Ahquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef rubje het volgende:
ik blijf maar aanklooien met dit spel. Ik word van alle kanten gepownedterwijl ik een jarenlange BF2 ervaring heb. Ik zou bijna een uninstall van het spel doen en een verkoop van het spel zelf.
EA: "Get an edge over your opponents with this DLC.. Better camouflage means more pwnage!"quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef CantFazeMe het volgende:
rofl 4 euro voor beetje skinwerk van wapens durven te vragen. Afzetterij.
Kut DLC trend van tegenwoordig.
Dat komt omdat het spel geen BF is, maar CS met voertuigen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef rubje het volgende:
ik blijf maar aanklooien met dit spel. Ik word van alle kanten gepownedterwijl ik een jarenlange BF2 ervaring heb. Ik zou bijna een uninstall van het spel doen en een verkoop van het spel zelf.
Je kan het spel volgens mij niet verkopen omdat het gekoppeld is aan je EA accountquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef rubje het volgende:
Werkt die TS dan nog wel? Ik kan hem namelijk niet meer vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Steeds als ik er laatste tijd ging kijken was er niemand, blijf ook niet hangen in de hoop 1 iemand te zien binnen een week.
Denk dat hij dus offline is gehaald. Was gisteren ook al niet bereikbaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Smight het volgende:
Werkt die TS dan nog wel? Ik kan hem namelijk niet meer vinden.
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat ze zelf wapens moeten verzinnen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef GrotePierFR het volgende:
Die MG3 (laatste medic-gun) is een regelrechte kopie van de MG42![]()
Net als de M60 trouwens, die iets anders gemodelleerd is en wat andere textures heeft.
Diezelfde MG42 skin/model gaan ze vast gebruiken in een of andere DLC van BF1943
En die is inderdaad gebaseerd op de MG42.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:06 schreef clockcable het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat ze zelf wapens moeten verzinnen?
En de mg3 bestaat echt hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/MG3
Als het snipen echt uit de hand loopt ga ik altijd als assault smoke grenades spammen, maar ik speel liever conquest. Ik wil altijd graag winnen en als de mcom station gearmed is en vervolgens geeft je hele team er geen ruk omquote:Op zondag 16 mei 2010 17:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Word.
Toegegeven dat ik graag snipe, maar af en toe gaat het echt te fur. Ik heb 16v16 gespeeld waarbij er zo'n 12 snipers in elk team zaten. Ik voel me dan altijd (terecht) genoodzaakt om assault/medic/engi te gaan maar het pijnelijke feit is dat er gewoon teveel mensen zijn die die objectives niet interesseren en liever de hele game met hun scope de horizion afstruinenEn áls dan de snipers een keer echt hun werk moeten doen door een m-com station te defenden na het plaatsen van charges doen ze dat niet (goed).
jammer jammer. Maar inderdaad, het is wel éxtra tof als je een battle hebt waarbij beide partijen heel goed weten wat ze aan het doen zijn
Duhquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En die is inderdaad gebaseerd op de MG42.
Die grotepier snapt er ook geen hol van.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:15 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Duh
Er zitten twee wapens in het spel die gebaseerd zijn op de MG42, erg makkelijk om te modellen. Ze hadden best voor andere guns MG's kunnen kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |