de Xbox360, en vind het wel lekker spelen! Bovendien vind ik de sfeer echt fantastisch, dat belooft nog wat voor de hele game. Ik hoop ook dat, wanneer Nederland speelt, je overduidelijk het Hollandse publiek hoort zingen.
Ik ben ook wel benieuwd naar een penalty-serie. Dat systeem is helemaal omgegooid, en een penalty scoren gaat nu moeilijker, maar is wel realistischer.
De gameplay vind ik op de één of andere manier nét even wat lekkerder aanvoelen dan het al geweldig spelende Fifa10.
Wel wat jammer dat ze er opnieuw 60 euro voor vragen...dus dat wordt even uitzoeken waar 'ie het goedkoopst in de winkel komt te liggen. Want ik wil 'm absoluut aanschaffen!
pi_80258380
Ik ga deze versie denk ik ook wel kopen! Al hoop ik wel dat ze de AI flink een beetje verbeteren, vooral die van de keeper.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_80301924
waarom geen pc versie
pi_80303978
Heb het idee dat PC gaming gaat afnemen.
pi_80328217
Best ok.
pi_80389861
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef mindyourstep het volgende:
Heb het idee dat PC gaming gaat afnemen.
Dat idee heb ik al een paar jaar, maar goed.

Nog 2 weekjes
pi_80391306
Paar jaar geleden dacht ik nog dat PC gaming zou domineren.
pi_80391473
Ik blijf de demo ook maar spelen en twijfel zelfs nu om hem aan te schaffen, ondanks dat ik fifa 10 al heb en in world cup eigenlijk alleen maar landen teams zitten. Het spel ademt gewoon veel meer sfeer uit. Ik heb Fifa 10 ook nog maar eens opgestart en daarin lijkt het ook wel alsof het continue donker is, zelfs als je het weer gewoon op zonnig/dag staat.
pi_80391827
Weet je,ondanks dat ik het voetbal op zijn tijd een warm hart toedraag, zie ik wel
dat er om de zoveel tijd een tussenrelease uitkomt vlak voor een WK of EK.

Waarom kun je niet gewoon je huidige FIFA met de landenteams even
editten(updaten) en dan heb je hetzelfde effect namelijk: actuele spelers.

Hoef je toch niet een geheel nieuw spel te kopen omdat EA het weer uitbrengt?
75 topics = FIN
pi_80392037
Sowieso zitten er niet eens alle landen teams in Fifa 10 om zelf een toernooi op te zetten zodat je toch een WK kunt naspelen. Heb dit afgelopen week gedaan, maar uit armoede moet je uiteindelijk zowat alle landen teams in Fifa 10 mee laten doen omdat bijv Ivoorkust, Nigeria, en Japan nergens te bekennen zijn.
pi_80419699
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef Darkzell het volgende:
Ik blijf de demo ook maar spelen en twijfel zelfs nu om hem aan te schaffen, ondanks dat ik fifa 10 al heb en in world cup eigenlijk alleen maar landen teams zitten. Het spel ademt gewoon veel meer sfeer uit. Ik heb Fifa 10 ook nog maar eens opgestart en daarin lijkt het ook wel alsof het continue donker is, zelfs als je het weer gewoon op zonnig/dag staat.
Inderdaad. Dat heb ik dus ook. Het speelt naar mijn gevoel ook wel fijner dan FIFA 10, en zeker met de verlichting hebben ze het veel beter gedaan.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef FP128 het volgende:
Weet je,ondanks dat ik het voetbal op zijn tijd een warm hart toedraag, zie ik wel
dat er om de zoveel tijd een tussenrelease uitkomt vlak voor een WK of EK.

Waarom kun je niet gewoon je huidige FIFA met de landenteams even
editten(updaten) en dan heb je hetzelfde effect namelijk: actuele spelers.

Hoef je toch niet een geheel nieuw spel te kopen omdat EA het weer uitbrengt?
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?

http://nl.wikipedia.org/wiki/2010_FIFA_World_Cup_(videospel)

Hoop niet dat die aswolk al te lang aanhoud, want ik wil het spel wel op tijd hebben

[ Bericht 4% gewijzigd door WSquater op 17-04-2010 15:07:04 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:29:09 #63
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_80424958
De poppetjes zijn kleiner/het veld is groter? De sfeer is in ieder geval wel beter .
Anonieme tievesclown
pi_80427208
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_80429100
quote:
Ik nu dus ook !
pi_80489874
Trouwens: nog 10 daagjes te gaan. Deze week informeren of ik mijn bestelling nog op tijd kan verwachten (mede door het luchtruim verbod).
pi_80492786
Persfabriek zal gewoon in europa staan hoor
pi_80495116
Dan moeten ze nog naar Nederland worden overgevlogen, tenzij ze dit met trucks doen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 03:30:31 #69
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_80507777
quote:
Briljant.
pi_80507848
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:49 schreef WSquater het volgende:
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?
Maar je kunt van GTA 4 wel The Ballad of Gay Tony maken met DLC. Toch een beetje jammer dat dit weer een compleet nieuw spel moet zijn waar je de volle mep voor moet neerleggen, maarja het is niet anders, als EA een koe ziet moet die gemolken worden.

Nu de demo downloaden, ben wel benieuwd.
pi_80513720
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef Rejected het volgende:
Paar jaar geleden dacht ik nog dat PC gaming zou domineren.
Me too, totdat je de bekende spellen speelt en ziet dat er miljoen hackers zijn
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_80513814
Ik ga maar ook ff de demo binnen halen.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80608618
Nieuwe Classic X spelers! IUit een artikeltje op ESPN:
quote:
"World Cup's" Ultimate 11 legends team features some of the greatest stars the sport has ever seen, including Peter Shilton, Fernando Hierro, Franz Beckenbauer, Viktor Onopko, Giacinto Facchetti, Zico, Lothar Matthäus, Rivellino, Bum Kun Cha, Butragueño, Roger Milla, Cláudio Taffarel, Jean-Pierre Papin, Carlos Alberto, Rudi Völler, Abédi Pele, Gheorghe Hagi, Gianni Rivera, Bruno Conti, Michel Preud'homme, Eric Cantona, Franco Baresi, Paul Gascoigne, Hugo Sánchez, Leonardo, Wynton Rufer, Ronald Koeman, Zbigniew Boniek, Marius Trésor, Amancio, Hans Krankl, Jorge Campos, Andreas Brehme, Thomas Ravelli, and of course, Lalas.
Hoopte op een Bergkamp of van Basten
Victory is mine!!
pi_80608743
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]

Waarom geen Cruijff, Pele of Maradonna
pi_80608783
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]

Bijna hetzelfde als in Fifa 09 geloof ik.
pi_80608844
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Doks het volgende:

[..]

Waarom geen Cruijff, Pele of Maradonna
Zou met rechten te maken hebben. De oud-spelers moeten zelf toestemming geven.. Maar ja, Maradonna zit wel als manager in het spel, dus waarom niet als speler?
Victory is mine!!
pi_80608869
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef Rejected het volgende:

[..]

Bijna hetzelfde als in Fifa 09 geloof ik.
Bold is nieuw, iig ten opzichte van Fifa 10
Victory is mine!!
pi_80612077
Mooie DLC zou zijn als je de ploegen van 74 ofzo zou kunnen spelen..
Kopen, niet kopen, kopen, niet kopen.. Ik weet het nog niet.. Toernooitje houden met vrienden is wel wat toffer zo..
-nee-
pi_80612618
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Marsenal het volgende:
Mooie DLC zou zijn als je de ploegen van 74 ofzo zou kunnen spelen..

"Vroeger" zat dat er gewoon standaard in Zelfs in standaard Fifa ** volgens mij
pi_80612870
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Shoombak het volgende:

[..]

In World Cup 98 zeker, die kon je zelfs in "zwart-wit" spelen
pi_80613278
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik heb 97 nog flink gespeeld, maar daarna tot 09 niet meer aangeraakt... Als ik dit had geweten.
-nee-
pi_80641066
Over een weekje heb ik hem misschien al heel wat uurtjes gespeeld.
pi_80641317
Oh en de derde, en tevens laatste, producer blog voor wie geïnteresseerd is.
pi_80641644
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:04 schreef WSquater het volgende:
Over een weekje heb ik hem misschien al heel wat uurtjes gespeeld.
Dat denk ik wel, aangezien ie donderdag uitkomt
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:45:26 #85
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_80664972
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:43 schreef Marsenal het volgende:
Demo is wel naar verwachting bij mij, wil em toch echt graag hebben straks.. Hij ziet er ook echt iets gelikter uit, ook best leuk.. En dat de bondscoaches erin zitten is helemaal vet.
Demo is leuk te spelen... wel wat anders voor mn gevoel dan Fifa 10...
Niveau is ook goed!

Ik geef niks om voetbal maar om te spelen op de console vind ik het altijd wel stoer!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_80665759
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Niveau is ook goed!

Ik geef niks om voetbal maar om te spelen op de console vind ik het altijd wel stoer!
Dat gevoel had ik zelf ook, wat me wel opviel is dat de voordeel regel niet zo lekker werkt (in fifa 10 werkt het ook niet, maar het is wel anders heb ik het gevoel).
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80673791
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, aangezien ie donderdag uitkomt
Donderdag moet ik een heleboel dingen doen, dus misschien 's avonds even en vrijdag Koninginnedag en dan ga ik vast wel ergens naar toe tenzij het weer tegenvalt.
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Niveau is ook goed!

Eens. Op een console vind ik het ook altijd leuk om te spelen.
  zondag 25 april 2010 @ 13:40:08 #88
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_80693061
Net de demo gedownload (Xbox360) en speelt lekker soepel. Jammer dat je alleen maar met Spanje en Italië kan spelen, of zie ik andere teams over het hoofd?

Zo maar reserveren @ bol.com
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_80700688
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef WJE11 het volgende:
Net de demo gedownload (Xbox360) en speelt lekker soepel. Jammer dat je alleen maar met Spanje en Italië kan spelen, of zie ik andere teams over het hoofd?

Zo maar reserveren @ bol.com
Je kan wel door alle landen browsen, maar je kan inderdaad alleen Spanje en Italie kiezen in de demo. Eigenlijk wel jammer dat het allebei zulke sterke teams zijn. Nu weten we nog niet echt hoe de balans is.
pi_80701367
Nou woensdag zal ie wel in de winkels liggen . Als ik nu nog moet pre-orderen, weet ik niet of ik hem wel op tijd binnen krijg
  zondag 25 april 2010 @ 20:42:59 #91
244271 WJE11
pi_80706295
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:19 schreef WSquater het volgende:

[..]

Je kan wel door alle landen browsen, maar je kan inderdaad alleen Spanje en Italie kiezen in de demo. Eigenlijk wel jammer dat het allebei zulke sterke teams zijn. Nu weten we nog niet echt hoe de balans is.
Achja, dat is dan pech voor even. Ik vind het publiek iig een grote verbetering en de verwerking van de coaches mag er ook zijn, speelstijl is ook wat soepeler.
pi_80706593
snap niet waarom deze spellen er altijd zo lelijk uitzien, alsof we nog in 2000 leven ofzo. Niet dat voetbal een revolutionary sport is ofzo maar toch
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80707369
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:42 schreef WJE11 het volgende:

[..]

Achja, dat is dan pech voor even. Ik vind het publiek iig een grote verbetering en de verwerking van de coaches mag er ook zijn, speelstijl is ook wat soepeler.
Eens
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef FalleNk810i het volgende:
snap niet waarom deze spellen er altijd zo lelijk uitzien, alsof we nog in 2000 leven ofzo. Niet dat voetbal een revolutionary sport is ofzo maar toch
In ieder geval al wel beter dan de vorige keer.
pi_80707921
die gezichten zien er goed uit hoor van dichtbij . En vanaf bovenaf/tv view kan je moeilijk alles in detail laten zien. Dat is in het echt ook niet zo. Ziet er toch prima uit verder?
pi_80712366
Nou het zoeken naar de game kan beginnen !

Ga denk meteen een team pakken wat niet naar het wk gaat
pi_80712441
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou het zoeken naar de game kan beginnen !

Ga denk meteen een team pakken wat niet naar het wk gaat
Ik begin met Nederland, en daarna ga ik een slecht land kiezen
pi_80712599
Nederland doe ik sowieso ook nog wel , al pak ik als eerste denk ik Canada of Suriname
pi_80713084
Faroër eilanden <3
pi_80713703
Of san marino !
pi_80713769
Hoe komen jullie aan dat Oranjefan? :p
pi_80713799
pi_80727776
Bedankt!
pi_80729834
Zojuist besteld bij mediaoffer.nl voor ¤40,-. Hopelijk is ie mooi op de release binnen.
pi_80732301
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:36 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist besteld bij mediaoffer.nl voor ¤40,-. Hopelijk is ie mooi op de release binnen.
1-3 dagen na release (staat op de website van hun)
pi_80734385
Niemand hem al gezien?
pi_80735129
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:46 schreef WSquater het volgende:

[..]

1-3 dagen na release (staat op de website van hun)
Maar vaak is ie er gewoon op de release. Just Cause 2 had ik ook via hun een dag eerder dan de release, Splinter Cell hadden ze al twee dagen voor de release verzonden volgens mij.
pi_80740843
Woeh! Krijg net te horen dat ze het spel waarschijnlijk morgen al ontvangen, en dat ze hem dan gelijk verzenden. Met een beetje geluk kan ik hem woensdag al spelen!
pi_80745179
Ja woensdag zal ie wel in de winkels liggen
pi_80745223
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja woensdag zal ie wel in de winkels liggen
Ja, maar ik had hem via internet besteld voor ongeveer 40 euro (in de winkel zal ie vast wel 60 of 65 kosten).
pi_80752963
En hij staat ook al op internet....
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:25:41 #111
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_80764165
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
En hij staat ook al op internet....
Je mag heul niet pindakazen
PieAir
pi_80766048
Mwa, orgineel komt donderdag binnen
pi_80767623
Veel winkels verkopen hem al, oa Mediamarkt Rotterdam Alexandrium maar ook FRS.

Wacht zelf nog op Mediaoffer, hopelijk morgen binnen. ¤40 is nice! Even spelen tot dat ik op vakantie ga.
pi_80767696
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa, orgineel komt donderdag binnen
Inderdaad. Met een beetje geluk morgen al, dus kan nog wel even wachten.

Ik kan, als het morgen komt, niet heel veel spelen tenzij ik een beetje geluk heb met m'n rooster (maar dat weet ik pas over een paar uur) en donderdag moet ik minimaal 15 kilometer lopen (dus laten we zeggen ongeveer 3 uur) en nog een weekkrant rondbrengen (ook weer 2 uur lopen). En die moet ik dus dan ook nog vouwen.

Heb net gehoord dat de weervoorspellingen voor morgen sterker zijn dan verwacht (25 graden) en donderdag 22 dus wordt weer lekker zweten. Maar goed. Vanaf donderdag 17:00-18:00 uur heb ik vakantie, dus komt wel goed. Temperaturen gaan dan toch omlaag.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef ROFLOL het volgende:

Wacht zelf nog op Mediaoffer, hopelijk morgen binnen. ¤40 is nice! Even spelen tot dat ik op vakantie ga.
Tja, ik heb hem ook voor 40 euro online besteld (andere winkel). Als het goed is ook morgen - en anders donderdag - binnen. Komt dus wel goed. Het is niet de moeite waard om nu naar bijvoorbeeld de FRS te gaan en hem voor 60 euro te kopen.
pi_80768117
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef ROFLOL het volgende:

hier alleen bartsmit
pi_80768702
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

hier alleen bartsmit
Betaal je wel weer lekker de hoofdprijs.
pi_80773673
Verzonden via Mediaoffer!
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:32:54 #118
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80773750
Zojuist gekocht bij de MediaMarkt in Utrecht
pi_80773836
Zou ik het wel doen of niet?
pi_80773944
Jammer dat alle winkels hier al om 5 uur dicht zijn!
pi_80774156
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat alle winkels hier al om 5 uur dicht zijn!
Nick wat is jouw reden om deze fifa versie te halen?
(zie je nooit fifa 10 doen eigenlijk )
pi_80774944
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Oliver23 het volgende:
Zojuist gekocht bij de MediaMarkt in Utrecht
Hoeveel kostte het je?
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef badboynova het volgende:
Zou ik het wel doen of niet?
Ik koop 'm omdat ik FIFA 10 niet heb (dus dat telt wel mee), maar ook omdat de sfeer, de graphics, de verlichting veel beter is. Ook zijn er 100+ gameplay verbeteringen waarvan ik weet dat ik die verbeteringen wel fijn vind.
pi_80775186
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nick wat is jouw reden om deze fifa versie te halen?
(zie je nooit fifa 10 doen eigenlijk )
Ik speel wel af en toe fifa 10 ! Uhm haal hem omdat ik de demo erg lekker vond spelen!
pi_80775466
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik speel wel af en toe fifa 10 ! Uhm haal hem omdat ik de demo erg lekker vond spelen!
Dan speel je als ik er niet ben.

We hadden ooit eens een potje tegen elkaar gespeeld, weet jij nog wat de uitslag toen was?
pi_80776052
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dan speel je als ik er niet ben.

We hadden ooit eens een potje tegen elkaar gespeeld, weet jij nog wat de uitslag toen was?
Dat ik won
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:52:06 #126
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80776432
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:08 schreef WSquater het volgende:

[..]

Hoeveel kostte het je?
[..]

54,99
pi_80777602
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat ik won
Nu ben ik over de streep, ik ga hem halen.
pi_80777862
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

54,99
Belachelijk duur, maar in ieder geval niet die belachelijke 60 of 65 euro die sommige winkels vragen. Is-ie leuk?
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nu ben ik over de streep, ik ga hem halen.
[ afbeelding ]
Als je het maar niet waagt om met Nederland te spelen en dan van hem te verliezen...
pi_80778155
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:28 schreef WSquater het volgende:

[..]

Belachelijk duur, maar in ieder geval niet die belachelijke 60 of 65 euro die sommige winkels vragen. Is-ie leuk?
[..]

Als je het maar niet waagt om met Nederland te spelen en dan van hem te verliezen...
En welk land ben ik dan ?
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:38:06 #130
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_80778195
2010_Fifa_World_Cup_South_Africa_PAL_Wii-WiiERD
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:40:33 #131
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80778297
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:28 schreef WSquater het volgende:

[..]

Is-ie leuk?

pi_80778303
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En welk land ben ik dan ?
Iceland toch
pi_80778780
Denk dat het Canada - Nederland word dan
pi_80779181
OKE KUT, ik wilde het niet doen.. Na DJ Hero en Splinter Cell Conviction vorige week zou het te gek worden, maar ik haal hem toch maar wel morgen! Boos op mijzelf!

Misschien wel leuk om als het spel eenmaal uit is een toernooitje op te zetten op Fok.
pi_80779323
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef LeNick het volgende:
OKE KUT, ik wilde het niet doen.. Na DJ Hero en Splinter Cell Conviction vorige week zou het te gek worden, maar ik haal hem toch maar wel morgen! Boos op mijzelf!

Misschien wel leuk om als het spel eenmaal uit is een toernooitje op te zetten op Fok.
Je zou veel kwader zijn, als je vroeger met meneer pastoor moest game .
pi_80780036
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef LeNick het volgende:

Niet zo negatief. Volgende week kan je dood zijn door van alles (auto ongeluk, onverwachte ziekte etc.), dus je moet er nu maar van genieten!!
pi_80781357
Lijkt suarez nu wel?
pi_80781751
Uhm?
pi_80782951
Net geld gehad van me vriendin om haar kat morgen te laten helpen (hakkie takkie weg zakkie).

Maar ik bedenk mezelf net dat ik zelf heel erg handig ben, dus ik zou het zelf kunnen doen en daarna de game van het geld kopen dat ik bespaard heb .
pi_80783898
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef badboynova het volgende:
Net geld gehad van me vriendin om haar kat morgen te laten helpen (hakkie takkie weg zakkie).

Maar ik bedenk mezelf net dat ik zelf heel erg handig ben, dus ik zou het zelf kunnen doen en daarna de game van het geld kopen dat ik bespaard heb .
Ah, dat lijkt me ppiijnnlijk. Je kan trouwens ook gewoon op straat gaan bedelen.
pi_80784165
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ah, dat lijkt me ppiijnnlijk. Je kan trouwens ook gewoon op straat gaan bedelen.
Je heb me op een idee gebracht " straat+vriendin= fifa world cup " hahahaha
pi_80784990
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Nusion het volgende:
Lijkt suarez nu wel?

Nope.
pi_80785175
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nope.
Wel triest van EA
pi_80786214
Bevalt de full game?
pi_80787261
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef LeNick het volgende:
Bevalt de full game?
Het is toch even wennen als je Fifa 10 bent gewend
Het gaat allemaal iets trager vind ik
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:53:47 #146
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80787661
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nope.

Ze lopen bij Fifa wel erg achter met de faces he?
pi_80790253
De achievements zijn wel cool, alleen een paar online achievements zullen lastig zijn. Zoals een online world cup winnen met een team met een halve ster
  woensdag 28 april 2010 @ 03:01:33 #148
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_80792703
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ze lopen bij Fifa wel erg achter met de faces he?

Hier 6 minuten lang faces van een aantal landen. Op die van Nederland na, lijkt alles heel goed imo.
pi_80793599
Rond half 5 lekker met die game in m'n handen zo spoedig mogelijk naar huis
pi_80796027
Yo Yo whe got him.

Het was wel weer drama bij Bart Smit.
Eerst moest ik ze uitleggen dat ze hem al mochten verkopen, terwijl de kassa slet bij hoog en laag bleef volhouden dat ik ongelijk had.

BBN: verkoop me die sjit.
Kassa slet: nee dat mag niet.
BNN: Het mag wel, kijk op je release lijst.
Kassa slet: Oeps je heb gelijk, dat is dan 60 euro.
BBN: Echt niet dat hij MIJ 60 euro gaat kosten.
Kassa slet: Nou echt wel want anders krijg je hem gewoon niet.
BBN: Dat zullen we wel eens zien (met een ninja move trek ik een kado bon uit me zak).
Kassa slet: .
BBN: IN YOUR FACE BITCH.
Kassa slet: Dat is dan 50 euro
BBN: Ik zei je toch dat ik geen 60 euro ging betalen.
  woensdag 28 april 2010 @ 10:20:48 #151
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_80796309
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.

[ afbeelding ]

Eerst moest ik ze uitleggen dat ze hem al mochten verkopen, terwijl de kassa slet bij hoog en laag bleef volhouden dat ik ongelijk had.

BBN: Dat zullen we wel eens zien (met een ninja move trek ik een kado bon uit me zak).
Release is toch morgen pas?
Anonieme tievesclown
pi_80796531
quote:
Yo Yo whe got him.

[ afbeelding ]

pi_80796848
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:20 schreef Crimyclown het volgende:

[..]

Release is toch morgen pas?
Volgens mij is daar zoveel onduidelijkheid over, want als ik naar verschillende release lijsten kijk zie ik steeds een andere datum.

27, 28, 29 30 april
pi_80797030
Ik wil ook nu maarja, tot kwart voor 2 school. Dan ff wat dingen doen en dan op naar de Saturn! En lekker pizzatje bestellen als avondeten met kapsalon erbij
pi_80799703
Fifa 10 is geweldig en de reviews voor world cup zijn ook goed, de demo speelt ook prima weg. Dit spel heeft eigenlijk maar 1 groot probleem: over een paar maanden komt fifa 11 en wie speelt dit dan nog? In dat kader is 60 euro veel geld.
pi_80801087
quote:
Yo Yo whe got him.

[ afbeelding ]

Kut! Dat zie ik mijn vriendin niet doen, die gaat ook straks langs de bart smit !
pi_80801173
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kut! Dat zie ik mijn vriendin niet doen, die gaat ook straks langs de bart smit !
Labiele mensen bij Intertoys

pi_80802242
Opzich klopt het niet, want de releaselijst zal toch echt 29-4 aangeven
  woensdag 28 april 2010 @ 13:23:04 #159
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_80802473
quote:
Yo Yo whe got him.

[ afbeelding ]

Pics van de Kassa slet?
PieAir
pi_80802709
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Opzich klopt het niet, want de releaselijst zal toch echt 29-4 aangeven
http://www.xboxworld.nl/release/?filter=1270072800

Bart Smit geeft nu geen release datum meer aan

intertoys heeft weer een relase datum 29-4.
pi_80804950
Status op mediaoffer geeft nu verzonden aan dus dan heb ik hem hopelijk morgen. Morgen alleen geen tijd om te spelen, en vrijdag is het koninginnendag.
pi_80806523
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef badboynova het volgende:

[..]

http://www.xboxworld.nl/release/?filter=1270072800

Bart Smit geeft nu geen release datum meer aan

intertoys heeft weer een relase datum 29-4.
Vriendin heeft hem net meegekregen
pi_80806771
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vriendin heeft hem net meegekregen
Heeft ze er ook moeite voor moeten doen?
pi_80807384
De postbode is vandaag nog niet langs geweest. Dat weet ik omdat ik vandaag ook nog een film krijg die ik gisteravond (rond 18:30) bij FRS.nl heb besteld, die moet dus vandaag binnen komen :p

Pff, kan niet wachten.
pi_80807747
Kan iemand al verifieren dat de lobjes bij de uitkomende keeper idd moeilijker zijn geworden (ik en mijn speelmaatje scoren 50% van onze goals zo nu)
pi_80808056
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef badboynova het volgende:

[..]

Heeft ze er ook moeite voor moeten doen?
Nee lag gewoon in de schappen
pi_80808105
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef LaTiNo het volgende:
Kan iemand al verifieren dat de lobjes bij de uitkomende keeper idd moeilijker zijn geworden (ik en mijn speelmaatje scoren 50% van onze goals zo nu)
Score met lobjes

1 keer is leuk, maar sommige doen echt niks anders dan zo score
pi_80808227
Bij Saturn hadden ze hem nog niet. Zogenaamd logistiek dicht eind van de maand. Dan toch niet. Alleen die nazi van een Duitser heeft me wss wel 10-15 euro genaaid omdat ik hem nu bij Bart Smit moest kopen voor 59,95. Ben nu in de metro, bijna thuis.

Belief NL is gamertag!
pi_80810032
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:03 schreef badboynova het volgende:

[..]

Score met lobjes

1 keer is leuk, maar sommige doen echt niks anders dan zo score
ja ach, doe het niet voor de lol, maar als je alleen op de keeper af stormt is de scoringskans nu eenmaal groter, dan ga je dat niet laten liggen natuurlijk......

ik vind het ook jammer dat ik nooit heb kunnen leren scoren met vrije trappen, zelfs niet na een tutorial op youtube
pi_80810295
Sowieso tutorials volgen
pi_80810409
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sowieso tutorials volgen
Hij heeft ook een tutorial gebruikt om dit topic te vinden
pi_80811327
Sorry hoor oh-Kundige Superieure Guru's dat ik dat niet kan...
pi_80812087
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:31 schreef LaTiNo het volgende:
Sorry hoor oh-Kundige Superieure Guru's dat ik dat niet kan...
Ik heb nooit gezegd dat ik het kan:')
Maar ben wel baas met het halen van de game
pi_80812350
Ik ga hem zo ff voor het eerst in m'n Xbox doen..

http://i43.tinypic.com/sq1dhi.jpg

Nieuw TV meubel
pi_80812404
Het eerste wat ik net heb gedaan, is Oijer eruit gehaald
pi_80813301
WHAT THE FACK.

NED - Denemarken
17e minuut, en nu al 2e rode kaarten voor Denemarken!!!!!!! ik speel op professioneel, het was 2x doorgebroken speler..

Oja, grappig, ik heb Tomasson zelf ongestrafd al geblesseerd het veld uitgestuurd!
pi_80813851
Na 2 wedstrijden zijn er al 4 spelers van mij geblesseerd, zonder dat er iets met hun is gebeurd in de wedstrijd
pi_80814019
Bij mij Ooijer nu Beetje nep..
pi_80814527
nu 3 wedstrijden gespeeld

Russ-Ned 1-0
Tjech-Ned 0-0
Maca-Ned 2-1

pi_80814720
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WAT
EEN
GAME

Zo'n speler van mij raakt geblesseerd, komt er in beeld: Robin van Persie (x) (dat kruisje van blessure, gaat Matthijsen aan de kant zitten!!!! Wel tof dat ie zo ff zelf dan langs de kant gaat zitten.
pi_80814861
Ik ga hem dadelijk maar eens spelen
  woensdag 28 april 2010 @ 19:21:40 #182
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_80814890
Wrm spelen jullie niet gewoon FIFA
pi_80816559
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wrm spelen jullie niet gewoon FIFA
Fifa 10 is net iets anders dan de wk versie ( for the fun).
Voor mijn eigen gevoel vind ik dat de wk versie net iets beter speelt ( ik blijf wel gewoon fifa 10 spelen)

hoezo cross.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19434503
pi_80816943
Pfff
Ik kan maar niet winnen met penalty's, bijna alles gaat naast
Als ik erop oefen gaat het wel goed.
pi_80817000
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Pfff
Ik kan maar niet winnen met penalty's, bijna alles gaat naast
Als ik erop oefen gaat het wel goed.
Je kan de druk niet aan.
pi_80817053
Mijn mooiste goal tot nu toe:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19433983

Sta nu in kwart finale tegen Brazilie..
pi_80817188
Vind t een geinig spel! M'n eerste goal, met Kuyt:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19425327

Het Engelse commentaar is ook vrij sterk vind ik, met hele verhalen over bv Rijkaard en Voller bij nl tegen duitsland. Steken Evert en Youri dan weer wat sneu bij af: "Welkom bij het WK, ga dr eens lekker voor zitten. Dan nu de aftrap."
Victory is mine!!
pi_80817415
Hmm word toch maar na het voetbal denk ik, tenzij het een kut wedstrijd gaat worden
pi_80817693
Halve finale tegen Servie Met 1-0 van Brazilie gewonnen.
pi_80817902
Als ik trouwens win sta ik tegen Duitsland of Portugal in de finale.
  woensdag 28 april 2010 @ 20:33:49 #191
300683 j0rdii
lekker gek doen
pi_80817971
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef LeNick het volgende:
Als ik trouwens win sta ik tegen Duitsland of Portugal in de finale.
Schop Ronaldo het veld uit!
Lekker zwieren en zwaaien
Hoppakee!
  woensdag 28 april 2010 @ 20:35:51 #192
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80818066
Pff, net geregristreert bij Addiscount zodat ik dit spel voor 40 kan halen bij Mediaoffer, kan ik alleen Sinckle.com kiezen en geen Mediaoffer :s
I want to bla bla bla
pi_80818250
Voorzetten lukken mij wel een stuk beter dan in Fifa 10
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19435476
pi_80818550
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Voorzetten lukken mij wel een stuk beter dan in Fifa 10
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19435476
Mooie actie! En de voorzetten zijn idd flink verbeterd!
pi_80822545
Net al de finale frankrijk - brazilie gedaan, en speelt echt lekker weg
pi_80825446
Ben ik gek of is de moeilijkheidsgraad tijdens het spelen van het WK in de game (Dus niet kick off) moeilijker dan tijdens een normale pot?
pi_80827225
Pff gaat met Canada nog lastig worden. 2 wedstrijden gewonnen, maar daarna met 3-0 eraf bij mexico
pi_80837739
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff gaat met Canada nog lastig worden. 2 wedstrijden gewonnen, maar daarna met 3-0 eraf bij mexico
Echte helden spelen inderdaad kwalificaties met teams die het niet gered hebben! Ik denk dat wanneer ik het spel heb met de Nederlandse Antillen ga proberen te kwalificeren.
  donderdag 29 april 2010 @ 12:15:23 #199
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_80838085
Al veel bugs tegengekomen?
PieAir
pi_80838243
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef jpg97 het volgende:
Al veel bugs tegengekomen?
De enige die ik tot nu toe ben tegen gekomen is, de voordeel regel werkt niet echt lekker.
pi_80839112
Pff, al 15 km gelopen vandaag. Zometeen weer wat werk doen en om 14:00 weer 2 uur lopen. Dan kom ik thuis, even wat drinken enzo. Dan is het alweer bijna tijd voor eten, dus dat wordt eten dus op z'n vroegst pas om 18 of 19 uur FIFA World Cup spelen (tenzij ik nog een plekje vind tussen die 16 en 17 uur). Pff.

Maar goed, nu wel vakantie. Morgen toch slecht weer dus ik ga niks doen met Koninginnedag behalve een beetje gamen.

Ik baal echt dat ik het spel nog niet heb kunnen uitproberen.
pi_80840330
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef WSquater het volgende:
Pff, al 15 km gelopen vandaag. Zometeen weer wat werk doen en om 14:00 weer 2 uur lopen. Dan kom ik thuis, even wat drinken enzo. Dan is het alweer bijna tijd voor eten, dus dat wordt eten dus op z'n vroegst pas om 18 of 19 uur FIFA World Cup spelen (tenzij ik nog een plekje vind tussen die 16 en 17 uur). Pff.

Maar goed, nu wel vakantie. Morgen toch slecht weer dus ik ga niks doen met Koninginnedag behalve een beetje gamen.

Ik baal echt dat ik het spel nog niet heb kunnen uitproberen.
Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelen .
pi_80842108
Ligt het nou aan mij of komen er wel heel veel blessures in voor? Ze hebben dat aspect aan het spel toch niet weer overdreven aandacht gegeven, zoals met de scheidsrechter in FIFA10?
pi_80842962
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef badboynova het volgende:

[..]

Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelen .
Geweldig. Vertraging opgelopen dus ben nu op z'n vroegst pas om 5 uur klaar. Balen.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef LaTiNo het volgende:
Ligt het nou aan mij of komen er wel heel veel blessures in voor? Ze hebben dat aspect aan het spel toch niet weer overdreven aandacht gegeven, zoals met de scheidsrechter in FIFA10?
Spelers kunnen geblesseerd raken tijdens gewone club wedstrijden (dus speler X raakt geblesseerd voor Ajax en daardoor kan speler X niet spelen met het Nederlands elftal). Dus ze hebben het wel degelijk veranderd, maar goed.

Als ik het zo lees is het een beetje te veel, zal vast nog wel een update voor komen.
pi_80843529
Bij mij was Sneijder na de 1e poule wedstrijd al geblesseerd en kon 3 wedstrijden iet spelen
  donderdag 29 april 2010 @ 16:02:01 #206
244271 WJE11
pi_80845827
Game net binnen gekregen, paar oefenpotjes gespeeld en lekker soepel. Passing is wel een beetje veranderd, maar wennen moet sowieso wel .

Vanavond maar proberen om met Nederland kampioen te worden, en daarna maar een keer de hele kwalificatiereeks doen.
pi_80846517
Heb de game ook sinds gisteren. En uiteraard direct even Nederland wereldkampioen gemaakt

Speelt erg lekker! Iets beter ook dan Fifa10 vind ik. Het scoren is wat lastiger geworden, en ik heb het idee dat het sowieso iets lastiger is geworden om te winnen. Maar de sfeer in het spel is echt geweldig!

Die 'blessure-bug' heb ik geen last van gehad. Alleen Engelaar was 3 wedstrijden geblesseerd
pi_80847598
TVP!
pi_80855676
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef badboynova het volgende:

[..]

Hm, niet tot 5 uur, niet tot 6 uur uitgelopen maar tot 7 uur. Pff. Om 8 uur had ik eindelijk eten op en kon ik even rusten en nu heb ik eindelijk vakantie.

Vandaag geen fifa world cup, morgen weer een dag.
pi_80856446
Wat zien sommige spelers er slecht uit, soms nog slechter dan in fifa 10
pi_80857005
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:28 schreef Nusion het volgende:
Wat zien sommige spelers er slecht uit, soms nog slechter dan in fifa 10
Stuur ze dan naar de dokter
pi_80857538
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef WSquater het volgende:

[..]

Hm, niet tot 5 uur, niet tot 6 uur uitgelopen maar tot 7 uur. Pff. Om 8 uur had ik eindelijk eten op en kon ik even rusten en nu heb ik eindelijk vakantie.

Vandaag geen fifa world cup, morgen weer een dag.
Krantenwijk of wat?
  donderdag 29 april 2010 @ 22:17:02 #213
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80858155
Eerste oefenduel met Nederland, pijnlijk verloren met 4-0 van Rusland

Tweede oefenduel, 1-1 gelijk tegen Tsjechië (1-1)

Eerste kwalificatieduel gewonnen van Macedonië (0-3).

Trouwens is het nieuwe manier van penalty's stoppen wel even wennen
pi_80858724
mijn start is niet geweldig, maar ben nu wel langzaam aan het in komen (ondanks ik al 7 keer heb verloren )
Ben helemaal vanaf het begin begonnen.
(vr) vriendschapppelijk.
(kw) kwalificatie.

(kw)HOLLAND 2 - 1 FYR MACEDONIA
(kw)HOLLAND 3 - 0 SCOTLAND
(vr)HOLLAND 1 - 2 TURKEY
(kw)HOLLAND 0 - 2 ENGLAND
(kw)HOLLAND 0 - 1 NORWAY
(kw) HOLLAND 0 - 1 ICELAND
(vr) HOLLAND 0 - 1 GREECE
(kw) HOLLAND 1 - 2 FYR MACEDONIA
(vr) HOLLAND 0 - 0 CZECH REPUBLIC
(vr) HOLLAND 0 - 1 RUSSIA
pi_80859108
Ik heb nu de finale tegen Duitsland 5x over gedaan Als het niet 6 keer is.. En heb ook online tegen Argentinie gespeeld, ik was Engeland. Afgemaakt met 6-1 Echt kudt dat het nooit een echt spannende wedstrijd bij mij is, het zijn altijd groten getallen, of voor mij, of voor de ander.

Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie?

Wie heeft er trouwens zin om vanavond / morgen / andere keer te spelen?
  donderdag 29 april 2010 @ 23:03:37 #216
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80859824
Ik ben bezig met Macedonie naar het WK te brengen

(le nick ps3 of 360?)
I want to bla bla bla
pi_80859903
Xbox
  donderdag 29 april 2010 @ 23:07:55 #218
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80859997
Ik wil wel een keer (maar heb kein headset ) speel prof/wereldklasse dus weet niet wat jij speelt :p
I want to bla bla bla
pi_80860088
Headset leidt juist af, ik speel er nooit mee Vind maar irritant . Ik speel professioneel, gaat me tot nu toe perfect af alleen tegen die kut Duitsers niet!
pi_80860774
TVP
pi_80862279
Ik zei nog zo tegen mijzelf dat ik het spel niet zal kopen maar het spelen met ivoor kust maakt het wel verleidelijk
pi_80871655
Leuk spel. Heb zo'n 15 onlinewedstrijden gespeeld, een paar gewonnen en één keer 9-0 verloren Had voor de gein voor Afghanistan gekozen en werd afgedroogd door Brazilië

Trouwens, bij een andere wedstrijd stond ik na 38 minuten spelen met 4-0 voor, mijn tegenstander smeerde hem, ik kreeg 3 punten toegekend. Tof dat quitters worden afgestraft
pi_80872471
Deze middag ga ik 'm denk ik eindelijk spelen. Hoe is het Nederlandse commentaar?
pi_80872700
Waarschijnlijk ruk, zoals altijd. Ik ken die slechte quotes uit m'n hoofd ondertussen.

"Dít is Seedorf!" Maar in World Cup waarschijnlijk niet.
"Die pass komt niet aan." Bij zo'n beetje iedere onderschepping.
"Als dat buitenspel was, eet ik mijn hoed op." Eet smakelijk. Alweer.
"Die bal rolt weg, maar wie is daar het eerste bij?" Als de bal allang weer is opgepikt.
"Zo, de eerste helft is afgelopen, Youri, hoe denkt je dat de 2e helft zal gaan?"

Ik moet het maar weer op Engels zetten denk ik...
-nee-
pi_80873284
Die quotes van Youri en Evert blijven gewoon elk jaar hetzelfde...
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:01:07 #226
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_80875495
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef Marsenal het volgende:
Waarschijnlijk ruk, zoals altijd. Ik ken die slechte quotes uit m'n hoofd ondertussen.

"Dít is Seedorf!" Maar in World Cup waarschijnlijk niet.
"Die pass komt niet aan." Bij zo'n beetje iedere onderschepping.
"Als dat buitenspel was, eet ik mijn hoed op." Eet smakelijk. Alweer.
"Die bal rolt weg, maar wie is daar het eerste bij?" Als de bal allang weer is opgepikt.
"Zo, de eerste helft is afgelopen, Youri, hoe denkt je dat de 2e helft zal gaan?"

Ik moet het maar weer op Engels zetten denk ik...
IEMANNDDDDDDD loopt zich vrij

Of " De bal ligt in het netje'' zijn mijn favoriete
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_80875931
Hoe kan ik mijn speler beter maken? In aanvoerder mode wordt ie wel beter en is hij van 65 naar 77 gegaan nadat ik hem had geimporteerd uit FIFA 10.
Maar als ik naar 'aftrap' ga is hij nog maar 65.
Hoe kan ik hem beter maken zodat hij ook in andere modes groeit?

Ik zie verder ook geen achievement boekje zoals in FIFA 10.

Kan iemand mij helpen?
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:30:43 #228
244271 WJE11
pi_80876129
2x hard afgedroogd op Live zeg.. Tegen CPU gaat het gemakkelijk maar eenmaal online..
pi_80876436
Iemand al iets moois gepresteerd met een klein land?
Zelf probeer ik Zuid Afrika wereldkampioen te maken.Net de groepsfase doorgekomen, ondanks een oorwassing tegen Frankrijk(0-6). Ben benieuwd of het me gaat lukken.
Daarna ga ik eens proberen om met een klein land(0.5 of 1 ster) me te kwalificeren voor het WK.
pi_80880253
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:41 schreef Winski05 het volgende:
Iemand al iets moois gepresteerd met een klein land?
Zelf probeer ik Zuid Afrika wereldkampioen te maken.Net de groepsfase doorgekomen, ondanks een oorwassing tegen Frankrijk(0-6). Ben benieuwd of het me gaat lukken.
Daarna ga ik eens proberen om met een klein land(0.5 of 1 ster) me te kwalificeren voor het WK.
Ik ben nu bezig om me met Israël te kwalificeren voor het WK.
Ik ben redelijk op weg
pi_80880457
gister met Ned als 2de in de kwalificatie wedstrijden geworden achter Noorwegen.
Nu moet moet ik nog een paar vriendschappelijke wedstrijden spelen, en dan op weg
naar het wk om te zien hoe ver ik kom.

Als ik uitgeschakeld ben met Ned, dan ga ik met Australie aan de slag.
pi_80891203
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
TVP!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:26:12 #233
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_80893255
heb m gehaald leuk spel!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 1 mei 2010 @ 03:25:02 #234
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_80894476
geen pc versie.. stom
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_80896196
Ik ga m vandaag ook halen. Heb nog wat Yourgiftcards liggen voor music and media, kan ik die ook eens een keer gebruiken
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:52:08 #236
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80899326
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 03:25 schreef maniack28 het volgende:
geen pc versie.. stom
Fifa hoort gewoon op de console
I want to bla bla bla
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:25:49 #237
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_80900169
Komt er alstublieft een patch voor de penalties wat hebben ze dat verneukt zeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:29:42 #238
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80900804
quote:
Noem dat maar niet mooi....... Tot nu toe heb ik ze er zo lekker nog niet in gehad hoor
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:58:49 #240
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_80900966
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:52 schreef Jmsls het volgende:

[..]

Fifa hoort gewoon op de console

Ik ga de discussie niet eens meer aan maar goed... In short: It's all about the money.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:07:42 #241
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80901147
Ik ben het er weel mee eens dat veel games goed zijn op de PC maar FIFA speelt toch echt lekkerder op de console (mijn mening dan)
I want to bla bla bla
pi_80915438
quote:
Mooi doelpunt

Ik heb alweer 37 online wedstrijden gespeeld maar het lukt me maar niet om te promoveren.
Seizoen 4, nog steeds in divisie 10 (10 wedstrijden per seizoen)

Ik heb de eerste wedstrijden van seizoen 4 dik verloren, hopelijk doe ik het beter in seizoen 5
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:20:30 #243
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80915495
Mijn NAT gaat steeds uit, kut speedtouch
I want to bla bla bla
pi_80921855
Hmmm, ik vind um een beetje tegenvallen. Ten eerste heb ik weer 4x gescoord met een lob. Gewone schoten op het doel gaan altijd laag en tegen de keeper. Daarnaast vind ik dat het veel te rommelig speelt, de bal stuitert maar wat heen en weer tussen spelers, passes komen veel moeilijker aan en als je de bal krijgt met een tegenstander in de buurt ben je um in 80% van de gevallen weer kwijt.

Ik weet het, ik ben slecht, maar in Fifa 10 vind ik het gewoon lekkerder spelen.

Op wat voor niveau speelt iedereen hier btw, want iedereen heeft het over zijn prestaties, maar is dat op amateur of word class niveau :p

Ik ben net op mijn 1e WK in de QF uitgeschakeld door Duitsland op penalties (met Argentina). NEt als in 2006

oh ja, het is wel irritant dat ik dus 3 geblesseerde spelers had, uiteraard ook nog de besten.
pi_80921886
quote:
fokking hell man, zo heb ik ook nog nooit kunnen scoren

Wat doe je precies om zo te scoren eigenlijk? Ik neem aan niet domweg op de rode knop drukken?
pi_80921985
Waarschijnlijk wel, bij FIFA kan je zelfs vanuit de middencirkel scoren al moet ik bekennen dat het wel met de Xavi's is en niet met lower league spelers oid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80922227
Yo, vanochtend fifa world cup gehaald en daarna lekker lang gespeeld.

Toen ik begon had ik meteen de game op legendary gezet, en ik merkte dat er wel een aardig verschil was met fifa 09 (mijn meest recente fifa voor ik world cup had gekocht). Eerste wedstrijd tegen Denemarken met 2-0 verloren, vervolgens tegen de Jappen een gelijkspel (0-0) en daarna gewonnen van Kameroen met 1-0. Helaas net niet genoeg om door te gaan (doelsaldo).
Maargoed rest van de dag ook gespeeld, en de world cup gewonnen na twee keer falen.
Vervolgens online gegaan, en persoonlijk vind ik het jammer dat één helft 6 minuten duurt, beetje te lang naar mijn mening. Verder speelt het online wel lekker, eerste paar keren kwam ik niet verder dan groepsfase (ik speel overigens altijd met Nederland of Argentinië), toen begon ik het steeds verder te schoppen tot zelfs de kwart finale.
Vervolgens met Brazilië in 1x halve finale gehaald xD
Wat ik ook jammer vind is dat je je teaminstellingen niet mee kan nemen naar de volgende wedstrijd, dus je moet elke wedstrijd weer alles opnieuw instellen (of mis ik iets?).

Maar naast enkele minpuntjes is het wel een heel tof spel, denk dat ik dit nog wel een tijdje zal spelen. Echt cool dat er zoveel landen in zitten.
  zondag 2 mei 2010 @ 10:38:48 #248
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80924360
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:15 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

fokking hell man, zo heb ik ook nog nooit kunnen scoren

Wat doe je precies om zo te scoren eigenlijk? Ik neem aan niet domweg op de rode knop drukken?
Op de radar kijken, ik zag de keeper voor z'n goal staan, toen deed ik RB (Rechter Bumper) en B (schieten) en toen vloog hij er lekker in. Ik had ook even van 'Huh, sinds FIFA 07 heb ik nooit zo gescoord'
I want to bla bla bla
  zondag 2 mei 2010 @ 10:40:13 #249
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80924399
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:21 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk wel, bij FIFA kan je zelfs vanuit de middencirkel scoren al moet ik bekennen dat het wel met de Xavi's is en niet met lower league spelers oid
Haha ja, in FIFA 08 kan je gewoon lekker schieten op de middencirkel en hij zit erin. Maar sinds die FIFA word t wel moeilijker.
I want to bla bla bla
  zondag 2 mei 2010 @ 12:07:02 #250
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80926582
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Eerste oefenduel met Nederland, pijnlijk verloren met 4-0 van Rusland

Tweede oefenduel, 1-1 gelijk tegen Tsjechië (1-1)

Eerste kwalificatieduel gewonnen van Macedonië (0-3).

Trouwens is het nieuwe manier van penalty's stoppen wel even wennen

Weer verder gegaan.

In een oefenduel Portugal met 4-0 verslagen.

Tweede kwalificatieduel met 2-0 gewonnen van IJsland.

Derde kwalificatieduel 1-1 gelijk uit bij Noorwegen.

Tot nu toe is Michel Vorm mijn held in de selectie
pi_80926657
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Weer verder gegaan.

In een oefenduel Portugal met 4-0 verslagen.

Tweede kwalificatieduel met 2-0 gewonnen van IJsland.

Derde kwalificatieduel 1-1 gelijk uit bij Noorwegen.

Tot nu toe is Michel Vorm mijn held in de selectie
Zeker omdat maarten geblesseerd is
pi_80934305
En hoe staat het met de zaken, zijn we eindelijk wereldkampioen geworden?
  zondag 2 mei 2010 @ 15:50:15 #253
244271 WJE11
pi_80934458
Heerlijke opstelling met Brazilië gemaakt, waar ik steeds verloor of nipt won win ik nu een stuk gemakkelijker

-------------Cesar--------------

Maicon--Lucio--Juan-----Dani Alves

--------------Josué----------------

Kaka'-------Ronaldinho-------Robinho

---------Fabiano----Pato-----------

Met dus Josué als controlerend en Ronaldinho (staat iets naar achter) achter de spitsen. En heerlijk die snelheid van Robinho en Kaka' en/of Alves/Maicon die eroverheen kunnen komen.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:02:54 #254
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80934916
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef badboynova het volgende:

[..]

Zeker omdat maarten geblesseerd is
Nee, Stekelenburg vond ik matig keepen, vandaar koos ik voor Vorm. Maakt qua verschil weinig uit (Stekelenburg 78, Vorm 76)
pi_80938630
Ik heb hem ook, die scenario's zijn wel leuk. Een WK gedaan met Ivoorkust, best leuk alleen vind ik het over het algemeen net iets te makkelijk allemaal.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 2 mei 2010 @ 18:26:57 #256
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80940837
Ben nu BosnIë, ze hebben echt een goed team eigenlijk met Dzeko als goalgetter, Misomovic afstandschot en Rahimic als stofzuiger

Nog een goaltje die ik net scoorde

[ Bericht 22% gewijzigd door Jmsls op 02-05-2010 20:07:13 ]
I want to bla bla bla
pi_80946167
Met m'n vrtual pro, al vaker een poging gedaan, maar t ging steeds mis

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19562597
Victory is mine!!
  zondag 2 mei 2010 @ 20:48:33 #258
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_80946274
Heeft iemand toevallig een site met alle fifa 10 world cup controls voor de xbox360? Ik ben vergeten hoe je getimed kunt tekkelen etc.
Anonieme tievesclown
  zondag 2 mei 2010 @ 20:48:49 #259
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80946285
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef Dr_Evil het volgende:
Met m'n vrtual pro, al vaker een poging gedaan, maar t ging steeds mis

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19562597
Nice
I want to bla bla bla
pi_80959637
Net ook m'n eerste WK voltooid. De finale werd mooi beslist met dit doelpunt
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19617576
pi_80962393
Ik kon duitsland maar niet verslaan op Professional (5x!), moest dus terug naar Semi-Pro

Ik vind het echt VEEL moeilijker om balbezit te houden met deze versie.
pi_80963025
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef LaTiNo het volgende:
Ik kon duitsland maar niet verslaan op Professional (5x!), moest dus terug naar Semi-Pro

Ik vind het echt VEEL moeilijker om balbezit te houden met deze versie.
mij was het serieus na 10x gelukt en dan ook nog wel gelijk met 3-0 (of 2, weet niet meer..)
  maandag 3 mei 2010 @ 12:22:48 #263
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80963756
Waardeloos, wel 199 landen in het spel, maar ze zijn te beroert om er even een voorronde in te knallen! Met mini landjes zoals Barbados, Aruba etc. kun je wel kwalificeren maar moet je dat team vervangen voor een ander team die wel de voorronden heeft overleefd. Kortom de kwalificaties zijn niet helemaal vanaf het begin, in godsnaam waarom? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat er ook in te bouwen?
pi_80964794
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef Apekoek het volgende:
Waardeloos, wel 199 landen in het spel, maar ze zijn te beroert om er even een voorronde in te knallen! Met mini landjes zoals Barbados, Aruba etc. kun je wel kwalificeren maar moet je dat team vervangen voor een ander team die wel de voorronden heeft overleefd. Kortom de kwalificaties zijn niet helemaal vanaf het begin, in godsnaam waarom? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat er ook in te bouwen?
Ik stond op het punt het spel te kopen voor de PS3, maar door jouw verhaal haak ik dus compleet af!
niets is leuker dan bijvoorbeeld met Barbados vanaf de 1e voorronde te moeten strijden voor een plekje bij de beste 32 van de wereld!
erg jammer dat ook deze uitvoering net zoals 2006 weer net niet compleet is! ik wacht wel tot na het WK als ie in de tientjes bak ligt
  maandag 3 mei 2010 @ 12:58:43 #265
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80965069
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:51 schreef Eggos het volgende:

[..]

Ik stond op het punt het spel te kopen voor de PS3, maar door jouw verhaal haak ik dus compleet af!
niets is leuker dan bijvoorbeeld met Barbados vanaf de 1e voorronde te moeten strijden voor een plekje bij de beste 32 van de wereld!
erg jammer dat ook deze uitvoering net zoals 2006 weer net niet compleet is! ik wacht wel tot na het WK als ie in de tientjes bak ligt
Tja snap je keus, echter had ik te veel zin in WK voetbal, dus toch gekocht voor PS3. Maar hoe slecht ook van EA, je kunt wel met het kleine land naar keuze spelen, alleen dan dus een ronde verder. Maar ik snap het ook niet echt van EA.
pi_80965862
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef LeNick het volgende:

[..]

mij was het serieus na 10x gelukt en dan ook nog wel gelijk met 3-0 (of 2, weet niet meer..)
Maar op welk niveau speel je? Want iedereen hier lijkt MINIMAAL worldclass te spelen
pi_80966098
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Maar op welk niveau speel je? Want iedereen hier lijkt MINIMAAL worldclass te spelen
amateur

nee, gewoon professional
pi_80966485
Ik speel als prof, maar ben wel uit geschakeld omdat ik 2de ben geworden in de poule achter noorwegen .
Ik ga nu met Australia proberen het wk te halen.
pi_80967334
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:09 schreef Darkzell het volgende:
Net ook m'n eerste WK voltooid. De finale werd mooi beslist met dit doelpunt
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19617576
Ik heb nog niet echt de kans gehad om het spel te spelen, maar in deze game waren de broekjes van NL toch wit? Of is er al een update geweest?
pi_80971331
Nederland heeft 4 tenues, die van de kwalificatie uit/thuis, en die ze op het wk gaan gebruiken uit/thuis, en die op het wk is dus oranje/zwart.
pi_80971952
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Nihonjin het volgende:
Nederland heeft 4 tenues, die van de kwalificatie uit/thuis, en die ze op het wk gaan gebruiken uit/thuis, en die op het wk is dus oranje/zwart.
Mooi zo, in de screenshots en filmpjes die ik had gezien vroeg ik me al af waarom ze geen zwarte broekjes hadden :p
pi_80973804
Gister bijna met Fiji gekwalificeerd voor t WK in de groep versloeg ik Nieuw-Zeeland en werd dus groepwinnaar, maar Noord-Korea was net iets te goed. Maak het mezelf ook niet makkelijk door op legendarisch te spelen, maar ik hou wel van uitdagingen
pi_80974123
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:25 schreef LeNick het volgende:

[..]

amateur

nee, gewoon professional
damnit, moet harder oefenen!
pi_80974500
Yes ook debiele doelpunten zijn me gegunt

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19630296

Hij mag blij zijn dat Sadam er niet meer is .

[ Bericht 15% gewijzigd door badboynova op 03-05-2010 17:22:36 ]
pi_80976409
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap ff niet wat je bedoeld. Dus als je bijvoorbeeld met Aruba de voorronde wint kwalificeer je je voor het wk. Maar je kunt niet dezelfde spelers oproepen als die zich hebben gekwalificeerd?
pi_80978257
Ik snap ook niet zo goed wat Apekoek bedoelt. Kun je geen kwalificatiewedstrijden spelen met een klein landje? Of bedoel je een voorronde om je te kwalificeren voor de kwalificatiewedstrijden?
pi_80980359
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Winski05 het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat Apekoek bedoelt. Kun je geen kwalificatiewedstrijden spelen met een klein landje? Of bedoel je een voorronde om je te kwalificeren voor de kwalificatiewedstrijden?
Dat laatste volgens mij ja, niet zo interessant dus.
pi_80991440
Na 2 poule fase, ga ik naar het wk met austalia.
En dit lukte me niet met Nederland , in 1 poule:').
pi_80991721
Ik verlies online heel veel.. Dat was met FIFA 10 wel anders Iemand tips?
pi_80994862
Spel zuigt nog meer dan Fifa10, wtf

Elke bal van mij gaan naar de tegenstanders, al mijn ballen gaan op de paal, elke keer als de tegenstander de bal afpakt valt mijn speler op de grond als je de bal langs de zijlijn afpakt gaat die ALTIJD uit, 1 of andere afrikaan kan Robben inhalen, elke tegenstander pakt spanje, engeland of frankrijk paassen gaat super traag of naar de verkeerde persoon, paas gaat naar de tegenstander ook al staat jouw teammaat helemaal vrij 5 meter verder mijn tegenstander kan met 1 persoon 3 van mij langslopen en scoren ook al loop ik hem kapot te beuken, enz
pi_80994873
Je kunt gewoon niet voetballen
pi_80994880
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt gewoon niet voetballen
Wat heeft dat ermee te maken
pi_80994893
Je moet de bal naar je eigen ventjes schieten
pi_80994905
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Je moet de bal naar je eigen ventjes schieten
Wat hebben je eigen voetbal skills met Fifa 10 te maken

En beter lezen: mijn teammaat staat vrij en nog paast hij ergens anders heen. Jij en ik weten allebei dat het spel voor geen meter klopt...
pi_80994914
Nee ik heb dit spel nog niet gespeeld
pi_80994922
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:26 schreef DrDentz het volgende:
Nee ik heb dit spel nog niet gespeeld
Schattig, je weet geen antwoord op mijn vraag
pi_80994956
Als je de bal naar je tegenstanders schiet kun je gewoon niet voetballen
pi_80994972
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:30 schreef DrDentz het volgende:
Als je de bal naar je tegenstanders schiet kun je gewoon niet voetballen
Welke tegenstander Je zegt dat ik niet kan voetballen. En ik heb het over Fifa World Cup. Wat hebben die 2 dingen met elkaar te maken Loop jij zelf in het spel?

Blijf eens van de alcohol af...

En trouwens wil ik dat de bal naar de tegenstander gaat?
Nee, dat doet het spel want ik loop naar mijn teammaat voordat ik paas....
pi_80995016
Die tegenstander die met 1 persoon langs 3 van die van jou loopt ook al beuk jij hem (in het echt neem ik aan, een fysieke beuk, je loopt immers niet zelf in het spel)
pi_80995419
Het blijft natuurlijk een game en niet een superrealistische situatie.

Online win ik wel, al doe ik world cup kom ik wel altijd door de poule, maar heb ik meer moeite met de knock-out. Hoogste wat ik tot nu toe heb bereikt was de halve finale met Brazilië, maar ik hoop ooit online de world cup te kunnen winnen Ook 1x met Iceland de kwart finale gehaald xD

En in het begin had ik ook wel moeite met scoren en eigenlijk nog steeds wel, ik kom in een wedstrijd toch wel zo'n 4x alleen op de keeper en meestal scoor ik er dan maar 1tje =(
pi_81001429
Ja dat falen bij een 1 op 1 valt me ook op ja, je hebt nog steeds meer kans om te scoren met een lobje....
pi_81010399
Na 2 keer verloren en tig keer 1-1, heb ik eindelijk van dat kut portugal gewonnen 3-0.
Door de overwinning ben ik bij de laatste 16 met australia.
pi_81010404
Welk niveau spelen jullie tegen de computer? Zelf kies ik altijd voor Worldclass.

Twee pogingen om WK te winnen gedaan en allebeide keren gefaald Eerst met Nederland uitgeschakeld door Spanje in kwartfinale met 4-0. Daarna met Brazilie geprobeerd. Poule alles gewonnen, achtste finale tegen Chili: 4-4 (tegengoal in blessuretijd) maar wel gewonnen na strafschoppen. Daarna kwartfinale tegen Kameroen 1-1 (weer tegengoal in blessuretijd), 3-1 gewonnen na verlenging. Halve finale vervolgens tegen Nigeria: 1-1 (alweer de 1-1 tegen in blessuretijd ), maar wel weer door na strafschoppen.

In de finale tegen Spanje (2-0 voor bij rust, maar toen liep mijn PS vast Dus opnieuw de finale tegen Spanje, gelukkig weer op 2-0 voorsprong, maar toch uiteindelijk 2-2 gespeeld. Na strafschoppen nu verloren. Merk wel dat de AI van tegenpartij stuk verbeterd is.
pi_81010536
Ik schopte C Ronaldo op pro niveau voor ze kont.
pi_81010727
Ik heb het gevoel dat ze pas vanaf worldclass uberhaupt kunnen scoren...ieder ander niveau schieten ze toch wel alles op je keeper of spelen ze hem eindeloos rond tot ze hem kwijt zijn..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:10:20 #296
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81011417
Haha valt bij mij wel mee, maar meer dan één keer scoren ze niet nee.
I want to bla bla bla
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:17:16 #297
244271 WJE11
pi_81014137
Net WK online gewonnen, kwam in de halve finale met Brazilië een Nederlander tegen die met Nederland speelde. Op zijn Duits gewonnen met 2-0 in de 86e en 90e minuut . Daarna tegen Duitsland in de finale met 3-2 gewonnen, ook pas laat in de wedstrijd.

Nu maar eens met Rusland kwalificeren voor het WK en dan maar verder kijken,
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:40:34 #298
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81017475
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dat laatste volgens mij ja, niet zo interessant dus.
Het is gewoon simpel weg niet compleet, hoe moeilijk kan het zijn om een voorronde er in te bouwen? Ik en meer mensen zullen dat wel kunnen waarderen, waarom niet als alle landen vertegenwoordigd zijn in het spel?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:58:58 #299
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_81018333
Het grootste hekelpunt is gewoon dat je maar 1 man naar voren kan laten rennen met L1, na een opbouw vanaf de zijkant zal mijn back dus altijd stoppen met zijn rush en terugwandelen naar de middellijn
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_81019943
Portugal (na 8x) was lastig en Frankrijk ook (na 5x), maar Rusland (1x) en Brazil (1x) heb ik toch redelijk makkelijk verslagen.
Nu wacht de finale tegen Italie op me .
pi_81020231
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')