lalalalalala.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou jij aub je mond willen houden als 2 volwassenen praten?
Ja bevalt echt goed! Al mag er wel meer zon gaan schijnen want zo kan ik verdorie nooit op mijn fijne balkon zitten.quote:
quote:
Dat is wel mega chill als je lekker op je balkonnetje van het zonnetje kunt genietenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja bevalt echt goed! Al mag er wel meer zon gaan schijnen want zo kan ik verdorie nooit op mijn fijne balkon zitten.
Hoe is het in studerend land enzo?
Guns n rosesquote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gitaar. Wat kan die halve tamme van jou spelen?
Beter gaat het lekkerder weer worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs het weer zit in een identiteitscrisis.
En waarom? Het is toch je partner?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guns n roses
Radiohead
The Verve
Coldplee![]()
En nog wat bands, maar het staat raar om verder te vragen
Stage is poep inderdaad, allerlei suffe verplichtingen waar je echt helemaal geen zin in hebtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is wel mega chill als je lekker op je balkonnetje van het zonnetje kunt genieten.
Hmm, boring. Loop stage op het moment.
"WAAROM WIL JE DAT INEENS WETEN."quote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Fascination het volgende:
Wie vinden jullie de grappigste sc-user? Ik stem op Maisnon.
Hij komt wel helder over..quote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn beeld van de vriend van 4EBE is een lange slungelige vent die alles laat vallen en niet heel helder overkomt.
Maar dat komt door 4EBE.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"WAAROM WIL JE DAT INEENS WETEN."
-Voor fok?![]()
Ik heb het er namelijk nooit over.
Noes.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij komt wel helder over..
De rest klopt wel.
Als m'n stage is afgelopen ga ik weer los uiteraardquote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stage is poep inderdaad, allerlei suffe verplichtingen waar je echt helemaal geen zin in hebt
Herkenbaar
quote:
Ik stem op jouw want subtiele humor en steken die sommige mensen niet zien en dan vol op je inhappen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Fascination het volgende:
Niemand heeft het gemerkt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
Jouw?
Ja, maar wat is dat dan ook voor tamme vraag?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Fascination het volgende:
@4EBE: wat is dat voor politiek correct antwoord.
Ik stem op mezelf.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dat dan ook voor tamme vraag?
Vraag dan aan welke user je een graf-hekel hebt.
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stem op jouw want subtiele humor en steken die sommige mensen niet zien en dan vol op je inhappen.
Oh jeez, thanks.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stem op jouw want subtiele humor en steken die sommige mensen niet zien en dan vol op je inhappen.
Voor jou altijd.quote:
Voor jezelf?quote:
Welke richting gaat dit op?!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Een moment voor jezelf is best belangrijk.
Eenrichtingsverkeer.quote:
the boy is craazzyyyy. xDquote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |