1-3 dagen na release (staat op de website van hun)quote:Op maandag 26 april 2010 15:36 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist besteld bij mediaoffer.nl voor ¤40,-. Hopelijk is ie mooi op de release binnen.
Maar vaak is ie er gewoon op de release. Just Cause 2 had ik ook via hun een dag eerder dan de release, Splinter Cell hadden ze al twee dagen voor de release verzonden volgens mij.quote:Op maandag 26 april 2010 16:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
1-3 dagen na release (staat op de website van hun)
Ja, maar ik had hem via internet besteld voor ongeveer 40 euro (in de winkel zal ie vast wel 60 of 65 kosten).quote:Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja woensdag zal ie wel in de winkels liggen
Je mag heul niet pindakazenquote:
Inderdaad. Met een beetje geluk morgen al, dus kan nog wel even wachten.quote:
Tja, ik heb hem ook voor 40 euro online besteld (andere winkel). Als het goed is ook morgen - en anders donderdag - binnen. Komt dus wel goed. Het is niet de moeite waard om nu naar bijvoorbeeld de FRS te gaan en hem voor 60 euro te kopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef ROFLOL het volgende:
Veel winkels verkopen hem al, oa Mediamarkt Rotterdam Alexandrium maar ook FRS.
Wacht zelf nog op Mediaoffer, hopelijk morgen binnen. ¤40 is nice! Even spelen tot dat ik op vakantie ga.
hier alleen bartsmitquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef ROFLOL het volgende:
Veel winkels verkopen hem al, oa Mediamarkt Rotterdam Alexandrium maar ook FRS.
Wacht zelf nog op Mediaoffer, hopelijk morgen binnen. ¤40 is nice! Even spelen tot dat ik op vakantie ga.
Nick wat is jouw reden om deze fifa versie te halen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat alle winkels hier al om 5 uur dicht zijn!
Hoeveel kostte het je?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Oliver23 het volgende:
Zojuist gekocht bij de MediaMarkt in Utrecht
Ik koop 'm omdat ik FIFA 10 niet heb (dus dat telt wel mee), maar ook omdat de sfeer, de graphics, de verlichting veel beter is. Ook zijn er 100+ gameplay verbeteringen waarvan ik weet dat ik die verbeteringen wel fijn vind.quote:
Ik speel wel af en toe fifa 10quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick wat is jouw reden om deze fifa versie te halen?
(zie je nooit fifa 10 doen eigenlijk )
Dan speel je als ik er niet ben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik speel wel af en toe fifa 10! Uhm haal hem omdat ik de demo erg lekker vond spelen!
Dat ik wonquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan speel je als ik er niet ben.
We hadden ooit eens een potje tegen elkaar gespeeld, weet jij nog wat de uitslag toen was?
Nu ben ik over de streep, ik ga hem halen.quote:
Belachelijk duur, maar in ieder geval niet die belachelijke 60 of 65 euro die sommige winkels vragen. Is-ie leuk?quote:
Als je het maar niet waagt om met Nederland te spelen en dan van hem te verliezen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu ben ik over de streep, ik ga hem halen.
[ afbeelding ]
En welk land ben ik danquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
Belachelijk duur, maar in ieder geval niet die belachelijke 60 of 65 euro die sommige winkels vragen. Is-ie leuk?
[..]
Als je het maar niet waagt om met Nederland te spelen en dan van hem te verliezen...
Iceland tochquote:
Je zou veel kwader zijn, als je vroeger met meneer pastoor moest gamequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef LeNick het volgende:
OKE KUT, ik wilde het niet doen.. Na DJ Hero en Splinter Cell Conviction vorige week zou het te gek worden, maar ik haal hem toch maar wel morgen!Boos op mijzelf!
Misschien wel leuk om als het spel eenmaal uit is een toernooitje op te zetten op Fok.
Niet zo negatief. Volgende week kan je dood zijn door van alles (auto ongeluk, onverwachte ziekte etc.), dus je moet er nu maar van genieten!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef LeNick het volgende:
OKE KUT, ik wilde het niet doen.. Na DJ Hero en Splinter Cell Conviction vorige week zou het te gek worden, maar ik haal hem toch maar wel morgen!Boos op mijzelf!
Misschien wel leuk om als het spel eenmaal uit is een toernooitje op te zetten op Fok.
Ah, dat lijkt me ppiijnnlijk. Je kan trouwens ook gewoon op straat gaan bedelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef badboynova het volgende:
Net geld gehad van me vriendin om haar kat morgen te laten helpen (hakkie takkie weg zakkie).
Maar ik bedenk mezelf net dat ik zelf heel erg handig ben, dus ik zou het zelf kunnen doen en daarna de game van het geld kopen dat ik bespaard heb.
Je heb me op een idee gebracht " straat+vriendin= fifa world cupquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me ppiijnnlijk. Je kan trouwens ook gewoon op straat gaan bedelen.
Het is toch even wennen als je Fifa 10 bent gewendquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef LeNick het volgende:
Bevalt de full game?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze lopen bij Fifa wel erg achter met de faces he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |