Wait, whut?quote:
IN BEFORE THE EDIT:quote:
quote:
Ik wel mits dat vreemde kapselquote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij kom bij lange na niet bij Dario in de buurt qua uiterlijk.
QFTquote:
Jij hebt ook zo'n kapsel?quote:
Omdat hij bang was dat we zouden weten dat ie geen 25+ cm penis heeft.quote:
Hij wilde het niet laten overkomen dat hij onder de indruk was van de genoemde 25 centimeter, gok ik zo.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat hij bang was dat we zouden weten dat ie geen 25+ cm penis heeft.
Iedereen weet dat alleen echte mannen een 25+'er hebben. En hij is dus geen echte man.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee jonghe, ik zou op 'm lijken als ik dat kapsel zou fixen.quote:
Jammer. Het is juist zo lekker als je baarmoeder bont en blauw gebeukt wordt. XDXDXDquote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet wat mits betekent?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee jonghe, ik zou op 'm lijken als ik dat kapsel zou fixen.
Weten jullie dat wel?quote:
Daar ging het al over.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Mozy het volgende:
Chai maakt een topic over Unox knakworst, en binnen 20 posts gaat het over mijn piemol en piemols onder de 25 cm.
Je kort je zin nogal af, maar idd goed gebruikt.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weten jullie dat wel?Ik gebruik het gewoon goed daar.
Misschien had je je zin 's moeten afmaken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weten jullie dat wel?Ik gebruik het gewoon goed daar.
Mensen die hun zinnenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien had je je zin 's moeten afmaken.Nu kan je het lezen alsof je het goed doet, maar ook alsof je de betekenis van 'mits' niet kent.
Iew.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik Gerard Joling uit de TV-Kantine zie.
Zij in ieder geval wel.quote:
Fags moet je ook tegen zich zichzelf in bescherming nemenquote:
Tieten groter dan C-cuppaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |