Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:39 schreef gtalikker het volgende:
ik moet wachte tot mijn verjaardag![]()
NOG 23 DAGEN WACHTEN
ik heb al mijn geld aan kleren en extra dingen voor de comp
(toetsenbord: moest kotsen en ja over mijn toetsenbord (net een dag NA de garantie)
muis:het lezer oogje kapot. een headset: toch al nodig als ik battlefield bad comany 2 wil
(VOIP))was zo'n 70 eurotjes(want ik koop liever iets duurs dat lang meegaat dan ietse dat dat niet doet)
en natuurlijk had ik not 40 euro over)off topic:
Bijna bankkroet omdat ik een 5 persoons huis kocht terwel ik maar 2 modaal hed een tehogen hypotheek
(nog 700.000 euro!) dus....
Hoppa 50% korting dus voor 2 tientjes heb je deze topgame. Regel ik voor jequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:39 schreef gtalikker het volgende:
ik moet wachte tot mijn verjaardag![]()
NOG 23 DAGEN WACHTEN
ik heb al mijn geld aan kleren en extra dingen voor de comp
(toetsenbord: moest kotsen en ja over mijn toetsenbord (net een dag NA de garantie)
muis:het lezer oogje kapot. een headset: toch al nodig als ik battlefield bad comany 2 wil
(VOIP))was zo'n 70 eurotjes(want ik koop liever iets duurs dat lang meegaat dan ietse dat dat niet doet)
en natuurlijk had ik not 40 euro over)off topic:
Bijna bankkroet omdat ik een 5 persoons huis kocht terwel ik maar 2 modaal hed een tehogen hypotheek
(nog 700.000 euro!) dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Symantec AntiVirus heb ik. Daarnaast heb ik nooit met andere games last van dit soort problemen. Zou best wel met gesloten ports te maken kunnen hebben, alleen jammer dat de producers geen steentje bijdragen in de vorm van hulp.quote:
Hey thnx zal hem vananavond meteen even testen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef Mday het volgende:
Okee razor, ik had het in het vorige topic al gepost:
vang
http://support.amd.com/us(...)t-10-4-a-Hotfix.aspx
- Deze fiks is niet doorgevoerd in de officiele 10.4.
edit: laat even weten of het werkt.
geweldig, no problem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey thnx zal hem vananavond meteen even testen.
Las al zoiets over een preview driver
Het werkt harstikke bedankt nu ongeveer maar 15 tot 20 seconden wachten![]()
![]()
Werkt top. Kom nu zelfs binnen tijdens de verplichte wachtperiode van 15 seconde.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef Mday het volgende:
Okee razor, ik had het in het vorige topic al gepost:
vang
http://support.amd.com/us(...)t-10-4-a-Hotfix.aspx
- Deze fiks is niet doorgevoerd in de officiele 10.4.
edit: laat even weten of het werkt.
Had daarnet nergens last van.quote:
Klopt, gister in misschien wel de beste squad evar gezeten. Zaten in Port Valdez op de tweede defendzone dekking te zoeken op de verhoogde heuvel nabij MCOM in het huis. Ik was medic. er was een engi voor heavy fire support, een assault die infanterie op afstand hield en een sniper die spotte en countersnipete.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Werkt top. Kom nu zelfs binnen tijdens de verplichte wachtperiode van 15 seconde.
[..]
Had daarnet nergens last van.
En nadat ik me afgelopen zondag kapot had geërgerd aan mijn team dat te lui was om M-Com's te disarmen, zat ik nu in een team dat heerlijk samenwerkte. Af en toe denderde we gewoon over de tegenstander heen. En dan is dit echt een fantastisch spel.
Hah, gaat dat trouwens alléén met de M95 (piloot snipen, net als in BF2)? Gister kwam er eentje voorbij (heel fokking snel in Isla Innocentes) en ik schoot in een opwelling unzoomed met mijn m95 zo de sniper in zijn harses.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef neo2000 het volgende:
Overigens vandaag voor de 2e keer een helicopter neergehaald als sniper.. Sweet.
By the way:
[ afbeelding ]
Nope, met GOL gaat ook al wel.. Ik denk eigenlijk met alle sniper guns wel, is gewoon een kwestie van skills. Wel jammer dat ik steeds heb dat die hufters er elke keer uitspringen nadat piloot de pijp uit is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef Mday het volgende:
[..]
Hah, gaat dat trouwens alléén met de M95 (piloot snipen, net als in BF2)? Gister kwam er eentje voorbij (heel fokking snel in Isla Innocentes) en ik schoot in een opwelling unzoomed met mijn m95 zo de sniper in zijn harses.
Dat was té veel luck. Dat ding ging hard neer, jammer genoeg zat er niemand anders in...
Spendeer aub ook een beetje geld aan een typcursus en een cursus Nederlandsquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:27 schreef gtalikker het volgende:
afin ik heb een nieuwe baan ergens in de twede kamer nr 25 vvd![]()
maar goed verdient wel 100.000 euro netto binne 7 jaar dus
ontopic
als ik hem heb zeg ik het meteen
p.s
is de bf2 server er nog
Als je goed mikt, kan het met elk wapen. Ik heb ook een paar keer een helikopter neergeschoten met een tank. Best effectief zeg ik jequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef Mday het volgende:
[..]
Hah, gaat dat trouwens alléén met de M95 (piloot snipen, net als in BF2)? Gister kwam er eentje voorbij (heel fokking snel in Isla Innocentes) en ik schoot in een opwelling unzoomed met mijn m95 zo de sniper in zijn harses.
Dat was té veel luck. Dat ding ging hard neer, jammer genoeg zat er niemand anders in...
Deaths zegt ook niet zo heel veel hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef neo2000 het volgende:
Nice.. Ik zie trouwens in mijn signature dat ik best veel deaths heb in verhouding met andere users..
Overigens is Arica Harbour voorlopig wel even mijn favouriete map; een van de weinige maps die leuk is om als engineer (Mijn onderontwikkelde klasse met shotgun) te spelen. Volop tanks, APC's en choppers te darten en neer te halen of op te blazen. Alleen jammer dat er zo weinig servers zijn die de maps draaien.
Boeiend ey.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef neo2000 het volgende:
Nice.. Ik zie trouwens in mijn signature dat ik best veel deaths heb in verhouding met andere users..
Overigens is Arica Harbour voorlopig wel even mijn favouriete map; een van de weinige maps die leuk is om als engineer (Mijn onderontwikkelde klasse met shotgun) te spelen. Volop tanks, APC's en choppers te darten en neer te halen of op te blazen. Alleen jammer dat er zo weinig servers zijn die de maps draaien.
Waar ik me kapot aan erger, is dat mensen het spel niet goed (genoeg) benutten..quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Boeiend ey.Ik speel nu veel medic en ga vaker dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |