Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
Wat een achterlijke vriendin moet Potloodvis hebben als ze 'm terugwil.
Ik heb vorig jaar pics van haar gepost.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En een matje
Waarom visualiseer ik die chick van potlootvis als zo'n gabberchick met haar haar zo heel strak in een staart met de zijkanten kaalgeschoren?![]()
Vreemdgaanquote:
Wat een baars was dat.quote:
Nog veel plezier gewenst met je ruggegraatloze vriendin.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nog veel plezier gewenst met je ruggegraatloze vriendin.
Wil je hem weer terug?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kom jij maar eerst verder dan je fleshlight.
Come in to my tummy, oh so very yummy.quote:
Of die reality over Frans Duijts.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Als kanker een tvprogramma was, zou het de pfaffs heten![]()
Net een bepaalde groep buitenlanders, alleen in groepjes durven.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu allemaal op potloodvis lopen haten?
Alsof je die opblaaspop zonder persoonlijkheid van je als meer dan dat kan beschouwen.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kom jij maar eerst verder dan je fleshlight.
M'n vriendin kijkt het nu ook. Enige leuke aan die serie is Kelly.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Als kanker een tvprogramma was, zou het de pfaffs heten![]()
Boh mang, stuur snel terug.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wil je hem weer terug?
Je weet wel, voor het geval je weer vreemdgaat; zal toch niet lang duren
Misschien handig om íémand te quoten?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we het eens over jouw vriendin gaan hebben, battie boy.
Enige leuke aan die serie is het einde.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n vriendin kijkt het nu ook. Enige leuke aan die serie is Kelly.
Luur.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we het eens over jouw vriendin gaan hebben, battie boy.
Jawel hoor, want ze is vergevingsgezind, of hoe dat heet.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof je die opblaaspop zonder persoonlijkheid van je als meer dan dat kan beschouwen.
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.
Is overigens niet volledig gelukt, maar ze kon het zoenen ook niet waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |