Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef WSquater het volgende:
Pff, al 15 km gelopen vandaag. Zometeen weer wat werk doen en om 14:00 weer 2 uur lopen. Dan kom ik thuis, even wat drinken enzo. Dan is het alweer bijna tijd voor eten, dus dat wordt eten dus op z'n vroegst pas om 18 of 19 uur FIFA World Cup spelen(tenzij ik nog een plekje vind tussen die 16 en 17 uur). Pff.
Maar goed, nu wel vakantie. Morgen toch slecht weer dus ik ga niks doen met Koninginnedag behalve een beetje gamen.
Ik baal echt dat ik het spel nog niet heb kunnen uitproberen.
Geweldig. Vertraging opgelopen dus ben nu op z'n vroegst pas om 5 uur klaar. Balen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelen.
Spelers kunnen geblesseerd raken tijdens gewone club wedstrijden (dus speler X raakt geblesseerd voor Ajax en daardoor kan speler X niet spelen met het Nederlands elftal). Dus ze hebben het wel degelijk veranderd, maar goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef LaTiNo het volgende:
Ligt het nou aan mij of komen er wel heel veel blessures in voor? Ze hebben dat aspect aan het spel toch niet weer overdreven aandacht gegeven, zoals met de scheidsrechter in FIFA10?
Hm, niet tot 5 uur, niet tot 6 uur uitgelopen maar tot 7 uur. Pff. Om 8 uur had ik eindelijk eten op en kon ik even rusten en nu heb ik eindelijk vakantie.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Om even wat zout in je wonden te wrijven, zal ik straks heel lang en HEEEEEEEEEL veel spelen.
Stuur ze dan naar de dokterquote:Op donderdag 29 april 2010 21:28 schreef Nusion het volgende:
Wat zien sommige spelers er slecht uit, soms nog slechter dan in fifa 10
Krantenwijk of wat?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hm, niet tot 5 uur, niet tot 6 uur uitgelopen maar tot 7 uur. Pff. Om 8 uur had ik eindelijk eten op en kon ik even rusten en nu heb ik eindelijk vakantie.
Vandaag geen fifa world cup, morgen weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |