Wellicht ligt het geheel aan jezelf, want honderden al dan niet duizenden mensen spelen gewoon zonder elke keer per 2 matches eruit geknikkerd te worden. Ik heb dan wel issues met 10.4 drivers (fuckt mijn resolutie) waardoor ik trager laad dan andere mensen, maar verder heb ik geen enkel issue qua connection ofzo Ooquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:00 schreef AlligatorNL het volgende:
Kut connectie problemen, heb het gelukkig niet net zo vaak als anderen maar 1 x per 2 matches word ik er sowieso uitgegooid
Kijken of ik een refund kan fixen
Heb jij wellicht AVG Free?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:00 schreef AlligatorNL het volgende:
Kut connectie problemen, heb het gelukkig niet net zo vaak als anderen maar 1 x per 2 matches word ik er sowieso uitgegooid
Kijken of ik een refund kan fixen
Dan hebbie nog nooit op een zelfde server gezeten waar ik op zit denk ik. Misschien ben ik wel de uitzondering op de regel, wie zal 't zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef BeamofLight het volgende:
Zie TT. Zo schijthekel heb ik eraan als mensen niet spotten. Vooral die KUTsnipers die ik wel zie schiten op iemand maar dan niet even op Q douwen. Willen ze die tegenstander voor zichzelf houden ofzo, zodat niet iemand anders hem neer kan knallen. Kutjanussen die snipers. Zowel als ze bij jouw team zitten als bij de andere kant.
Je hebt het over mijn youtube post neem ik aan?quote:
Nee. De topic staat verkeerd haha.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je hebt het over mijn youtube post neem ik aan?
Ja, behoorlijk vervelend foutje. Dat is dus waarschijnlijk de reden dat je soms 2,5 magazijn mag legen op een gastje voor hij neergaat. Ik zelf ondervind veel problemen met knifen de laatste tijd.
Toch vanavond eens uitproberen die latency correctie.
Stop. Ga MP doen. (SP is ook koel hoor)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef MassimO het volgende:
Vandaag de game ook aangeschaft. Wat een game! Ik vind hem echt heel vet , en ik ben pas bij het level Snowblind. Net begonnen voor mn gevoel
Ben er persoonlijk meer over te spreken als MW2 tot nu toe. Heb nog geen MP gedaan , dus daar kan ik nog niks over zeggen.
MP is veel leuker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef MassimO het volgende:
Vandaag de game ook aangeschaft. Wat een game! Ik vind hem echt heel vet , en ik ben pas bij het level Snowblind. Net begonnen voor mn gevoel
Ben er persoonlijk meer over te spreken als MW2 tot nu toe. Heb nog geen MP gedaan , dus daar kan ik nog niks over zeggen.
yay dankjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef Razorback het volgende:
Al je zoek opties resetten en dan opnieuw op de search knop drukken, dan komt die als het goed is weer te voorschijn.
Top tip!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:12 schreef GrotePierFR het volgende:
Als verdediger, als ik ooit recon ga, C4 ik altijd de plekken waar de aanvallers zich altijd gaan ophouden achter cover etc (moet je wel de map goed kennen) en trek me dan lekker terug met uitzicht op de plekken waar ik C4 heb gedaan.
De rest is afwachten en lachen om triple kills xD
Verschroeide aarde tactiek. Werkt vooral goed op de Rush maps Arica Harbor en White Pass.
C4 pakketjes op iedere boom plakken op die richel @ arica harbor bij dat stads-gedeelte, waar snipers altijd gaan campen. Altijd prijs.
Ben benieuwd, maar uhm.. ik lees verder hier niemand over. Ik heb het ook zeker zelf niet. Wat zijn de gemiddelde ping tijden die je terug ziet in server browser? Want bij die kerel van het youtube filmpje geeft ie aan 35-45 geloof ik, da's toch wel een achterlijke ping. Niet heel vreemd dattie dan lagg heeft imho.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je hebt het over mijn youtube post neem ik aan?
Ja, behoorlijk vervelend foutje. Dat is dus waarschijnlijk de reden dat je soms 2,5 magazijn mag legen op een gastje voor hij neergaat. Ik zelf ondervind veel problemen met knifen de laatste tijd.
Toch vanavond eens uitproberen die latency correctie.
?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:39 schreef gtalikker het volgende:
ik moet wachte tot mijn verjaardag![]()
NOG 23 DAGEN WACHTEN
ik heb al mijn geld aan kleren en extra dingen voor de comp
(toetsenbord: moest kotsen en ja over mijn toetsenbord (net een dag NA de garantie)
muis:het lezer oogje kapot. een headset: toch al nodig als ik battlefield bad comany 2 wil
(VOIP))was zo'n 70 eurotjes(want ik koop liever iets duurs dat lang meegaat dan ietse dat dat niet doet)
en natuurlijk had ik not 40 euro over)off topic:
Bijna bankkroet omdat ik een 5 persoons huis kocht terwel ik maar 2 modaal hed een tehogen hypotheek
(nog 700.000 euro!) dus....
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:39 schreef gtalikker het volgende:
NOG 23 DAGEN WACHTEN
(toetsenbord: moest kotsen en ja over mijn toetsenbord (net een dag NA de garantie)
muis:het lezer oogje kapot. een headset: toch al nodig als ik battlefield bad comany 2 wil
(VOIP))was zo'n 70 eurotjes(want ik koop liever iets duurs dat lang meegaat dan ietse dat dat niet doet)
Bijna bankkroet omdat ik een 5 persoons huis kocht terwel ik maar 2 modaal hed een tehogen hypotheek
Hoppa 50% korting dus voor 2 tientjes heb je deze topgame. Regel ik voor jequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:39 schreef gtalikker het volgende:
NOG 23 DAGEN WACHTEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Symantec AntiVirus heb ik. Daarnaast heb ik nooit met andere games last van dit soort problemen. Zou best wel met gesloten ports te maken kunnen hebben, alleen jammer dat de producers geen steentje bijdragen in de vorm van hulp.quote:
Hey thnx zal hem vananavond meteen even testen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef Mday het volgende:
Okee razor, ik had het in het vorige topic al gepost:
vang
http://support.amd.com/us(...)t-10-4-a-Hotfix.aspx
- Deze fiks is niet doorgevoerd in de officiele 10.4.
edit: laat even weten of het werkt.
geweldig, no problem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey thnx zal hem vananavond meteen even testen.
Las al zoiets over een preview driver
Het werkt harstikke bedankt nu ongeveer maar 15 tot 20 seconden wachten![]()
![]()
Werkt top. Kom nu zelfs binnen tijdens de verplichte wachtperiode van 15 seconde.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef Mday het volgende:
Okee razor, ik had het in het vorige topic al gepost:
vang
http://support.amd.com/us(...)t-10-4-a-Hotfix.aspx
- Deze fiks is niet doorgevoerd in de officiele 10.4.
edit: laat even weten of het werkt.
Had daarnet nergens last van.quote:
Klopt, gister in misschien wel de beste squad evar gezeten. Zaten in Port Valdez op de tweede defendzone dekking te zoeken op de verhoogde heuvel nabij MCOM in het huis. Ik was medic. er was een engi voor heavy fire support, een assault die infanterie op afstand hield en een sniper die spotte en countersnipete.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Werkt top. Kom nu zelfs binnen tijdens de verplichte wachtperiode van 15 seconde.
[..]
Had daarnet nergens last van.
En nadat ik me afgelopen zondag kapot had geërgerd aan mijn team dat te lui was om M-Com's te disarmen, zat ik nu in een team dat heerlijk samenwerkte. Af en toe denderde we gewoon over de tegenstander heen. En dan is dit echt een fantastisch spel.
Hah, gaat dat trouwens alléén met de M95 (piloot snipen, net als in BF2)? Gister kwam er eentje voorbij (heel fokking snel in Isla Innocentes) en ik schoot in een opwelling unzoomed met mijn m95 zo de sniper in zijn harses.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef neo2000 het volgende:
Overigens vandaag voor de 2e keer een helicopter neergehaald als sniper.. Sweet.
By the way:
[ afbeelding ]
Nope, met GOL gaat ook al wel.. Ik denk eigenlijk met alle sniper guns wel, is gewoon een kwestie van skills. Wel jammer dat ik steeds heb dat die hufters er elke keer uitspringen nadat piloot de pijp uit is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef Mday het volgende:
[..]
Hah, gaat dat trouwens alléén met de M95 (piloot snipen, net als in BF2)? Gister kwam er eentje voorbij (heel fokking snel in Isla Innocentes) en ik schoot in een opwelling unzoomed met mijn m95 zo de sniper in zijn harses.
Dat was té veel luck. Dat ding ging hard neer, jammer genoeg zat er niemand anders in...
Spendeer aub ook een beetje geld aan een typcursus en een cursus Nederlandsquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:27 schreef gtalikker het volgende:
afin ik heb een nieuwe baan ergens in de twede kamer nr 25 vvd![]()
maar goed verdient wel 100.000 euro netto binne 7 jaar dus
ontopic
als ik hem heb zeg ik het meteen
p.s
is de bf2 server er nog
Als je goed mikt, kan het met elk wapen. Ik heb ook een paar keer een helikopter neergeschoten met een tank. Best effectief zeg ik jequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef Mday het volgende:
[..]
Hah, gaat dat trouwens alléén met de M95 (piloot snipen, net als in BF2)? Gister kwam er eentje voorbij (heel fokking snel in Isla Innocentes) en ik schoot in een opwelling unzoomed met mijn m95 zo de sniper in zijn harses.
Dat was té veel luck. Dat ding ging hard neer, jammer genoeg zat er niemand anders in...
Deaths zegt ook niet zo heel veel hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef neo2000 het volgende:
Nice.. Ik zie trouwens in mijn signature dat ik best veel deaths heb in verhouding met andere users..
Overigens is Arica Harbour voorlopig wel even mijn favouriete map; een van de weinige maps die leuk is om als engineer (Mijn onderontwikkelde klasse met shotgun) te spelen. Volop tanks, APC's en choppers te darten en neer te halen of op te blazen. Alleen jammer dat er zo weinig servers zijn die de maps draaien.
Boeiend ey.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef neo2000 het volgende:
Nice.. Ik zie trouwens in mijn signature dat ik best veel deaths heb in verhouding met andere users..
Overigens is Arica Harbour voorlopig wel even mijn favouriete map; een van de weinige maps die leuk is om als engineer (Mijn onderontwikkelde klasse met shotgun) te spelen. Volop tanks, APC's en choppers te darten en neer te halen of op te blazen. Alleen jammer dat er zo weinig servers zijn die de maps draaien.
Waar ik me kapot aan erger, is dat mensen het spel niet goed (genoeg) benutten..quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Boeiend ey.Ik speel nu veel medic en ga vaker dood.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar ik me kapot aan erger, is dat mensen het spel niet goed (genoeg) benutten..
Als ik assault ben, en er sterft een medic naast me, pak ik zijn kit en ress hem. Andersom gebeurt mij dat nooit.. Waarom denken mensen niet een keertje out-of-the-box?
Daar erger ik mij dus ook kapot aan, roep ik 100x om een medic die een paar meter naast mij loopt reageert hij helemaal niet. En idd dat je een sniper bent en om ammo vraagt, niemand die wat geeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef neo2000 het volgende:
Gisteren op een server als recon, 5 assaults gevraagd om ammo, niemand die geeft.Wat een droeftoeter ben je dan die het hele spel niet begrepen heeft..?
Uiteindelijk gewacht tot eentje er het loodje legde (na hem de hele tijd gestalkt te hebben met q knop ingedrukt) , zijn kit gepakt, mezelf ammo gegeven, en weer eigen kit terug gepakt. Ik mis nog de optie om over je mede soldaten heen te zeiken nadat ze dood zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef neo2000 het volgende:
Heb ook een hele tijd bijna alleen als assault en medic gespeeld, dus zou het wel verklaren ja..![]()
Gisteren op een server als recon, 5 assaults gevraagd om ammo, niemand die geeft.Wat een droeftoeter ben je dan die het hele spel niet begrepen heeft..?
Uiteindelijk gewacht tot eentje er het loodje legde (na hem de hele tijd gestalkt te hebben met q knop ingedrukt) , zijn kit gepakt, mezelf ammo gegeven, en weer eigen kit terug gepakt. Ik mis nog de optie om over je mede soldaten heen te zeiken nadat ze dood zijn.
Heey,quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hey!
ben van plan om BFBC2 te halen, maar ik wil er niet zoveel geld aan besteden. mankeert er wat aan een cd-key only ofzo die ze voor 20 euro verkopen?
je hebt ook een limited edition cd key. Maargoed. ze zeggen dat er geen download limiet op zit en kan ik er wel gewoon online mee spelen?
thanks
Hey thanks, maar dat weet ik allemaal wel. Het gaat er meer om dat het spel voorderest niks mankeert? geen download limitations en werk ea download manager wel lekker? Kan het anders niet op steam?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heey,
Je kan gewoon hier een CD-Key kopen: http://www.g2play.net/sto(...)ownload-Manager.html
Vervolgens krijg je hem via de mail opgestuurd, daarna moet je op de EA site een account maken en de download-manager installeren.
Hiermee kan je dan het spel downloaden.
De CD-Keys op die site werken allemaal goed, en zover ik weet ook zonder download beperkingen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hey thanks, maar dat weet ik allemaal wel. Het gaat er meer om dat het spel voorderest niks mankeert? geen download limitations en werk ea download manager wel lekker? Kan het anders niet op steam?
Welke videokaart?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb pas een Sony Vaio E serie gekocht heb een Intel i3 processor, 4GB werkgeheugen en 1GB videokaart van ATI maar kan het spel gewoon niet op zijn beste instellingen spelen. WTF
Had je van te voren kunnen wetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Een ATI Mobility Radeon HD 5650: Assassins Creed 2, Just Cause 2, Modern Warfare 2 spelen allemaal op de beste instellingen.
Ik heb een 5770 en ik speel hem altijd op High :p.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb een 5770 en ik speel op medium, kan ook wel op High.
Een laptop is ook niet gemaakt om te gamenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb pas een Sony Vaio E serie gekocht heb een Intel i3 processor, 4GB werkgeheugen en 1GB videokaart van ATI maar kan het spel gewoon niet op zijn beste instellingen spelen. WTF
Neerschieten. Per direct.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Niara het volgende:
er waren enge mensen op de server die zeiden dat ik weg moest gaan :<
Snipers geef ik ook geen tasjes. Kutzakken zijn het.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef neo2000 het volgende:
Heb ook een hele tijd bijna alleen als assault en medic gespeeld, dus zou het wel verklaren ja..![]()
Nee, wel een stuk of 15 geknifedquote:
Een goeie recon/sniper niet hoor.. Die zorgt er voor dat jij als assult niet elke keer de tyfus in geschoten wordt en bij conquest een redelijke vrij baan hebt richting MCOM. Of in ieder geval zo veel mogelijk enemies spot als je op weg bent naar de mcom. (neerhalen kan ie ze meestal toch niet allemaal..)quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Snipers geef ik ook geen tasjes. Kutzakken zijn het.
Dat dus. Spotten tot je er bij neervalt (leuk voor je score ook..), tot je een clean kill/headshot kunt maken, misschien 2 heel kort achter elkaar, en dan jezelf z.s.m. verplaatsen. Spotten en enemies omleggen liefst op een manier om een aanvallende of verdedigende (in geval van conquest) teammate te ondersteunen. Nieuwe plek uitzoeken, motion sensor wegmikken en de boel herhalen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:24 schreef Solique het volgende:En als je als enige sniper eens lekker op dreef bent, gaat er wel weer een lompe teammaat als een ware rambo of voor je staan, of vlakbij jouw omgeving op snipers schieten. Dankjewel dat iedereen nu dus weet deze richting op te schieten.
Al verander ik dan wel gem. na 30 seconden van locatie dan nog ik ben sniper. Je mag best spawnen op mij maar rot dan zo snel mogelijk een eind op of kies een andere locatie.
Inderdaad, komt enorm veel voor. Veel spotten en sensors zijn heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat dus. Spotten tot je er bij neervalt (leuk voor je score ook..), tot je een clean kill/headshot kunt maken, misschien 2 heel kort achter elkaar, en dan jezelf z.s.m. verplaatsen. Spotten en enemies omleggen liefst op een manier om een aanvallende of verdedigende (in geval van conquest) teammate te ondersteunen. Nieuwe plek uitzoeken, motion sensor wegmikken en de boel herhalen.
Meestal zijn het inderdaad de n00btubers die naast je komen staan om een heel gebouw in te laten storen met hun continue n00btube. Daaaaag recon cover.Zoveel gasten online die hun soldier/assault class gewoon niet begrijpen. Dan denk ik, als ik een keer als recon speel: geef mij ammo kanonnevoer, dan kan jij naar het front, waar je hoort.. En als jij mij geen ammo geeft, dan kan ik de andere assault die jouw van achter wil knifen niet voor je omleggen, en zul je kort daarna WEER naar een respawn timer moeten staren, jezelf afvragend wat er nou gebeurd is. Simple as that.
Patch schijnt volgende week te komen.quote:De volledige changelog is hieronder te vinden:
Server – Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated
Server – The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2
Server – Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged
Server – Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged
Server – Idle kick is controllable
Server – Profanity filter can be disabled
Server – Teamkill-kick system is controllable
Server – Ticket counts and bleed rate are controllable per-level
Server – Infantry only mode available per-level
Server – Initial spawn delay and respawn delay are adjustable
Server – Server description can be up to 400 characters, and use “|” for line breaks
Server – Banlist can contain up to 10.000 entries
Server – reduced latency in packet handling
Admin Interface – fixed the player.onKill spam that occasionally happened
Admin Interface – ensured that player.onJoin events always report the player name
Admin Interface – events triggered when people spawn
Admin Interface – much more info on kills
Admin Interface – detailed stats are reported at end-of-round
Gameplay – Various minor level bugfixes
Gameplay – Helicopter handling has been tweaked
Gameplay – Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback
Gameplay – Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area
Gameplay – “Victory is near” message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed
Gameplay – Countermeasures can be fired when driving a helicopter
Gameplay – The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced
Gameplay – Advanced Spotting scope works better
Gameplay – Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)
Server Browser – Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings
Server Browser – Added support for retrieving update progress
Server Browser – Now refreshes information
Server Browser – Join queue system when attempting to join a full server
Server Browser – all settings are automatically saved between sessions
Server Browser – Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well
Client – Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes
Client – Fixed some crashes
Client – Toggle/hold crouch is user controllable
Client – Toggle/hold zoom is user controllable
Client – Vsync bugfixed for DX10/DX11
Client – Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag
Client – Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in “EOR- unlock progression”-screen
Client – New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log
Client – Improved Play Now functionality
Client – Removed K/D ratio and Skill Level filters
Client – Any points you get while being dead will be added to your score
Client – Reduced negative mouse acceleration
Client – More informative disconnection/kick reasons
thanks, ga ik hier ook een berichtje van bakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Patch schijnt volgende week te komen.
Van het GoT forum
Staat op veel servers uitgeschakeld. Gelukkig ook maar, geen zin in krijsende etters online.quote:
True. Bij mij lockt de PC altijd op bij een map change naar Africa Harbor. Bij de andere mappen geen last van. Hier wordt je toch schijt ziek van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat op veel servers uitgeschakeld. Gelukkig ook maar, geen zin in krijsende etters online.
Krijg je er een harde van?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren ook eens met C4 aan de gang gegaan.
Verbaasde me hoe goed dat werkt. Een tank flanken vol plakken en knallen maar.
Geeft ook weer een andere ervaring in het spel
Ik moet hem nog unlocken, had net de GOL unlocked. Wat een wapen, echt weer voor de campende snipers.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef Solique het volgende:
Ben sinds gisteren de F2000 gaan gebruiken als assault, wat een heerlijk wapen close-range echt niet normaal.
Kreeg zelfs een pop-up dat ik een monsterkill had van 10 killsKreeg daarna wel 4 granaten op mijn dak.
Een harde is misschien wat overdreven, maar een lichte tinteling...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Krijg je er een harde van?
Haha, nee maar C4 is wel nice. Ik speel vaak HC en het enigste waar ik aan erger zijn die snipers.
Daar was ik snel achter, toen ik als newbie Assault steeds door Recons met GOL's gepwned werd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moet hem nog unlocken, had net de GOL unlocked. Wat een wapen, echt weer voor de campende snipers.
mjah, heb zelf een k/d van iets van 0.9 ofzo.. 2 keer zo goed als mijn k.d in MW2..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Zit inmiddels met een K/D van 1+
BC2 knalt lekker weg als je die iets geavanceerdere wapens ook hebt
I second thatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:07 schreef CantFazeMe het volgende:
K/D kan aan mijn reet roesten. Als ik maar fun heb.
Ik wel,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Niara het volgende:
[..]
I second that
Als ik er op zou gaan letten dan zou het echt niet meer leuk zijn..
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik wel,
Met z'n 4-en in een squad, Teamspeak server aan, en zoveel mogelijk samen afknallen
Met de M95 kan je no scope vrij recht schietenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:28 schreef koffiegast het volgende:
Als recon ga ik vaak ook op closecombat rondtrekken
motions rondwerpe, spotte en mensen neerknalle op close range.
Ook nog wel van langere afstandenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
WTF is er met die 870 shotgun aan de hand..? Dat ding doet gewoon 1shot kills op 30m afstand
yeah, werkt als een tierelier. Dat heeft overigens temaken met de slug ammo, dat zijn gewoon 'dikke kogels' - dus schiet je zo recht als een sniper. magnum ammo ervan maken, huppa, instakills op 100+ meter.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:42 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ook nog wel van langere afstanden
Ben sinds gister bezig met dat wapen en het gaat best goed.
Moet je die Neostead 2000 maar is met die slugs doen, is nog beterquote:Op zondag 9 mei 2010 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
WTF is er met die 870 shotgun aan de hand..? Dat ding doet gewoon 1shot kills op 30m afstand
De shotguns doen het bij mij niet goed, mist er veel..quote:Op zondag 9 mei 2010 17:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Moet je die Neostead 2000 maar is met die slugs doen, is nog beterik outsnipe er gewoon snipers mee
!
Ik vind de neostead maar tegenvallen in vergelijking met de 780.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Moet je die Neostead 2000 maar is met die slugs doen, is nog beterik outsnipe er gewoon snipers mee
!
Zelfs als ik voor iemand sta "mis" ik nog maar denk dat dat gewoon hetzelfde probleem als met de knive is.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De shotguns doen het bij mij niet goed, mist er veel..
inderdaad, dat gevoel heb ik ook :Squote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Razorback het volgende:
Zelfs als ik voor iemand sta "mis" ik nog maar denk dat dat gewoon hetzelfde probleem als met de knive is.
Die shotguns met die long range slugs werken volgens alleen maar zo accuraat als je daadwerkelijk aimed down to sight. Zonder RMB schieten is zo waardeloos als wat.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik vind de neostead maar tegenvallen in vergelijking met de 780.
Heb met die neostad tot de 100 kills gedaan en toen weer terug naar die 780 en met die ging alles toch net ff wat beter, afstand en dichtbij.
[..]
Zelfs als ik voor iemand sta "mis" ik nog maar denk dat dat gewoon hetzelfde probleem als met de knive is.
nee inderdaad. hoewel de mensen waar ik meestal mee speel hun k/d erg belangrijk vinden.. en ook regelmatig er screenies van zetten op hun xfire..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Niara het volgende:
[..]
I second that
Als ik er op zou gaan letten dan zou het echt niet meer leuk zijn..
mjah, dat heb ik wel eens gehad bij de rush met de bombsite in een kuil(weet de mapname zo niet).. was al ontplofd voor er een vijand in de buurt was.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gister aardig gelachen in Valpariso (rush). Als aanvaller gelijk in het begin een quad gepakt door het stukje bos gescheurd, heuveltje afgejumpt, stukje dak meegepakt richting B en B ge-set. Nog geen verdediger in de buurt te bekennen, geniaal
Daarom doe ik geen hardcore, BC2 is er totaal niet op gemaakt.quote:Op maandag 10 mei 2010 07:20 schreef clockcable het volgende:
Een van mijn favouriete tactieken is op de map ' Panama canal' en dan de Recon class nemen, m14, extra c4, en magnum ammo en dan gewoon rondsneaken en achter de linies tanks c4'en en vooral met de REX revolver mensen in hun rug schieten <3
Die revolver is trouwens echt een asshole-wapen, zo van " leuk geprobeert, maar nee." zo snel als de vijand neer valt
Zelf doe ik geen hardcore
nou ik heb een paar hardcore servers gezien waar ik kan zweren dat de damage amper is aangepast. Soms heel frustrerend eigenlijk, je went namelijk aan het aantal kogels wat een doelwit 'nodig heeft', en dan komt er zo'n server waar je weer een halve zak m60 kogels in iemand moet gaan zitten pompen...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
Vergeet niet dat zoals net getoond niet zo gemakkelijk gaat op de pc, op de pc is onderhand alles al aangepast tevens kan je als admin ook weer dingen in de hud aanzetten of uitzetten.
Maar het blijft een feit dat hardcore meer damage geeft.
Dat zijn eikels die de servernaam HC geven, terwijl het niet HC is.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Mday het volgende:
[..]
nou ik heb een paar hardcore servers gezien waar ik kan zweren dat de damage amper is aangepast. Soms heel frustrerend eigenlijk, je went namelijk aan het aantal kogels wat een doelwit 'nodig heeft', en dan komt er zo'n server waar je weer een halve zak m60 kogels in iemand moet gaan zitten pompen...
Weet ik, maar de server is wel labeled as hardcore, maar dat is het dan bijv niet. Vet irritant.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:03 schreef clockcable het volgende:
Tegenwoordig kan je in de filter aangeven of je HC wil of niet
Had ik ook om half 12 last van. Weet niet wat er aan de zeis is..quote:
quote:BFBC2 PC is also down due to the usual Tuesday EA maintenance. PC servers are not being updated at this time though.
/edit spuit 11quote:Vraag: Help, ik krijg de melding "Failed to connect to EA Online", wat nu?
Antwoord: Elke Dinsdag om 11u heeft EA onderhoud aan de servers, wellicht dat je daarom niet kan spelen.
Andere games zeker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef Casino.Bob het volgende:
ben een tijdje afwezig geweest maar nu ben ik er weer. Binnenkort maar weer ff knallen
Deze tijd van het jaar?quote:
werk je of zit je op school?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Deze tijd van het jaar?Het is nog geen zomervakantie.
mei vakantiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Deze tijd van het jaar?Het is nog geen zomervakantie.
quote:BFBC2 PC is fully online now including PLAY NOW. EA is still monitoring services and the servers handling BFBC2 PC.
Nope, bij mij is hij nog steeds offline.quote:
Let ff op je taalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nope, bij mij is hij nog steeds offline.
Kan wel met een andere soldier inloggen, maar niet met de mijne![]()
Connection with EA has lost.
Kankerzooi
Ik heb er gewoon geen woorden voor, daarom:quote:
quote:Some players may find they can't login to BFBC2 PC. It is affecting all EA PC games at the moment and EA is working on fixing it as priority
Waarom typ je dan..?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen woorden voor, daarom:
Omdat ik er geen woorden voor had, wel QQ.quote:
quote:Reset has come and gone and servers are back up. You should be able to log into BFBC2 PC with existing soldiers. Sorry for the delay PC users.
Beterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef Solique het volgende:
Zou weer moeten werken (kijk uit het is EA)
[..]
Dat je dat nog verbaasd, is tegenwoordig eerder standaard dan uitzondering.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat je dat nog verbaasd, is tegenwoordig eerder standaard dan uitzondering.
Oeh de heerlijke oude tijd dat games uit kwamen zonder al dat gekloot.
En daadwerkelijk afgemaakte games: geen spelen met DLC waarvoor je 15 euro moet betalen (kuchMW2kuch).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef neo2000 het volgende:
Gewoon installeren en werken. Niets geen internet verbinding nodig om überhaupt te kunnen spelen, niets geen server downtimes, en misschien gewoon na een half jaar eens een keer een patch van anderhalve mb.. Oh, en games die uitkwamen en gewoon af waren. Je weet wel, met functionaliteit die enigzins getest was.
Bugs die je misschien tegen kwam, die kwamen uit blaadjes of boekjes en dit waren over het algemeen dan geen bugs die het spel onspeelbaar maakte maar eerder bugs die je kon gebruiken om een level gemakkelijker te halen.
zie OPquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef AlligatorNL het volgende:
Had iemand nou een link waar stond wat de optimale fov was voor je resolutie?
dit heeft iedereenquote:Op woensdag 12 mei 2010 02:20 schreef ems. het volgende:
Heeft iemand hier ook een verdacht hogere ping dan met andere spellen? Ik speel cs en modern warfare met 20-30 ping maar bij battlefield schiet het opeens op vrijwel alle servers omhoog naar rond de 100
Heeft inderdaad iedereen last van, zou bij volgende serverpatch worden meegenomen om te verbeteren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 02:20 schreef ems. het volgende:
Heeft iemand hier ook een verdacht hogere ping dan met andere spellen? Ik speel cs en modern warfare met 20-30 ping maar bij battlefield schiet het opeens op vrijwel alle servers omhoog naar rond de 100
ik moet zeggen dat hij al lager is geworden sinds 2 patches terug.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft inderdaad iedereen last van, zou bij volgende serverpatch worden meegenomen om te verbeteren.
Bron: Tweakersquote:Ontwikkelstudio DICE en uitgever Electronic Arts hebben het eerste pakket downloadable content voor Battlefield: Bad Company 2 aangekondigd. De nieuwe Onslaught-modus voegt coöperatieve gameplay toe aan BFBC2.
Het dlc-pakket, dat nog geen datum heeft gekregen, voegt de 'Onslaught'-spelmodus toe aan Battlefield: Bad Company 2, zo maakte Electronic Arts dinsdag op een persevenement in Londen bekend.
In Onslaught kunnen spelers solo of samen met maximaal drie anderen de strijd met computergestuurde vijanden aangaan. Dit gebeurt op vier speelvelden die al bekend zijn van Bad Company 2, te weten Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes en Nelson Bay. De spelers moeten achtereenvolgens een aantal strategische punten innemen, zoals dat ook het geval is in de normale 'Rush'-spelmodus. In Onslaught wordt echter niet alleen met minder spelers en tegen de computer gespeeld, ook wordt de tijd bijgehouden en is de moeilijkheidsgraad instelbaar. DICE verwacht dan ook dat er online een competitie zal ontstaan van clans die de snelste tijd van iedere map willen verbeteren.
Hoewel er nog geen datum bekend is, verwacht DICE het dlc-pakket voor het einde van de zomer online te kunnen brengen. Het pakket zal in de Xbox Live Marketplace 800 Microsoft Points kosten, terwijl PlayStation 3-gamers er 8,99 euro voor moeten betalen. EA en DICE hebben geen details vrijgegeven over de pc-versie van het contentpakket.
ben bang van wel....quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Bron: Tweakers
Grote hamvraag, wordt de pc update gratis of niet??
Het is een nieuwe gamemodequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
DICE moet echt eens stoppen met bestaande maps te tweaken, voeg eens nieuwe mappen toe!
wordt vanzelf beter!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben maar tijdje terug dus dit spel op de pc gezet en word ik mij toch in elke map gepowneden terwijl ik een BF2 veteraan ben.
Ik voel me echt weer een noob
Als je wapens unlocked komt het vanzelf allemaal goed. De standaard wapens zijn vrij poepquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben maar tijdje terug dus dit spel op de pc gezet en word ik mij toch in elke map gepowneden terwijl ik een BF2 veteraan ben.
Nogal ja, vooral die van assaultquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als je wapens unlocked komt het vanzelf allemaal goed. De standaard wapens zijn vrij poep
Meer unlocks > beter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
quote:Originally Posted by amazingstuff View Post
This clearly shows the game is developed for console, why else would they develop a gamemode that isn't going to work well on the PC-side?
quote:PC is getting Infantry Only, console isn't. That doesn't mean we exclusively made BFBC2 on PC either.
We hebben de choppers, toch? Eventueel airdrops zou een optie zijn..quote:
Dat sowieso. Volgens mij de eerste BF game waarzo weinig maps standaard bij zitten. Maar goed, dat de game gerushed is, is getuige de bugs niet echt een verrassing.quote:
(als die mee mag tellen) Battlefield Heroes had 3 mapsquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Volgens mij de eerste BF game waarzo weinig maps standaard bij zitten. Maar goed, dat de game gerushed is, is getuige de bugs niet echt een verrassing.
Zou trouwens Highway Tampa ook wel kunnen waarderen als map, lekker groot.
Vind inderdaad level design niet zo van de meeste maps.. komt toch vaker neer op een beetje knallen dan een beetje strategisch spelen. Dat laatste gebeurt eigenlijk alleen maar bij de kleinere maps, de grotere maps nodigen voornamelijk uit tot campen. Weinig alternatieve routes vaak ook om een vijand te "flanken" zoals bij eerdere bf games wel zo was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een kutmap is dat zeg... Nelson Bay.. echt een gezwel map. Zo slecht gedaan
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vind inderdaad level design niet zo van de meeste maps.. komt toch vaker neer op een beetje knallen dan een beetje strategisch spelen. Dat laatste gebeurt eigenlijk alleen maar bij de kleinere maps, de grotere maps nodigen voornamelijk uit tot campen. Weinig alternatieve routes vaak ook om een vijand te "flanken" zoals bij eerdere bf games wel zo was.
En BF heroes heeft niets met de franchise te maken.
Jiiipquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:08 schreef Eind-Baas het volgende:
Klote zooi. Eindelijk hoge score, sluit BC2 ineens![]()
Daarna joinde ik weer die server en had natuurlijk een slechte score. Zijn die punten nu trouwens wel opgeslagen?
Driver probleem? Geheugen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben zat van bluescreens.
Ik heb het alleen met BF BC.quote:
Kan heel goed, zijn problemen gemeldt met XI-fi kaartenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met BF BC.
/edit; ff videokaart driver geupdate dus. Bleek dat er inderdaad wat fouten van bfbc2 waren gefixt.
Ik krijg nog steeds ruis als ik een spel speel met mijn creative audigy se kaart. Ik denk dat hij daardoor crasht.
Heb ik ook... irritant. Meestal bij Africa Harbor thoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Solique het volgende:
Ik heb alleen nog last van black screens om de zoveel tijd.
Het is ook geen X-fi. maar echt een audigy SEquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan heel goed, zijn problemen gemeldt met XI-fi kaarten. Maar de blue screens zijn wel apart.
Ben in ieder geval niet de enige die dit heeft. Maar is wel zwaar irritant, ook de enige game die er last van heeft.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb ik ook... irritant. Meestal bij Africa Harbor tho
AEK, het eerste assault wapen gebruik ik anders nog volop, het ding is ideaal voor de middellange afstand. Maps als Arica Harbor en Isla Innocentes is die ideaal voor. De ironsight is ook één van de beste imho. Hierdoor kun je gewoon voor lightweight package (zwaar onderschatte perk) kiezen ipv optics.quote:
Ik ga altijd met lightweight en extra armor. Lightweight maakt veel uit, je bent net even sneller in rennen. Ga maar na hoeveel tijd minder dat scheelt in het rennen naar dekking etc. Als je er goed over nadenkt is het een echte lifesaver.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef clockcable het volgende:
Ik gebruik altijd de an94, heb al de platinum star, Ik vind hem ideaal icm met magnum ammo. gewoon vanaf de heup op het hoofd 2 of 3 burst altijd wel een paar raak.
Ik vind die lightweight spec trouwens vrij weinig uitmaken.
Dan spotten ze je denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Ame_thyst het volgende:
ligt het aan mij of kan de helft van de spelers door fog/sneeuw/stof heen kijken ;S
Ja dat doe ik ook, en soms een leuke kill assist erbij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Iets wat heel weinig mensen doen
Ik spot me echt helemaal gek
Is toch weer gratis 20 puntjes
Ik heb het ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:58 schreef Rik_C het volgende:
k heb sinds 2 dagen hier Bad Company 2 liggen. En soms crasht de game tijdens het online spelen opeens ( ik schat na 25 min ofzo ) en ga ik naar de desktop. Het is mij opgevallen dat het bijna altijd geneurd bij de map African Harbor. Ik heb punkbuster al lopen updaten maar dat hielp niks.
Ati Mobility FireGL V5725quote:Op zondag 16 mei 2010 10:34 schreef neo2000 het volgende:
En da's alleen bij Arica Harbour? Vreemd, ik heb volgens mij nog maar 2 keer een crash to desktop gehad, en dat was dan voornamelijk bij het starten van bfbc2, na de intro.
Welke videokaart heb je?
Ik heb zelf een NVDIA 8600m GS, maar je kunt proberen de laatste driver terug te draaien. Had gelezen dat dit problemen gaf, ondanks dat de map-load bug hiermee was opgelost.quote:
Hoort niet zo idd. Ze hebben slug en nog een ding aan staan. Heb ik ook wel eens gedaan. De shotgun is dan echt OP.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:44 schreef cerror het volgende:
Ik zuig de laatste tijd.
En what is the deal met die gozers die je van 200 meter afstand in 1 knal afmaken met een shotgun?
Ja had ik al geprobeerd maar op de site van Ati staat mijn kaart er niet tussenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:42 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ik heb zelf een NVDIA 8600m GS, maar je kunt proberen de laatste driver terug te draaien. Had gelezen dat dit problemen gaf, ondanks dat de map-load bug hiermee was opgelost.
Accuarcy heeft met het richten te maken. Hoe hoger de accuracy hoe beter de kogel vliegt naar het punt waar je op mikt met je crosshairquote:Op zondag 16 mei 2010 13:31 schreef ems. het volgende:
Even een vraagje wat betreft de sniper rifles;
De GOL magnum heeft accuracy helemaal vol, terwijl de 1e rifle (die standaard geunlocked is, ben de naam kwijt) dat niet helemaal heeft. Wat zegt accuracy eigenlijk over sniper rifles? Dat de kogel sneller is?
Ja dat bedoel ik dus. Sniper rifles zijn over het algemeen accurate (sinds je er toch echt headshots mee moet schieten) maar de Gol schiet dus over een grotere afstand accuraat, waar andere rifles meer omhoog moeten mikken om hetzelfde effect te krijgen?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Accuarcy heeft met het richten te maken. Hoe hoger de accuracy hoe beter de kogel vliegt naar het punt waar je op mikt met je crosshair
Nope. Je zou ff kunnen kijken onder apparaatbeheer of misschien bij je nic power saving features aan staan. Kan mij voorstellen dat Windows op een gegeven moment denk dat het ding geen activiteit heeft als je langer aan het gamen bent, en '' dan disabled of zo. Anders nieuwe drivers voor je nic opsnorren denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:33 schreef RoW_0 het volgende:
hebben jullie dit ook weleens? dat internet zomaar uitgaat en als ik alt-tab doe heb ik ook geen interwebs.
Jep, de GOL is echt een van de beste sniper rifles..Schiet echt gigantisch rechtquote:Op zondag 16 mei 2010 13:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Sniper rifles zijn over het algemeen accurate (sinds je er toch echt headshots mee moet schieten) maar de Gol schiet dus over een grotere afstand accuraat, waar andere rifles meer omhoog moeten mikken om hetzelfde effect te krijgen?
Dus die update geïnstalleerd, nu is mijn hele laptop naar de klote, want de update ondersteunt geen 17" schermenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef neo2000 het volgende:
Wel aardig dat Ati ook zo vlotjes is met driver releases. Alle grafische en stability issues zijn godver met Ati kaarten.
Maar het is een ati kaart, dus in principe zou je de drivers vanaf de Ati site ook moeten kunnen gebruiken..quote:Op zondag 16 mei 2010 15:36 schreef Rik_C het volgende:
[..]
Dus die update geïnstalleerd, nu is mijn hele laptop naar de klote, want de update ondersteunt geen 17" schermen
Ja dacht ik ook maar ik heb een Hp Workstation en voor die dingen moet je naar de site van Hp zelf die echt een ramp is.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar het is een ati kaart, dus in principe zou je de drivers vanaf de Ati site ook moeten kunnen gebruiken..
Word.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:00 schreef Crouton het volgende:
Maar het blijft een top game.. Als ik in een goed team zit met ballen.
Pak een shotgun (870 ofzo) met slugs en magnum ammo. Inzoomen en op 30 meter afstand oneshot je gewoon een vijand (in HC iig).quote:Op zondag 16 mei 2010 18:21 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over die shotgun, maar ik krijg er nix mee geraakt. Mijn knife doet het nog beter dan die sg. Wat doe ik niet goed (mikken...)?
Geen idee, zit er iemand uberhaubt wel eens op dan?quote:
Steeds als ik er laatste tijd ging kijken was er niemand, blijf ook niet hangen in de hoop 1 iemand te zien binnen een week.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Smight het volgende:
Geen idee, zit er iemand uberhaubt wel eens op dan?
Ahquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef rubje het volgende:
ik blijf maar aanklooien met dit spel. Ik word van alle kanten gepownedterwijl ik een jarenlange BF2 ervaring heb. Ik zou bijna een uninstall van het spel doen en een verkoop van het spel zelf.
EA: "Get an edge over your opponents with this DLC.. Better camouflage means more pwnage!"quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef CantFazeMe het volgende:
rofl 4 euro voor beetje skinwerk van wapens durven te vragen. Afzetterij.
Kut DLC trend van tegenwoordig.
Dat komt omdat het spel geen BF is, maar CS met voertuigen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef rubje het volgende:
ik blijf maar aanklooien met dit spel. Ik word van alle kanten gepownedterwijl ik een jarenlange BF2 ervaring heb. Ik zou bijna een uninstall van het spel doen en een verkoop van het spel zelf.
Je kan het spel volgens mij niet verkopen omdat het gekoppeld is aan je EA accountquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef rubje het volgende:
Werkt die TS dan nog wel? Ik kan hem namelijk niet meer vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Steeds als ik er laatste tijd ging kijken was er niemand, blijf ook niet hangen in de hoop 1 iemand te zien binnen een week.
Denk dat hij dus offline is gehaald. Was gisteren ook al niet bereikbaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Smight het volgende:
Werkt die TS dan nog wel? Ik kan hem namelijk niet meer vinden.
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat ze zelf wapens moeten verzinnen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef GrotePierFR het volgende:
Die MG3 (laatste medic-gun) is een regelrechte kopie van de MG42![]()
Net als de M60 trouwens, die iets anders gemodelleerd is en wat andere textures heeft.
Diezelfde MG42 skin/model gaan ze vast gebruiken in een of andere DLC van BF1943
En die is inderdaad gebaseerd op de MG42.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:06 schreef clockcable het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat ze zelf wapens moeten verzinnen?
En de mg3 bestaat echt hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/MG3
Als het snipen echt uit de hand loopt ga ik altijd als assault smoke grenades spammen, maar ik speel liever conquest. Ik wil altijd graag winnen en als de mcom station gearmed is en vervolgens geeft je hele team er geen ruk omquote:Op zondag 16 mei 2010 17:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Word.
Toegegeven dat ik graag snipe, maar af en toe gaat het echt te fur. Ik heb 16v16 gespeeld waarbij er zo'n 12 snipers in elk team zaten. Ik voel me dan altijd (terecht) genoodzaakt om assault/medic/engi te gaan maar het pijnelijke feit is dat er gewoon teveel mensen zijn die die objectives niet interesseren en liever de hele game met hun scope de horizion afstruinenEn áls dan de snipers een keer echt hun werk moeten doen door een m-com station te defenden na het plaatsen van charges doen ze dat niet (goed).
jammer jammer. Maar inderdaad, het is wel éxtra tof als je een battle hebt waarbij beide partijen heel goed weten wat ze aan het doen zijn
Duhquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En die is inderdaad gebaseerd op de MG42.
Die grotepier snapt er ook geen hol van.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:15 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Duh
Er zitten twee wapens in het spel die gebaseerd zijn op de MG42, erg makkelijk om te modellen. Ze hadden best voor andere guns MG's kunnen kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
nog maar 24 posts en we zitten al op deeltje 19quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef EchoAlpha het volgende:
Kan iemand mijn Team Speak 3 server in de OP/Wiki zetten?
Server: kthnxbai.info
Port: 9987
Geen password
Mja maar ik kan niet bij de Wiki edittenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:29 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
nog maar 24 posts en we zitten al op deeltje 19
ervaar precies hetzelfde, frustrerend allemaal, moest eerst wapens unlocken, als je daar al de kans voor krijgt. iedereen knalt me neer. heb ik wapens unlocked, zie ik ze nergens terug! maar ja mappen ken ik ook nauwelijks, ik blijf nog ff oefenenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef rubje het volgende:
Gewoon lekker noobtuben in het beginquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:33 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
ervaar precies hetzelfde, frustrerend allemaal, moest eerst wapens unlocken, als je daar al de kans voor krijgt. iedereen knalt me neer. heb ik wapens unlocked, zie ik ze nergens terug! maar ja mappen ken ik ook nauwelijks, ik blijf nog ff oefenen
SIR YES SIRquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef clockcable het volgende:
Hier een tal belangrijke tips van een bf2 veteraan
Zorg dat je eerst mikt, en dan pas schiet. Dus niet gelijk de muis indrukken zodra er een vijand vlak voor je opduikt maar mik op de borst en de recoil zorgt ervoor dat je eerst de borst en dan het hoofd raakt.
Stel je muis gevoelig in, niet te gevoelig maar je moet minimaal met een muisbeweging 1.5 keer rond kunnen draaien. Ook moet je een goede ondergrond of muismat hebben, want uiteindelijk komen al je game prestaties neer op je muis.
Schiet met bursts van 3 a 4, dit is véél efficienter dan full auto iemand neer proberen te raggen. Ook is het af te raden om lopend te schieten en crouch als je een doel van veraf wilt raken.
En als laatst: Zorg dat je gedekt staat achter iets massiefs, zo verklein je jezelf als doelwit
http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Clockcable
[ afbeelding ]
And most importantly: know and play your class. Know it's strenghts, know it's weaknesses and ACT ON IT. Oh, and spot. FRIGGIN' SPOT DAMNIT!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef clockcable het volgende:
Als je mis spot dan heb je een soort van time-out. Anders kon je de heletijd door gewoon op Q rammen of een script laten draaienquote:Op zondag 23 mei 2010 15:37 schreef BugWorks het volgende:
Heb er last van dat als ik teveel spot, ik eigenlijk niks meer spot (hoor geen stem die iets over de tegenstander zegt en ook geen markering boven de tegenstander).![]()
Meer die hier last van hebben?
Ga je niet redden. Zelfs niet op LOW.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef gtalikker het volgende:
denkje dat het spel het er vind als in een nvidia geforce 7100 met 256mb???
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef gtalikker het volgende:
het doosje ligt standaard op mijn bureauquote:Ondersteunende chipsets: NVIDIA 7800GT of hoger; ATI X1900 of hoger.
waarom nietquote:Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga je niet redden. Zelfs niet op LOW.
Te weinig geheugen en te lage bussnelheid.quote:
nou ok ik krij tog een nieuwe genaamdquote:Op zondag 23 mei 2010 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Te weinig geheugen en te lage bussnelheid.
Ikdenk dat ie wat ie vind naar pliesieburo brengen mot. Meej een busje voor de snelheid.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef gtalikker het volgende:
Aanraken ik jou?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:30 schreef gtalikker het volgende:
[..]
nou ok ik krij tog een nieuwe genaamd
Aspire M5811 1 TB 6ram en een nVidia Geforce GT320 van 1gb
(een van de besten) kan nie wachten tot augustus![]()
kost niet veel ik kreeg nog 1000 euro aan pc meuk vand de gemeentequote:Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ikdenk dat ie wat ie vind naar pliesieburo brengen mot. Meej een busje voor de snelheid.
[..]
Aanraken ik jou?
Platinum star krijg je geloof ik bij 10 goude sterren van een bepaald wapen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef BeamofLight het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk platinum? Net 5 dudes geknifed heerlijk.
Want? Teveel bomen? Te ver lopen? Sneeuwblindheid?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Nelson Bay is echt een slecht ontworpen map.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |