abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:59:24 #51
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_81091014
Heb ook een hele tijd bijna alleen als assault en medic gespeeld, dus zou het wel verklaren ja..

Gisteren op een server als recon, 5 assaults gevraagd om ammo, niemand die geeft. Wat een droeftoeter ben je dan die het hele spel niet begrepen heeft..?
Uiteindelijk gewacht tot eentje er het loodje legde (na hem de hele tijd gestalkt te hebben met q knop ingedrukt) , zijn kit gepakt, mezelf ammo gegeven, en weer eigen kit terug gepakt. Ik mis nog de optie om over je mede soldaten heen te zeiken nadat ze dood zijn.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_81093722
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Waar ik me kapot aan erger, is dat mensen het spel niet goed (genoeg) benutten..

Als ik assault ben, en er sterft een medic naast me, pak ik zijn kit en ress hem. Andersom gebeurt mij dat nooit.. Waarom denken mensen niet een keertje out-of-the-box?
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef neo2000 het volgende:
Gisteren op een server als recon, 5 assaults gevraagd om ammo, niemand die geeft. Wat een droeftoeter ben je dan die het hele spel niet begrepen heeft..?
Uiteindelijk gewacht tot eentje er het loodje legde (na hem de hele tijd gestalkt te hebben met q knop ingedrukt) , zijn kit gepakt, mezelf ammo gegeven, en weer eigen kit terug gepakt. Ik mis nog de optie om over je mede soldaten heen te zeiken nadat ze dood zijn.
Daar erger ik mij dus ook kapot aan, roep ik 100x om een medic die een paar meter naast mij loopt reageert hij helemaal niet. En idd dat je een sniper bent en om ammo vraagt, niemand die wat geeft.
Maar gelukkig zijn er wel een aantal mensen die het begrijpen
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_81094335
quote:
Heb ook een hele tijd bijna alleen als assault en medic gespeeld, dus zou het wel verklaren ja..

Ik geef soms ook sommige mensen met op zet geen ammo/health hoor.
Van die stakkers die de hele tijd in een bosje lopen te campen, die negeer ik gewoon.
pi_81096588
Hey!
ben van plan om BFBC2 te halen, maar ik wil er niet zoveel geld aan besteden. mankeert er wat aan een cd-key only ofzo die ze voor 20 euro verkopen?

je hebt ook een limited edition cd key. Maargoed. ze zeggen dat er geen download limiet op zit en kan ik er wel gewoon online mee spelen?
thanks
pi_81096670
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hey!
ben van plan om BFBC2 te halen, maar ik wil er niet zoveel geld aan besteden. mankeert er wat aan een cd-key only ofzo die ze voor 20 euro verkopen?

je hebt ook een limited edition cd key. Maargoed. ze zeggen dat er geen download limiet op zit en kan ik er wel gewoon online mee spelen?
thanks
Heey,

Je kan gewoon hier een CD-Key kopen: http://www.g2play.net/sto(...)ownload-Manager.html

Vervolgens krijg je hem via de mail opgestuurd, daarna moet je op de EA site een account maken en de download-manager installeren.

Hiermee kan je dan het spel downloaden.

pi_81097018
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Heey,

Je kan gewoon hier een CD-Key kopen: http://www.g2play.net/sto(...)ownload-Manager.html

Vervolgens krijg je hem via de mail opgestuurd, daarna moet je op de EA site een account maken en de download-manager installeren.

Hiermee kan je dan het spel downloaden.

Hey thanks, maar dat weet ik allemaal wel. Het gaat er meer om dat het spel voorderest niks mankeert? geen download limitations en werk ea download manager wel lekker? Kan het anders niet op steam?
pi_81097272
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Hey thanks, maar dat weet ik allemaal wel. Het gaat er meer om dat het spel voorderest niks mankeert? geen download limitations en werk ea download manager wel lekker? Kan het anders niet op steam?
De CD-Keys op die site werken allemaal goed, en zover ik weet ook zonder download beperkingen.

Heb zelf ook al een paar spellen gekocht via g2play, ze werkten bij mij allemaal.
1x een code gehad die al geactiveerd was, een mail gestuurd naar ze en binnen een dag een nieuwe serial gekregen.
pi_81097460
Ik heb pas een Sony Vaio E serie gekocht heb een Intel i3 processor, 4GB werkgeheugen en 1GB videokaart van ATI maar kan het spel gewoon niet op zijn beste instellingen spelen. WTF
rice rice baby tututututedudududum
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:45:21 #59
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81097562
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb pas een Sony Vaio E serie gekocht heb een Intel i3 processor, 4GB werkgeheugen en 1GB videokaart van ATI maar kan het spel gewoon niet op zijn beste instellingen spelen. WTF
Welke videokaart?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_81097757
Een ATI Mobility Radeon HD 5650: Assassins Creed 2, Just Cause 2, Modern Warfare 2 spelen allemaal op de beste instellingen.
pi_81097866
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Een ATI Mobility Radeon HD 5650: Assassins Creed 2, Just Cause 2, Modern Warfare 2 spelen allemaal op de beste instellingen.
Had je van te voren kunnen weten

http://www.notebookcheck.(...)HD-5650.27638.0.html
pi_81097949
Aha dus hij past gewoon niet bij mijn videokaart, achja piraten FTW
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:30:26 #63
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81099394
Ik heb een 5770 en ik speel op medium, kan ook wel op High.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81100882
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb een 5770 en ik speel op medium, kan ook wel op High.
Ik heb een 5770 en ik speel hem altijd op High :p.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:11:11 #65
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_81104472
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Een laptop is ook niet gemaakt om te gamen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:12:13 #66
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_81104537
er waren enge mensen op de server die zeiden dat ik weg moest gaan :<
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:54:33 #67
48067 neo2000
pi_81110224
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Niara het volgende:
er waren enge mensen op de server die zeiden dat ik weg moest gaan :<
Neerschieten. Per direct.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:52:03 #68
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_81112800
quote:

Snipers geef ik ook geen tasjes. Kutzakken zijn het.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:03:28 #69
258885 Solique
I Kill You !
pi_81113336
Volle FoK server vanavond, wat GoT gasten en wat zeikerds ertussen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:49:46 #70
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81115288
Had je er wat gekicked dan?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:07:57 #71
258885 Solique
I Kill You !
pi_81119397
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Had je er wat gekicked dan?
Nee, wel een stuk of 15 geknifed
Kan niet kicken.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:19:44 #72
48067 neo2000
pi_81120423
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Snipers geef ik ook geen tasjes. Kutzakken zijn het.
Een goeie recon/sniper niet hoor.. Die zorgt er voor dat jij als assult niet elke keer de tyfus in geschoten wordt en bij conquest een redelijke vrij baan hebt richting MCOM. Of in ieder geval zo veel mogelijk enemies spot als je op weg bent naar de mcom. (neerhalen kan ie ze meestal toch niet allemaal..)

Tenminste, zo speel ik als recon.. Als ik zie dat teammates/squadmates die assault/medic een map langs rechts benaderen terwijl mcom links staat, spot ik zo veel mogelijk enemies bij hun in de directe omgeving.. Nog een motion sensor beide kanten op.. Vervolgens nog een mortar strike daar waar enemies zich ophouden (meestal in de buurt van mcoms in groepjes - go figure ) en zo hebben zij vrij baan om de fucker op te blazen. Ideale scenario dan.

Gasten die dus een bepaalde klasse niet van ammo/medikits voorzien zijn de reden dat een map niet gewonnen wordt imho. Teamplay is key.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:24:20 #73
258885 Solique
I Kill You !
pi_81120522
Klopt inderdaad, jammere wel dat in de meeste server teamwork ver te zoeken is.

Gebeurd mij ook te vaak dat ik als enige sniper begint, maar na paar minuten zie ik iedereen als sniper om mij heen zitten.

En als je als enige sniper eens lekker op dreef bent, gaat er wel weer een lompe teammaat als een ware rambo of voor je staan, of vlakbij jouw omgeving op snipers schieten. Dankjewel dat iedereen nu dus weet deze richting op te schieten.

Al verander ik dan wel gem. na 30 seconden van locatie dan nog ik ben sniper. Je mag best spawnen op mij maar rot dan zo snel mogelijk een eind op of kies een andere locatie.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:09:32 #74
48067 neo2000
pi_81121570
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:24 schreef Solique het volgende:En als je als enige sniper eens lekker op dreef bent, gaat er wel weer een lompe teammaat als een ware rambo of voor je staan, of vlakbij jouw omgeving op snipers schieten. Dankjewel dat iedereen nu dus weet deze richting op te schieten.

Al verander ik dan wel gem. na 30 seconden van locatie dan nog ik ben sniper. Je mag best spawnen op mij maar rot dan zo snel mogelijk een eind op of kies een andere locatie.
Dat dus. Spotten tot je er bij neervalt (leuk voor je score ook..), tot je een clean kill/headshot kunt maken, misschien 2 heel kort achter elkaar, en dan jezelf z.s.m. verplaatsen. Spotten en enemies omleggen liefst op een manier om een aanvallende of verdedigende (in geval van conquest) teammate te ondersteunen. Nieuwe plek uitzoeken, motion sensor wegmikken en de boel herhalen.

Meestal zijn het inderdaad de n00btubers die naast je komen staan om een heel gebouw in te laten storen met hun continue n00btube. Daaaaag recon cover. Zoveel gasten online die hun soldier/assault class gewoon niet begrijpen. Dan denk ik, als ik een keer als recon speel: geef mij ammo kanonnevoer, dan kan jij naar het front, waar je hoort.. En als jij mij geen ammo geeft, dan kan ik de andere assault die jouw van achter wil knifen niet voor je omleggen, en zul je kort daarna WEER naar een respawn timer moeten staren, jezelf afvragend wat er nou gebeurd is. Simple as that.
pi_81122093
TVP

Wat is beter; MW of BF ? En qua Multiplayer
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')