IEMANNDDDDDDD loopt zich vrijquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef Marsenal het volgende:
Waarschijnlijk ruk, zoals altijd. Ik ken die slechte quotes uit m'n hoofd ondertussen.
"Dít is Seedorf!" Maar in World Cup waarschijnlijk niet.
"Die pass komt niet aan." Bij zo'n beetje iedere onderschepping.
"Als dat buitenspel was, eet ik mijn hoed op." Eet smakelijk. Alweer.![]()
"Die bal rolt weg, maar wie is daar het eerste bij?" Als de bal allang weer is opgepikt.
"Zo, de eerste helft is afgelopen, Youri, hoe denkt je dat de 2e helft zal gaan?"
Ik moet het maar weer op Engels zetten denk ik...
Ik ben nu bezig om me met Israël te kwalificeren voor het WK.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:41 schreef Winski05 het volgende:
Iemand al iets moois gepresteerd met een klein land?
Zelf probeer ik Zuid Afrika wereldkampioen te maken.Net de groepsfase doorgekomen, ondanks een oorwassing tegen Frankrijk(0-6). Ben benieuwd of het me gaat lukken.
Daarna ga ik eens proberen om met een klein land(0.5 of 1 ster) me te kwalificeren voor het WK.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
TVP!
Noem dat maar niet mooi....... Tot nu toe heb ik ze er zo lekker nog niet in gehad hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef Jmsls het volgende:
Niet echt een super mooie maar ik vond m wel er lekker in zitten
quote:
Mooi doelpuntquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef Jmsls het volgende:
fokking hell man, zo heb ik ook nog nooit kunnen scorenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef Jmsls het volgende:
Op de radar kijken, ik zag de keeper voor z'n goal staan, toen deed ik RB (Rechter Bumper) en B (schieten) en toen vloog hij er lekker in. Ik had ook even van 'Huh, sinds FIFA 07 heb ik nooit zo gescoord'quote:Op zondag 2 mei 2010 02:15 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
fokking hell man, zo heb ik ook nog nooit kunnen scoren
Wat doe je precies om zo te scoren eigenlijk? Ik neem aan niet domweg op de rode knop drukken?
Haha ja, in FIFA 08 kan je gewoon lekker schieten op de middencirkel en hij zit erin. Maar sinds die FIFA word t wel moeilijker.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:21 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk wel, bij FIFA kan je zelfs vanuit de middencirkel scoren al moet ik bekennen dat het wel met de Xavi's is en niet met lower league spelers oid
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Eerste oefenduel met Nederland, pijnlijk verloren met 4-0 van Rusland![]()
Tweede oefenduel, 1-1 gelijk tegen Tsjechië (1-1)
Eerste kwalificatieduel gewonnen van Macedonië (0-3).
Trouwens is het nieuwe manier van penalty's stoppen wel even wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |