Onmundig.quote:
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.quote:
Dan heb je ooit eens toegang aangevraagd, anders zie je niets.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef MouzurX het volgende:@ de nieuwe topics lijst.
Dacht eerst o das een liedje... toen keek ik nog eens: heh wat ..kpd? ... klik ik erop ->
Nee ik doelde op de topics zelf...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je ooit eens toegang aangevraagd, anders zie je niets.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.
Als ze stevig zijn en boinken tijdens het liefdesritueel wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
D klinkt leuk, maar valt tegen. C is gewoon aan.
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Mensen die het geil vinden om genomen te worden door een apparaat.
Mensen die het geil vinden te kijken naar mensen die genomen te worden door een apparaat.
Heb je misschien gewoon uitstaan in je instellingen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom heb ik geen KPD in de standaard AT staan?
Even kijken, maar ik kan er ook niet in hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je misschien gewoon uitstaan in je instellingen?
Op zich... over 100 jaar zo'n futuristische vrouwelijke robot die kookt schoonmaakt en neukt ...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Mensen die het geil vinden om genomen te worden door een apparaat.
Mensen die het geil vinden te kijken naar mensen die genomen te worden door een apparaat.
Ja, dan heb je gewoon geen toegang.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even kijken, maar ik kan er ook niet in hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |