Accuarcy heeft met het richten te maken. Hoe hoger de accuracy hoe beter de kogel vliegt naar het punt waar je op mikt met je crosshairquote:Op zondag 16 mei 2010 13:31 schreef ems. het volgende:
Even een vraagje wat betreft de sniper rifles;
De GOL magnum heeft accuracy helemaal vol, terwijl de 1e rifle (die standaard geunlocked is, ben de naam kwijt) dat niet helemaal heeft. Wat zegt accuracy eigenlijk over sniper rifles? Dat de kogel sneller is?
Ja dat bedoel ik dus. Sniper rifles zijn over het algemeen accurate (sinds je er toch echt headshots mee moet schieten) maar de Gol schiet dus over een grotere afstand accuraat, waar andere rifles meer omhoog moeten mikken om hetzelfde effect te krijgen?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Accuarcy heeft met het richten te maken. Hoe hoger de accuracy hoe beter de kogel vliegt naar het punt waar je op mikt met je crosshair
Nope. Je zou ff kunnen kijken onder apparaatbeheer of misschien bij je nic power saving features aan staan. Kan mij voorstellen dat Windows op een gegeven moment denk dat het ding geen activiteit heeft als je langer aan het gamen bent, en '' dan disabled of zo. Anders nieuwe drivers voor je nic opsnorren denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:33 schreef RoW_0 het volgende:
hebben jullie dit ook weleens? dat internet zomaar uitgaat en als ik alt-tab doe heb ik ook geen interwebs.
Jep, de GOL is echt een van de beste sniper rifles..Schiet echt gigantisch rechtquote:Op zondag 16 mei 2010 13:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Sniper rifles zijn over het algemeen accurate (sinds je er toch echt headshots mee moet schieten) maar de Gol schiet dus over een grotere afstand accuraat, waar andere rifles meer omhoog moeten mikken om hetzelfde effect te krijgen?
Dus die update geïnstalleerd, nu is mijn hele laptop naar de klote, want de update ondersteunt geen 17" schermenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef neo2000 het volgende:
Wel aardig dat Ati ook zo vlotjes is met driver releases. Alle grafische en stability issues zijn godver met Ati kaarten.
Maar het is een ati kaart, dus in principe zou je de drivers vanaf de Ati site ook moeten kunnen gebruiken..quote:Op zondag 16 mei 2010 15:36 schreef Rik_C het volgende:
[..]
Dus die update geïnstalleerd, nu is mijn hele laptop naar de klote, want de update ondersteunt geen 17" schermen
Ja dacht ik ook maar ik heb een Hp Workstation en voor die dingen moet je naar de site van Hp zelf die echt een ramp is.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar het is een ati kaart, dus in principe zou je de drivers vanaf de Ati site ook moeten kunnen gebruiken..
Word.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:00 schreef Crouton het volgende:
Maar het blijft een top game.. Als ik in een goed team zit met ballen.
Pak een shotgun (870 ofzo) met slugs en magnum ammo. Inzoomen en op 30 meter afstand oneshot je gewoon een vijand (in HC iig).quote:Op zondag 16 mei 2010 18:21 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over die shotgun, maar ik krijg er nix mee geraakt. Mijn knife doet het nog beter dan die sg. Wat doe ik niet goed (mikken...)?
Geen idee, zit er iemand uberhaubt wel eens op dan?quote:
Steeds als ik er laatste tijd ging kijken was er niemand, blijf ook niet hangen in de hoop 1 iemand te zien binnen een week.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Smight het volgende:
Geen idee, zit er iemand uberhaubt wel eens op dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |