Wait, whut?quote:
IN BEFORE THE EDIT:quote:
quote:
Ik wel mits dat vreemde kapselquote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij kom bij lange na niet bij Dario in de buurt qua uiterlijk.
QFTquote:
Jij hebt ook zo'n kapsel?quote:
Omdat hij bang was dat we zouden weten dat ie geen 25+ cm penis heeft.quote:
Hij wilde het niet laten overkomen dat hij onder de indruk was van de genoemde 25 centimeter, gok ik zo.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat hij bang was dat we zouden weten dat ie geen 25+ cm penis heeft.
Iedereen weet dat alleen echte mannen een 25+'er hebben. En hij is dus geen echte man.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee jonghe, ik zou op 'm lijken als ik dat kapsel zou fixen.quote:
Jammer. Het is juist zo lekker als je baarmoeder bont en blauw gebeukt wordt. XDXDXDquote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet wat mits betekent?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee jonghe, ik zou op 'm lijken als ik dat kapsel zou fixen.
Weten jullie dat wel?quote:
Daar ging het al over.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Mozy het volgende:
Chai maakt een topic over Unox knakworst, en binnen 20 posts gaat het over mijn piemol en piemols onder de 25 cm.
Je kort je zin nogal af, maar idd goed gebruikt.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weten jullie dat wel?Ik gebruik het gewoon goed daar.
Misschien had je je zin 's moeten afmaken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weten jullie dat wel?Ik gebruik het gewoon goed daar.
Mensen die hun zinnenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien had je je zin 's moeten afmaken.Nu kan je het lezen alsof je het goed doet, maar ook alsof je de betekenis van 'mits' niet kent.
Iew.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik Gerard Joling uit de TV-Kantine zie.
Zij in ieder geval wel.quote:
Fags moet je ook tegen zich zichzelf in bescherming nemenquote:
Tieten groter dan C-cuppaquote:
quote:
Onmundig.quote:
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.quote:
Dan heb je ooit eens toegang aangevraagd, anders zie je niets.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef MouzurX het volgende:@ de nieuwe topics lijst.
Dacht eerst o das een liedje... toen keek ik nog eens: heh wat ..kpd? ... klik ik erop ->
Nee ik doelde op de topics zelf...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je ooit eens toegang aangevraagd, anders zie je niets.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.
Als ze stevig zijn en boinken tijdens het liefdesritueel wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Mensen die het geil vinden om genomen te worden door een apparaat.
Mensen die het geil vinden te kijken naar mensen die genomen te worden door een apparaat.
Heb je misschien gewoon uitstaan in je instellingen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom heb ik geen KPD in de standaard AT staan?
Even kijken, maar ik kan er ook niet in hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je misschien gewoon uitstaan in je instellingen?
Op zich... over 100 jaar zo'n futuristische vrouwelijke robot die kookt schoonmaakt en neukt ...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Mensen die het geil vinden om genomen te worden door een apparaat.
Mensen die het geil vinden te kijken naar mensen die genomen te worden door een apparaat.
Ja, dan heb je gewoon geen toegang.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even kijken, maar ik kan er ook niet in hè.
En door zo'n robot zou jij dan genomen willen worden?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich... over 100 jaar zo'n futuristische vrouwelijke robot die kookt schoonmaakt en neukt ...
Koken en schoonmaken allemaal prima, maar iets wat ik neuk heb ik liever niet te oliën of op te laden.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich... over 100 jaar zo'n futuristische vrouwelijke robot die kookt schoonmaakt en neukt ...
Dan is het ook niet vreemd dat ie niet in je AT staat.quote:
Die komt elk uur voorbij op Slam FM.quote:
Ik heb betere websites voor die klusjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het ook niet vreemd dat ie niet in je AT staat.
Luister ik niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die komt elk uur voorbij op Slam FM.
Oke over 200 jaar dan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koken en schoonmaken allemaal prima, maar iets wat ik neuk heb ik liever niet te oliën of op te laden.
Jij luistert sowieso niet.quote:
Die wordt niet normaal veel gehyped, jaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die komt elk uur voorbij op Slam FM.
Wellicht een uitkomst inderdaad als die tijd ooit komt dat vrouwen het rare idee krijgen zich alleen nog maar te laten volblaffen om schreeuwende poepfabriekjes op de wereld te kunnen zetten.quote:
DUDE.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
Slap it down.
Drunk with a gun, makes you hit the crowd.
I got to maintain, because stress on the brain, can lead to a motherfucking suicide thing.
Over 200 jaar heb je vast al geen vrouw meer nodig om een schreeuwend poepfabriekje op de wereld te zetten.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wellicht een uitkomst inderdaad als die tijd ooit komt dat vrouwen het rare idee krijgen zich alleen nog maar te laten volblaffen om schreeuwende poepfabriekjes op de wereld te kunnen zetten.
Soms, maar er zijn betere liedjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
Of wacht, never mind. Jij luistert nooit naar Nosferatu & Endymion
Het idee alleen al.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Over 200 jaar heb je vast al geen vrouw meer nodig om een schreeuwend poepfabriekje op de wereld te zetten.
Ik ook.quote:
Hij is single.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je single bent.
Kenker. Ik dacht dat jij het was. WTF.quote:
Hij heeft wel een toffe UI hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kenker. Ik dacht dat jij het was. WTF.Kanker UI's.
Haha.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kenker. Ik dacht dat jij het was. WTF.Kanker UI's.
Maar hij moet me laten weten wanneer hij single is. Niet jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft wel een toffe UI hoor.
Monster fishes.
Ik ben ook niet single.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij moet me laten weten wanneer hij single is. Niet jij.
Dan nog moet hij het me laten weten en niet jij.quote:
Ik zal het melden.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan nog moet hij het me laten weten en niet jij.
Keurig. Goed bezig.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb haar vanavond meegenomen naar een restaurant en excuses gemaakt zoals een gentleman.
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel laatste kans, maar dat begrijp ik volledig.
Ik heb een duif en een kitten, wat had je?quote:
Terwijl ik met mijn ketting in je ogen shine slaat hij genadeloos toe, teamwork, net als in Spartacus.quote:
Nee, goedgelovig.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
Wat een achterlijke vriendin moet Potloodvis hebben als ze 'm terugwil.
Die van mij is van de clip van house of god en jezus is volgens zo'n raar boekje de zoon van god en die deelde eens vissen uit... dus op zich is mijn UI ook een vissen-UI.quote:
Dit dacht ik dus ookquote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
Wie zoekt de hyves van zijn vriendin om dit te showen.quote:
Ja, dat was ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jouw UI herken ik trouwens, iemand had die vroeger ook.
Nee, achterlijk.quote:
Gast, ik heb je hoofd gezien.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef Potloodvis het volgende:
Tevens kun je de charmes die ik heb niet inschatten, Bragi.
Jullie weten haar naam niet eens.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie zoekt de hyves van zijn vriendin om dit te showen.
Zou wel geweldig zijn jaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie zoekt de hyves van zijn vriendin om dit te showen.
BigKahunaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jouw UI herken ik trouwens, iemand had die vroeger ook.
En een sjonnieketting.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, donkerbruin haar en blauwe ogen, meer weet je niet.
Ik zag genoeg om te realiseren dat je het meer van haar achterlijkheid moet hebben dan van je vermeende charme.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, donkerbruin haar en blauwe ogen, meer weet je niet.
En een matjequote:
Wat jij wilt.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zag genoeg om te realiseren dat je het meer van haar achterlijkheid moet hebben dan van je vermeende charme.
Wat heeft die gedaanquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zag genoeg om te realiseren dat je het meer van haar achterlijkheid moet hebben dan van je vermeende charme.
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
Ik heb vorig jaar pics van haar gepost.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En een matje
Waarom visualiseer ik die chick van potlootvis als zo'n gabberchick met haar haar zo heel strak in een staart met de zijkanten kaalgeschoren?![]()
Vreemdgaanquote:
Wat een baars was dat.quote:
Nog veel plezier gewenst met je ruggegraatloze vriendin.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nog veel plezier gewenst met je ruggegraatloze vriendin.
Wil je hem weer terug?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kom jij maar eerst verder dan je fleshlight.
Come in to my tummy, oh so very yummy.quote:
Of die reality over Frans Duijts.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Als kanker een tvprogramma was, zou het de pfaffs heten![]()
Net een bepaalde groep buitenlanders, alleen in groepjes durven.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu allemaal op potloodvis lopen haten?
Alsof je die opblaaspop zonder persoonlijkheid van je als meer dan dat kan beschouwen.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kom jij maar eerst verder dan je fleshlight.
M'n vriendin kijkt het nu ook. Enige leuke aan die serie is Kelly.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Als kanker een tvprogramma was, zou het de pfaffs heten![]()
Boh mang, stuur snel terug.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wil je hem weer terug?
Je weet wel, voor het geval je weer vreemdgaat; zal toch niet lang duren
Misschien handig om íémand te quoten?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we het eens over jouw vriendin gaan hebben, battie boy.
Enige leuke aan die serie is het einde.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n vriendin kijkt het nu ook. Enige leuke aan die serie is Kelly.
Luur.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we het eens over jouw vriendin gaan hebben, battie boy.
Jawel hoor, want ze is vergevingsgezind, of hoe dat heet.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof je die opblaaspop zonder persoonlijkheid van je als meer dan dat kan beschouwen.
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.
Is overigens niet volledig gelukt, maar ze kon het zoenen ook niet waarderen.
Ja Fleshlights ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ze is vergevingsgezind, of hoe dat heet.
Kelly zou ik zo hard doen he.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Enige leuke aan die serie is het einde.
Dude.quote:
Ik hou de conversatie graag levendig.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist dat jij als enige ging reageren.
Wat?quote:
Doet me denken aan een groepje à la Otis + Seagal & consortenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net een bepaalde groep buitenlanders, alleen in groepjes durven.
wat ikquote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doet me denken aan een groepje à la Otis + Seagal & consorten
Ik geef niet enkel fysieke liefde aan mijn vriendin hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zal er altijd voor je zijn. Ook al laat je haar jaren verstoffen.
Nee, Indo's heb ik weinig problemen mee.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doet me denken aan een groepje à la Otis + Seagal & consorten
"Zo hard doen"? Deze?quote:
Nee KoreanenJapanners gaan ook met hun opblaaspop naar het park enzo. (True storyquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geef niet enkel fysieke liefde aan mijn vriendin hoor.
Doe eens pics van je vriendin dan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig last van.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Koreanen gaan ook met hun opblaaspop naar het park enzo. (True storykomt binnenkort een film over)
Ik heb het over een groepje dat gaat haten op één persoon.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, Indo's heb ik weinig problemen mee.
Zeur niet zo. Bovendien is ze in de serie lekkerder dan op de meeste foto's.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Zo hard doen"? Deze?
[ afbeelding ]
Ik wil nergens beweren dat ze lelijk is, maar hard doable? Really?
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Koreanen gaan ook met hun opblaaspop naar het park enzo. (True storykomt binnenkort een film over)
Wat is dat voor raar "tafeltje" rechts ?quote:
Ik zeur niet zo. Jij vindt alleen nog meer mensen dan ik doable.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Bovendien is ze in de serie lekkerder dan op de meeste foto's.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vriendin is meer vergevingsgezind.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Eerst mij laten bashen en dan pics gaan sturen, nee.
Je deed het zelf net ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het over een groepje dat gaat haten op één persoon.
Ik bash je toch nergens?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Eerst mij laten bashen en dan pics gaan sturen, nee.
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.quote:
jezelf quotenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Lars And The Real Girl-ripoff?quote:
pmquote:Op maandag 3 mei 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan de rest ook genieten.
Nee dit heel ander soort film. Ook omdat het in Tokio echt is dat mensen zo met hun opblaaspop omgaan.quote:
quote:Fabelachtig vormgegeven en delicaat geregisseerd. Dat is dit sprookjesachtige verhaal van Kore-Eda Hirokazu over een opblaasbare sekspop die tot leven komt. Een meditatieve bespiegeling over eenzaamheid en verlangen in de grote stad.
De eigenaar van deze pop is een kelner van middelbare leeftijd die zijn leven met haar deelt: hij praat tegen haar, eet met haar en gaat met haar naar bed. Maar dat ze langzaam tot leven komt, daarvan heeft hij geen benul. Ze ontdekt het leven in Tokio, waar ze ziet hoe iedereen voor zichzelf zorgt. En ze wordt verliefd op de eigenaar van de videotheek. Nozomi, zoals de pop heet, wordt gespeeld door steractrice Bae Doo-Na die wonderbaarlijk authentiek houterig als een pop beweegt. Met Air Doll, gebaseerd op een Japanse manga, geeft Hirokazu (Still Walking, Nobody Knows) zijn visie op de consumentenmaatschappij waarin bijna alles inwisselbaar en vergankelijk is, zelfs menselijke emoties.
Ik moet 'm nog kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die film hebben Chai en ik gezien.
Vond het best wel zielig voor die gast.
Ik praat niet denigrerend over haar.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat meerdere mensen nu op potlootvis haten, omdat hijvreemd is gegaan, nu zijn vriendin terug heeft en nog steeds maar een beetje denigrerend over haar praat.
Maar ik was gisteren toch ook al met jou aan het bekvechten?quote:
Is goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Momentje dan, maar dan wil ik ook andersom pics zien.
Best wel mooie film, niet gigantisch veel diepgang of dat het geweldig goed is, maar als je een keertje niks te doen hebt is ie best wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog kijken.
Hij staat al een tijdje in m'n muziek-map in plaats van downloads-map.
Ik begon. Alleen.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net een bepaalde groep buitenlanders, alleen in groepjes durven.
Durf-Turk.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik begon. Alleen.
Kom nou, ik ben geen Lakitu.
Maar jij bent godverdomme stoer, godverdomme.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik begon. Alleen.
Kom nou, ik ben geen Lakitu.
Ik zei toch dat een iPhone beter is dan een blackberry.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
Ik kan in ieder geval zeggen dat RV mag haten, want hij heeft smaak.
Boh, goed Engelsquote:Op maandag 3 mei 2010 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Everytime your bitch call u know I don't call back.
/Claire uit Lostquote:
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
Jongens op msn die denken dat ze spreken voor alles wat een pik heeft.
Mkay.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goh, eindelijk iemand die me uitnodigt.
Ik ben er al, underkuffer.
Dat weet ik toch niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ding is ook vastgelopen dus dat gaat nogal moeilijk
HIj wou je doen?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
Jongens op msn die denken dat ze spreken voor alles wat een pik heeft.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik grappig, dus die heb ik gemaakt toen dit op tv was en ik wilde dit dus net naar mezelf mailen om in elkaar te shoppen. It worked.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
In die aflevering zat dat deuntje van CSI er ook onder.
Ik wil meer Disney.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik grappig, dus die heb ik gemaakt toen dit op tv was en ik wilde dit dus net naar mezelf mailen om in elkaar te shoppen. It worked.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, mensen die die shit ECHT leuk vinden.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
Ik zap daar eigenlijk steeds langs, nooit echt gezien
Het is serieus tof.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die die shit ECHT leuk vinden._!
Dat ben ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die die shit ECHT leuk vinden._!
Enschede en feest, dat mensen in die grap trappen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:10 schreef WillFerrell het volgende:
Nou, het feest in Enschede zal ook wel afgelopen zijn, want mijn maten zijn weer op de terugweg.
Ik zit volgens mij in de Truman Show hoor, ik kan nog niet geloven dat ze kampioen zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Enschede en feest, dat mensen in die grap trappen.
fag.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
BP betaalt voor olielek
Heb ik weer. [ afbeelding ]
Welk merk?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef WillFerrell het volgende:
Maar goed dat mijn kratje koud staat, want ik heb dorst.
Theo Janssenquote:
Je sponsort FC Twentequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |