Onmundig.quote:
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.quote:
Dan heb je ooit eens toegang aangevraagd, anders zie je niets.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef MouzurX het volgende:@ de nieuwe topics lijst.
Dacht eerst o das een liedje... toen keek ik nog eens: heh wat ..kpd? ... klik ik erop ->
Nee ik doelde op de topics zelf...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je ooit eens toegang aangevraagd, anders zie je niets.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.
Als ze stevig zijn en boinken tijdens het liefdesritueel wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Mensen die het geil vinden om genomen te worden door een apparaat.
Mensen die het geil vinden te kijken naar mensen die genomen te worden door een apparaat.
Heb je misschien gewoon uitstaan in je instellingen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom heb ik geen KPD in de standaard AT staan?
Even kijken, maar ik kan er ook niet in hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je misschien gewoon uitstaan in je instellingen?
Op zich... over 100 jaar zo'n futuristische vrouwelijke robot die kookt schoonmaakt en neukt ...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Mensen die het geil vinden om genomen te worden door een apparaat.
Mensen die het geil vinden te kijken naar mensen die genomen te worden door een apparaat.
Ja, dan heb je gewoon geen toegang.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even kijken, maar ik kan er ook niet in hè.
En door zo'n robot zou jij dan genomen willen worden?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich... over 100 jaar zo'n futuristische vrouwelijke robot die kookt schoonmaakt en neukt ...
Koken en schoonmaken allemaal prima, maar iets wat ik neuk heb ik liever niet te oliën of op te laden.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich... over 100 jaar zo'n futuristische vrouwelijke robot die kookt schoonmaakt en neukt ...
Dan is het ook niet vreemd dat ie niet in je AT staat.quote:
Die komt elk uur voorbij op Slam FM.quote:
Ik heb betere websites voor die klusjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het ook niet vreemd dat ie niet in je AT staat.
Luister ik niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die komt elk uur voorbij op Slam FM.
Oke over 200 jaar dan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koken en schoonmaken allemaal prima, maar iets wat ik neuk heb ik liever niet te oliën of op te laden.
Jij luistert sowieso niet.quote:
Die wordt niet normaal veel gehyped, jaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die komt elk uur voorbij op Slam FM.
Wellicht een uitkomst inderdaad als die tijd ooit komt dat vrouwen het rare idee krijgen zich alleen nog maar te laten volblaffen om schreeuwende poepfabriekjes op de wereld te kunnen zetten.quote:
DUDE.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
Slap it down.
Drunk with a gun, makes you hit the crowd.
I got to maintain, because stress on the brain, can lead to a motherfucking suicide thing.
Over 200 jaar heb je vast al geen vrouw meer nodig om een schreeuwend poepfabriekje op de wereld te zetten.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wellicht een uitkomst inderdaad als die tijd ooit komt dat vrouwen het rare idee krijgen zich alleen nog maar te laten volblaffen om schreeuwende poepfabriekjes op de wereld te kunnen zetten.
Soms, maar er zijn betere liedjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
Of wacht, never mind. Jij luistert nooit naar Nosferatu & Endymion
Het idee alleen al.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Over 200 jaar heb je vast al geen vrouw meer nodig om een schreeuwend poepfabriekje op de wereld te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |