Zou met rechten te maken hebben. De oud-spelers moeten zelf toestemming geven.. Maar ja, Maradonna zit wel als manager in het spel, dus waarom niet als speler?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Doks het volgende:
[..]
Waarom geen Cruijff, Pele of Maradonna
Bold is nieuw, iig ten opzichte van Fifa 10quote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als in Fifa 09 geloof ik.
"Vroeger" zat dat er gewoon standaard inquote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Marsenal het volgende:
Mooie DLC zou zijn als je de ploegen van 74 ofzo zou kunnen spelen..
In World Cup 98 zeker, die kon je zelfs in "zwart-wit" spelenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
"Vroeger" zat dat er gewoon standaard inZelfs in standaard Fifa ** volgens mij
Ik heb 97 nog flink gespeeld, maar daarna tot 09 niet meer aangeraakt... Als ik dit had geweten.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
"Vroeger" zat dat er gewoon standaard inZelfs in standaard Fifa ** volgens mij
Dat denk ik wel, aangezien ie donderdag uitkomtquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:04 schreef WSquater het volgende:
Over een weekje heb ik hem misschien al heel wat uurtjes gespeeld.
Demo is leuk te spelen... wel wat anders voor mn gevoel dan Fifa 10...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:43 schreef Marsenal het volgende:
Demo is wel naar verwachting bij mij, wil em toch echt graag hebben straks.. Hij ziet er ook echt iets gelikter uit, ook best leuk.. En dat de bondscoaches erin zitten is helemaal vet.
Dat gevoel had ik zelf ook, wat me wel opviel is dat de voordeel regel niet zo lekker werkt (in fifa 10 werkt het ook niet, maar het is wel anders heb ik het gevoel).quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Demo is leuk te spelen... wel wat anders voor mn gevoel dan Fifa 10...
Niveau is ook goed!
Ik geef niks om voetbal maar om te spelen op de console vind ik het altijd wel stoer!
Donderdag moet ik een heleboel dingen doen, dus misschien 's avonds even en vrijdag Koninginnedag en dan ga ik vast wel ergens naar toe tenzij het weer tegenvalt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien ie donderdag uitkomt
Eens. Op een console vind ik het ook altijd leuk om te spelen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Demo is leuk te spelen... wel wat anders voor mn gevoel dan Fifa 10...
Niveau is ook goed!
Ik geef niks om voetbal maar om te spelen op de console vind ik het altijd wel stoer!
Je kan wel door alle landen browsen, maar je kan inderdaad alleen Spanje en Italie kiezen in de demo. Eigenlijk wel jammer dat het allebei zulke sterke teams zijn. Nu weten we nog niet echt hoe de balans is.quote:Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef WJE11 het volgende:
Net de demo gedownload (Xbox360) en speelt lekker soepel. Jammer dat je alleen maar met Spanje en Italië kan spelen, of zie ik andere teams over het hoofd?![]()
Zo maar reserveren @ bol.com
Achja, dat is dan pech voor even. Ik vind het publiek iig een grote verbetering en de verwerking van de coaches mag er ook zijn, speelstijl is ook wat soepeler.quote:Op zondag 25 april 2010 18:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan wel door alle landen browsen, maar je kan inderdaad alleen Spanje en Italie kiezen in de demo. Eigenlijk wel jammer dat het allebei zulke sterke teams zijn. Nu weten we nog niet echt hoe de balans is.
Eensquote:Op zondag 25 april 2010 20:42 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Achja, dat is dan pech voor even. Ik vind het publiek iig een grote verbetering en de verwerking van de coaches mag er ook zijn, speelstijl is ook wat soepeler.
In ieder geval al wel beter dan de vorige keer.quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef FalleNk810i het volgende:
snap niet waarom deze spellen er altijd zo lelijk uitzien, alsof we nog in 2000 leven ofzo. Niet dat voetbal een revolutionary sport is ofzo maar toch
Ik begin met Nederland, en daarna ga ik een slecht land kiezenquote:Op zondag 25 april 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou het zoeken naar de game kan beginnen!
Ga denk meteen een team pakken wat niet naar het wk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |