Ik zeur niet zo. Jij vindt alleen nog meer mensen dan ik doable.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Bovendien is ze in de serie lekkerder dan op de meeste foto's.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geef niet enkel fysieke liefde aan mijn vriendin hoor.
Je vriendin is meer vergevingsgezind.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Eerst mij laten bashen en dan pics gaan sturen, nee.
Je deed het zelf net ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het over een groepje dat gaat haten op één persoon.
Ik bash je toch nergens?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Eerst mij laten bashen en dan pics gaan sturen, nee.
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.quote:
jezelf quotenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Lars And The Real Girl-ripoff?quote:
pmquote:Op maandag 3 mei 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan de rest ook genieten.
Nee dit heel ander soort film. Ook omdat het in Tokio echt is dat mensen zo met hun opblaaspop omgaan.quote:
quote:Fabelachtig vormgegeven en delicaat geregisseerd. Dat is dit sprookjesachtige verhaal van Kore-Eda Hirokazu over een opblaasbare sekspop die tot leven komt. Een meditatieve bespiegeling over eenzaamheid en verlangen in de grote stad.
De eigenaar van deze pop is een kelner van middelbare leeftijd die zijn leven met haar deelt: hij praat tegen haar, eet met haar en gaat met haar naar bed. Maar dat ze langzaam tot leven komt, daarvan heeft hij geen benul. Ze ontdekt het leven in Tokio, waar ze ziet hoe iedereen voor zichzelf zorgt. En ze wordt verliefd op de eigenaar van de videotheek. Nozomi, zoals de pop heet, wordt gespeeld door steractrice Bae Doo-Na die wonderbaarlijk authentiek houterig als een pop beweegt. Met Air Doll, gebaseerd op een Japanse manga, geeft Hirokazu (Still Walking, Nobody Knows) zijn visie op de consumentenmaatschappij waarin bijna alles inwisselbaar en vergankelijk is, zelfs menselijke emoties.
Ik moet 'm nog kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die film hebben Chai en ik gezien.
Vond het best wel zielig voor die gast.
Ik praat niet denigrerend over haar.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat meerdere mensen nu op potlootvis haten, omdat hijvreemd is gegaan, nu zijn vriendin terug heeft en nog steeds maar een beetje denigrerend over haar praat.
Maar ik was gisteren toch ook al met jou aan het bekvechten?quote:
Is goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Momentje dan, maar dan wil ik ook andersom pics zien.
Best wel mooie film, niet gigantisch veel diepgang of dat het geweldig goed is, maar als je een keertje niks te doen hebt is ie best wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog kijken.
Hij staat al een tijdje in m'n muziek-map in plaats van downloads-map.
Ik begon. Alleen.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net een bepaalde groep buitenlanders, alleen in groepjes durven.
Durf-Turk.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik begon. Alleen.
Kom nou, ik ben geen Lakitu.
Maar jij bent godverdomme stoer, godverdomme.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik begon. Alleen.
Kom nou, ik ben geen Lakitu.
Ik zei toch dat een iPhone beter is dan een blackberry.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
Ik kan in ieder geval zeggen dat RV mag haten, want hij heeft smaak.
Boh, goed Engelsquote:Op maandag 3 mei 2010 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Everytime your bitch call u know I don't call back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |