Release staat gepland voor 27 april in Amerika en 30 april voor Europa. Vanwege Koninginnedag in Nederland al te koop op 29 april.quote:(Wikipedia) 2010 FIFA World Cup is een nieuwe game die wordt ontwikkelt door EA Canada en uitgegeven door EA Sports. De game staat in het teken van het aankomend Wereldkampioenschap voetbal 2010.
Hele producer blog (Engels)quote:Responsiveness
- New chest traps that allow you to chest the ball in the direction you want to go rather than having to take mid air touches after a chest to change direction.
- The ability to let a ball drop over your shoulder and move off in the direction of ball travel. Great for preserving momentum with lofted through balls.
- Improved the problem of trapping the ball too far and being ’stunned’, then taking too long to go and dribble the ball.
- Defensively, players will now clear an aerial ball rather than do a chest trap first when you are asking for a clearance.
- …and many more
Goalkeeper
- Improved the ‘narrowing down the angle’ logic so the keeper doesn’t come out so soon and so far, making him vulnerable to the chip shot.
- Ability to change his save direction if there is a deflection.
- Added variety to punching which results in punches sometimes not clearing the ball out of danger.
- …and many more
CPU Teams
- Added more skill moves for the CPU to use depending on a player’s flair attribute or trait.
- Better understanding of game context and situation, resulting in more intelligent changes of tactics/mentality.
- Manager now looks at who he has as subs and will attempt to give star players on the bench some playing time (i.e. Fabregas for Spain; Pato for Brazil). Previously he would rely solely on match rating and fatigue, leading to unrealistic substitutions or the same one over and over again.
- …and many more
Positioning
- Teammates will now take more factors into account when looking into space inside the box when they are making a run for a cross to be delivered. I can verify how exciting this is having seen the way that Emile Heskey bulldozed his way onto the end of a cross in Andorra the other day.
- Improved marking for when the CB pushes up to the ball possessor when he shouldn’t, leaving the team vulnerable to an easy through ball and 1-1 with the GK.
- …and many more
Shooting
- Improved the realism of where players strike the ball to give more off centre strikes leading to more swerve and variety in ball trajectory.
- Changed the chip shot to make it more challenging and also to improve the feel of it - more backspin, better trajectory.
- …and many more
Passing
- Added personality to crosses to allow better players to put in more driven crosses into the box.
- Added chest and shoulder passes.
- Lowered the amount of power you can get on backwards crosses and backwards lofted through balls, forcing you to have to roughly face the way you want to pass for these types of kicks to succeed.
- …and many more
Set Pieces
- Ability to trigger a teammate run on a quick free kick.
- Lowered the likelihood of the CPU scoring from FKs, they were too good.
- …and many more
Ah die update ziet er inderdaad niet verkeerd uitquote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef WSquater het volgende:
Shoombak, heb even de producer blog gelezen en er lijken nog aardig wat verbeteringen en nieuwe dingen te zijn. Heb extra info geplaatst. Meer info in die producer blog.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 21 februari 2010 21:23 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ah die update ziet er inderdaad niet verkeerd uit
Schijnbaar welquote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Marsenal het volgende:
Van de vaart lijkt te kloppen, maar dies toch niet zo klein?
Geen idee (ik denk niet Boula) - Geen idee (deze is wel heul lelijk) - v.d.Vaart - v.Persie - Ooijerquote:
Zo slecht zijn ze toch niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Geen idee (ik denk niet Boula) - Geen idee (deze is wel heul lelijk) - v.d.Vaart - v.Persie - Ooijer
quote:
Waar? en voor de volle mep?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef Crimyclown het volgende:
De release is 29.04.2010. Heb hem zojuist gereserveerd!
Dat idee heb ik al een paar jaar, maar goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef mindyourstep het volgende:
Heb het idee dat PC gaming gaat afnemen.
Inderdaad. Dat heb ik dus ook. Het speelt naar mijn gevoel ook wel fijner dan FIFA 10, en zeker met de verlichting hebben ze het veel beter gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef Darkzell het volgende:
Ik blijf de demo ook maar spelen en twijfel zelfs nu om hem aan te schaffen, ondanks dat ik fifa 10 al heb en in world cup eigenlijk alleen maar landen teams zitten. Het spel ademt gewoon veel meer sfeer uit. Ik heb Fifa 10 ook nog maar eens opgestart en daarin lijkt het ook wel alsof het continue donker is, zelfs als je het weer gewoon op zonnig/dag staat.
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef FP128 het volgende:
Weet je,ondanks dat ik het voetbal op zijn tijd een warm hart toedraag, zie ik wel
dat er om de zoveel tijd een tussenrelease uitkomt vlak voor een WK of EK.
Waarom kun je niet gewoon je huidige FIFA met de landenteams even
editten(updaten) en dan heb je hetzelfde effect namelijk: actuele spelers.
Hoef je toch niet een geheel nieuw spel te kopen omdat EA het weer uitbrengt?
Ik nu dus ookquote:
Briljant.quote:
Maar je kunt van GTA 4 wel The Ballad of Gay Tony maken met DLC. Toch een beetje jammer dat dit weer een compleet nieuw spel moet zijn waar je de volle mep voor moet neerleggen, maarja het is niet anders, als EA een koe ziet moet die gemolken worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:49 schreef WSquater het volgende:
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?
Me too, totdat je de bekende spellen speelt en ziet dat er miljoen hackers zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef Rejected het volgende:
Paar jaar geleden dacht ik nog dat PC gaming zou domineren.
Hoopte op een Bergkamp of van Bastenquote:"World Cup's" Ultimate 11 legends team features some of the greatest stars the sport has ever seen, including Peter Shilton, Fernando Hierro, Franz Beckenbauer, Viktor Onopko, Giacinto Facchetti, Zico, Lothar Matthäus, Rivellino, Bum Kun Cha, Butragueño, Roger Milla, Cláudio Taffarel, Jean-Pierre Papin, Carlos Alberto, Rudi Völler, Abédi Pele, Gheorghe Hagi, Gianni Rivera, Bruno Conti, Michel Preud'homme, Eric Cantona, Franco Baresi, Paul Gascoigne, Hugo Sánchez, Leonardo, Wynton Rufer, Ronald Koeman, Zbigniew Boniek, Marius Trésor, Amancio, Hans Krankl, Jorge Campos, Andreas Brehme, Thomas Ravelli, and of course, Lalas.
Waarom geen Cruijff, Pele of Maradonnaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
Nieuwe Classic X spelers! IUit een artikeltje op ESPN:
[..]
Hoopte op een Bergkamp of van Basten
Bijna hetzelfde als in Fifa 09 geloof ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
Nieuwe Classic X spelers! IUit een artikeltje op ESPN:
[..]
Hoopte op een Bergkamp of van Basten
Zou met rechten te maken hebben. De oud-spelers moeten zelf toestemming geven.. Maar ja, Maradonna zit wel als manager in het spel, dus waarom niet als speler?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Doks het volgende:
[..]
Waarom geen Cruijff, Pele of Maradonna
Bold is nieuw, iig ten opzichte van Fifa 10quote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als in Fifa 09 geloof ik.
"Vroeger" zat dat er gewoon standaard inquote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Marsenal het volgende:
Mooie DLC zou zijn als je de ploegen van 74 ofzo zou kunnen spelen..
In World Cup 98 zeker, die kon je zelfs in "zwart-wit" spelenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
"Vroeger" zat dat er gewoon standaard inZelfs in standaard Fifa ** volgens mij
Ik heb 97 nog flink gespeeld, maar daarna tot 09 niet meer aangeraakt... Als ik dit had geweten.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
"Vroeger" zat dat er gewoon standaard inZelfs in standaard Fifa ** volgens mij
Dat denk ik wel, aangezien ie donderdag uitkomtquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:04 schreef WSquater het volgende:
Over een weekje heb ik hem misschien al heel wat uurtjes gespeeld.
Demo is leuk te spelen... wel wat anders voor mn gevoel dan Fifa 10...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:43 schreef Marsenal het volgende:
Demo is wel naar verwachting bij mij, wil em toch echt graag hebben straks.. Hij ziet er ook echt iets gelikter uit, ook best leuk.. En dat de bondscoaches erin zitten is helemaal vet.
Dat gevoel had ik zelf ook, wat me wel opviel is dat de voordeel regel niet zo lekker werkt (in fifa 10 werkt het ook niet, maar het is wel anders heb ik het gevoel).quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Demo is leuk te spelen... wel wat anders voor mn gevoel dan Fifa 10...
Niveau is ook goed!
Ik geef niks om voetbal maar om te spelen op de console vind ik het altijd wel stoer!
Donderdag moet ik een heleboel dingen doen, dus misschien 's avonds even en vrijdag Koninginnedag en dan ga ik vast wel ergens naar toe tenzij het weer tegenvalt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien ie donderdag uitkomt
Eens. Op een console vind ik het ook altijd leuk om te spelen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Demo is leuk te spelen... wel wat anders voor mn gevoel dan Fifa 10...
Niveau is ook goed!
Ik geef niks om voetbal maar om te spelen op de console vind ik het altijd wel stoer!
Je kan wel door alle landen browsen, maar je kan inderdaad alleen Spanje en Italie kiezen in de demo. Eigenlijk wel jammer dat het allebei zulke sterke teams zijn. Nu weten we nog niet echt hoe de balans is.quote:Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef WJE11 het volgende:
Net de demo gedownload (Xbox360) en speelt lekker soepel. Jammer dat je alleen maar met Spanje en Italië kan spelen, of zie ik andere teams over het hoofd?![]()
Zo maar reserveren @ bol.com
Achja, dat is dan pech voor even. Ik vind het publiek iig een grote verbetering en de verwerking van de coaches mag er ook zijn, speelstijl is ook wat soepeler.quote:Op zondag 25 april 2010 18:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan wel door alle landen browsen, maar je kan inderdaad alleen Spanje en Italie kiezen in de demo. Eigenlijk wel jammer dat het allebei zulke sterke teams zijn. Nu weten we nog niet echt hoe de balans is.
Eensquote:Op zondag 25 april 2010 20:42 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Achja, dat is dan pech voor even. Ik vind het publiek iig een grote verbetering en de verwerking van de coaches mag er ook zijn, speelstijl is ook wat soepeler.
In ieder geval al wel beter dan de vorige keer.quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef FalleNk810i het volgende:
snap niet waarom deze spellen er altijd zo lelijk uitzien, alsof we nog in 2000 leven ofzo. Niet dat voetbal een revolutionary sport is ofzo maar toch
Ik begin met Nederland, en daarna ga ik een slecht land kiezenquote:Op zondag 25 april 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou het zoeken naar de game kan beginnen!
Ga denk meteen een team pakken wat niet naar het wk gaat
1-3 dagen na release (staat op de website van hun)quote:Op maandag 26 april 2010 15:36 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist besteld bij mediaoffer.nl voor ¤40,-. Hopelijk is ie mooi op de release binnen.
Maar vaak is ie er gewoon op de release. Just Cause 2 had ik ook via hun een dag eerder dan de release, Splinter Cell hadden ze al twee dagen voor de release verzonden volgens mij.quote:Op maandag 26 april 2010 16:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
1-3 dagen na release (staat op de website van hun)
Ja, maar ik had hem via internet besteld voor ongeveer 40 euro (in de winkel zal ie vast wel 60 of 65 kosten).quote:Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja woensdag zal ie wel in de winkels liggen
Je mag heul niet pindakazenquote:
Inderdaad. Met een beetje geluk morgen al, dus kan nog wel even wachten.quote:
Tja, ik heb hem ook voor 40 euro online besteld (andere winkel). Als het goed is ook morgen - en anders donderdag - binnen. Komt dus wel goed. Het is niet de moeite waard om nu naar bijvoorbeeld de FRS te gaan en hem voor 60 euro te kopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef ROFLOL het volgende:
Veel winkels verkopen hem al, oa Mediamarkt Rotterdam Alexandrium maar ook FRS.
Wacht zelf nog op Mediaoffer, hopelijk morgen binnen. ¤40 is nice! Even spelen tot dat ik op vakantie ga.
hier alleen bartsmitquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef ROFLOL het volgende:
Veel winkels verkopen hem al, oa Mediamarkt Rotterdam Alexandrium maar ook FRS.
Wacht zelf nog op Mediaoffer, hopelijk morgen binnen. ¤40 is nice! Even spelen tot dat ik op vakantie ga.
Nick wat is jouw reden om deze fifa versie te halen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat alle winkels hier al om 5 uur dicht zijn!
Hoeveel kostte het je?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Oliver23 het volgende:
Zojuist gekocht bij de MediaMarkt in Utrecht
Ik koop 'm omdat ik FIFA 10 niet heb (dus dat telt wel mee), maar ook omdat de sfeer, de graphics, de verlichting veel beter is. Ook zijn er 100+ gameplay verbeteringen waarvan ik weet dat ik die verbeteringen wel fijn vind.quote:
Ik speel wel af en toe fifa 10quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick wat is jouw reden om deze fifa versie te halen?
(zie je nooit fifa 10 doen eigenlijk )
Dan speel je als ik er niet ben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik speel wel af en toe fifa 10! Uhm haal hem omdat ik de demo erg lekker vond spelen!
Dat ik wonquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan speel je als ik er niet ben.
We hadden ooit eens een potje tegen elkaar gespeeld, weet jij nog wat de uitslag toen was?
Nu ben ik over de streep, ik ga hem halen.quote:
Belachelijk duur, maar in ieder geval niet die belachelijke 60 of 65 euro die sommige winkels vragen. Is-ie leuk?quote:
Als je het maar niet waagt om met Nederland te spelen en dan van hem te verliezen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu ben ik over de streep, ik ga hem halen.
[ afbeelding ]
En welk land ben ik danquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
Belachelijk duur, maar in ieder geval niet die belachelijke 60 of 65 euro die sommige winkels vragen. Is-ie leuk?
[..]
Als je het maar niet waagt om met Nederland te spelen en dan van hem te verliezen...
Iceland tochquote:
Je zou veel kwader zijn, als je vroeger met meneer pastoor moest gamequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef LeNick het volgende:
OKE KUT, ik wilde het niet doen.. Na DJ Hero en Splinter Cell Conviction vorige week zou het te gek worden, maar ik haal hem toch maar wel morgen!Boos op mijzelf!
Misschien wel leuk om als het spel eenmaal uit is een toernooitje op te zetten op Fok.
Niet zo negatief. Volgende week kan je dood zijn door van alles (auto ongeluk, onverwachte ziekte etc.), dus je moet er nu maar van genieten!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef LeNick het volgende:
OKE KUT, ik wilde het niet doen.. Na DJ Hero en Splinter Cell Conviction vorige week zou het te gek worden, maar ik haal hem toch maar wel morgen!Boos op mijzelf!
Misschien wel leuk om als het spel eenmaal uit is een toernooitje op te zetten op Fok.
Ah, dat lijkt me ppiijnnlijk. Je kan trouwens ook gewoon op straat gaan bedelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef badboynova het volgende:
Net geld gehad van me vriendin om haar kat morgen te laten helpen (hakkie takkie weg zakkie).
Maar ik bedenk mezelf net dat ik zelf heel erg handig ben, dus ik zou het zelf kunnen doen en daarna de game van het geld kopen dat ik bespaard heb.
Je heb me op een idee gebracht " straat+vriendin= fifa world cupquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me ppiijnnlijk. Je kan trouwens ook gewoon op straat gaan bedelen.
Het is toch even wennen als je Fifa 10 bent gewendquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef LeNick het volgende:
Bevalt de full game?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze lopen bij Fifa wel erg achter met de faces he?
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.
[ afbeelding ]
Het was wel weer drama bij Bart Smit.
Eerst moest ik ze uitleggen dat ze hem al mochten verkopen, terwijl de kassa slet bij hoog en laag bleef volhouden dat ik ongelijk had.
BBN: verkoop me die sjit.
Kassa slet: nee dat mag niet.
BNN: Het mag wel, kijk op je release lijst.
Kassa slet: Oeps je heb gelijk, dat is dan 60 euro.
BBN: Echt niet dat hij MIJ 60 euro gaat kosten.
Kassa slet: Nou echt wel want anders krijg je hem gewoon niet.
BBN: Dat zullen we wel eens zien (met een ninja move trek ik een kado bon uit me zak).
Kassa slet:![]()
.
BBN: IN YOUR FACE BITCH.
Kassa slet: Dat is dan 50 euro![]()
BBN: Ik zei je toch dat ik geen 60 euro ging betalen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.
[ afbeelding ]
Eerst moest ik ze uitleggen dat ze hem al mochten verkopen, terwijl de kassa slet bij hoog en laag bleef volhouden dat ik ongelijk had.
BBN: Dat zullen we wel eens zien (met een ninja move trek ik een kado bon uit me zak).
.
Volgens mij is daar zoveel onduidelijkheid over, want als ik naar verschillende release lijsten kijk zie ik steeds een andere datum.quote:
Kut! Dat zie ik mijn vriendin niet doen, die gaat ook straks langs de bart smitquote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.
[ afbeelding ]
.
Labiele mensen bij Intertoysquote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kut! Dat zie ik mijn vriendin niet doen, die gaat ook straks langs de bart smit!
Pics van de Kassa slet?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.
[ afbeelding ]
.
http://www.xboxworld.nl/release/?filter=1270072800quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Opzich klopt het niet, want de releaselijst zal toch echt 29-4 aangeven
Vriendin heeft hem net meegekregenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://www.xboxworld.nl/release/?filter=1270072800
Bart Smit geeft nu geen release datum meer aan
intertoys heeft weer een relase datum 29-4.
Heeft ze er ook moeite voor moeten doen?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vriendin heeft hem net meegekregen
Nee lag gewoon in de schappenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heeft ze er ook moeite voor moeten doen?
Score met lobjesquote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef LaTiNo het volgende:
Kan iemand al verifieren dat de lobjes bij de uitkomende keeper idd moeilijker zijn geworden (ik en mijn speelmaatje scoren 50% van onze goals zo nu)
ja ach, doe het niet voor de lol, maar als je alleen op de keeper af stormt is de scoringskans nu eenmaal groter, dan ga je dat niet laten liggen natuurlijk......quote:Op woensdag 28 april 2010 16:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Score met lobjes![]()
1 keer is leuk, maar sommige doen echt niks anders dan zo score
Hij heeft ook een tutorial gebruikt om dit topic te vindenquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik het kan:')quote:Op woensdag 28 april 2010 17:31 schreef LaTiNo het volgende:
Sorry hoor oh-Kundige Superieure Guru's dat ik dat niet kan...
Fifa 10 is net iets anders dan de wk versie ( for the fun).quote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wrm spelen jullie niet gewoon FIFA
Je kan de druk niet aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Pfff
Ik kan maar niet winnen met penalty's, bijna alles gaat naast
Als ik erop oefen gaat het wel goed.
Schop Ronaldo het veld uit!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef LeNick het volgende:
Als ik trouwens win sta ik tegen Duitsland of Portugal in de finale.
Mooie actie! En de voorzetten zijn idd flink verbeterd!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Voorzetten lukken mij wel een stuk beter dan in Fifa 10
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19435476
Echte helden spelen inderdaad kwalificaties met teams die het niet gered hebben!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff gaat met Canada nog lastig worden. 2 wedstrijden gewonnen, maar daarna met 3-0 eraf bij mexico
De enige die ik tot nu toe ben tegen gekomen is, de voordeel regel werkt niet echt lekker.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef jpg97 het volgende:
Al veel bugs tegengekomen?
Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef WSquater het volgende:
Pff, al 15 km gelopen vandaag. Zometeen weer wat werk doen en om 14:00 weer 2 uur lopen. Dan kom ik thuis, even wat drinken enzo. Dan is het alweer bijna tijd voor eten, dus dat wordt eten dus op z'n vroegst pas om 18 of 19 uur FIFA World Cup spelen(tenzij ik nog een plekje vind tussen die 16 en 17 uur). Pff.
Maar goed, nu wel vakantie. Morgen toch slecht weer dus ik ga niks doen met Koninginnedag behalve een beetje gamen.
Ik baal echt dat ik het spel nog niet heb kunnen uitproberen.
Geweldig. Vertraging opgelopen dus ben nu op z'n vroegst pas om 5 uur klaar. Balen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelen.
Spelers kunnen geblesseerd raken tijdens gewone club wedstrijden (dus speler X raakt geblesseerd voor Ajax en daardoor kan speler X niet spelen met het Nederlands elftal). Dus ze hebben het wel degelijk veranderd, maar goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef LaTiNo het volgende:
Ligt het nou aan mij of komen er wel heel veel blessures in voor? Ze hebben dat aspect aan het spel toch niet weer overdreven aandacht gegeven, zoals met de scheidsrechter in FIFA10?
Hm, niet tot 5 uur, niet tot 6 uur uitgelopen maar tot 7 uur. Pff. Om 8 uur had ik eindelijk eten op en kon ik even rusten en nu heb ik eindelijk vakantie.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelen.
Stuur ze dan naar de dokterquote:Op donderdag 29 april 2010 21:28 schreef Nusion het volgende:
Wat zien sommige spelers er slecht uit, soms nog slechter dan in fifa 10
Krantenwijk of wat?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hm, niet tot 5 uur, niet tot 6 uur uitgelopen maar tot 7 uur. Pff. Om 8 uur had ik eindelijk eten op en kon ik even rusten en nu heb ik eindelijk vakantie.
Vandaag geen fifa world cup, morgen weer een dag.
IEMANNDDDDDDD loopt zich vrijquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef Marsenal het volgende:
Waarschijnlijk ruk, zoals altijd. Ik ken die slechte quotes uit m'n hoofd ondertussen.
"Dít is Seedorf!" Maar in World Cup waarschijnlijk niet.
"Die pass komt niet aan." Bij zo'n beetje iedere onderschepping.
"Als dat buitenspel was, eet ik mijn hoed op." Eet smakelijk. Alweer.![]()
"Die bal rolt weg, maar wie is daar het eerste bij?" Als de bal allang weer is opgepikt.
"Zo, de eerste helft is afgelopen, Youri, hoe denkt je dat de 2e helft zal gaan?"
Ik moet het maar weer op Engels zetten denk ik...
Ik ben nu bezig om me met Israël te kwalificeren voor het WK.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:41 schreef Winski05 het volgende:
Iemand al iets moois gepresteerd met een klein land?
Zelf probeer ik Zuid Afrika wereldkampioen te maken.Net de groepsfase doorgekomen, ondanks een oorwassing tegen Frankrijk(0-6). Ben benieuwd of het me gaat lukken.
Daarna ga ik eens proberen om met een klein land(0.5 of 1 ster) me te kwalificeren voor het WK.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
TVP!
Noem dat maar niet mooi....... Tot nu toe heb ik ze er zo lekker nog niet in gehad hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef Jmsls het volgende:
Niet echt een super mooie maar ik vond m wel er lekker in zitten
quote:
Mooi doelpuntquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef Jmsls het volgende:
fokking hell man, zo heb ik ook nog nooit kunnen scorenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef Jmsls het volgende:
Op de radar kijken, ik zag de keeper voor z'n goal staan, toen deed ik RB (Rechter Bumper) en B (schieten) en toen vloog hij er lekker in. Ik had ook even van 'Huh, sinds FIFA 07 heb ik nooit zo gescoord'quote:Op zondag 2 mei 2010 02:15 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
fokking hell man, zo heb ik ook nog nooit kunnen scoren
Wat doe je precies om zo te scoren eigenlijk? Ik neem aan niet domweg op de rode knop drukken?
Haha ja, in FIFA 08 kan je gewoon lekker schieten op de middencirkel en hij zit erin. Maar sinds die FIFA word t wel moeilijker.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:21 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk wel, bij FIFA kan je zelfs vanuit de middencirkel scoren al moet ik bekennen dat het wel met de Xavi's is en niet met lower league spelers oid
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Eerste oefenduel met Nederland, pijnlijk verloren met 4-0 van Rusland![]()
Tweede oefenduel, 1-1 gelijk tegen Tsjechië (1-1)
Eerste kwalificatieduel gewonnen van Macedonië (0-3).
Trouwens is het nieuwe manier van penalty's stoppen wel even wennen
Zeker omdat maarten geblesseerd isquote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Weer verder gegaan.
In een oefenduel Portugal met 4-0 verslagen.
Tweede kwalificatieduel met 2-0 gewonnen van IJsland.
Derde kwalificatieduel 1-1 gelijk uit bij Noorwegen.
Tot nu toe is Michel Vorm mijn held in de selectie
Nee, Stekelenburg vond ik matig keepen, vandaar koos ik voor Vorm. Maakt qua verschil weinig uit (Stekelenburg 78, Vorm 76)quote:
Nicequote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef Dr_Evil het volgende:
Met m'n vrtual pro, al vaker een poging gedaan, maar t ging steeds mis![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19562597
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef LaTiNo het volgende:
Ik kon duitsland maar niet verslaan op Professional (5x!), moest dus terug naar Semi-Pro![]()
Ik vind het echt VEEL moeilijker om balbezit te houden met deze versie.
Ik stond op het punt het spel te kopen voor de PS3, maar door jouw verhaal haak ik dus compleet af!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef Apekoek het volgende:
Waardeloos, wel 199 landen in het spel, maar ze zijn te beroert om er even een voorronde in te knallen! Met mini landjes zoals Barbados, Aruba etc. kun je wel kwalificeren maar moet je dat team vervangen voor een ander team die wel de voorronden heeft overleefd. Kortom de kwalificaties zijn niet helemaal vanaf het begin, in godsnaam waarom? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat er ook in te bouwen?
Tja snap je keus, echter had ik te veel zin in WK voetbal, dus toch gekocht voor PS3. Maar hoe slecht ook van EA, je kunt wel met het kleine land naar keuze spelen, alleen dan dus een ronde verder. Maar ik snap het ook niet echt van EA.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:51 schreef Eggos het volgende:
[..]
Ik stond op het punt het spel te kopen voor de PS3, maar door jouw verhaal haak ik dus compleet af!
niets is leuker dan bijvoorbeeld met Barbados vanaf de 1e voorronde te moeten strijden voor een plekje bij de beste 32 van de wereld!
erg jammer dat ook deze uitvoering net zoals 2006 weer net niet compleet is! ik wacht wel tot na het WK als ie in de tientjes bak ligt
Maar op welk niveau speel je? Want iedereen hier lijkt MINIMAAL worldclass te spelenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef LeNick het volgende:
[..]
mij was het serieus na 10x gelukt
en dan ook nog wel gelijk met 3-0
(of 2, weet niet meer..)
amateurquote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Maar op welk niveau speel je? Want iedereen hier lijkt MINIMAAL worldclass te spelen
Ik heb nog niet echt de kans gehad om het spel te spelen, maar in deze game waren de broekjes van NL toch wit? Of is er al een update geweest?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:09 schreef Darkzell het volgende:
Net ook m'n eerste WK voltooid. De finale werd mooi beslist met dit doelpunt
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19617576
Mooi zo, in de screenshots en filmpjes die ik had gezien vroeg ik me al af waarom ze geen zwarte broekjes hadden :pquote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Nihonjin het volgende:
Nederland heeft 4 tenues, die van de kwalificatie uit/thuis, en die ze op het wk gaan gebruiken uit/thuis, en die op het wk is dus oranje/zwart.
Ik snap ff niet wat je bedoeld. Dus als je bijvoorbeeld met Aruba de voorronde wint kwalificeer je je voor het wk. Maar je kunt niet dezelfde spelers oproepen als die zich hebben gekwalificeerd?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef Apekoek het volgende:
Waardeloos, wel 199 landen in het spel, maar ze zijn te beroert om er even een voorronde in te knallen! Met mini landjes zoals Barbados, Aruba etc. kun je wel kwalificeren maar moet je dat team vervangen voor een ander team die wel de voorronden heeft overleefd. Kortom de kwalificaties zijn niet helemaal vanaf het begin, in godsnaam waarom? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat er ook in te bouwen?
Dat laatste volgens mij ja, niet zo interessant dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Winski05 het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat Apekoek bedoelt. Kun je geen kwalificatiewedstrijden spelen met een klein landje? Of bedoel je een voorronde om je te kwalificeren voor de kwalificatiewedstrijden?
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt gewoon niet voetballen
Wat hebben je eigen voetbal skills met Fifa 10 te makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Je moet de bal naar je eigen ventjes schieten
Schattig, je weet geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:26 schreef DrDentz het volgende:
Nee ik heb dit spel nog niet gespeeld
Welke tegenstanderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:30 schreef DrDentz het volgende:
Als je de bal naar je tegenstanders schiet kun je gewoon niet voetballen
Het is gewoon simpel weg niet compleet, hoe moeilijk kan het zijn om een voorronde er in te bouwen? Ik en meer mensen zullen dat wel kunnen waarderen, waarom niet als alle landen vertegenwoordigd zijn in het spel?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat laatste volgens mij ja, niet zo interessant dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |