Die zijn standaard.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ach, zo erg zit me Twente niet dwars hoor.![]()
[..]
Wat, zulke.
[ afbeelding ]
En een liter bier.quote:
*kijkt naar een ander topic in klaagbaak ...quote:
Nu, voor het eerstquote:
Mensen zeggen altijd dat dat heel pittig bij me staat. Dus waar heb je het over?quote:
Hij is nog niet vol genoeg.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*kijkt naar een ander topic in klaagbaak ...
otis komt er maar in..
GMTA.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik had niet genoeg geld bij me voor een krat beugels.
Jou staat alles.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zeggen altijd dat dat heel pittig bij me staat. Dus waar heb je het over?
quote:
Ik ben er eens wezen kijken maar vond er geen flikker aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
S_a, als Fas en ik naar de Gay Parade gaan kom je dan ook?
Nou nou nou.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hey schatje, jij bent de mooiste die ik ooit heb gezien. Kom je naar mijn huis?
Bohoho!!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben er eens wezen kijken maar vond er geen flikker aan.
Whut? Wat dan? En ben je nog versierd?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben er eens wezen kijken maar vond er geen flikker aan.
Dan is ze al met mij bij de Love Paradequote:Op maandag 3 mei 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
S_a, als Fas en ik naar de Gay Parade gaan kom je dan ook?
Verdomme, in het café werkt het direct. Let maar op, ik ga nu naar mijn stamcafé en pik er één of twee op.quote:
Naamtopics.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:23 schreef WillFerrell het volgende:
Het irriteert me trouwens mateloos dat ik er bijna geneigd ben om er een topic over te openen; de UI van Otis en Potloodvis.
Paar jaar terug was dat. Ja nee weet niet, vond het gewoon niet echt boeiend.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? Wat dan? En ben je nog versierd?
Misschien is het boeiender met Fas omdat gay.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Paar jaar terug was dat. Ja nee weet niet, vond het gewoon niet echt boeiend.
Denk 't niet nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien is het boeiender met Fas omdat gay.
Nee, de ganse bende zit op tinychat.quote:
JAA DOOEE DANquote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Potloodvis het volgende:
Als ik even snel moet flashen zeg je het maar.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb geen tietspieren bij mijn tepel volgens J.
Tegenvaller.
Gast.quote:
Dat is juist lelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 22:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb geen tietspieren bij mijn tepel volgens J.
Tegenvaller.
Ja.quote:
Ja, net alsof ik zo'n bultje ga kweken onder mijn tepel.quote:
Zolang de rest vorm heeft moeten ze niet zeuren.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, net alsof ik zo'n bultje ga kweken onder mijn tepel.
Er zit wel een beetje vorm in, maar niet daar.
Enkel RV zeurde.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang de rest vorm heeft moeten ze niet zeuren.
Wees maar blij dat je niet de SNELWEG om moet, zonder je dak.quote:
Mensen moeten eens ophouden met zeuren.quote:
Hij mag dat, want hij heeft smaak.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen moeten eens ophouden met zeuren._!
Dat klopt. Jij hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet de SNELWEG om moet, zonder je dak.
Dan zit je haar pas ruk.
Ja, whatever.quote:
Nee, onze auto heeft wel een dak.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij hebt er ervaring mee?
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het rustig vandaag.
En kloteweer
Ja en?! Mijnes ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, onze auto heeft wel een dak.
http://www.knmi.nl/quote:
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja en?! Mijnes ook.![]()
Hoereng, ik heb een gehandicapte vinger. Ik kan nooit m'n 2e snaar fretten als ik een F zet bijvoorbeeld.![]()
Niet dat ik dat nou vaak doe.
Daarna klaart het wat op, om vervolgens weer om te slaan.quote:
Waarom zo'n grote mond?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou jij aub je mond willen houden als 2 volwassenen praten?
Gitaar. Wat kan die halve tamme van jou spelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Zelfs het weer zit in een identiteitscrisis.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarna klaart het wat op, om vervolgens weer om te slaan.
lalalalalala.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou jij aub je mond willen houden als 2 volwassenen praten?
Ja bevalt echt goed! Al mag er wel meer zon gaan schijnen want zo kan ik verdorie nooit op mijn fijne balkon zitten.quote:
quote:
Dat is wel mega chill als je lekker op je balkonnetje van het zonnetje kunt genietenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja bevalt echt goed! Al mag er wel meer zon gaan schijnen want zo kan ik verdorie nooit op mijn fijne balkon zitten.
Hoe is het in studerend land enzo?
Guns n rosesquote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gitaar. Wat kan die halve tamme van jou spelen?
Beter gaat het lekkerder weer worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs het weer zit in een identiteitscrisis.
En waarom? Het is toch je partner?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guns n roses
Radiohead
The Verve
Coldplee![]()
En nog wat bands, maar het staat raar om verder te vragen
Stage is poep inderdaad, allerlei suffe verplichtingen waar je echt helemaal geen zin in hebtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is wel mega chill als je lekker op je balkonnetje van het zonnetje kunt genieten.
Hmm, boring. Loop stage op het moment.
"WAAROM WIL JE DAT INEENS WETEN."quote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Fascination het volgende:
Wie vinden jullie de grappigste sc-user? Ik stem op Maisnon.
Hij komt wel helder over..quote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn beeld van de vriend van 4EBE is een lange slungelige vent die alles laat vallen en niet heel helder overkomt.
Maar dat komt door 4EBE.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"WAAROM WIL JE DAT INEENS WETEN."
-Voor fok?![]()
Ik heb het er namelijk nooit over.
Noes.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij komt wel helder over..
De rest klopt wel.
Als m'n stage is afgelopen ga ik weer los uiteraardquote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stage is poep inderdaad, allerlei suffe verplichtingen waar je echt helemaal geen zin in hebt
Herkenbaar
quote:
Ik stem op jouw want subtiele humor en steken die sommige mensen niet zien en dan vol op je inhappen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Fascination het volgende:
Niemand heeft het gemerkt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
Jouw?
Ja, maar wat is dat dan ook voor tamme vraag?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Fascination het volgende:
@4EBE: wat is dat voor politiek correct antwoord.
Ik stem op mezelf.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dat dan ook voor tamme vraag?
Vraag dan aan welke user je een graf-hekel hebt.
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stem op jouw want subtiele humor en steken die sommige mensen niet zien en dan vol op je inhappen.
Oh jeez, thanks.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stem op jouw want subtiele humor en steken die sommige mensen niet zien en dan vol op je inhappen.
Voor jou altijd.quote:
Voor jezelf?quote:
Welke richting gaat dit op?!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Een moment voor jezelf is best belangrijk.
Eenrichtingsverkeer.quote:
the boy is craazzyyyy. xDquote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet het verkeerscirculatieplan.quote:
Eh?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet het verkeerscirculatieplan.
Beton is harder dan blik.
!
Zucht...quote:
Oh, ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht...
In Den Haag is er sprake van een verkeerscirculatieplan, wat resulteert in dat je enkel rondjes kan rijden in de stad. Zonder ergens te komen.
En als je voorruit wil, moet je je door een soort Berlijnse muur manoeuvreren.
Weinig auto's komen daar ongeschonden vandaan.
©Bragiquote:
Er zijn sowieso plannen dat er geen auto's meer mogen komen in de stad.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ja.! Ben een aantal keer met de auto geweest. Wat een pleurisbende. Maar bijna iedere stad in Nederland hebben ze verkankerd voor auto's.
De broer van Zotheid.quote:
Ik zou je geloven.quote:
Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
Yes
No
Hello
Good morning
Good afternoon
Goodbye
See you later
Please
Thank you
No thank you
Do you speak English?
I don’t understand
How much is.. (this)?
Where is..?
Toilet
Left/right
Straight on
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef Maisnon het volgende:
Dat was weer een spannende tinychat ik heb rv's moeder gezien
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
YOU DON'T WANNA PARTY, THEN YOUR ASS GOTTA GO.
YOU DON'T WANNA PARTY, THEN YOUR ASS GOTTA GO.
NOW YOU CAN RIDE TO THIS MOTHERFUCKER.
BOUNCE TO THIS MOTHERFUCKER.
FREAK TO THIS MOTHERFUCKER.
LET'S GET IT ON, WHAT!
homoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
And when I touch you I feel happy, inside
It's such a feeling
That my love
I can't hide
Ja vandaag al naar gekeken maar is echt allemaal maar kut.quote:
Cape Town mien jong.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja vandaag al naar gekeken maar is echt allemaal maar kut.
Haha ja maar het is voor na de zomer dus dan heeft het weinig zin of nie?quote:
Wat, te kortdag bedoel je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Haha ja maar het is voor na de zomer dus dan heeft het weinig zin of nie?
Oh. Ik niet.quote:
Alsof er hier niets te beleven valt na 't WK?quote:
Jij doelt toch op het WK of niet?quote:
Dikke deceptie als het niet zo is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Vrijdag is de verrassingsavond die ik voor mn verjaardag te goed had van mn twee beste vriendinnen (die veel te ver weg wonen) en ze zeggen niks maar ik weet dat het in de buurt van station Nijmegen is, in de avond, en ik heb gekeken wat er in de schouwburg daar is.
En dat is wel erg tof! Blaze heet het, een soort streetdance/breakdance van alles dans+muziek iets met hele gave visuals.
Zou wel gaaf zijn
Naast beroofd en vermoord worden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof er hier niets te beleven valt na 't WK?
Ik las jongetje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Er wordt een jointje voor me gemaakt, nomnomnom.
Zo grappig als je dalijk naar Frans Duijts gaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Vrijdag is de verrassingsavond die ik voor mn verjaardag te goed had van mn twee beste vriendinnen (die veel te ver weg wonen) en ze zeggen niks maar ik weet dat het in de buurt van station Nijmegen is, in de avond, en ik heb gekeken wat er in de schouwburg daar is.
En dat is wel erg tof! Blaze heet het, een soort streetdance/breakdance van alles dans+muziek iets met hele gave visuals.
Zou wel gaaf zijn
Stage in 't buitenland is wel iets anders natuurlijk dan gewoon in NL. Komt iets meer bij kijken om 't te regelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is nooit te kortdag.
M'n beide stages heb ik 2 weken van tevoren geregeld
Met een fucking mintsigaret he?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Er wordt een jointje voor me gemaakt, nomnomnom.
Minisigaret, what?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met een fucking mintsigaret he?zonde
quote:
HAHAHAHA IK LACHTE ZO HARD.quote:
Ik zal echt nooit van mijn leven... echt nooit naar een 3de wereldland gaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK LACHTE ZO HARD.![]()
OM MINT. WTF.
Dan blijft het een optie daar Z-A niet echt als 3e wereldland gezien mag worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit van mijn leven... echt nooit naar een 3de wereldland gaan.
Mij werd me gevraagd hoe het met mijn kinderen ging. Was een serieuze vraag van die vrouw.quote:
Alleen voor de eckte eckte.quote:
Nou en, ik ga daar gewoon nooit naartoe.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Denken dat je spontaan verkracht en beroofd wordt in elk 3e wereldland
Zolang je geen dikke rijke amerikaan bent of naakte vrouw ben je redelijk safe denk ik.
True. In Friesland was ik ook veilig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Zolang je geen dikke rijke amerikaan bent of naakte vrouw ben je redelijk safe denk ik.
quote:
Wedje leggen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Dat leest makkelijker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Maar bodemloze geldput niet meer te redden een grote troep rotzooi zonder wetten landen heb ik het dan niet zo op.
'bodemloze geldput niet meer te redden een grote troep rotzooi zonder wetten landen' mag eventueel door Somalie vervangen worden als dat makkelijker leest.
Livin' on the edge!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou en, ik ga daar gewoon nooit naartoe.
Ja maar jij bent dan ook een woeste neger met een grote lange bamboestok en volledig bevoorraadt door pipashop.nlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Livin' on the edge!
In die drie maanden dat ik hier zit heb ik mij nog nooit onveilig gevoeld.
KA-CHING!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verdomme, in het café werkt het direct. Let maar op, ik ga nu naar mijn stamcafé en pik er één of twee op.
Over woeste negers gesproken, komend weekend logeren bij de bosjesmannen. Bierdrinken op locatie!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een woeste neger met een grote lange bamboestok en volledig bevoorraadt door pipashop.nl
Zijn de bosjesmannen niet inmiddels overgestapt op het kapitalisme. Hamburger McPeniskoker enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over woeste negers gesproken, komend weekend logeren bij de bosjesmannen. Bierdrinken op locatie!
Ik ga het ondervinden. Over 2 weken ga ik overigens naar de Himba's, die zitten ook in dat programma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zijn de bosjesmannen niet inmiddels overgestapt op het kapitalisme. Hamburger McPeniskoker enzo.
Bij groeten uit de rimboe gingen al die stammen half acterendikke deceptie
Oh really? Ik zat me altijd af te vragen of die ondertiteling wel klopte. Volgens mij hebben ze daar ook veel bij gefantaseerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zijn de bosjesmannen niet inmiddels overgestapt op het kapitalisme. Hamburger McPeniskoker enzo.
Bij groeten uit de rimboe gingen al die stammen half acterendikke deceptie
'Bekend van TV!'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga het ondervinden. Over 2 weken ga ik overigens naar de Himba's, die zitten ook in dat programma.
Je zal er wel van horen wanneer ik terug ben in de beschaafde wereld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
'Bekend van TV!'
Maar het lijkt me serieus wel tofdus hou ons op de hoogte
BEFEHL IST BEFEHL,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe zeg je liefs in het Duits onderaan een brief?
Mit freundlichem Grußquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe zeg je liefs in het Duits onderaan een brief?
Volgens mij ook in een lied van deadmau5 gehoord.quote:
Je gaat een brief sturen naar dario?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
Zou lullig zijn als hij nu wel Nederlands spreekt.![]()
![]()
Sanna gedraagt zich gewoon als fucking 13quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je gaat een brief sturen naar dario?
Dat is wel heel sadZelfs al zou je een mannelijke fokker zijn dan zou het nog sad zijn.
wd, whatcha doing, man?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand het telefoonnummer van Dario Vujicevic?
Goldfish nummers in de OP.quote:
Geen probleem, daar was ik al een stuitje op uitgekeken.quote:
quote:
Gewoon sad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sanna gedraagt zich gewoon als fucking 13
Goed zo. Anders had ik je even de realiteit in geslapt.quote:
Dat zou wel een hele slechte grap zijn, volgens mij heb je dat Duitse bericht zojuist naar hem verstuurd op hyvesquote:
Dankjewel. Lul.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
Nee, een voetballer. Da's een hele verbetering ten opzichte van een soldaat.
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele slechte grap zijn, volgens mij heb je dat Duitse bericht zojuist naar hem verstuurd op hyves
Jawat. Je zoekt ze toch uit telkens.quote:
Je opmerking had alleen niet gehoeven, beetje onnodig en bot.quote:
Ze draaiden hier 12 zondagen aan een stuk. Wat een feestjes! Zijn echt ontzettend groot hier onder de blanke bevolking.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben eerder dit jaar ook naar een liveset van ze geweest in de melkweg, geweldig
Ik hoor nog niemand lachen.quote:
Zoek gewoon wat normaals joh. Dat moet toch haast wel lukkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je opmerking had alleen niet gehoeven, beetje onnodig en bot.
Je zin klopt niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:
HEY SANNA, GROW THE FUCK UP OR GET THE FUCK OF
Oh, als iemand iets over jou zegt, dan is het wel bot. Get a hold of yourself, womanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je opmerking had alleen niet gehoeven, beetje onnodig en bot.
Waar bemoei jij je mee dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoek gewoon wat normaals joh. Dat moet toch haast wel lukken
Haha tof, ik wil ook naar Zuid-Afrikaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze draaiden hier 12 zondagen aan een stuk. Wat een feestjes! Zijn echt ontzettend groot hier onder de blanke bevolking.
Hij probeert je de realiteit in te helpen.quote:
Omdat zoiets me raakt. Maar goed, jij denkt vast dat ik geen gevoel heb.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, als iemand iets over jou zegt, dan is het wel bot. Get a hold of yourself, woman
Het is dus géén grapje?quote:
Alsof een fokker mij gaat tegenhouden. Nee. Oke. Dankjewel. Doei.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij probeert je de realiteit in te helpen.
Dat gejank en gebitch van jou worden we gewoon behoorlijk zat, denk dat ik wel namens behoorlijk wat mensen spreekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat zoiets me raakt. Maar goed, jij denkt vast dat ik geen gevoel heb.
kankerdikke care /NGquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat gejank en gebitch van jou worden we gewoon behoorlijk zat, denk dat ik wel namens behoorlijk wat mensen spreek
Nee, volgens mij denk jij dat anderen geen gevoelens hebben. Alsof jij nooit bot doet over mensenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat zoiets me raakt. Maar goed, jij denkt vast dat ik geen gevoel heb.
Thanks for the info. Ik zal het opschrijven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, volgens mij denk jij dat anderen geen gevoelens hebben. Alsof jij nooit bot doet over mensen [ afbeelding ]
Een wijze oude man vertelde mij eens:
"Behandel anderen zoals je zelf graag behandeld wilt worden"
Verticaal zijn het er wel twee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:15 schreef Japsnars het volgende:
Drie vingers schuim in plaats van twee, damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |