WTF ik was zaterdag bij de Media Markt focking dom dat ik het niet gezien hebquote:Op maandag 28 juni 2010 13:28 schreef jpg97 het volgende:
Afgelopen zaterdag ook bij MM gekocht voor 19E!
kwalificatie heb ik ( semi-pro ) makkelijk gewonnen met het NL-Elftal ( 6-0 Denerken, 3-0 Japan en 5-0 Kameroen ).
Moet nu tegen italie, dus ben ik benieuwd....
Dat is de vorm van je spelers, als ze hebben gespeeld, bijv: goede passes geleverd, schoten op doel, scoren ook natuurlijk, goede tackles (geen slidings). Als je dat doet met de spelers dan gaat de vorm ook omhoog. Tegen doelpunten werken ook niet echt mee voor de vorm.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef dogtagz het volgende:
Hey boys, ik heb een vraagje bij manager mode.. Als je je opstelling ziet heb je die punten achter de spelers staan( ALG/VRM) Wat houd dat VRM in? want de meeste tijd is het bij spelers rood, en ziet er niet echt positief uit.
Nee. Ik loop mijn team altijd helemaal leeg, en hebben altijd een goede vorm.quote:Volgens mij is dat hoe fit ze zijn dus hoe snel ze kunnen lopen enzo, dat word rood als je ongeveer de hele wedstrijd rent met al je spelers.
Oh ik dacht dat hij dat balkje bedoelde ipv die pijltjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:21 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dat is de vorm van je spelers, als ze hebben gespeeld, bijv: goede passes geleverd, schoten op doel, scoren ook natuurlijk, goede tackles (geen slidings). Als je dat doet met de spelers dan gaat de vorm ook omhoog. Tegen doelpunten werken ook niet echt mee voor de vorm.
[..]
Nee. Ik loop mijn team altijd helemaal leeg, en hebben altijd een goede vorm.
ben er nu zeker van dat t gewoon de score is van de laatste wedstrijd. Als verdedigers elke keer de bal afpakken zonder overtredingen te maken en gewoon passes geven die goed aankomen krijgen ze een goede score(gaat vrm omhoog).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij dat balkje bedoelde ipv die pijltjes
Vanaf rechts..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef Erik1991 het volgende:
@SoldMayor. Speel je dan met Robben op links of vanaf rechts?
Ja klopt inderdaad. Huntelaar is ook een dodelijke killer voor het doel. Elia gebruik ik vaak als invaller, Afellay vanaf de zijkant is ook niet slecht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanaf rechts..
Heb ook gemerkt dat. V.Persie het goed doet op links en dan huntelaar in het midden.
Je merkt het verschil toch amper in fifa toilet, pas in 2011 doen ze echt duidelijk spelerindividualiteit erinquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Huntelaar is ook een dodelijke killer voor het doel. Elia gebruik ik vaak als invaller, Afellay vanaf de zijkant is ook niet slecht.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanaf rechts..
Heb ook gemerkt dat. V.Persie het goed doet op links en dan huntelaar Kuyt in het midden.
Sowieso legendarisch, daar moet je echt elke dag voor gamen wil je dat aankunnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Kut. Ik stond met Denemarken in de finale van het WK (Legendarisch) tegen servie, maar na penalties verloren. Jezus wat is het moeilijk om penals te knallen in de finale zeg! Dat balke ging zo snel. Ik nam 8 penaltys en ik scoorde er 3Normaal knal ik ze allemaal binnen. Servie schoot er 4 binnen
Dat vind ik ook leuk dat ze dat erin hebben gezet, dat er druk is bij de penalties nemen tijdens de wk wedstrijden, terwijl ze op de training allemaal vlekkeloos erin gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Kut. Ik stond met Denemarken in de finale van het WK (Legendarisch) tegen servie, maar na penalties verloren. Jezus wat is het moeilijk om penals te knallen in de finale zeg! Dat balke ging zo snel. Ik nam 8 penaltys en ik scoorde er 3Normaal knal ik ze allemaal binnen. Servie schoot er 4 binnen
Het is leuk, maar onwijs lastig!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk dat ze dat erin hebben gezet, dat er druk is bij de penalties nemen tijdens de wk wedstrijden, terwijl ze op de training allemaal vlekkeloos erin gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |