abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80115834
Wat ik niet begrijp is dat ze hem in Amerika eerder releasen
Die hebben niks met voetbal, nja misschien het wk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80239420
Heb de demo vandaag even gedownload voor de Xbox360, en vind het wel lekker spelen! Bovendien vind ik de sfeer echt fantastisch, dat belooft nog wat voor de hele game. Ik hoop ook dat, wanneer Nederland speelt, je overduidelijk het Hollandse publiek hoort zingen.
Ik ben ook wel benieuwd naar een penalty-serie. Dat systeem is helemaal omgegooid, en een penalty scoren gaat nu moeilijker, maar is wel realistischer.
De gameplay vind ik op de één of andere manier nét even wat lekkerder aanvoelen dan het al geweldig spelende Fifa10.
Wel wat jammer dat ze er opnieuw 60 euro voor vragen...dus dat wordt even uitzoeken waar 'ie het goedkoopst in de winkel komt te liggen. Want ik wil 'm absoluut aanschaffen!
pi_80258380
Ik ga deze versie denk ik ook wel kopen! Al hoop ik wel dat ze de AI flink een beetje verbeteren, vooral die van de keeper.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_80301924
waarom geen pc versie
pi_80303978
Heb het idee dat PC gaming gaat afnemen.
pi_80328217
Best ok.
pi_80389861
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef mindyourstep het volgende:
Heb het idee dat PC gaming gaat afnemen.
Dat idee heb ik al een paar jaar, maar goed.

Nog 2 weekjes
pi_80391306
Paar jaar geleden dacht ik nog dat PC gaming zou domineren.
pi_80391473
Ik blijf de demo ook maar spelen en twijfel zelfs nu om hem aan te schaffen, ondanks dat ik fifa 10 al heb en in world cup eigenlijk alleen maar landen teams zitten. Het spel ademt gewoon veel meer sfeer uit. Ik heb Fifa 10 ook nog maar eens opgestart en daarin lijkt het ook wel alsof het continue donker is, zelfs als je het weer gewoon op zonnig/dag staat.
pi_80391827
Weet je,ondanks dat ik het voetbal op zijn tijd een warm hart toedraag, zie ik wel
dat er om de zoveel tijd een tussenrelease uitkomt vlak voor een WK of EK.

Waarom kun je niet gewoon je huidige FIFA met de landenteams even
editten(updaten) en dan heb je hetzelfde effect namelijk: actuele spelers.

Hoef je toch niet een geheel nieuw spel te kopen omdat EA het weer uitbrengt?
75 topics = FIN
pi_80392037
Sowieso zitten er niet eens alle landen teams in Fifa 10 om zelf een toernooi op te zetten zodat je toch een WK kunt naspelen. Heb dit afgelopen week gedaan, maar uit armoede moet je uiteindelijk zowat alle landen teams in Fifa 10 mee laten doen omdat bijv Ivoorkust, Nigeria, en Japan nergens te bekennen zijn.
pi_80419699
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef Darkzell het volgende:
Ik blijf de demo ook maar spelen en twijfel zelfs nu om hem aan te schaffen, ondanks dat ik fifa 10 al heb en in world cup eigenlijk alleen maar landen teams zitten. Het spel ademt gewoon veel meer sfeer uit. Ik heb Fifa 10 ook nog maar eens opgestart en daarin lijkt het ook wel alsof het continue donker is, zelfs als je het weer gewoon op zonnig/dag staat.
Inderdaad. Dat heb ik dus ook. Het speelt naar mijn gevoel ook wel fijner dan FIFA 10, en zeker met de verlichting hebben ze het veel beter gedaan.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef FP128 het volgende:
Weet je,ondanks dat ik het voetbal op zijn tijd een warm hart toedraag, zie ik wel
dat er om de zoveel tijd een tussenrelease uitkomt vlak voor een WK of EK.

Waarom kun je niet gewoon je huidige FIFA met de landenteams even
editten(updaten) en dan heb je hetzelfde effect namelijk: actuele spelers.

Hoef je toch niet een geheel nieuw spel te kopen omdat EA het weer uitbrengt?
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?

http://nl.wikipedia.org/wiki/2010_FIFA_World_Cup_(videospel)

Hoop niet dat die aswolk al te lang aanhoud, want ik wil het spel wel op tijd hebben

[ Bericht 4% gewijzigd door WSquater op 17-04-2010 15:07:04 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:29:09 #63
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_80424958
De poppetjes zijn kleiner/het veld is groter? De sfeer is in ieder geval wel beter .
Anonieme tievesclown
pi_80427208
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_80429100
quote:
Ik nu dus ook !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_80489874
Trouwens: nog 10 daagjes te gaan. Deze week informeren of ik mijn bestelling nog op tijd kan verwachten (mede door het luchtruim verbod).
pi_80492786
Persfabriek zal gewoon in europa staan hoor
pi_80495116
Dan moeten ze nog naar Nederland worden overgevlogen, tenzij ze dit met trucks doen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 03:30:31 #69
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_80507777
quote:
Briljant.
pi_80507848
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:49 schreef WSquater het volgende:
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?
Maar je kunt van GTA 4 wel The Ballad of Gay Tony maken met DLC. Toch een beetje jammer dat dit weer een compleet nieuw spel moet zijn waar je de volle mep voor moet neerleggen, maarja het is niet anders, als EA een koe ziet moet die gemolken worden.

Nu de demo downloaden, ben wel benieuwd.
pi_80513720
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef Rejected het volgende:
Paar jaar geleden dacht ik nog dat PC gaming zou domineren.
Me too, totdat je de bekende spellen speelt en ziet dat er miljoen hackers zijn
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_80513814
Ik ga maar ook ff de demo binnen halen.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80608618
Nieuwe Classic X spelers! IUit een artikeltje op ESPN:
quote:
"World Cup's" Ultimate 11 legends team features some of the greatest stars the sport has ever seen, including Peter Shilton, Fernando Hierro, Franz Beckenbauer, Viktor Onopko, Giacinto Facchetti, Zico, Lothar Matthäus, Rivellino, Bum Kun Cha, Butragueńo, Roger Milla, Cláudio Taffarel, Jean-Pierre Papin, Carlos Alberto, Rudi Völler, Abédi Pele, Gheorghe Hagi, Gianni Rivera, Bruno Conti, Michel Preud'homme, Eric Cantona, Franco Baresi, Paul Gascoigne, Hugo Sánchez, Leonardo, Wynton Rufer, Ronald Koeman, Zbigniew Boniek, Marius Trésor, Amancio, Hans Krankl, Jorge Campos, Andreas Brehme, Thomas Ravelli, and of course, Lalas.
Hoopte op een Bergkamp of van Basten
Victory is mine!!
pi_80608743
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]

Waarom geen Cruijff, Pele of Maradonna
pi_80608783
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]

Bijna hetzelfde als in Fifa 09 geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')