Enkel RV zeurde.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang de rest vorm heeft moeten ze niet zeuren.
Wees maar blij dat je niet de SNELWEG om moet, zonder je dak.quote:
Mensen moeten eens ophouden met zeuren.quote:
Hij mag dat, want hij heeft smaak.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen moeten eens ophouden met zeuren._!
Dat klopt. Jij hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet de SNELWEG om moet, zonder je dak.
Dan zit je haar pas ruk.
Ja, whatever.quote:
Nee, onze auto heeft wel een dak.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij hebt er ervaring mee?
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het rustig vandaag.
En kloteweer
Ja en?! Mijnes ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, onze auto heeft wel een dak.
http://www.knmi.nl/quote:
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja en?! Mijnes ook.![]()
Hoereng, ik heb een gehandicapte vinger. Ik kan nooit m'n 2e snaar fretten als ik een F zet bijvoorbeeld.![]()
Niet dat ik dat nou vaak doe.
Daarna klaart het wat op, om vervolgens weer om te slaan.quote:
Waarom zo'n grote mond?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou jij aub je mond willen houden als 2 volwassenen praten?
Gitaar. Wat kan die halve tamme van jou spelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Zelfs het weer zit in een identiteitscrisis.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarna klaart het wat op, om vervolgens weer om te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |