Dat idee heb ik al een paar jaar, maar goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef mindyourstep het volgende:
Heb het idee dat PC gaming gaat afnemen.
Inderdaad. Dat heb ik dus ook. Het speelt naar mijn gevoel ook wel fijner dan FIFA 10, en zeker met de verlichting hebben ze het veel beter gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef Darkzell het volgende:
Ik blijf de demo ook maar spelen en twijfel zelfs nu om hem aan te schaffen, ondanks dat ik fifa 10 al heb en in world cup eigenlijk alleen maar landen teams zitten. Het spel ademt gewoon veel meer sfeer uit. Ik heb Fifa 10 ook nog maar eens opgestart en daarin lijkt het ook wel alsof het continue donker is, zelfs als je het weer gewoon op zonnig/dag staat.
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef FP128 het volgende:
Weet je,ondanks dat ik het voetbal op zijn tijd een warm hart toedraag, zie ik wel
dat er om de zoveel tijd een tussenrelease uitkomt vlak voor een WK of EK.
Waarom kun je niet gewoon je huidige FIFA met de landenteams even
editten(updaten) en dan heb je hetzelfde effect namelijk: actuele spelers.
Hoef je toch niet een geheel nieuw spel te kopen omdat EA het weer uitbrengt?
Ik nu dus ookquote:
Briljant.quote:
Maar je kunt van GTA 4 wel The Ballad of Gay Tony maken met DLC. Toch een beetje jammer dat dit weer een compleet nieuw spel moet zijn waar je de volle mep voor moet neerleggen, maarja het is niet anders, als EA een koe ziet moet die gemolken worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:49 schreef WSquater het volgende:
Omdat 2010 FIFA World Cup gewoon heel veel nieuwe features heeft en dit met DLC niet zomaar in FIFA 10 is te stoppen. Zo zitten er managers in, meer dan 100 (!) gameplay verbeteringen etc. etc. Je kan van GTA 3 toch ook niet GTA 4 maken met DLC?
Me too, totdat je de bekende spellen speelt en ziet dat er miljoen hackers zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef Rejected het volgende:
Paar jaar geleden dacht ik nog dat PC gaming zou domineren.
Hoopte op een Bergkamp of van Bastenquote:"World Cup's" Ultimate 11 legends team features some of the greatest stars the sport has ever seen, including Peter Shilton, Fernando Hierro, Franz Beckenbauer, Viktor Onopko, Giacinto Facchetti, Zico, Lothar Matthäus, Rivellino, Bum Kun Cha, Butragueńo, Roger Milla, Cláudio Taffarel, Jean-Pierre Papin, Carlos Alberto, Rudi Völler, Abédi Pele, Gheorghe Hagi, Gianni Rivera, Bruno Conti, Michel Preud'homme, Eric Cantona, Franco Baresi, Paul Gascoigne, Hugo Sánchez, Leonardo, Wynton Rufer, Ronald Koeman, Zbigniew Boniek, Marius Trésor, Amancio, Hans Krankl, Jorge Campos, Andreas Brehme, Thomas Ravelli, and of course, Lalas.
Waarom geen Cruijff, Pele of Maradonnaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
Nieuwe Classic X spelers! IUit een artikeltje op ESPN:
[..]
Hoopte op een Bergkamp of van Basten
Bijna hetzelfde als in Fifa 09 geloof ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dr_Evil het volgende:
Nieuwe Classic X spelers! IUit een artikeltje op ESPN:
[..]
Hoopte op een Bergkamp of van Basten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |