Driver probleem? Geheugen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben zat van bluescreens.
Ik heb het alleen met BF BC.quote:
Kan heel goed, zijn problemen gemeldt met XI-fi kaartenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met BF BC.
/edit; ff videokaart driver geupdate dus. Bleek dat er inderdaad wat fouten van bfbc2 waren gefixt.
Ik krijg nog steeds ruis als ik een spel speel met mijn creative audigy se kaart. Ik denk dat hij daardoor crasht.
Heb ik ook... irritant. Meestal bij Africa Harbor thoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Solique het volgende:
Ik heb alleen nog last van black screens om de zoveel tijd.
Het is ook geen X-fi. maar echt een audigy SEquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan heel goed, zijn problemen gemeldt met XI-fi kaarten. Maar de blue screens zijn wel apart.
Ben in ieder geval niet de enige die dit heeft. Maar is wel zwaar irritant, ook de enige game die er last van heeft.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb ik ook... irritant. Meestal bij Africa Harbor tho
AEK, het eerste assault wapen gebruik ik anders nog volop, het ding is ideaal voor de middellange afstand. Maps als Arica Harbor en Isla Innocentes is die ideaal voor. De ironsight is ook één van de beste imho. Hierdoor kun je gewoon voor lightweight package (zwaar onderschatte perk) kiezen ipv optics.quote:
Ik ga altijd met lightweight en extra armor. Lightweight maakt veel uit, je bent net even sneller in rennen. Ga maar na hoeveel tijd minder dat scheelt in het rennen naar dekking etc. Als je er goed over nadenkt is het een echte lifesaver.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef clockcable het volgende:
Ik gebruik altijd de an94, heb al de platinum star, Ik vind hem ideaal icm met magnum ammo. gewoon vanaf de heup op het hoofd 2 of 3 burst altijd wel een paar raak.
Ik vind die lightweight spec trouwens vrij weinig uitmaken.
Dan spotten ze je denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Ame_thyst het volgende:
ligt het aan mij of kan de helft van de spelers door fog/sneeuw/stof heen kijken ;S
Ja dat doe ik ook, en soms een leuke kill assist erbij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Iets wat heel weinig mensen doen
Ik spot me echt helemaal gek
Is toch weer gratis 20 puntjes
Ik heb het ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:58 schreef Rik_C het volgende:
k heb sinds 2 dagen hier Bad Company 2 liggen. En soms crasht de game tijdens het online spelen opeens ( ik schat na 25 min ofzo ) en ga ik naar de desktop. Het is mij opgevallen dat het bijna altijd geneurd bij de map African Harbor. Ik heb punkbuster al lopen updaten maar dat hielp niks.
Ati Mobility FireGL V5725quote:Op zondag 16 mei 2010 10:34 schreef neo2000 het volgende:
En da's alleen bij Arica Harbour? Vreemd, ik heb volgens mij nog maar 2 keer een crash to desktop gehad, en dat was dan voornamelijk bij het starten van bfbc2, na de intro.
Welke videokaart heb je?
Ik heb zelf een NVDIA 8600m GS, maar je kunt proberen de laatste driver terug te draaien. Had gelezen dat dit problemen gaf, ondanks dat de map-load bug hiermee was opgelost.quote:
Hoort niet zo idd. Ze hebben slug en nog een ding aan staan. Heb ik ook wel eens gedaan. De shotgun is dan echt OP.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:44 schreef cerror het volgende:
Ik zuig de laatste tijd.
En what is the deal met die gozers die je van 200 meter afstand in 1 knal afmaken met een shotgun?
Ja had ik al geprobeerd maar op de site van Ati staat mijn kaart er niet tussenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:42 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ik heb zelf een NVDIA 8600m GS, maar je kunt proberen de laatste driver terug te draaien. Had gelezen dat dit problemen gaf, ondanks dat de map-load bug hiermee was opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |