quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar ik me kapot aan erger, is dat mensen het spel niet goed (genoeg) benutten..
Als ik assault ben, en er sterft een medic naast me, pak ik zijn kit en ress hem. Andersom gebeurt mij dat nooit.. Waarom denken mensen niet een keertje out-of-the-box?
Daar erger ik mij dus ook kapot aan, roep ik 100x om een medic die een paar meter naast mij loopt reageert hij helemaal niet. En idd dat je een sniper bent en om ammo vraagt, niemand die wat geeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef neo2000 het volgende:
Gisteren op een server als recon, 5 assaults gevraagd om ammo, niemand die geeft.Wat een droeftoeter ben je dan die het hele spel niet begrepen heeft..?
Uiteindelijk gewacht tot eentje er het loodje legde (na hem de hele tijd gestalkt te hebben met q knop ingedrukt) , zijn kit gepakt, mezelf ammo gegeven, en weer eigen kit terug gepakt. Ik mis nog de optie om over je mede soldaten heen te zeiken nadat ze dood zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef neo2000 het volgende:
Heb ook een hele tijd bijna alleen als assault en medic gespeeld, dus zou het wel verklaren ja..![]()
Gisteren op een server als recon, 5 assaults gevraagd om ammo, niemand die geeft.Wat een droeftoeter ben je dan die het hele spel niet begrepen heeft..?
Uiteindelijk gewacht tot eentje er het loodje legde (na hem de hele tijd gestalkt te hebben met q knop ingedrukt) , zijn kit gepakt, mezelf ammo gegeven, en weer eigen kit terug gepakt. Ik mis nog de optie om over je mede soldaten heen te zeiken nadat ze dood zijn.
Heey,quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hey!
ben van plan om BFBC2 te halen, maar ik wil er niet zoveel geld aan besteden. mankeert er wat aan een cd-key only ofzo die ze voor 20 euro verkopen?
je hebt ook een limited edition cd key. Maargoed. ze zeggen dat er geen download limiet op zit en kan ik er wel gewoon online mee spelen?
thanks
Hey thanks, maar dat weet ik allemaal wel. Het gaat er meer om dat het spel voorderest niks mankeert? geen download limitations en werk ea download manager wel lekker? Kan het anders niet op steam?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heey,
Je kan gewoon hier een CD-Key kopen: http://www.g2play.net/sto(...)ownload-Manager.html
Vervolgens krijg je hem via de mail opgestuurd, daarna moet je op de EA site een account maken en de download-manager installeren.
Hiermee kan je dan het spel downloaden.
De CD-Keys op die site werken allemaal goed, en zover ik weet ook zonder download beperkingen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hey thanks, maar dat weet ik allemaal wel. Het gaat er meer om dat het spel voorderest niks mankeert? geen download limitations en werk ea download manager wel lekker? Kan het anders niet op steam?
Welke videokaart?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb pas een Sony Vaio E serie gekocht heb een Intel i3 processor, 4GB werkgeheugen en 1GB videokaart van ATI maar kan het spel gewoon niet op zijn beste instellingen spelen. WTF
Had je van te voren kunnen wetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Een ATI Mobility Radeon HD 5650: Assassins Creed 2, Just Cause 2, Modern Warfare 2 spelen allemaal op de beste instellingen.
Ik heb een 5770 en ik speel hem altijd op High :p.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb een 5770 en ik speel op medium, kan ook wel op High.
Een laptop is ook niet gemaakt om te gamenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb pas een Sony Vaio E serie gekocht heb een Intel i3 processor, 4GB werkgeheugen en 1GB videokaart van ATI maar kan het spel gewoon niet op zijn beste instellingen spelen. WTF
Neerschieten. Per direct.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Niara het volgende:
er waren enge mensen op de server die zeiden dat ik weg moest gaan :<
Snipers geef ik ook geen tasjes. Kutzakken zijn het.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef neo2000 het volgende:
Heb ook een hele tijd bijna alleen als assault en medic gespeeld, dus zou het wel verklaren ja..![]()
Nee, wel een stuk of 15 geknifedquote:
Een goeie recon/sniper niet hoor.. Die zorgt er voor dat jij als assult niet elke keer de tyfus in geschoten wordt en bij conquest een redelijke vrij baan hebt richting MCOM. Of in ieder geval zo veel mogelijk enemies spot als je op weg bent naar de mcom. (neerhalen kan ie ze meestal toch niet allemaal..)quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Snipers geef ik ook geen tasjes. Kutzakken zijn het.
Dat dus. Spotten tot je er bij neervalt (leuk voor je score ook..), tot je een clean kill/headshot kunt maken, misschien 2 heel kort achter elkaar, en dan jezelf z.s.m. verplaatsen. Spotten en enemies omleggen liefst op een manier om een aanvallende of verdedigende (in geval van conquest) teammate te ondersteunen. Nieuwe plek uitzoeken, motion sensor wegmikken en de boel herhalen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:24 schreef Solique het volgende:En als je als enige sniper eens lekker op dreef bent, gaat er wel weer een lompe teammaat als een ware rambo of voor je staan, of vlakbij jouw omgeving op snipers schieten. Dankjewel dat iedereen nu dus weet deze richting op te schieten.
Al verander ik dan wel gem. na 30 seconden van locatie dan nog ik ben sniper. Je mag best spawnen op mij maar rot dan zo snel mogelijk een eind op of kies een andere locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |