WC2010, snellere gameplay, beter aan te nemen enz. Speelt een stuk lekkerder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef JaxterNL het volgende:
Welke game is beter: FIFA 10 of FIFA World Cup 2010 en wat zijn de belangrijke verschillen in gameplay?
ps3 of xboxquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
Ik wordt helemaal gestoord van al de sukkeltjes die met Spanje spelen. Ik wil gvd ook een keer een kans hebben om te winnen.![]()
Heb je nu alweer een andere gametag?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:13 schreef Sinnie het volgende:
Als iemand tegen mij wilt spelen (Xbox) dan kan dat ook wel![]()
i 7 i Ronaldo
Wat bedoel je nou weer met alweer? Speel al een jaar onder Zaadloos, daarbij is het dezelfde account.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een andere gametag?
Je had toch eerst een andere die de laatste ban ronde niet had overleeft, en daarna had je isinii en nu deze (ik niet meer snapquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met alweer? Speel al een jaar onder Zaadloos, daarbij is het dezelfde account.
PS3quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
ps3 of xbox
Ik speel zelf op de xbox.
Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enigequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had toch eerst een andere die de laatste ban ronde niet had overleeft, en daarna had je isinii en nu deze (ik niet meer snap)
Ok, dan snap ik het.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enige
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die gebande account was op Zaadloos, ze bannen de console en niet de account. Heb met MS punten mijn naam verandert en iSinii is mijn 2e account. Mijn enige
Dat is al lang geleden, heb allang weer een nieuwe Xbox gekocht en toen gewoon username recovery gedaan. Hij was verbannen omdat ik hem had omgebouwd, nu koop ik dus alles lekker orgineelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Nectar het volgende:
[..]Hoe kan je dan nog een account maken als de console waarmee je speelt verbannen is?
En waarom was die verbannen?
Ooh, Oké.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden, heb allang weer een nieuwe Xbox gekocht en toen gewoon username recovery gedaan. Hij was verbannen omdat ik hem had omgebouwd, nu koop ik dus alles lekker orgineel
Had ik dus laatst ook.. sta ik ook nog 2-0 voor, vervolgens scoort ie in vanaf de 77ste minuut 2x en verlies ik met die kut penaltiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef WSquater het volgende:
Sjongejonge, laatste weer helemaal gespeeld - incl. kwalificatierondes (random) - en in de finale, ja hoor, Spanje. En twee minuten voor eindtijd in de tweede helft van de verlenging scoren ze.
Nederland hoort ook bij dat rijtjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik word altijd in de pan gehakt online, ik ben aardig goed en kan het ook redelijk maar heb van de 40 keer spelen misschien 1/2 keer gewonnen, ik speel naturlich met Nederland en moet tegen al die eikels van Brazilie/Spanje/Portugal/Duitsland/Engeland/Frankrijk kortom alle goede landen. Doen ze niet amateurs tegen amateurs? want ik speel volgens mij echt tegen pro's.
Misschien ben je de slechtste nummer 2? Bij de kwalificatie kwalificeren de negen groepswinnaars zich en spelen de acht beste nummers 2 play-offs. De negende nummer 2 (dus de slechtste) is dan al uitgeschakeld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef MYV het volgende:
Is het normaal dat IJsland zich niet kan kwalificeren? Stond 2e onder Nederland met 6 gewonnen en 2 verloren en krijg ik de popup ''IJsland is uitgeschakeld voor de FIFA WorldCup''
Wtf..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |