SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ook for the record en zolang m'n ouders het niet te weten komen.quote:
Nee. Gewoon nee, JA!?quote:
je ouders? Ben je 12 ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ook for the record en zolang m'n ouders het niet te weten komen.
Veel plezier.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Zo, ik ga stage lopen. Daaggg schatjes en indo's
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ook for the record en zolang m'n ouders het niet te weten komen.
ik ben geen indo (gelukkig), dus dan ben ik een schatje.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Nog bedankt, hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
discriminatie. Indo's horen blijkbaar niet bij de schatjes volgens L0t.. Je bent bij dezen uit de SC gezet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Veel plezier.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Nee maar dat is toch kut, als je ouders weten dat je mensen die ouder dan zij zijn paalt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
je ouders? Ben je 12 ofzo.
Paay zou ik ook wel doen.
gevenĦĦĦ
Mensen die niet weten hoe tof het is om indo te zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben geen indo (gelukkig), dus dan ben ik een schatje.![]()
Jij bent de baas niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
discriminatie. Indo's horen blijkbaar niet bij de schatjes volgens L0t.. Je bent bij dezen uit de SC gezet.
Nee, maar Laki wel. Zojuist overlegd met hem en hij zal het in gang gaan zetten.quote:
Ik zou ook niet willen weten wanneer zij iemand neuken die jonger is dan ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch kut, als je ouders weten dat je mensen die ouder dan zij zijn paalt.
als ik vader was zou ik juist trots zijn op mij zoon. Als mijn dochter met een man even oud als mij thuis zou komen, dan ga ik die vent even een les leren. Gore pedo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch kut, als je ouders weten dat je mensen die ouder dan zij zijn paalt.
ja tof, heel de dag onderuit gehaald worden uitgescholden worden door pinda en dat je stinkt naar kruidenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe tof het is om indo te zijn.
That's the way I like my dog.quote:
Dat zijn Koelie's. Die ruiken naar curry. Dat zit in hun poriën.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
ja tof, heel de dag onderuit gehaald worden uitgescholden worden door pinda en dat je stinkt naar kruiden
Daar staan wij allemaal boven, vriend.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
ja tof, heel de dag onderuit gehaald worden uitgescholden worden door pinda en dat je stinkt naar kruiden
Ik weet dat het niet goed gaat met je vriendin, maar om dan dieren te gaan misbruiken gaat wel erg ver.quote:
je bent anders vaak op je teentje getrapt als WD je uitmaakt voor pindaquote:
Welke?quote:
En jij denkt dat hij serieus is dan? Boohoo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
je bent anders vaak op je teentje getrapt als WD je uitmaakt voor pinda
wise drinkt amper alcohol lees ik net, negeer hem maar.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij serieus is dan? Boohoo.
yesquote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij serieus is dan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
wise drinkt amper alcohol lees ik net, negeer hem maar.
Ohhh!quote:
Wij kregen alleen maar 1e en 2e wereldoorlog.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nooit opgelet bij geschiedenis?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koelie
Ja, want zij meent dat ook echt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
je bent anders vaak op je teentje getrapt als WD je uitmaakt voor pinda
quote:
je weet maar nooitquote:
Dat soort mensen begrijp ik echt niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
wise drinkt amper alcohol lees ik net, negeer hem maar.
Jij drinkt teveel.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat soort mensen begrijp ik echt niet.
Ik vind het al ver gaan om ze mensen te noemen, maar dat ben ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
En al meent ze het wel. Care, van haar kan ik het hebben.quote:
Die krentenbol. quotesquote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En al meent ze het wel. Care, van haar kan ik het hebben.
Die Gaastra jas.quote:
quote:
want? Alsof je alcohol moet drinken. Ik drink het heel af en toe, en dan blijft het bij 1 a 2 glazen wijn/champagne/prosecco of amarettoquote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Homo. Dat zei ik al.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
want? Alsof je alcohol moet drinken. Ik drink het heel af en toe, en dan blijft het bij 1 a 2 glazen wijn/champagne/prosecco of amaretto
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
want? Alsof je alcohol moet drinken. Ik drink het heel af en toe, en dan blijft het bij 1 a 2 glazen wijn/champagne/prosecco of amaretto
De UI van Behangplakker.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel een tof nummer verder.![]()
Hier heb je een nummer terug.
quote:
wat een zaadzooi zegquote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Que?quote:
I'm like Scarface, sniffin' cocain, holding the M16, see with the pen i'm extreme.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
waar wilt u naar toeżquote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef MouzurX het volgende:
Hmm zit nu te denken of ik niet beter na mijn studie gewoon een jaar naar het buitenland kan gaan ipv tijdens mijn studie een half jaar...Keuzes..
Tja, het maakt mij geen flikker uit wat je doet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef MouzurX het volgende:
Hmm zit nu te denken of ik niet beter na mijn studie gewoon een jaar naar het buitenland kan gaan ipv tijdens mijn studie een half jaar...Keuzes..
Oh diequote:
Tijdens lijkt mij niet logisch tenzij je daar je studie voort kunt zetten..quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef MouzurX het volgende:
Op dezelfde manier als dat André van Duins mond in de koppen van de dieren van Animal Crackers wordt gemonteerd.quote:
dikke vette zeugquote:
Whehehe. Goed gedaan, dat wel.quote:
Wut? Was dat gemonteerd?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als dat André van Duins mond in de koppen van de dieren van Animal Crackers wordt gemonteerd.Maar dan beter. Haar gezicht in dat hoofd 'geplakt'. Lijkt me.
Zie edit.quote:
Ja dan kan ik iets van een minor daar doen ofzo(oslo)quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens lijkt mij niet logisch tenzij je daar je studie voort kunt zetten..
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
André 3000 toen hij nog straight was, hoe apart.
Waarom zie ik de thumbnail van Ruud Lubbers?quote:
Deze is beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom zie ik de thumbnail van Ruud Lubbers?
quote:
Macy Gray.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
quote:
quote:
Ik was ook altijd twee keer mijn haar.quote:
Ik hap niet.quote:
Er gaat iets mis volgens mij, net toen ik dat Anna Drijver filmpje aanklikte kreeg ik dat filmpje dat Ynuhh plaatste.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom zie ik de thumbnail van Ruud Lubbers?
Ik wist niet eens dat hij al out the kast was.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
Mis je krentenbol. soms?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij al out the kast was.
Take time for your breakfast, BECAUSE TONIGHT WE DINE IN HELL!!!quote:
Op die manier doodgaan als je 40 bent > doodgaan op je 80e na een lang en vredig leven.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Take time for your breakfast, BECAUSE TONIGHT WE DINE IN HELL!!!
Die rhino mountquote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op die manier doodgaan als je 40 bent > doodgaan op je 80e na een lang en vredig leven.
True story.
tis geen wowquote:
Iedere dag. Maar die kut grapjes maakten BP en ik al lang voordat haar kloon geboren was.quote:
Iets minder leuk voor die vrouwen die wrs keihard verkracht worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op die manier doodgaan als je 40 bent > doodgaan op je 80e na een lang en vredig leven.
True story.
hoezo?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iets minder leuk voor die vrouwen die wrs keihard verkracht worden.
Ja die gasten gingen toch allemaal dood? Waarna dus hun vrouwen verkracht zouden worden en kinders afgemaaktquote:
Zucht. Je neemt het te serieus.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die gasten gingen toch allemaal dood? Waarna dus hun vrouwen verkracht zouden worden en kinders afgemaakt
Je praat poep mattie, aan het einde van de film zie je dat ze met 30000 Grieken ass gaan kicken.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die gasten gingen toch allemaal dood? Waarna dus hun vrouwen verkracht zouden worden en kinders afgemaakt
Ja. Dus?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Verstuurd via: Deze hyve heeft een lange naam en hij gaat NIET over pinguings wat jammer is en jij bent cuwl als je lid word dus dat moet je doen en deze hyve gaat over iets waarvan jij mag bedenke wat en dus niet over PINGUINS ookal zijn pinguins cool en aliens bestaan
trekt aandacht he? zo'n titel?
Dit is een groepsbericht van de hyve met de lange hyve die niet over pinguins gaat.
Dit bericht staat vol onzin en zooi en bagger dat mensen nog leuk vinden ook
Vind je dit NIET leuk? Dan spoor je niet Meld je dan af voor groepsberichten
Kan onderaan dit bericht of op de hyve zelfs
klachten worden als ze stom zijn vriendelijk door de plee gespoeld
JIJ BEGRIJPEN?
BITCH
yay
Naja
Hoi
waarom begin ik altijd met hoi?
STOM
achja, iemand begroeten is gwoon vriendelijk =]
en ik ben het toppunt van vriendelijkheid
maar dat had je wel door =]
let niet op het feit dat ik alles uitscheld wat zn mond niet houd
Woeeehoeeehoeeeeeeeeee
sorry luistert muziek
Down van Jay sean en Lil Wayne
goed nummer
en lil wayne is koel
hij zit tog in gevangenis?
jammer
maar hij zingt zo grappig
hij heeft niet een zulke grote tanden voor die stem
op school hadden wij een stagiare met gigantische voortanden
ze is irritant
maarja
en dan die andere
jay sean
beledeging voor het woord yay
hij heeft enge wenkbrauwen
Naja die wenkbrauwen zijn koeler
naja brauwen?
dat heet een MONOBROW
het meest awesumme misvormsel ooit (geen belediging voor mensen met een monobrow =])
Naja koel
uuhm de omdezoveeltijdste updates
Ten eerste
-Ik maak me niet meer druk om de hyve, ik verwijder aleen wat ik weg wil hebben en verder gaan mensen hun gang maar tot het zon klotezooi word dat je niet meer lid wilt zijn en daaar gaat het mooie ledenaantal =]
-verder geen updates
owja en ik heb ontdekt dat het vorige bericht 13 maart was
dus er zit minder dan een maand tussen
ach WHO CAREZ
wss niemand want mensen vroegen al waneer het volgende bericht kwam
NU DUS
=]
owja
kennen jullie chatroulette?
das grappig
aleen een beetje vies
achja de rest is grappig
aleen de mensen daar zijn grumpy
kijk
ja ik was vreemd bezig maarja
VARKENSHAAS
is niet giftig ofzo hoor
is helemaal niks mee aan de hand
maar t klinkt leuk
even kijken
PLAATJESTIJD
Okee ik heb geen zin meer om verder te schrijven
naja eigenlijk moet ik wel
kan je deze opslaan en doorgaan?
nee
naja msgien copypaste
naja ik wacht wel tot ik ga lunche
ik heb last van sjaggerijnigmakende stalkers
heeeeerlijk
voor het geval mensen denken dat ze leuk zijn en ze contact met me gaan zoeken omdat ze er van overtuigd zijjn dat ik heilig geweldig ben
GEEN INTERESSE
ookal ben ik heilig geweldig
naja
SLECHT
wat is er slecht?
jij
en dat meot je begrijpen
......
okee dit groepsbericht is gewoon beledigend
owja
ik haaat pinguins vanaf nu
waarom?
OMDAT MENSEN ER HUN BEK NIET OVER KUNNEN HOUDEN
god ik begin echt aggresief te worden
naja
nieuwsflash
deze hyve gaat NIET over pinguins
mensen hadden dat niet door
begrijp het eens =]
GOPSAMME
justin pieper op de autoplay
moet dat nou?
dat wezen is 16 en piept nog hoger dan ik deed toen ik klein was
nah wacht ik heb ook pas een paar maanden baardindekeelgevaldinges
maar ik ben 14 en dat wezen is fuckin zestien?
hoe doet ie dat?
of is ie gecastreerd?
tzalwelweer
vriendelijk verzoek aan alle fans van dat geval
HOU JE BEK EN NIET KLAGEN
mensen vinden pieper leuk en mensen vinden pieper niet leuk
en zo werkt het
dus leer er mee leven en niet klagen tegenover mijn persoonlijke mening
kijk
dat vind ik leuk:
luister maar
is leuk
naja
ik ga ff opslaan en ga later wel verder
TOEDELOE
BEN IK WEEEER
jij blij?
is lang weggeweest
naja
ik hou gwoon van die autoplay bovenaan dit bericht
die heb ik er net pas neer gezet maarja
aleen telkens als ik typ ververst ie hem in het voorbeeld
dus als ik niet snel doortyp
DOOFENSCHMIRTZ HOLDING A BUUUCKET
naja phineas and Ferb is gewoon een van de geniaalste series aller tijden
die geweldige humor
enperry het vogelbekdier
achja
ik ga niet verder aanbidden
dat die serie awesum is weet de hele halve volledige wereld
en laatst had ik het over scrubs
ook geniaal
en nog meer dingen waar ik het over had
naja laat ik het zo zeggen
er zijn nog dingen leuk op deze wereld =D
net als gepofte rijst
die met van die kleurtjes en zo lekker zoet enzo
ik ga nog een porsie halen (nummer 3)
verslavend spul =]
waaaaaaaaah er vviel er eentje
aa god ik heb koppijn
naja ik denk dat ik er maar maar mee stop
k ga de nieuwe shanedawson kijken
veelsucces
en moge ik ej neit tegenkomen in het volgende leven
tenzij je een leuk huisdier word van mij
geen vogelspin want die neem ik tog niet als huisdier
naja
au revoir
tot ooit
afmelden voor groepsberichten kan hieronder
klagen niet toegestaan
Lol ik heb het einde gemist ofzo? *gaat nog eens kijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je praat poep mattie, aan het einde van de film zie je dat ze met 30000 Grieken ass gaan kicken.
Die dood van die kapitein die eerst een speer en 2 zwaarden incasseerd.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
True story.
Great. Ik doe mee.quote:
Sorry heurquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedere dag. Maar die kut grapjes maakten BP en ik al lang voordat haar kloon geboren was.
Wel chill maar niet vanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
Als Skylark dit goed vindt is ie mn held.
Dan is die gast met dat ooglapje de leiderquote:Op maandag 3 mei 2010 14:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol ik heb het einde gemist ofzo? *gaat nog eens kijken
Net doen alsof je bezwijkt en dan toeslaanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die dood van die kapitein die eerst een speer en 2 zwaarden incasseerd.
Ik wil dan altijd meedoenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan is die gast met dat ooglapje de leider.
[..]
Net doen alsof je bezwijkt en dan toeslaan.
Voor sorry koop ik niks.quote:
wat een crapquote:
Moet je wat kopen dan?quote:
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.quote:
Arrogantie.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.
Kan toch nietquote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.
Hulde aan AdvancedPowerquote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Otis is heul geen rotuser. Wie heeft dit gemaakt?
Omdat hij dan in zijn rug wordt geneukt door een ander leger.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij stuurt er steeds een stuk of 100 op af en dan gaan ze dood en denkt hij, kut, laat ik het morgen nog eens proberen.quote:
Welk leger.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat hij dan in zijn rug wordt geneukt door een ander leger.
Jonge wat denk je van slapen en een bodycount van 1031029 waardoor je niet meer normaal kan lopen?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij stuurt er steeds een stuk of 100 op af en dan gaan ze dood en denkt hij, kut, laat ik het morgen nog eens proberen.
The Arcadiansquote:
Ja, m'n ex.quote:
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge wat denk je van slapen en een bodycount van 1031029 waardoor je niet meer normaal kan lopen?
Nee, dat zijn er maar 1000 ofzo en die zijn niet getraind en bewaken het geitenpad.quote:
Niet man. Dat was weer een ander volk. Ik ben even de naam vergeten.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat zijn er maar 1000 ofzo en die zijn niet getraind en bewaken het geitenpad.
Mensenhandel.quote:
Tuurlijk niet. Als ze in die formatie blijven in die mountains verlies je nooit.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.
Tuurlijk wel in reality. En zeker met katapulten. Ik zou echt een goede krijgsheer zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als ze in die formatie blijven in die mountains verlies je nooit.
Ja na 200 liggen er al zoveel lijken dat je niet meer kan aanvallen, moet je eerst de lijken weghalen en dan weer aanvallen ... en krijg je hetzelfde effect als eerst.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.
AoE IIquote:
Ja catapulten is het enige wat werkt ja. Maar voor de rest slaat je theorie op neits.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel in reality. En zeker met katapulten. Ik zou echt een goede krijgsheer zijn. Even AOM weer installeren.
Alsof het geloofwaardig is dat er gééneen Spartaan in het begin doodgaat terwijl zij naar hartelust langs hun schilden kunnen steken. En ze verbreken sowieso continu de formatie.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja catapulten is het enige wat werkt ja. Maar voor de rest slaat je theorie op neits.
Ja misschien 1-5. Maarja dat ze daarna een beetje FFA gaan rondrennen is niet echt logisch. Dat was ook de reden dat die retard niet mocht joinen. Had hij net zo goed mee kunnen gaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof het geloofwaardig is dat er gééneen Spartaan in het begin doodgaat terwijl zij naar hartelust langs hun schilden kunnen steken. En ze verbreken sowieso continu de formatie.
Blijft een film he, wrs gingen er wel een paar dood ja. Lijkt me dat je wel iets langs die schidlen kan gooien en iemand in zijn been/nek kan raken.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof het geloofwaardig is dat er gééneen Spartaan in het begin doodgaat terwijl zij naar hartelust langs hun schilden kunnen steken. En ze verbreken sowieso continu de formatie.
Ik vind hem wel sympathiek opzich :$ Vooral als je hem zo semi ziet huilen als Leonidas naar hem wijst in die laatste scene.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word altijd zo kkagressief van deze gast, hè!
Daarom. En niemand gaat dood door een pijl, terwijl je altijd wel een gat laat vallen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blijft een film he, wrs gingen er wel een paar dood ja. Lijkt me dat je wel iets langs die schidlen kan gooien en iemand in zijn been/nek kan raken.
Dit is volgens mij multiplayer.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de tijd en dat lijstje rechts erbijdie zie ik nooit
Ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek opzich :$ Vooral als je hem zo semi ziet huilen als Leonidas naar hem wijst in die laatste scene.
/care.quote:
Zou best handig zijn, af en toe.quote:
Sowieso. Als ze nog in die tunnel zitten. 500 man voor die gasten met die vuurbommen neerzetten en gooien maar. Ook al spatten ze op een schild af dan krijgt die gast voor hem die scherven in zich.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom. En niemand gaat dood door een pijl, terwijl je altijd wel een gat laat vallen.
Ik zou cavaliers op je afsturen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik speel dus wel eens AoE 2had laatst een erg leuke tactiek verzonnen
25 stormrammen volgeladen met Pikemen en Eagle Warriors en dan rustig naar de vijand rijdenAlle kastelen met die rammen kapot beuken, en dan de Town centers, en zodra ze kapot gaan komen er alleen maar meer mannetjes uit
Ik heb er toch geen smatjes op omdat ik te lief ben.quote:
Oké, en nu kom je online.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen smatjes op omdat ik te lief ben.
Nee, want ik ga even douchen. Daarna wellicht.quote:
FFFFUUUquote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, want ik ga even douchen. Daarna wellicht.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:27 schreef WillFerrell het volgende:
AoE II.Echte bazen spelen alleen AoE I Red Alert I & II.
Oké.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar ben ik nu klaar mee.
Daarvoor boogschutters te paard. Ik gebruik bijna altijd paardjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij het gedaandie pikemen zitten er niet voor niks tussen
Je bent nog wanhopiger dan de gemiddelde fokker lol.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom ben ik single, ik had nu bij mijn vriend in bed moeten liggen knuffelen tot het eten en dan weer terug naar bed, kankerweer.
Haha jij moet je bek houden want jij weet half niet wat voor kankerrelaties ik heb gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bent nog wanhopiger dan de gemiddelde fokker lol.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
http://worldrec.info/2006(...)worlds-greatest-slut!
Maar wat hebben die kankerrelaties te maken met Mouzur's opmerking over wanhopigheidquote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha jij moet je bek houden want jij weet half niet wat voor kankerrelaties ik heb gehad.
Iedereen gebruikt alleen maar paarden en trebuchets/rijdende kanon mannetjesquote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarvoor boogschutters te paard. Ik gebruik bijna altijd paardjes.
Ja wat mij betreft mag het wel een paar(lees 20) weken 25 graden zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Mensen, wat is dit voor een weer? Het lijkt wel fucking herfst.
Ja die ben ik toevallig in een game met een homie van mequote:
Dat snap jij niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat hebben die kankerrelaties te maken met Mouzur's opmerking over wanhopigheid
quote:The rules say that each sexual contact has to take more then 30 and the most 60 seconds.
Jeej, de WD SC is weer begonnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha jij moet je bek houden want jij weet half niet wat voor kankerrelaties ik heb gehad.
Fiorentina of Palermoquote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die ben ik toevallig in een game met een homie van me. Maar ik wil ook nog een leuk clubje voor in m'n eentje
Ik denk dat het best zwaar is.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar serieus, hier kun je toch niet trots op zijn?
Wait. What.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die 'then' typen waar 'then' moet staan.
Waar 'than' moet staan*quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
What .. the ..fuckquote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
http://worldrec.info/2006(...)worlds-greatest-slut!
Eh...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Palermo heb ik al gedaan, bazenclub is datquote:
Deze citeer ik even.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Idd, spelfouten ftw!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Ik zou het niet volhouden in ieder geval.quote:
Persija Jakartaquote:
Haha, nu faal je zelf ook, lutser.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
quote:
Inderdaad, wat een slet ben je dan héquote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar serieus, hier kun je toch niet trots op zijn?
Nu gaat ie weer een half jaar weg uit de SC om met een ander account terug te komen.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die 'then' typen waar 'than' moet staan.
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
Wat zit iedereen nou mijn post te editen in hun quote?
[..]
Never do the same trick twice.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu gaat ie weer een half jaar weg uit de SC om met een ander account terug te komen.
Ik wil nu wel. Ik heb mijn internet al een paar weken gefixed.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..].
Wil jij btw nog fronten met Spurs-Villa? Of andere clubs? Of ben je CHICKEN?
Ik maakte in ieder geval geen then/than-fout.quote:
Hoffenheimquote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Palermo heb ik al gedaan, bazenclub is dat![]()
. Fiorentina heb ik eerlijk gezegd niet zoveel mee
.
Maar ik moet zeggen props voor je suggesties. Hoewel een iets kleiner clubje ook mag.
Jawel, jij typte ook then waar than moest staanquote:Op maandag 3 mei 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik maakte in ieder geval geen then/than-fout.
Ik zou sowieso voor een Spaanse of Italiaanse gaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Palermo heb ik al gedaan, bazenclub is dat![]()
. Fiorentina heb ik eerlijk gezegd niet zoveel mee
.
Maar ik moet zeggen props voor je suggesties. Hoewel een iets kleiner clubje ook mag.
Aii.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil nu wel. Ik heb mijn internet al een paar weken gefixed.
Dat is een typefout.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, jij typte ook then waar than moest staan
Toch wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja die zijn allebei wel tofquote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor een Spaanse of Italiaanse gaan.
Misschien Catania? Real Zaragoza?
Italiaanse clubsquote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor een Spaanse of Italiaanse gaan.
Misschien Catania? Real Zaragoza?
Een then/then fout is dan ook wel veel storender, zeker als je een ander probeert te verbeteren.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat die then/than fouten van anderen geen typefouten zjin.quote:
Die van jou was erger.quote:
De faalfactor was hoog, ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een then/then fout is dan ook wel veel storender, zeker als je een ander probeert te verbeteren.
Inderdaad. Doe het ook wel eens, terwijl ik wel weet dat het verkeerd is, maar het gewoon verkeerd typ. Wolla.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat die then/than fouten van anderen geen typefouten zjin.
Nee dat is een kutcompetitiequote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
Je wil toch niet in een koud land coachen.
Misschien een Griekse?
Grieksquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
Je wil toch niet in een koud land coachen.
Misschien een Griekse?
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Mozy het volgende:
Ik weet niet eens wanneer je "then" zegt, en wanneer "than"
Ik typ gewoon waar ik zin in heb.
Attitude problemsquote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Mozy het volgende:
Nee idd.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sarah Jessica Paardenbek is er des te lelijker op geworden.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet die Kim Cattrall er onherkenbaar uit.Photoshop.
Faalquote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Mozy het volgende:
Zoals een FOK'er !quote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee idd.
Maar misschien op wat anders vallen dan zo'n mooiboy ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |