Ik ook.quote:
Hij is single.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je single bent.
Kenker. Ik dacht dat jij het was. WTF.quote:
Hij heeft wel een toffe UI hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kenker. Ik dacht dat jij het was. WTF.Kanker UI's.
Haha.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kenker. Ik dacht dat jij het was. WTF.Kanker UI's.
Maar hij moet me laten weten wanneer hij single is. Niet jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft wel een toffe UI hoor.
Monster fishes.
Ik ben ook niet single.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij moet me laten weten wanneer hij single is. Niet jij.
Dan nog moet hij het me laten weten en niet jij.quote:
Ik zal het melden.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan nog moet hij het me laten weten en niet jij.
Keurig. Goed bezig.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb haar vanavond meegenomen naar een restaurant en excuses gemaakt zoals een gentleman.
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel laatste kans, maar dat begrijp ik volledig.
Ik heb een duif en een kitten, wat had je?quote:
Terwijl ik met mijn ketting in je ogen shine slaat hij genadeloos toe, teamwork, net als in Spartacus.quote:
Nee, goedgelovig.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
Wat een achterlijke vriendin moet Potloodvis hebben als ze 'm terugwil.
Die van mij is van de clip van house of god en jezus is volgens zo'n raar boekje de zoon van god en die deelde eens vissen uit... dus op zich is mijn UI ook een vissen-UI.quote:
Dit dacht ik dus ookquote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
Wat een achterlijke vriendin moet Potloodvis hebben als ze 'm terugwil.
Wie zoekt de hyves van zijn vriendin om dit te showen.quote:
Ja, dat was ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jouw UI herken ik trouwens, iemand had die vroeger ook.
Nee, achterlijk.quote:
Gast, ik heb je hoofd gezien.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef Potloodvis het volgende:
Tevens kun je de charmes die ik heb niet inschatten, Bragi.
Jullie weten haar naam niet eens.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie zoekt de hyves van zijn vriendin om dit te showen.
Zou wel geweldig zijn jaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie zoekt de hyves van zijn vriendin om dit te showen.
BigKahunaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jouw UI herken ik trouwens, iemand had die vroeger ook.
En een sjonnieketting.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, donkerbruin haar en blauwe ogen, meer weet je niet.
Ik zag genoeg om te realiseren dat je het meer van haar achterlijkheid moet hebben dan van je vermeende charme.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, donkerbruin haar en blauwe ogen, meer weet je niet.
En een matjequote:
Wat jij wilt.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zag genoeg om te realiseren dat je het meer van haar achterlijkheid moet hebben dan van je vermeende charme.
Wat heeft die gedaanquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zag genoeg om te realiseren dat je het meer van haar achterlijkheid moet hebben dan van je vermeende charme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |